Ja zie de afbeeldingkes eronderquote:Op woensdag 4 april 2012 13:17 schreef RobertNL het volgende:
Waar kunnen we deze in China kopen
http://www.1dayfly.com/nl(...)-android#description
Zal vast een rebrand zijn, hij ziet er wel ok uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneller laden bic!![]()
![]()
& De new arrivals van priceangels, dear god !
[ Bericht 18% gewijzigd door jonasr op 04-04-2012 14:36:26 ]
Straks maar eens even zoekenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ja zie de afbeeldingkes eronder.
Chineese Yahoo etc. Komt zeker van daar.
Ziet er idd wel netjes uit.
quote:Bic komt er wel weer door, ze hebben nu een mooie nieuwe lay-out hier![]()
Bic is idd weer vaag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneller laden bic!![]()
![]()
& De new arrivals van priceangels, dear god !
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
bel eens met de TNT? wat zeggen die? bij mij dat hij bij de douane lag :-/ Waar had je wat besteld?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef steeez het volgende:
24 Februari een pakketje teruggestuurd naar Hong Kong, vanwege het product dat defect was aangekomen.
Tot op heden beweert meneer dat hij het pakketje nog niet heeft ontvangen.
Hoe realistisch is dit?
Ja dat heb ik doorquote:Op maandag 2 april 2012 13:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Levertijd is op dit moment wel een maand... langzame periode (helaas)
Zojuist hier ook al een snel pakketje van BIC, 5 dagen. het lijkt weer iets beter te gaanquote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef exaCtly het volgende:
Zo dat was snel! Afgelopen vrijdag product van eBay verzonden vanuit HK, en vanochtend binnengekomen. Binnen 3 werkdagen was het hier dus.
*exaCtly klopt even af...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zojuist hier ook al een snel pakketje van BIC, 5 dagen. het lijkt weer iets beter te gaan
Lol, ik heb vanochtend iets binnen gekregen wat ik besteld had op 28 februari via Ebay.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef exaCtly het volgende:
Zo dat was snel! Afgelopen vrijdag product van eBay verzonden vanuit HK, en vanochtend binnengekomen. Binnen 3 werkdagen was het hier dus.
Natúurlijk. Ik ben weer begonnen te bestellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zojuist hier ook al een snel pakketje van BIC, 5 dagen. het lijkt weer iets beter te gaan
Ah, is dat het, dan moeten alle China Shoppers jou maar sponoren á 5 cent per maand.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Natúurlijk. Ik ben weer begonnen te bestellen.Dan worden ze weer wakker hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Of de transportkanalen raakten verstopt door jouw grote bestellingen en alles loopt nu weer mooi doorquote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Natúurlijk. Ik ben weer begonnen te bestellen.Dan worden ze weer wakker hoor.
Action.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef Fifut het volgende:
Iemand een tip voor een portemonnee? Hoeft niet zo groot te zijn en het liefst van zwart leer.
Nee, wij bestellen hier alleen spullen die binnen 2 dagen stuk zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:28 schreef Mikkie het volgende:
China staat wel vaak bekend om de prullaria die ze leveren... zijn zonnebrillen, horloges en alle andere spullen wel van goede kwaliteit tegenwoordig?
Doe niet zo bijdehand, druifquote:Op woensdag 4 april 2012 20:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, wij bestellen hier alleen spullen die binnen 2 dagen stuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |