SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Bobbernaut is de paashaas!
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.BAM dit is 3KB![]()
Ook maar weer eens posten in dit topic. What's the deal met Pandawill? Die site is nogal wat duurder dan de rest van de deal sites? En als er Pandawill@UK in de hoek staat betekent dat dan dat het vanuit het VK verstuurd wordt en er dus sneller is?![]()
iemand ervaring met de xbox360 receiver voor de pc? krijg geen verbinding![]()
xbox360 controller + windows 7![]()
Kreeg ik vorig jaar eens een gratis pluche angrybirds zomaar, komt vandaag opeens een pakketje binnen met een Aurora tablet!
Ik had 'em afbesteld bij Chinagrabber en een refund gekregen, maar waarschijnlijk stond ik nog altijd op de wachtlijst om te shippen.Typisch China weer...
Nu eerst lekker spelen!![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Niet heel netjes, ik zou het geld alsnog storten. Maar dat moet je zelf weten.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ooit ook gehad met zo'n Wii remote. Maar ja, een tablet is een ander verhaal
Oh ja, Pandawill:quote:You get
Today, I got into a fist-fight with a wasp, aka a Nazi helicopter. Despite swiping at it with ninja-like skills, I lost.![]()
![]()
Ze hadden ook haast twee keer geld teruggestort.quote:Op zondag 1 april 2012 15:00 schreef W00fer het volgende:
Niet heel netjes, ik zou het geld alsnog storten. Maar dat moet je zelf weten.Tenminste, na de refund kreeg later nog eens een mailtje dat ze me een refund zouden geven omdat de tablet met de gedateerde firmware was geleverd.
Dat hadden ze dan nog wel in de gaten, want heb verder geen geld gezien. Iets met eigen schuld, dikke bult verder. Laatst zeiden we al: you win some, you lose some.
Dat nieuwe (LG) IPS-scherm (i.p.v. Hitachi).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat een muts ben ik toch ook... gisteren een bestelling voor 30+ euro gedaan bij DX, en alwéér die kortingscode vergeten.
![]()
Nice!, maak eens een review?quote:Op zondag 1 april 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg ik vorig jaar eens een gratis pluche angrybirds zomaar, komt vandaag opeens een pakketje binnen met een Aurora tablet!
Ik had 'em afbesteld bij Chinagrabber en een refund gekregen, maar waarschijnlijk stond ik nog altijd op de wachtlijst om te shippen.Typisch China weer...
Nu eerst lekker spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Nee het is 1 april, hij maakt een grapje. Sowieso ken ik geen postdienst die op zondag bezorgt.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En omdat de postbode je zo aardig vond, kwam hij hem vandaag brengen?![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 15:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee het is 1 april, hij maakt een grapje. Sowieso ken ik geen postdienst die op zondag bezorgt., ik zal er even sarcasm voor zetten
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
welke coupon?quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een muts ben ik toch ook... gisteren een bestelling voor 30+ euro gedaan bij DX, en alwéér die kortingscode vergeten.
Wat een kuttopic :')![]()
DX kalenderquote:
heb je de instructies die op het forum van dealextreme staan gebruikt?quote:Op zondag 1 april 2012 14:51 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand ervaring met de xbox360 receiver voor de pc? krijg geen verbinding![]()
xbox360 controller + windows 7![]()
Ook iets met 1 April gok ik?quote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Ik las op het DX forum dat ze failliet zijn? Ik heb nog een bestelling staan![]()
![]()
Awww, not this shit againquote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Ik las op het DX forum dat ze failliet zijn? Ik heb nog een bestelling staan![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Ik las op het DX forum dat ze failliet zijn? Ik heb nog een bestelling staan
Als iets de 17e maart is geshipped, wanneer heb ik het dan thuis????
Ik wacht al een poos dus -.-
Order van 1 maart bij DX![]()
Had je de OP al gelezen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef 0wen het volgende:
Ik wacht al een poos dus -.-
Order van 1 maart bij DX![]()
Ik leen de glazen bol van Shiznuts even...quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef 0wen het volgende:
....waas....
Hij gaat het vliegtuig in...
...waas...
Is bij de post bezorger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, al 1 maand, nog even wachten. Dit is een normale termijn. Op dag 35 eens contact zoeken, op 40 vragen om een refund, en op 45 claimenquote:Ik wacht al een poos dus -.-
Order van 1 maart bij DX
Dit zal vast wel een besproken zijn, maar omdat het niet in de OP duidelijk wordt: bestellen op TaoBao gaat niet meer via buyintaobao maar kan het nog wel via dat mailadres (Jack)?Immer.![]()
ok zal het aanpassen wil sowieso de OP nog wat updaten met uitgebreidere info over bepaalde dingen.
Maar daar wil ik nog wel wat mensen over horen. Als die dat okeey vinden.BAM dit is 3KB![]()
Ha ha geweldig maar ik dacht toch echt dat het niet DX was maar BIC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB![]()
Hebben jullie ook een vage mail van BiC gehad?quote:Дорогой fiets
2 купона для каждого! Все заказы с 5% купоном 5%OffEaster в честь Пасхи; А 8% купон 8%OffEaster для заказа на сумму ≥ $30, Каждый купон действует два раза по 15 апреля. скорее, самвые выгодные покупки!
С уважением!
BuyinCoins.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
ik ben geen paashaas!![]()
haha heb vandaag weer een pakketje gekregen: http://www.dealextreme.co(...)pc-usb-converter-789
want bij mijn vorige was 1 poort gesneuveld!
Nu kan ik wel met zn 3en op de N64 emulator op mn PC spelen!
[ Bericht 20% gewijzigd door bobbernaut op 02-04-2012 11:18:15 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Weleens op YouTube of DX een video van gezien...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Best wel awesome!quote:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Miniem het volgende:
Geinige gadget:
http://www.buyincoins.com(...)h-product-13103.html
Iemand ervaring mee?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Geen ondersteuning voor Android..?quote:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Miniem het volgende:
Geinige gadget:
http://www.buyincoins.com(...)h-product-13103.html
Iemand ervaring mee?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Levertijd is op dit moment wel een maand... langzame periode (helaas)quote:Op maandag 2 april 2012 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
De splitter duurt nu al 3,5 week.Ik denk dat ie niet eens meer komt
quote:Op maandag 2 april 2012 14:57 schreef pazara het volgende:
wie heeft ervaring met http://www.nepschoenenmetmerkteken.com
en hoe kan je er bestellen?Dat dus.quote:
nep, nep en nog eens nep. Lees het gele vakje onder aan de pagina nog eens door
Ik bestel nooit meer van DXIk zit nog steeds op shit te wachten die ik in januari/februari gekocht hebt en die schijnbaar wel onderweg is. Ik kijk alleen op DX wat ik hebben wil en bestel dan van eBay, dan heb ik rotzooi uit China ook meestal in 1,5 week
![]()
Toch hebben ze zo af en toe weer iets in het assortiment wat ik bestelquote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik bestel nooit meer van DXIk zit nog steeds op shit te wachten die ik in januari/februari gekocht hebt en die schijnbaar wel onderweg is. Ik kijk alleen op DX wat ik hebben wil en bestel dan van eBay, dan heb ik rotzooi uit China ook meestal in 1,5 week
Betaal er tegenwoordig maar met CC, dan refunden ze lagner en zit je niet met shopcredit op gescheept
Duurde het lang voordat de order verzonden was dan?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dus ik bestel een keer met DHL omdat snelle levertijd, natuurlijk wat meer dan normaal omdat het anders te duur is. En dan pakt de douane zo je pakketten eruit waardoor het uiteindelijk alsnog even lang duurt als normaal...![]()
Douane duurde hier elke keer, maximaal een halve dag. Hoelang verblijft je pakket al bij de douane?quote:Op maandag 2 april 2012 17:32 schreef MagischMannetje het volgende:
Dus ik bestel een keer met DHL omdat snelle levertijd, natuurlijk wat meer dan normaal omdat het anders te duur is. En dan pakt de douane zo je pakketten eruit waardoor het uiteindelijk alsnog even lang duurt als normaal...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik wacht al eeuwen op m'n horloge en camera-accessoires.FUUU!! Wanneer komen ze nou.
Ik moet zeggen dat de tracking op de bestelde C-mount lenzen van Focal wel aardig werkt. Dacht dat het systeem down was.
Ik vind het alleen jammer dat je geen tussenstatussen meekrijgt bij Chinatracking. Het is echt altijd vrij delayed en out-going, daarna ooit eens in-going. Maar dan weet ik i.i.g. dat ze aangemeld en quasi onderweg zijn.
Wat ik nog altijd niet begrijp is de free shipping.![]()
Dat blijft toch wel verbluffend hoor. Ik bedoel, China is een pokke eind weg en uiteindelijk hoef je 'em niet af te halen bij je lokale Tokochinees en wordt 'ie niet gebracht door een Chineesje. Ik vraag me dan ook af, dat als dezelfde service er in feite aan verbonden is, waarom het van daar naar hier zo goedkoop kan, en andersom het een godsvermogen moet kosten. It boggles my mind, yet I love it.
hij heeft nog niet eerder zoiets gevraagd, niet dat ik weet iig. Kano en ik doen zo'n post altijd in de notes. Hij had er nog geen eerdere (naja, niet hieroverquote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Miniem het volgende:
Ook altijd dezelfde die het vraagtkun je pazara geen ban geven ofzo
)
lolwut![]()
LOL sinds wanneer is BrandX een vrouw?!dacht altijd een man
Sorry!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mijn vader begrijp dat ook nog steeds nietquote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef shiznuts het volgende:
Wat ik nog altijd niet begrijp is de free shipping.![]()
Dat blijft toch wel verbluffend hoor. Ik bedoel, China is een pokke eind weg en uiteindelijk hoef je 'em niet af te halen bij je lokale Tokochinees en wordt 'ie niet gebracht door een Chineesje. Ik vraag me dan ook af, dat als dezelfde service er in feite aan verbonden is, waarom het van daar naar hier zo goedkoop kan, en andersom het een godsvermogen moet kosten. It boggles my mind, yet I love it.
![]()
Ik ook niet though. Waarom kan zoiets hier niet![]()
![]()
-- faal--MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Iemand ooit iets bij ********** besteld?
Hoort de status van je product te veranderen als je betaald hebt in bijv. Shipping?
Er staat al de hele tijd paid terwijl ik hem vorige week al betaald heb.![]()
Waarschijnlijk een 1 cent deal? Dan niet.quote:Op maandag 2 april 2012 20:15 schreef zerokil het volgende:
Iemand ooit iets bij ********** besteld?
Hoort de status van je product te veranderen als je betaald hebt in bijv. Shipping?
Er staat al de hele tijd paid terwijl ik hem vorige week al betaald heb.![]()
En die kun je ook delen met ons?quote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ha, 9 dollar coupon op pandawill.
Geen beperkingen of minimum bedrag.![]()
Dat hij niet aankomt of dat ze het niet laten zien.quote:Op maandag 2 april 2012 21:08 schreef Koen. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een 1 cent deal? Dan niet.![]()
Dit...quote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef shiznuts het volgende:
waarom het van daar naar hier zo goedkoop kan, en andersom het een godsvermogen moet kosten. It boggles my mind, yet I love it.
http://www.dossierdenhaag(...)schril-contrast.html
We hebben weer een charmante Oostenrijker nodig die de boel op orde brengt in Europa![]()
![]()
Ach ja, toen de crisis duidelijk werd hoe en wat rolde men over elkaar heen dat de cultuur van graaien, bonussen etc. achter ons gelaten werd.quote:Op maandag 2 april 2012 23:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dit...
http://www.dossierdenhaag(...)schril-contrast.html
We hebben weer een charmante Oostenrijker nodig die de boel op orde brengt in Europa
Nu zijn we hier en...ach laat ook maar...
![]()
Had in lange tijd al de postbode niet meer gezien (nou ja, sinds de free tablet van zondag dan![]()
).
1x C-mount lens van Focal zat erbij (momenteel nog onbruikbaar zonder de lensmount, (26e besteld, 27.3 verstuurd, nu binnen) en het Ebay-horloge (25.3 besteld, 26e verstuurd en 3.4 binnen dus).
Horloge: huisje wat groter dan ik verwachtte, maar dat is misschien optisch bedrog, want als ik m'n Infantry watch erover leg, is 'ie misschien maar 1 mm groter. Quasi Shark watch diameter. Verder wel netjes aan de dunne kant. Iets meer merkbaar luider tikkend dan sommige andere horloges misschien. Afwerking is goed netjes en de decoratiewijzertjes,, zitten bij deze gelukkig gewoon in het midden geplakt. Bandje voelt ook verrassend comfortabel aan en het geheel is vrij licht. Voor die paar luttele euro's toch zeker wel geinig dus!
Wie heeft er hier de brainwavz beta?
In hoeverre is deze beter dan de alpha?
Zit namelijk hier te kijken: http://www.head-fi.org/a/headphone-buying-guide
En daar zitten best leuke dingen bij, zit ook over de Dunu Trident te denken.
Shiz, hoe kom jij altijd aan die kortingen van raz @ mp4nation?
[ Bericht 34% gewijzigd door Miniem op 03-04-2012 11:05:41 ]![]()
Heb natuurlijk de Beta. Met én zonder mic.
Ze zitten meer 'gelocked' in je oor en vallen er niet zomaar uit, ideaal bij sporten. Er worden twee speakerkamers gebruikt, eentje als normaal oordopje en eentje in-ear, wat het een wat 'ruimtelijker' effect geeft. De bass is punchy en de details verrassend helder, neigend warm. De bass van de Alpha is wat ronder, uitgesmeerd en overschaduwt en drukt de heldere tonen naar de achtergrond. Met de Beta heb je dus een meer analytische headphone die wat meer allround is.
Head-fi is een supersite. Kijk ook naar de reviews van ljokerl en ClieOS zeg ik altijd (en mijn post over oordopjes in het reviewtopic).Die hebben multi-IEM vergelijkingtopics met tientallen, dan wel richting de 200 oortjes.
Over de kortingen... als je de nieuwsabo hebt aangevinkt krijg je updates. Wil ook nog eens handig zijn hun Facebook in de gaten te houden. Er is ook een speciale dealsforumtopic daar.Er is een standaardkorting van 5% verder nog te vinden.
Thnx, ik pak de beta wel een keer mee als er een aanbieding van is.
Let me know![]()
Ik zal even je post terug gaan zoeken, alhoewel ik hem wel vaak gelezen heb![]()
Volgende week neem ik de Superlux HD651 mee uit Rotterdam.
Lijkt me wel een interessante headphone uit de reviews.
Vind headphones gewoon awesome, vooral leuk als je veel bang voor weinig buck kan krijgen
5% korting@MP4nation:quote:Op zondag 25 maart 2012 13:57 schreef Fifut het volgende:
De coupon code voor 5% korting op de hele MP4nation site van facebook is: fb2012fiver.
Hoeven jullie niet meer op "vind ik leuk" te drukken![]()
Deze kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:28 schreef shiznuts het volgende:
Kijk ook naar de reviews van ljokerl en ClieOS zeg ik altijd![]()
![]()
Ah, die dingen van de Conrad, hè? Was daar al woord van of die nu echt identiek waren?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Volgende week neem ik de Superlux HD651 mee uit Rotterdam.
Lijkt me wel een interessante headphone uit de reviews.
Vind headphones gewoon awesome, vooral leuk als je veel bang voor weinig buck kan krijgen
[..]
En pas op, voor je het weet probeer je van alles uit om je ideale soundsignature te vinden.
Mijn fav qua in-ear is nog altijd grappig genoeg Thomas z'n Xears XT2 Pro. Heb ook Phonaks, Ultimate Ears en Brainwavz B2, maar meh, duurder is niet per se beter, smaken verschillen. Goeie bang-for-buck blijft toch ook de AWEI ES800M wat mij betreft.Vol, rond en warm, lekkere bass, aardig helder midden.
Qua headphones is het of budget, of veel geld uitgeven voor goeie. Ben nu blij met m'n Bose QC15.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dude... hoe zoek jij?quote:
-> http://www.google.nl/#hl=(...)shops+ljokerl+clieos
->quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Verder kan ik je aanraden vooral ook de posts van ljokerl en ClieOS (die van inearmatters) op head-fi.org te lezen.
[..]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee, een tip op tweakers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, die dingen van de Conrad, hè? Was daar al woord van of die nu echt identiek waren?
En pas op, voor je het weet probeer je van alles uit om je ideale soundsignature te vinden.
Mijn fav qua in-ear is nog altijd grappig genoeg Thomas z'n Xears XT2 Pro. Heb ook Phonaks, Ultimate Ears en Brainwavz B2, maar meh, duurder is niet per se beter, smaken verschillen. Goeie bang-for-buck blijft toch ook de AWEI ES800M wat mij betreft.Vol, rond en warm, lekkere bass, aardig helder midden.
Qua headphones is het of budget, of veel geld uitgeven voor goeie. Ben nu blij met m'n Bose QC15.
Review van deze:http://www.headfonia.com/portable-basshead-superlux-hd651/
Mijn fav is nog steeds de Brainwavz Alpha![]()
De Awei es900i heb ik toen weer verkocht, vond het teveel bass en niet helder.
Hoe klonk jouw Sonun trouwens in het begin? Heb jij die in laten spelen?![]()
Ach zo, dacht dat het over die HM3 OEM-design dingen ging.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, een tip op tweakers.
Review van deze:http://www.headfonia.com/portable-basshead-superlux-hd651/
Mijn fav is nog steeds de Brainwavz Alpha![]()
De Awei es900i heb ik toen weer verkocht, vond het teveel bass en niet helder.
Hoe klonk jouw Sonun trouwens in het begin? Heb jij die in laten spelen?
Die Superlux.Werk je in de bouw?
Ik zei dan ook niet 'ES900i'...omdat net wat je zegt.
Was vanaf moment 1 eigenlijk wel aardig onder de indruk van de Sonun SN-161. Maar dat is aangesloten op m'n laptop, aan stroom en volume vol open (en eventueel geAMPt) Je moet ze echt goed op je oren positioneren, maar ik vind ze echt de sfeer van de nummers goed overdragen. Op een portable device zijn ze veuls te zwakjes.Ik was niet eens aan het zoeken en net een $4,- gekregen. ;+quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog een 6 en 7 dollar coupon gevonden.
Ff binnen 24hr gelijk opmaken, anders is 'ie verlopen! (Anders dan vorige keer dus, let daarop!)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb al 3 coupons gebruikt nu, 9, 7 en 6 dollar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach zo, dacht dat het over die HM3 OEM-design dingen ging.
Was vanaf moment 1 eigenlijk wel aardig onder de indruk van de Sonun SN-161. Maar dat is aangesloten op m'n laptop, aan stroom en volume vol open (en eventueel geAMPt) Je moet ze echt goed op je oren positioneren, maar ik vind ze echt de sfeer van de nummers goed overdragen. Op een portable device zijn ze veuls te zwakjes.
[..]
Ik was niet eens aan het zoeken en net een $4,- gekregen. ;+
Ff binnen 24hr gelijk opmaken, anders is 'ie verlopen! (Anders dan vorige keer dus, let daarop!)
En elke keer iets uitgezocht wat ik totaal niet nodig heb.
Heb het idee dat je die coupons krijgt als je iets besteld hebt.Geen referral hier.![]()
Speciaal wat bij PW besteld om de snelheid van tracked Signapore post te testen
Wel met een coupon(8%off)
Vandaag is de 9e dag. Het maakt me nog niet heel veel uit dat ik extra moet betalen of iets. Mn vraag is meer of het gevolgen heeft voor de rest wat ik bestel uit china. Staat er dan een kruisje of iets achter m'n naam dat ik al vaker gepakt ben etc. Of doen ze daar helemaal niet aan?quote:Op maandag 2 april 2012 17:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Douane duurde hier elke keer, maximaal een halve dag. Hoelang verblijft je pakket al bij de douane?![]()
Paar plectrums (10+3) en van die taartkaarsjes die als je ze uitblaast weer aangaan.quote:No Payment Information Required
N'espresso, what else?
Handig wel: http://chinaprices.us/?q= alle shops eruitfilteren behalve Pandawill en dan blanco search tot je couponwaarde.
Zou DHL eens bellen, voor het zelfde geld mist alleen de factuur oid.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Vandaag is de 9e dag. Het maakt me nog niet heel veel uit dat ik extra moet betalen of iets. Mn vraag is meer of het gevolgen heeft voor de rest wat ik bestel uit china. Staat er dan een kruisje of iets achter m'n naam dat ik al vaker gepakt ben etc. Of doen ze daar helemaal niet aan?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bij mij heeft een pakketje ook weleens bij de douane gestaan... Maar toen wisten ze zelf niet helemaal wat erin zat en konden ze me telefonisch niet bereiken. Toen hebben ze me een brief gestuurd en duurde het dus ook langer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Vandaag is de 9e dag. Het maakt me nog niet heel veel uit dat ik extra moet betalen of iets. Mn vraag is meer of het gevolgen heeft voor de rest wat ik bestel uit china. Staat er dan een kruisje of iets achter m'n naam dat ik al vaker gepakt ben etc. Of doen ze daar helemaal niet aan?
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, tenzij je dus nep-producten besteld hebt. Het zal hoogstens zo zijn dat je er belasting over moet betalen.
De zendingen die ik daarna had zijn allemaal niet tegengehouden dus ik denk niet dat ze ook echt je naam onthouden. Of in ieder geval niet specifiek naar jouw naam gaan zoeken in het vervolg.![]()
Al gedaan maar dat ging volgens die man om hun organisatie om en daar konden ze dus niks over zeggen. Hij was wel een beetje kort af dus volgens mij had die gewoon geen zin om het uit te leggen. Maar weet je niks over dat laatste, of ik op een lijst kom ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zou DHL eens bellen, voor het zelfde geld mist alleen de factuur oid.Ah bedankt voor de reactie! Wachten dan maar..quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij mij heeft een pakketje ook weleens bij de douane gestaan... Maar toen wisten ze zelf niet helemaal wat erin zat en konden ze me telefonisch niet bereiken. Toen hebben ze me een brief gestuurd en duurde het dus ook langer.
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, tenzij je dus nep-producten besteld hebt. Het zal hoogstens zo zijn dat je er belasting over moet betalen.
De zendingen die ik daarna had zijn allemaal niet tegengehouden dus ik denk niet dat ze ook echt je naam onthouden. Of in ieder geval niet specifiek naar jouw naam gaan zoeken in het vervolg.![]()
Nogmaals bellen, ik ben bij DHL altijd goed en vriendelijk te woord gestaan, ook over de douane (toen ik een vraag had). 9 dagen bij DHL is wel heel lang, vooral omdat je betaald voor de premium diensten van hun.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Al gedaan maar dat ging volgens die man om hun organisatie om en daar konden ze dus niks over zeggen. Hij was wel een beetje kort af dus volgens mij had die gewoon geen zin om het uit te leggen. Maar weet je niks over dat laatste, of ik op een lijst kom ofzo?
[..]
Ah bedankt voor de reactie! Wachten dan maar..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Focalprice doet het ook aardig snel wat mij betreft.
25/3 besteld
28/3 verzonden
vandaag ( 3/4) binnen ^^
het was trouwens een simpel hoesje voor mijn htc sensation:
http://www.focalprice.com(...)r_HTC_G14_Black.html
vraag me nu wel af waar mijn dealextreme pakketje blijft :S 26/12 besteld, 19/12 binnen gekregen, maar dat was maar de helft. Dus ik dacht: sturen ze vast apart ofzo, maar nee hoor; gewoon vergeten. (hoe vergeten ze nou zoiets? het gaat toch allemaal systematisch?)
Uiteindelijk dus maar een mail gestuurd en die is 12 maart verzonden (13 dagen eerder dan focalprice dus)
In ieder geval een goede eerste ervaring opgedaan met focalprice (: Tot nu toe alleen nog maar bij dealextreme en deal-cool dingen gekocht.
Ik ben benieuwd of het pakketje dat ik 3 dagen later bij focalprice heb besteld ook 3 dagen later binnen is ^^![]()
Heb ik waarschijnlijk m'n meeste bestellingen bij. Gotta love 'em.
Good to knowquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:35 schreef shiznuts het volgende:
Horloge: huisje wat groter dan ik verwachtte, maar dat is misschien optisch bedrog, want als ik m'n Infantry watch erover leg, is 'ie misschien maar 1 mm groter. Quasi Shark watch diameter. Verder wel netjes aan de dunne kant. Iets meer merkbaar luider tikkend dan sommige andere horloges misschien. Afwerking is goed netjes en de decoratiewijzertjes,, zitten bij deze gelukkig gewoon in het midden geplakt. Bandje voelt ook verrassend comfortabel aan en het geheel is vrij licht. Voor die paar luttele euro's toch zeker wel geinig dus!
![]()
![]()
Nee, ik werk niet in de bouw, maar hij heeft wel een tof design en ben er benieuwd naar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach zo, dacht dat het over die HM3 OEM-design dingen ging.
Was vanaf moment 1 eigenlijk wel aardig onder de indruk van de Sonun SN-161. Maar dat is aangesloten op m'n laptop, aan stroom en volume vol open (en eventueel geAMPt) Je moet ze echt goed op je oren positioneren, maar ik vind ze echt de sfeer van de nummers goed overdragen. Op een portable device zijn ze veuls te zwakjes.
[..]
Ik was niet eens aan het zoeken en net een $4,- gekregen. ;+
Ff binnen 24hr gelijk opmaken, anders is 'ie verlopen! (Anders dan vorige keer dus, let daarop!)
Voor de prijs van 12 euro kan ik het niet laten, anders gebruik ik ze wel om het gras te maaien![]()
Zal zo eens zoeken naar die Awei's die je noemde![]()
Tsja, mijn laptop heeft nogal een brakke geluidskaart en ik luister vooral muziek via mijn iPod.
Zal hem nog eens laten spelen op mijn desktop, anders gaat hij weg.![]()
Is dit trouwens de standaard prijs? 6,59 usd
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
En met welke oortjes kun je hem vergelijken?![]()
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:29 schreef Miniem het volgende:
Is dit trouwens de standaard prijs? 6,59 usd
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
En hoe zijn ze? je kunt het vergelijken met?
Als je ze niks vindt stuur ze maar opquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testen![]()
Of ruilen tegen de Sonunof andere audio shit die ik nog te koop heb
![]()
![]()
Oplichters die Chinezen!
Had een hoesje voor mijn telefoon besteld, komt hij eerst al uit de UK ipv China, waardoor ik hem veel eerder binnen heb. En dan zijn ze ook nog eens mijn screen protectors vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik vind ze persoonlijk heel nicequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testenhelaas heeft mn vriendin ze ingepikt
![]()
Vind ze persoonlijk fijner en beter klinken dan de ES-Q5 iig.![]()
EE800m's zijn zeer goed prijs/kwaliteits verhouding.
Ik vond ze vooral zeer goed zitten, geluid is overal goed, helderder als die 900i's waar voormij persoonlijk de bass te sterk aanwezig was. De es800m's zijn wat meer gebalanceerd.
Zeker zijn geld waard. In die prijsklasse voor mij de beste oortjes die er te vinden zijn.![]()
quote:
mm...
http://www.dealextreme.co(...)5mm-jack-1-2m-124181
ze doen me denken aan;
http://www.dealextreme.co(...)-coffee-black-101291
moet ze beiden nog eens bestellen. Maar Chinapost is zo sloom & Alpha''s onderweg...
.
[ Bericht 19% gewijzigd door jonasr op 03-04-2012 22:41:12 ]![]()
Heeft iemand hier ervaring met kleding bestellen op taobao? Is dit van goede kwaliteit (dat het niet kapot gaat in de wasmachine ofzo..). Ik heb namelijk 2 hoodys besteld van TISA http://item.taobao.com/it(...)pm=2014.12566769.0.0![]()
Krijg je je geld terug als je de douane je pakket van dealextreme terug laat sturen, omdat je de inklaringskosten en omzetbelasting niet betaalt?
Heb een pakket besteld voor in totaal 35 euro en nu een brief gekregen van de douane... Ik kan het pakket weigeren en dan wordt het teruggestuurd. (in principe zit er niets bij wat ik nog wil) Maar ben ik dan alles kwijt...?![]()
Ik denk het niet DX heeft toch al kosten gemaakt voor jou?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:33 schreef Jen90 het volgende:
Krijg je je geld terug als je de douane je pakket van dealextreme terug laat sturen, omdat je de inklaringskosten en omzetbelasting niet betaalt?
Heb een pakket besteld voor in totaal 35 euro en nu een brief gekregen van de douane... Ik kan het pakket weigeren en dan wordt het teruggestuurd. (in principe zit er niets bij wat ik nog wil) Maar ben ik dan alles kwijt...?![]()
Ja... dat is waar... Hoopte dat als DX het pakket als retour afzender ontvangt, ze het aannemen als teruggestuurd en het geld terugstorten. Maar niemand ervaring mee? (iedereen betaalt netjes de bijkomende kosten?)quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik denk het niet DX heeft toch al kosten gemaakt voor jou?![]()
Dan gaat er wel een fee af, ze hebben het n.l. al wel verstuurd. Heb het wel eens gelezen, maar hoeveel het is durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:55 schreef Jen90 het volgende:
[..]
Ja... dat is waar... Hoopte dat als DX het pakket als retour afzender ontvangt, ze het aannemen als teruggestuurd en het geld terugstorten. Maar niemand ervaring mee? (iedereen betaalt netjes de bijkomende kosten?)
Maar aangezien het bedrag onder de 45 euro is valt het wel mee toch?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja ik heb er wel wat van besteld ja, je kan vaak wel zien wat de kwaliteit is aan de prijs. Als hij erg goedkoop is gaan ze eerder kapot dan als ze duur zijn. Maar dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Flows het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met kleding bestellen op taobao? Is dit van goede kwaliteit (dat het niet kapot gaat in de wasmachine ofzo..). Ik heb namelijk 2 hoodys besteld van TISA http://item.taobao.com/it(...)pm=2014.12566769.0.0![]()
Als er foto's bijstaan van Hollywoodsterren die zulke kleding dragen zal het wel niet mogen hè luitjes...
With free, baked fish for my friend when put into water. Option is to bake you self to when you try to get out of water.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
Weer een ge-China-shopt:
7" / 18 LED
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor ¤ 8,50, voor in m'n aquarium![]()
Hebben de vissen daar geen last van? zulk wit licht?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ze gaan erdoor hallucineren en sterven daarna omdat ze denken dat het waterpompje hen naar de oceanica brengt.Ik vroeg het me ook al af inderdaad.
Ik ben alleen voor LED-shizzle als indirect sfeerverlichting (afgeschermde glow).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: