abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2012 @ 21:08:36 #51
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_109822661
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:15 schreef zerokil het volgende:
Iemand ooit iets bij ********** besteld?
Hoort de status van je product te veranderen als je betaald hebt in bijv. Shipping?
Er staat al de hele tijd paid terwijl ik hem vorige week al betaald heb.
Waarschijnlijk een 1 cent deal? Dan niet.
pi_109825253
Ha, 9 dollar coupon op pandawill :D.

Geen beperkingen of minimum bedrag.
Geen referral hier.
pi_109827523
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ha, 9 dollar coupon op pandawill :D.

Geen beperkingen of minimum bedrag.
En die kun je ook delen met ons?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_109827737
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:13 schreef Miniem het volgende:

[..]

En die kun je ook delen met ons?
One time use, althans neem ik aan.
Geen referral hier.
pi_109829091
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 21:08 schreef Koen. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een 1 cent deal? Dan niet.
Dat hij niet aankomt of dat ze het niet laten zien.
  maandag 2 april 2012 @ 23:44:03 #56
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_109832419
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef shiznuts het volgende:
waarom het van daar naar hier zo goedkoop kan, en andersom het een godsvermogen moet kosten. It boggles my mind, yet I love it. :D
Dit...
http://www.dossierdenhaag(...)schril-contrast.html

We hebben weer een charmante Oostenrijker nodig die de boel op orde brengt in Europa :')
pi_109833094
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:44 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dit...
http://www.dossierdenhaag(...)schril-contrast.html

We hebben weer een charmante Oostenrijker nodig die de boel op orde brengt in Europa :')
Ach ja, toen de crisis duidelijk werd hoe en wat rolde men over elkaar heen dat de cultuur van graaien, bonussen etc. achter ons gelaten werd.
Nu zijn we hier en...ach laat ook maar :') ...
pi_109835803
Chinapost, y no work faster?
  dinsdag 3 april 2012 @ 10:35:50 #59
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_109840382
Had in lange tijd al de postbode niet meer gezien (nou ja, sinds de free tablet van zondag dan _O- ;( ).

1x C-mount lens van Focal zat erbij (momenteel nog onbruikbaar zonder de lensmount, (26e besteld, 27.3 verstuurd, nu binnen) en het Ebay-horloge (25.3 besteld, 26e verstuurd en 3.4 binnen dus).

Horloge: huisje wat groter dan ik verwachtte, maar dat is misschien optisch bedrog, want als ik m'n Infantry watch erover leg, is 'ie misschien maar 1 mm groter. Quasi Shark watch diameter. Verder wel netjes aan de dunne kant. Iets meer merkbaar luider tikkend dan sommige andere horloges misschien. Afwerking is goed netjes en de decoratiewijzertjes, :P , zitten bij deze gelukkig gewoon in het midden geplakt. Bandje voelt ook verrassend comfortabel aan en het geheel is vrij licht. Voor die paar luttele euro's toch zeker wel geinig dus! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_109841240
Wie heeft er hier de brainwavz beta?
In hoeverre is deze beter dan de alpha?

Zit namelijk hier te kijken: http://www.head-fi.org/a/headphone-buying-guide
En daar zitten best leuke dingen bij, zit ook over de Dunu Trident te denken.

Shiz, hoe kom jij altijd aan die kortingen van raz @ mp4nation?

[ Bericht 34% gewijzigd door Miniem op 03-04-2012 11:05:41 ]
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:28:17 #61
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_109842444
Heb natuurlijk de Beta. Met én zonder mic. :@

Ze zitten meer 'gelocked' in je oor en vallen er niet zomaar uit, ideaal bij sporten. Er worden twee speakerkamers gebruikt, eentje als normaal oordopje en eentje in-ear, wat het een wat 'ruimtelijker' effect geeft. De bass is punchy en de details verrassend helder, neigend warm. De bass van de Alpha is wat ronder, uitgesmeerd en overschaduwt en drukt de heldere tonen naar de achtergrond. Met de Beta heb je dus een meer analytische headphone die wat meer allround is.

Head-fi is een supersite. Kijk ook naar de reviews van ljokerl en ClieOS zeg ik altijd (en mijn post over oordopjes in het reviewtopic). ;) Die hebben multi-IEM vergelijkingtopics met tientallen, dan wel richting de 200 oortjes.

Over de kortingen... als je de nieuwsabo hebt aangevinkt krijg je updates. Wil ook nog eens handig zijn hun Facebook in de gaten te houden. Er is ook een speciale dealsforumtopic daar. ;) Er is een standaardkorting van 5% verder nog te vinden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_109842754
Thnx, ik pak de beta wel een keer mee als er een aanbieding van is.
Let me know :P

Ik zal even je post terug gaan zoeken, alhoewel ik hem wel vaak gelezen heb :+

Volgende week neem ik de Superlux HD651 mee uit Rotterdam.
Lijkt me wel een interessante headphone uit de reviews.

Vind headphones gewoon awesome, vooral leuk als je veel bang voor weinig buck kan krijgen _O_

5% korting@MP4nation:

quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:57 schreef Fifut het volgende:
De coupon code voor 5% korting op de hele MP4nation site van facebook is: fb2012fiver.
Hoeven jullie niet meer op "vind ik leuk" te drukken :)
pi_109843288
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:28 schreef shiznuts het volgende:
Kijk ook naar de reviews van ljokerl en ClieOS zeg ik altijd
Deze kan ik niet vinden :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:51:49 #64
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_109843447
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef Miniem het volgende:
[..]

Volgende week neem ik de Superlux HD651 mee uit Rotterdam.
Lijkt me wel een interessante headphone uit de reviews.

Vind headphones gewoon awesome, vooral leuk als je veel bang voor weinig buck kan krijgen _O_

[..]
Ah, die dingen van de Conrad, hè? Was daar al woord van of die nu echt identiek waren? :P

En pas op, voor je het weet probeer je van alles uit om je ideale soundsignature te vinden. _O-
Mijn fav qua in-ear is nog altijd grappig genoeg Thomas z'n Xears XT2 Pro. Heb ook Phonaks, Ultimate Ears en Brainwavz B2, maar meh, duurder is niet per se beter, smaken verschillen. Goeie bang-for-buck blijft toch ook de AWEI ES800M wat mij betreft. :Y Vol, rond en warm, lekkere bass, aardig helder midden.

Qua headphones is het of budget, of veel geld uitgeven voor goeie. Ben nu blij met m'n Bose QC15.
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:53:42 #65
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_109843556
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef Miniem het volgende:

[..]

Deze kan ik niet vinden :P
Dude... hoe zoek jij? :P
-> http://www.google.nl/#hl=(...)shops+ljokerl+clieos
->
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Verder kan ik je aanraden vooral ook de posts van ljokerl en ClieOS (die van inearmatters) op head-fi.org te lezen.

[..]
pi_109843921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah, die dingen van de Conrad, hè? Was daar al woord van of die nu echt identiek waren? :P

En pas op, voor je het weet probeer je van alles uit om je ideale soundsignature te vinden. _O-
Mijn fav qua in-ear is nog altijd grappig genoeg Thomas z'n Xears XT2 Pro. Heb ook Phonaks, Ultimate Ears en Brainwavz B2, maar meh, duurder is niet per se beter, smaken verschillen. Goeie bang-for-buck blijft toch ook de AWEI ES800M wat mij betreft. :Y Vol, rond en warm, lekkere bass, aardig helder midden.

Qua headphones is het of budget, of veel geld uitgeven voor goeie. Ben nu blij met m'n Bose QC15.
Nee, een tip op tweakers.
Review van deze:http://www.headfonia.com/portable-basshead-superlux-hd651/

Mijn fav is nog steeds de Brainwavz Alpha O+
De Awei es900i heb ik toen weer verkocht, vond het teveel bass en niet helder.

Hoe klonk jouw Sonun trouwens in het begin? Heb jij die in laten spelen?
pi_109845112
Nog een 6 en 7 dollar coupon gevonden :D.
Geen referral hier.
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:33:05 #68
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_109845180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef Miniem het volgende:

[..]

Nee, een tip op tweakers.
Review van deze:http://www.headfonia.com/portable-basshead-superlux-hd651/

Mijn fav is nog steeds de Brainwavz Alpha O+
De Awei es900i heb ik toen weer verkocht, vond het teveel bass en niet helder.

Hoe klonk jouw Sonun trouwens in het begin? Heb jij die in laten spelen?
Ach zo, dacht dat het over die HM3 OEM-design dingen ging. :P
Die Superlux. :P Werk je in de bouw? :+

Ik zei dan ook niet 'ES900i'... :N omdat net wat je zegt. ;)

Was vanaf moment 1 eigenlijk wel aardig onder de indruk van de Sonun SN-161. Maar dat is aangesloten op m'n laptop, aan stroom en volume vol open (en eventueel geAMPt) Je moet ze echt goed op je oren positioneren, maar ik vind ze echt de sfeer van de nummers goed overdragen. Op een portable device zijn ze veuls te zwakjes.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog een 6 en 7 dollar coupon gevonden :D.
Ik was niet eens aan het zoeken en net een $4,- gekregen. ;+
Ff binnen 24hr gelijk opmaken, anders is 'ie verlopen! (Anders dan vorige keer dus, let daarop!)
pi_109845322
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ach zo, dacht dat het over die HM3 OEM-design dingen ging. :P
Die Superlux. :P Werk je in de bouw? :+

Ik zei dan ook niet 'ES900i'... :N omdat net wat je zegt. ;)

Was vanaf moment 1 eigenlijk wel aardig onder de indruk van de Sonun SN-161. Maar dat is aangesloten op m'n laptop, aan stroom en volume vol open (en eventueel geAMPt) Je moet ze echt goed op je oren positioneren, maar ik vind ze echt de sfeer van de nummers goed overdragen. Op een portable device zijn ze veuls te zwakjes.

[..]

Ik was niet eens aan het zoeken en net een $4,- gekregen. ;+
Ff binnen 24hr gelijk opmaken, anders is 'ie verlopen! (Anders dan vorige keer dus, let daarop!)
Ik heb al 3 coupons gebruikt nu, 9, 7 en 6 dollar.

En elke keer iets uitgezocht wat ik totaal niet nodig heb :').

Heb het idee dat je die coupons krijgt als je iets besteld hebt.
Geen referral hier.
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:40:10 #70
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_109845422
/care
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:40:06 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109847649
Speciaal wat bij PW besteld om de snelheid van tracked Signapore post te testen :@

Wel met een coupon :D (8%off)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:57:50 #72
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_109848352
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Douane duurde hier elke keer, maximaal een halve dag. Hoelang verblijft je pakket al bij de douane?
Vandaag is de 9e dag. Het maakt me nog niet heel veel uit dat ik extra moet betalen of iets. Mn vraag is meer of het gevolgen heeft voor de rest wat ik bestel uit china. Staat er dan een kruisje of iets achter m'n naam dat ik al vaker gepakt ben etc. Of doen ze daar helemaal niet aan?
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:57:50 #73
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_109848353
quote:
No Payment Information Required
Paar plectrums (10+3) en van die taartkaarsjes die als je ze uitblaast weer aangaan.
N'espresso, what else?

Handig wel: http://chinaprices.us/?q= alle shops eruitfilteren behalve Pandawill en dan blanco search tot je couponwaarde. :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:12:02 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109848951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Vandaag is de 9e dag. Het maakt me nog niet heel veel uit dat ik extra moet betalen of iets. Mn vraag is meer of het gevolgen heeft voor de rest wat ik bestel uit china. Staat er dan een kruisje of iets achter m'n naam dat ik al vaker gepakt ben etc. Of doen ze daar helemaal niet aan?
Zou DHL eens bellen, voor het zelfde geld mist alleen de factuur oid.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:21:00 #75
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_109849381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Bij mij heeft een pakketje ook weleens bij de douane gestaan... Maar toen wisten ze zelf niet helemaal wat erin zat en konden ze me telefonisch niet bereiken. Toen hebben ze me een brief gestuurd en duurde het dus ook langer.

Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, tenzij je dus nep-producten besteld hebt. Het zal hoogstens zo zijn dat je er belasting over moet betalen.

De zendingen die ik daarna had zijn allemaal niet tegengehouden dus ik denk niet dat ze ook echt je naam onthouden. Of in ieder geval niet specifiek naar jouw naam gaan zoeken in het vervolg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')