quote:
True true. Voor 5 eurootjes kun en mag je niet veel verwachten.quote:En hijs nog geen 5 pleuro. Dat is niet om mee te patsen of om onder een loep te houden (zwarte heeft er niet echt last van, laat ik die witte nou ook niks vinden). Dat is om voordelig de tijd bij je te hebben met de meeste stijl die je voor dat geld gaat krijgen.
Ik heb net 'ns gekeken wat ik nou qua horloges heb, en het viel me tegen; ik dacht dat ik er veel meer hadquote:Infantry-watch die ik heb is prima, vooral omdat 'ie zo licht is, maar een beetje saaie plate en dat stoffen bandje is zo'n gedoe. Deze heeft 3D elementen/verhogingen op de plate en heeft een normale band. Verder gebruik ik vrijwel altijd m'n Shark. Die is alleen een beetje dik, zwaar en flashy, dus af en toe wanneer ik eleganter en donker nodig heb m'n Curren (8012) en als ik voor zilver ga m'n Seiko (van de V&D). Lekker veel keuze.
Eind februari is nu dus eind maart gewordenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:44 schreef shiznuts het volgende:
Hey Brainwavzlovers. Nog Alpha's hebben (of een van de andere specials)?
http://mp4nation.net/cata(...)earphones-p-402.html
32% discount, nu $12,50.
Vergeet ook de coupon uit de OP/op hun Facebook niet.
You're welcome.
<edit> Wie de HM5 wilde...
[..]
Wie had ze ook alweer besteld? Zijn ze al verzonden/binnen? En, hoe issie?
- Ah, monkey was dah, niet?
Je begrijpt ook dat er zoiets is al tijdsverschil, en dat het dus niet 24/7 is maar eerder 12/7?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:29 schreef Poekieman het volgende:
Gisteravond bij de BuyInCoins een handige alles-lader gekocht voor maar $37.59.
[ afbeelding ]
Blijkt nu al dispatched te zijn. Die Chinezen werken gewoon 24/7. Niet verwonderlijk dat de economie daar (nog steeds!) zo snel groeit.
Inderdaad, zou ze bijna op de eerste dag gepreordererd hebbenquote:Op zondag 25 maart 2012 10:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eind februari is nu dus eind maart gewordenRaz zegt dat het maandag op de post gaat, maar hij belooft wel meer.
Best wel oplichterij, mensen staan maanden in de pre-order en nu kun je ze ook op voorraad kopen voor dezelfde prijs
FB?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Inderdaad, zou ze bijna op de eerste dag gepreordererd hebbenEn dat is al weer even geleden...
Ze zijn nu wel echt binnen, de foto's stonden op FB (van de headphones die naar Amazon.com gingen).
Dat is gewoon Android TV,quote:Op zondag 25 maart 2012 11:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand ervaring met een Google tv kastje van eBay
http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)&hash=item231b04c3db
MP4 nation op Facebookquote:Op zondag 25 maart 2012 11:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
FB?
Ik zie op het forum van mp4nation niets...
De groei in 2012 kan mogelijk op de laagste groei sinds 1990 uitkomen..quote:Op zondag 25 maart 2012 10:29 schreef Poekieman het volgende:
Gisteravond bij de BuyInCoins een handige alles-lader gekocht voor maar $37.59.
[ afbeelding ]
Blijkt nu al dispatched te zijn. Die Chinezen werken gewoon 24/7. Niet verwonderlijk dat de economie daar (nog steeds!) zo snel groeit.
Ziet er goed uitquote:Op zondag 25 maart 2012 11:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
MP4 nation op Facebook![]()
[ afbeelding ]
Haha, groot verschil idd. Vriendlief is niet dik, wel wat ouder (21); maar die matentabel is zo verwarrend.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:00 schreef Fifut het volgende:
Ik weet ook niet precies wat je moet hebben maar je kan beter wat groter bestellen, mijn broertje is namelijk ook een wielrenner en is nu 14 jaar oud (niet erg groot voor zijn leeftijd, en ook geen dikke kont) en heeft al een large broekje aan.
Zeker zeker.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef sciter het volgende:
Ik moet toch ook maar eens van die Brainwavz bestellen.
Ah, kiek us oane. In de OP stond ook eentje die zou moeten werken meen ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:57 schreef Fifut het volgende:
De coupon code voor 5% korting op de hele MP4nation site van facebook is: fb2012fiver.
Hoeven jullie niet meer op "vind ik leuk" te drukken
Jij wilde ze ook?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Inderdaad, zou ze bijna op de eerste dag gepreordererd hebbenEn dat is al weer even geleden...
Ze zijn nu wel echt binnen, de foto's stonden op FB (van de headphones die naar Amazon.com gingen).
Als je de info erbij leest, zijn ze morgen binnen(/verzendklaar?)... tenminste, dat is de verwachting.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:05 schreef Fifut het volgende:
Ga waarschijnlijk de M2's bestellen, maar deze staan ook nog op pre-order. Kan dat zo lang duren dan?
Link klopt (nog steeds) niet ;Pquote:Op zondag 25 maart 2012 14:40 schreef ItWasWritten het volgende:
chinacheep.com is hetzelfde als chinaprices.us? of klopt de link gewoon niet in de 1e post
Dat was echt een goeie actie, eerst belachelijke korting geven en dan ook nog quantity discountquote:Op zondag 25 maart 2012 14:58 schreef Xu het volgende:
Ik had ooit 5 Brainwavz Alpha's besteld voor 3 euro per stukAls er nog eens zo'n actie komt bestel ik er tien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |