SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
quote:Дорогой fiets
2 купона для каждого! Все заказы с 5% купоном 5%OffEaster в честь Пасхи; А 8% купон 8%OffEaster для заказа на сумму ≥ $30, Каждый купон действует два раза по 15 апреля. скорее, самвые выгодные покупки!
С уважением!
BuyinCoins.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat deed Ctrl+W ook alweer?
Best wel awesome!quote:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Miniem het volgende:
Geinige gadget:
http://www.buyincoins.com(...)h-product-13103.html
Iemand ervaring mee?
Geen ondersteuning voor Android..?quote:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Miniem het volgende:
Geinige gadget:
http://www.buyincoins.com(...)h-product-13103.html
Iemand ervaring mee?
Levertijd is op dit moment wel een maand... langzame periode (helaas)quote:Op maandag 2 april 2012 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
De splitter duurt nu al 3,5 week.Ik denk dat ie niet eens meer komt
quote:Op maandag 2 april 2012 14:57 schreef pazara het volgende:
wie heeft ervaring met http://www.nepschoenenmetmerkteken.com
en hoe kan je er bestellen?
Dat dus.quote:
Toch hebben ze zo af en toe weer iets in het assortiment wat ik bestelquote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik bestel nooit meer van DXIk zit nog steeds op shit te wachten die ik in januari/februari gekocht hebt en die schijnbaar wel onderweg is. Ik kijk alleen op DX wat ik hebben wil en bestel dan van eBay, dan heb ik rotzooi uit China ook meestal in 1,5 week
Douane duurde hier elke keer, maximaal een halve dag. Hoelang verblijft je pakket al bij de douane?quote:Op maandag 2 april 2012 17:32 schreef MagischMannetje het volgende:
Dus ik bestel een keer met DHL omdat snelle levertijd, natuurlijk wat meer dan normaal omdat het anders te duur is. En dan pakt de douane zo je pakketten eruit waardoor het uiteindelijk alsnog even lang duurt als normaal...
hij heeft nog niet eerder zoiets gevraagd, niet dat ik weet iig. Kano en ik doen zo'n post altijd in de notes. Hij had er nog geen eerdere (naja, niet hieroverquote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Miniem het volgende:
Ook altijd dezelfde die het vraagtkun je pazara geen ban geven ofzo
Mijn vader begrijp dat ook nog steeds nietquote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef shiznuts het volgende:
Wat ik nog altijd niet begrijp is de free shipping.![]()
Dat blijft toch wel verbluffend hoor. Ik bedoel, China is een pokke eind weg en uiteindelijk hoef je 'em niet af te halen bij je lokale Tokochinees en wordt 'ie niet gebracht door een Chineesje. Ik vraag me dan ook af, dat als dezelfde service er in feite aan verbonden is, waarom het van daar naar hier zo goedkoop kan, en andersom het een godsvermogen moet kosten. It boggles my mind, yet I love it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |