SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Bobbernaut is de paashaas!
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.BAM dit is 3KB![]()
Ook maar weer eens posten in dit topic. What's the deal met Pandawill? Die site is nogal wat duurder dan de rest van de deal sites? En als er Pandawill@UK in de hoek staat betekent dat dan dat het vanuit het VK verstuurd wordt en er dus sneller is?![]()
iemand ervaring met de xbox360 receiver voor de pc? krijg geen verbinding![]()
xbox360 controller + windows 7![]()
Kreeg ik vorig jaar eens een gratis pluche angrybirds zomaar, komt vandaag opeens een pakketje binnen met een Aurora tablet!
Ik had 'em afbesteld bij Chinagrabber en een refund gekregen, maar waarschijnlijk stond ik nog altijd op de wachtlijst om te shippen.Typisch China weer...
Nu eerst lekker spelen!![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Niet heel netjes, ik zou het geld alsnog storten. Maar dat moet je zelf weten.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ooit ook gehad met zo'n Wii remote. Maar ja, een tablet is een ander verhaal
Oh ja, Pandawill:quote:You get
Today, I got into a fist-fight with a wasp, aka a Nazi helicopter. Despite swiping at it with ninja-like skills, I lost.![]()
![]()
Ze hadden ook haast twee keer geld teruggestort.quote:Op zondag 1 april 2012 15:00 schreef W00fer het volgende:
Niet heel netjes, ik zou het geld alsnog storten. Maar dat moet je zelf weten.Tenminste, na de refund kreeg later nog eens een mailtje dat ze me een refund zouden geven omdat de tablet met de gedateerde firmware was geleverd.
Dat hadden ze dan nog wel in de gaten, want heb verder geen geld gezien. Iets met eigen schuld, dikke bult verder. Laatst zeiden we al: you win some, you lose some.
Dat nieuwe (LG) IPS-scherm (i.p.v. Hitachi).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat een muts ben ik toch ook... gisteren een bestelling voor 30+ euro gedaan bij DX, en alwéér die kortingscode vergeten.
![]()
Nice!, maak eens een review?quote:Op zondag 1 april 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg ik vorig jaar eens een gratis pluche angrybirds zomaar, komt vandaag opeens een pakketje binnen met een Aurora tablet!
Ik had 'em afbesteld bij Chinagrabber en een refund gekregen, maar waarschijnlijk stond ik nog altijd op de wachtlijst om te shippen.Typisch China weer...
Nu eerst lekker spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Nee het is 1 april, hij maakt een grapje. Sowieso ken ik geen postdienst die op zondag bezorgt.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En omdat de postbode je zo aardig vond, kwam hij hem vandaag brengen?![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 15:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee het is 1 april, hij maakt een grapje. Sowieso ken ik geen postdienst die op zondag bezorgt., ik zal er even sarcasm voor zetten
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
welke coupon?quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een muts ben ik toch ook... gisteren een bestelling voor 30+ euro gedaan bij DX, en alwéér die kortingscode vergeten.
Wat een kuttopic :')![]()
DX kalenderquote:
heb je de instructies die op het forum van dealextreme staan gebruikt?quote:Op zondag 1 april 2012 14:51 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand ervaring met de xbox360 receiver voor de pc? krijg geen verbinding![]()
xbox360 controller + windows 7![]()
Ook iets met 1 April gok ik?quote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Ik las op het DX forum dat ze failliet zijn? Ik heb nog een bestelling staan![]()
![]()
Awww, not this shit againquote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Ik las op het DX forum dat ze failliet zijn? Ik heb nog een bestelling staan![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Ik las op het DX forum dat ze failliet zijn? Ik heb nog een bestelling staan
Als iets de 17e maart is geshipped, wanneer heb ik het dan thuis????
Ik wacht al een poos dus -.-
Order van 1 maart bij DX![]()
Had je de OP al gelezen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef 0wen het volgende:
Ik wacht al een poos dus -.-
Order van 1 maart bij DX![]()
Ik leen de glazen bol van Shiznuts even...quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef 0wen het volgende:
....waas....
Hij gaat het vliegtuig in...
...waas...
Is bij de post bezorger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, al 1 maand, nog even wachten. Dit is een normale termijn. Op dag 35 eens contact zoeken, op 40 vragen om een refund, en op 45 claimenquote:Ik wacht al een poos dus -.-
Order van 1 maart bij DX
Dit zal vast wel een besproken zijn, maar omdat het niet in de OP duidelijk wordt: bestellen op TaoBao gaat niet meer via buyintaobao maar kan het nog wel via dat mailadres (Jack)?Immer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: