Ik ook, bij mij is 'ie nog niet eens verzonden na een maand, heb jij dat ook?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Dealextreme wordt ook steeds slomer, ik wacht al heel lang op mijn zending.
Enfin, ik zoek een goede sterke zaklamp (de stroom valt hier zo nu en dan eens uit + ik moet nog wel eens achter/onder kastjes zijn) die niet al te duur is, zeg max 25 euro. Welke bevelen jullie aan en bij welke shop?
Annuleren dan, komt nooit meer binnen de 45 dagen binnen (tenzij besteld met CC) en vervolgens gewoon een andere shop/ebay proberenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij is 'ie nog niet eens verzonden na een maand, heb jij dat ook?
26-2-2012 6:37:07 Prepare Shipmentquote:Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij is 'ie nog niet eens verzonden na een maand, heb jij dat ook?
@RobertNL: thanks. Ik ga trouwens de MW600 kopen van Sony, lijkt me goede keus.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel, maar ik heb een iets duurdere. Gebruikte het om met mijn tablet/telefoon/pc op de boxen te kunnen afspelen
Werkt zo'n ding ook met een iPhone? En gaat de geluidskwaliteit dan niet erg omlaag?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:42 schreef marco_sire het volgende:
Kan iemand mij de gouden tip geven?
http://item.mobileweb.eba(...)ARCH&nid=65255603729
Als ik dit apparaat gebruik om draadloos muziek te streamen naar mijn stereotoren (dus mijn mobiel connecten met dit apparaat en dan een 3.5 kabel van dit apparaat naar mijn 3.5 headsetplug op de stereo) werkt dat dan zoals ik dit bedacht heb??
Ik ook niet, vandaar dat ik het navroeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
26-2-2012 6:37:07 Prepare Shipment
Straks dus dik anderhalve maand, ben dat echt niet gewend van ze.
Of gewoon als ''vroegah'' ze:quote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef jonasr het volgende:
mm MP4nation mag mijn Alpha's wel eens verzenden.
26/03/2012 & still processing now xD.
Btw; een mogelijkheid dat de OP wordt herschreven? Banggood bv. lijkt me wel een plaatsje waard (zeer snel antwoord op mails & verzending, nog effe afwachten hoe het product is.).
En mss het feit dat er een reviewtopic is, bovenaan in de OP zetten (mensen zijn idd lui).
Misschien de quote maar weer wat meer in uitvoer brengenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[...]
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij krijgt het volgende topic een naam TT!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Ja, komen mensen nog eens met zo'n vraag, dan is het 'BAM! You needda be right [HERE] mothafucka!!1!!'.
- waar Shiz bazenposts maakt
[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 05-04-2012 23:55:39 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Viel mij net ook al op, wordt toch regelmatig gekeken denk ikquote:Op donderdag 5 april 2012 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Reviewtopic heeft wel al 52.703 views btw.![]()
Spijtig van het weinige aantal van reviews.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Viel mij net ook al op, wordt toch regelmatig gekeken denk ik
mwah voornamelijk voor kleine dingetjes, bijvoorbeeld stopmotion filmpjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Als je 'em neerzet en verder nooit aanraakt zal het wel goedkomen.
Maar wil je 'em mee voor onderweg en draai je 'em vaak aan, dan is 'ie zo kapoet.Die 'extendable legs' zijn ook een grote grap.
hmm ik wil m juist vanwege de lengte en dat ie wel weer compact kan worden..quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef shiznuts het volgende:
Die houdt het gewicht van een beetje normale camera niet en zijn veel te losjes.
Ga dus uit van de basis zonder extensie wil je een vaste framing.
Dat hele ding is van plastic, niks metaals bij (op de schroef na misschien).
Maar goed, mocht die euro je niet boeien.Go your gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:34 schreef Loll het volgende:
Godverdomme stond ik rood op paypal betaal ik 30 euro naar mijn rekening schrijven ze zelf ook nog 30 euro af dus nu in totaal 60 euro aan paypal betaald. Maar nu is 30 euro foetsie. Rara wie zou dat nou hebben. Gvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik ook een keer gehad, straks heb je gewoon 30 euo paypal saldoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |