quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:36 schreef oh-oh het volgende:
wat een gekke band hebben we nu ineens he
Hahah ik vind de kleuren lelijk, de volwassen peludos die ik in die kleuren heb gezien zijn ook zo lelijk. Die van Sonja is ook niet mijn ding.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh , er is nu een mooie peludo trouwens, damn, die is echt mooier dan een weimerander nog:
[ afbeelding ]
En Blue van Kim die kreeg 1 peludo, das echt de lelijkste die ik ooit gezien heb zowat
Het eerste stukje ging over die van Blue haha.. Die kleuren zijn lelijk... ze begon ook al steeds tegen mij over die peludo dat die nog beschikbaar is, maar ik moet die nietquote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef oh-oh het volgende:
Hoe vind je die van Blue dan?
Ik heb echt nog nooit zo een lelijkie gezien
Oh die lijkt wel op die uit Peru!quote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die zijn van Moravian Pearl.. zit maar 1 peludo bij.
Hier was ie nog kleiner, echt te erg gewoonquote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
wat een lelijkerd.
Ze zien er ook echt niet uit als pup
Ja zo zijn er twee in dat nest, twee bruine en twee rode en twee naaktenquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier was ie nog kleiner, echt te erg gewoon![]()
[ afbeelding ]
Je vraagt je toch echt af of dat ooit nog goed gaat komen met al dat vel![]()
![]()
Echt erg hequote:
Heb je ook foto's van de vader en moeder van die pups?quote:Op zondag 1 april 2012 00:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zo zijn er twee in dat nest, twee bruine en twee rode en twee naakten
Nopequote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van de vader en moeder van die pups?
OMGquote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Om deze lig ik echt telkens in een deuk![]()
[ afbeelding ]
Ja maar daar heb ik geen zin in.. heb wel in Zweden eentje waarvan ik een Peludo zou willen en dat weet ze ook..maar nee. Zelf ga ik echt never nooit vliegenquote:Op zondag 1 april 2012 00:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mn poedel ook van ver halen, en als het toch een bedlington wordt komt die ook niet uit NL.
Alle poedels die ik wat vind zitten in Japan, China of Rusland
Als die bij storm wind in loopt dan is ie rimpelvrijquote:
Ik vind ze niet echt lelijk...quote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
wat een lelijkerd.
Ze zien er ook echt niet uit als pup
Jezus is die hoeveelheid vel normaal?quote:Op zondag 1 april 2012 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier was ie nog kleiner, echt te erg gewoon![]()
[ afbeelding ]
Je vraagt je toch echt af of dat ooit nog goed gaat komen met al dat vel![]()
![]()
quote:
Oh pretty allebeiquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 10:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier heel trots op onze mannen, We hebben ze vannacht niet gehoord, en vanmorgen werd ik zo vrolijk begroetEn ze geven heel goed aan dat ze naar buiten moeten! Oke, s'nachts plassen en poepen ze heel goed NAAST de krant en het matje, maar als dat het ergste is! trotse puppymama dus
die laat ik ook lekker staanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was zo verknocht aan die foto van Noes en Gabber in de OP, samen bij het water, de 2 grote beren
[..]
is blue een kennel?quote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Is dat een van die twee bruinen die bij die roden horen?
Die van Blue is ook echt lelijk qua model vind ik![]()
Die kleuren an sich kunnen mooi zijn, Karel was een superleuke tricolour, maar dan niet bij die hond
wat voor gedoe heb je met Diaz gehad? jammer dat er in NL geen goeie fokkers zijnquote:Op zondag 1 april 2012 00:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen zin in.. heb wel in Zweden eentje waarvan ik een Peludo zou willen en dat weet ze ook..maar nee. Zelf ga ik echt never nooit vliegenen wil ze wel zelf in het echt zien eerst.
En na al dat gedoe met Diaz ben ik er ook wel een beetje klaar mee
Misha heeft een lief koppie! Geniet er van, het gaat wel snel nu!quote:Op zondag 1 april 2012 13:55 schreef some1_eddy het volgende:
Gister nog een paar foto's van Misha gemaakt, hij is nu 12 week oud.
We hebben nu 4 lessen gehad van de puppycursus, en hij doet het allemaal super.
Nog 1 les en dan gaan we verder naar gehoorzaamheid.
Goed, foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, Gabber heeft nu een mooi kleurverloop van de wenkbrauwen naar het puntje van de kop, van die blonde strepen tussen het zwartquote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef Belana het volgende:
Misha is zeker een schatje ja![]()
Even een paar foto's van Gabber genomen, hij heeft alleen een vuile bek van het koekje wat ie net gegeten had...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin er gewoon niet aan, beetje ziektes doorfokken. Lol.quote:Op zondag 1 april 2012 18:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oooh gabber wat een beer! Wat voor ras is gabber ook al weer? Heb het volgens mij al 3 of 4 keer gevraagt maar vergeet het telkens..
Iemand vroeg ons ook of wij Koda hun teefje wouden laten dekken. Heb me er toen een beetje over ingelezen en ik had zoiets van ''was diegene nou serieus of...?''
Koda is nog een pup, moet dus nog uitgroeien, heeft geen papieren van een stamboom, is niet eens 100% labrador. Qua gedrag zit het wel goed, dat weet ik zeker! Maar ik was niet van plan dat aanbood serieus te nemen. Laat Koda eerst maar eens uitgroeien en dan kijken of zij er mee kunnen leven dat we Koda niet laten testen oid. zodat hij een teefje kan dekken.
Ziektes?quote:Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Begin er gewoon niet aan, beetje ziektes doorfokken. Lol.
Ik zag het, heb nog is goed gegoogled! Ik vond gabber altijd al mooi, maar nu weet ik het wel zeker: als ik straks op mijzelf woon wil ik naast een labrador ook graag een leonberger er bij!quote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef Belana het volgende:
ze zijn wel mega cute hoor
Gabber is een leonberger Maus
Ja goed idee... bewust kruisingen fokken, zijn nog niet genoeg kruisingen op de wereld die een baasje zoekenquote:Op zondag 1 april 2012 18:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oooh gabber wat een beer! Wat voor ras is gabber ook al weer? Heb het volgens mij al 3 of 4 keer gevraagt maar vergeet het telkens..
Iemand vroeg ons ook of wij Koda hun teefje wouden laten dekken. Heb me er toen een beetje over ingelezen en ik had zoiets van ''was diegene nou serieus of...?''
Koda is nog een pup, moet dus nog uitgroeien, heeft geen papieren van een stamboom, is niet eens 100% labrador. Qua gedrag zit het wel goed, dat weet ik zeker! Maar ik was niet van plan dat aanbood serieus te nemen. Laat Koda eerst maar eens uitgroeien en dan kijken of zij er mee kunnen leven dat we Koda niet laten testen oid. zodat hij een teefje kan dekken.
Awwwquote:Op zondag 1 april 2012 21:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho is morgen jarig, 12 jaar![]()
[ afbeelding ]
12! wat een leeftijd hequote:Op zondag 1 april 2012 21:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho is morgen jarig, 12 jaar![]()
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 april 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De kinderen van mn zus, mijn honden, en dat ding van mijn moeder, allemaal samen
Hoi Maus!quote:Op zondag 1 april 2012 18:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn moeder en ik namen het ook niet serieus. Dat willen we helemaal nietquote:Op maandag 2 april 2012 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoi Maus!
Ik kreeg laatst die vraag ook over Loebes.
Je kunt het beter niet doen hoor
Groetjes,
quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd, miste ik vriendlief in bed, Nu bleek dat de mannen al vroeg wakker waren, en hij ze dus vast had uitgelaten om daarna nog even op de bank te gaan liggen, Onderstaand plaatje was mijn ochtendschilderij
oh ja mijn lief wil niet graag op de foto, dus vandaar de pet!
[ afbeelding ]
het waren er maar 2 en niet echt opgegeten maar meer aan stukken gescheurd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, die tissues zouden wel eens dwars kunnen zitten, afhankelijk van hoeveel het er waren. Je hebt haar niet aangestoken met je griep hoor
Zie het even aan. Soms voelt een hond zich ook gewoon even niet lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:17 schreef Bizznitch het volgende:
Ik had een vraagje.
[ afbeelding ]
Dit is Bikkel. Ik heb haar op 7 jarige leeftijd overgenomen van een gezin dat haar niet meer kon hebben, ze is nu sinds juni bij me. Ik heb haar toen ik haar kreeg laten checken en de hele mikmak.
Maar nu is er iets vreemds met Bikkel en ik weet niet of ik ermee naar de dierenarts moet en ik ben nu op mijn werk dus ik dacht ik vraag het hier even..
Ik ben sinds zondag zwaar getroffen door de griep, Bikkel is geen seconde van mijn zijde geweken, alleen nu is zij sinds gisteravond heel erg hangerig, waar ze me op de trap altijd voorbij spurt moet blijft ze op het midden van de trap zitten en moet ik haar optillen. Vannochtend had ze ook geen zin om naar buiten te gaan en het duurde dan ook heel lang en eigenlijk te lang voordat ze wat wilde gaan "doen"
Nu weet ik dat het viespeukje een paar van mijn tissues heeft verslonden, maar ik neem aan dat ze niet door mij kan worden aangestoken, plus gister in de namiddag was ze nog echt heel erg actief, spelen met de buurhond en buurkindjes.
Beetje een lang verhaal, maar misschien dat jullie ook eens zoiets hebben meegemaakt en hoe hebben jullie toen gehandeld?. (Ik heb overigens m'n moeder naar mijn huis ontboden, om haar vandaag even in de gaten te houden.)
Oh, verslonden, dat lees ik als opgegeten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het waren er maar 2 en niet echt opgegeten maar meer aan stukken gescheurd.
Uhu daarom dat ik het eerst hier vraag, ze is m'n allereerste hondje en ik zou me bijna gaan schamen om te zeggen dat ze echt net m'n kindje isquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zie het even aan. Soms voelt een hond zich ook gewoon even niet lekker
Mijn woordkeuze is niet altijd optimaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, verslonden, dat lees ik als opgegeten.
Niks om je voor te schamen. Mijn honden zijn ook mijn ventjes, mijn vriendjes, mijn allesjes.. Omdat het van die heerlijke prutsers zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Uhu daarom dat ik het eerst hier vraag, ze is m'n allereerste hondje en ik zou me bijna gaan schamen om te zeggen dat ze echt net m'n kindje is. Ze is gewoon m'n kindje
.
Leuk linkje?
[..]
Mijn woordkeuze is niet altijd optimaal.
Idem hier, ze is een ouwe vrijdoos, als ik op de bank zit komt ze altijd lekker in mn knieholtes liggen en zodra ze het woord "eten" of "buiten" hoort is stuiterd ze de hele kamer door, elke dag dat ik thuiskom is weer een feestje want dan staat ze me al heftig kwispelend op te wachten en word ik begroet met een dikke lebber over mn wang.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen. Mijn honden zijn ook mijn ventjes, mijn vriendjes, mijn allesjes.. Omdat het van die heerlijke prutsers zijn
Dat is alleen maar goed. Dat betekent dat ze een warm thuis heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Idem hier, ze is een ouwe vrijdoos, als ik op de bank zit komt ze altijd lekker in mn knieholtes liggen en zodra ze het woord "eten" of "buiten" hoort is stuiterd ze de hele kamer door, elke dag dat ik thuiskom is weer een feestje want dan staat ze me al heftig kwispelend op te wachten en word ik begroet met een dikke lebber over mn wang.
Ja hondjes. Ik kan me geen leven meer voorstellen zonder haar
.
BJ zo verslavendquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag gratis B&J in Maastricht, ik ga dalijk es kijken of ik voor de keizer een lekker ijsje kan scoren![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Nicequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Hij mocht de bak uitlikken, de chocola was al op heur
Wat stom. Charlie heeft vroeger wel eens een zak bros o.i.d. te pakken gekregenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nice! Vriendin van me haar hond die vreet gewoon chocola
ongeloveloos
.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat stom. Charlie heeft vroeger wel eens een zak bros o.i.d. te pakken gekregenDie heb ik de tuin in getrapt met een pot zout hoor
En daarna de hele kotstuin schoonmakenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]chihuahuateven van mn vriendjes, die hebben es een hele schaal paaseitjes met papiertjes en al opgevroten, die hebben ook uren staan schuimkotsen op het balkon na wat scheppen zout
Waar was die pot zout voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat stom. Charlie heeft vroeger wel eens een zak bros o.i.d. te pakken gekregenDie heb ik de tuin in getrapt met een pot zout hoor
Dakterras + hogedrukspuit = appeltje eitjequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En daarna de hele kotstuin schoonmaken
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes had als pup eens 2 dozen bonbons te pakken gekregen. Weet niet hoe hij het gedaan heeft want het lag echt heel erg hoog. Maargoed meteen dierenarts gebeld er naartoe spuitje erin en meneer ging helemaal hyper van de suiker heen en kwam beroerd terug. Maar wel al zijn chocola kwijt. Pff moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
Primitieveling!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, nee. Ik had emmers water en een bezem.
Om ze te laten kotsen. Kan je dus ook niet dagelijks doenquote:
Oh ja daar reageren ze ook niet zo goed op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat hadden wij hier eens met een schoteltje muizengif
Huh, wat voor spuit geven ze dan? Als ik ze hier bel dat ze chocolade hebben gegeten zeggen ze gewoon zout voerenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes had als pup eens 2 dozen bonbons te pakken gekregen. Weet niet hoe hij het gedaan heeft want het lag echt heel erg hoog. Maargoed meteen dierenarts gebeld er naartoe spuitje erin en meneer ging helemaal hyper van de suiker heen en kwam beroerd terug. Maar wel al zijn chocola kwijt. Pff moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
Nee, en een theelepel is meestal al genoeg he. Dat zout is ook een aanslag op de nieren, het is eigenlijk kiezen uit twee kwaden op zo een moment.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Om ze te laten kotsen. Kan je dus ook niet dagelijks doen
En dat giet je dan zo die bek in ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Om ze te laten kotsen. Kan je dus ook niet dagelijks doen
Ze hebben ook zo een speciale prik, die prikken ze dr in en dan staan ze binnen 5 minuten te kotsen als mallen, die kregen Chico en Billy toen met dat muizenvergif.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, wat voor spuit geven ze dan? Als ik ze hier bel dat ze chocolade hebben gegeten zeggen ze gewoon zout voeren
Echt he topic gaat te snelquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, en een theelepel is meestal al genoeg he. Dat zout is ook een aanslag op de nieren, het is eigenlijk kiezen uit twee kwaden op zo een moment.
Achterin de bek scheppen, dan gaan ze ook meteen kotsen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En dat giet je dan zo die bek in ofzo!?
Ja, daarom. Ik gooi er wel wat meer dan een theelepel in though, want de helft gaat er toch naastquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, en een theelepel is meestal al genoeg he. Dat zout is ook een aanslag op de nieren, het is eigenlijk kiezen uit twee kwaden op zo een moment.
Ja maar Charlie is ook wat groter dan die van mij hequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik gooi er wel wat meer dan een theelepel in though, want de helft gaat er toch naastmaar goed, bij Charlie volgens mij twee keer moeten doen nu, en allemaal toen ie nog jonger was. Ik hoop dat er geen derde komt
Ik had eerst zout gevoerd.. Maar Loebes reageerde er niet op. En heb echt veel gegeven. Maar ze krijgen een prikje met Apomorfine. En daar gaan ze van over hun nek.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, wat voor spuit geven ze dan? Als ik ze hier bel dat ze chocolade hebben gegeten zeggen ze gewoon zout voeren
Vloerbedekking is dan ook uitermate ranzig, ik snap echt niet dat mensen dat willen in hun huisquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:29 schreef GimmeGore het volgende:
Wees blij dat het in een tuin ligt.
Ik heb meerdere keren hondenkots en ook diarree van vloerbedekking en een vloerkleed afmoeten halen.
Vooral toen Nordy een potje kauwvitaminen had leeggegeten wat het erg.
En dan ook nog naar de dierenarts.
Chineze naakthondquote:Op maandag 2 april 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De kinderen van mn zus, mijn honden, en dat ding van mijn moeder, allemaal samen
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat Apomorfine valt trouwens onder de opiatenwet. Ik moet de eerste vinden die dat vrijwillig in zich zal spuiten want je wordt er hondsberoerd van.
Bedoelde het bij mensenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat is ook de bedoeling, kotsen moeten ze, en zo snel mogelijk
![]()
Met dat muizengif wist ik het wel hoor, daar worden ze helemaal beroerd van.
Oh, zat mensen die daar met liefde allemaal rotzooi voor tot zich nemen toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bedoelde het bij mensenOmdat het onder dat opiaten gedoe valt. Niemand die toch zal denken oh laat ik dat eens lekker in m'n lijf spuiten om er compleet van te gaan spacen?
Najah das waar er zijn mensen geknipt genoeg. Zullen ze eens denken. Oh laat ik me vandaag eens heerlijk beroerd gaan voelen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, zat mensen die daar met liefde allemaal rotzooi voor tot zich nemen toch?
Het lijkt zo net een vogel met een dikke hondenkopquote:
Het lijkt net een dikke kop op dunne pootjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het lijkt zo net een vogel met een dikke hondenkop
Ja ik, bij een vriendin met een eigen privégrintgat, dat was een hitquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Bizznitch het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens gezwommen mèt zijn/haar hond, saampjes dus.
Lijkt me echt echt zo leuk..
Gaafquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik, bij een vriendin met een eigen privégrintgat, dat was een hit
Ook toevallig van lotgering?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:49 schreef ymme het volgende:
Lekker aan het genieten van een lamsrib:
[ afbeelding ]
(we zijn blij over te zijn gestapt op vers voeding).
Dit wordt er maandelijks bezorgd en de honden ruiken het van afstand al
[ afbeelding ]
Als het weer mee zit ga ik dat zeker doen met mijn labje, in de meivakantie ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Bizznitch het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ook toevallig van lotgering?
Ben erg tevreden over lotgering, die bak met 250gram vers vlees is echt met 10 seconden leeg, arme beest moet van half 8 tot 12 uur op 250 gram vlees leven, dan krijgt die een pens knabbeltje en dan om 5 uur weer 250 gram vlees!
250 gram, een hele dag?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mijnes eten daar met zn vijven een hele dag van
Zo snel kan ik niet eens tellenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ook toevallig van lotgering?
Ben erg tevreden over lotgering, die bak met 250gram vers vlees is echt met 10 seconden leeg, arme beest moet van half 8 tot 12 uur op 250 gram vlees leven, dan krijgt die een pens knabbeltje en dan om 5 uur weer 250 gram vlees!
Maar de zachte lamsribben en lamsharten geef je er nog bij als extra, naast die pakketjes vlees?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef ymme het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet eens tellen
Het is echt een grote hit hier.
Had dit keer ook zachte lamsribben en lamsharten erbij besteld.
(van t weekend krijgen ze dus een lamshart).
Dat van het vis is een goede idee, kan ik ook wel eens doen!
Ja zo om de dag ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar de zachte lamsribben en lamsharten geef je er nog bij als extra, naast die pakketjes vlees?
Wij laten het afleveren bij een soort boerderijtje in Hengelo, en we wonen zelf in Almelo. 20 minuutjes rijden en dan betalen we gaan bezorgkostenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef ymme het volgende:
Het grote voordeel aan logering vind ik, dat het thuis bezorgd wordt!
Ideaal gezien wonend in een klein dorp en geen rijbewijs.
whehe, Gabber eet 1,5 kilo vlees per dagquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
250 gram, een hele dag?Koda kijkt altijd zo beteuterd als die 250 gram op is, maar hij word me te sterk
Hij weegt al 31 kilo.
Gabber zal wel de grootste grootverbruiker zijn hierquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef Belana het volgende:
[..]
whehe, Gabber eet 1,5 kilo vlees per dag
Wat "jammer" Belana, ik hoop dat er alsnog iets uit de andere onderzoeken komt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Belana het volgende:
net dierenarts gesproken, niets uit de autopsie gekomen op het oog, dus geen hartstilstand, bloeding, embolie o.i.d. wat ze met het blote oog kunnen zien. Nu wachten op de bloedonderzoeken, die duren 2 weken, dus nog een week wachten
He wat vreemd... Je zou toch denken aan een hartaanval, iig dat is waar ik aan dacht. Hopelijk kunnen ze nog iets vinden uit het bloedbeeld, anders blijf je ook met zoveel vraagtekens zitten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Belana het volgende:
net dierenarts gesproken, niets uit de autopsie gekomen op het oog, dus geen hartstilstand, bloeding, embolie o.i.d. wat ze met het blote oog kunnen zien. Nu wachten op de bloedonderzoeken, die duren 2 weken, dus nog een week wachten
Yepquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Blij ei!
Ik vind Carnibest ook veel beter dan Lotgering
Krijgt Boyo ook.. 1Kg per dagquote:
TIJD VOOR BOYO foto'squote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Krijgt Boyo ook.. 1Kg per dag+ iets van 250 gram brokken 's avonds..
Reminds me dat ik weer eens foto's moet plaatsen
Oh wat gaaf zijn die foto'squote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Boyoooooooplease![]()
Ik heb al wat pics van de fotograaf gepikt net :
Smilequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef afterburner het volgende:
Ik voer geen Lotgering, veelste hoog eiwit gehalte en daarnaast ook nog besmettingen.... zo is bij bij pens compleet Salmonella gevonden in het voer en ook bij nog een andere soort. Zie http://www.lotgering.nl/Analyses.aspx De pens mag dan wel vernietigd zijn naar de analyse, maar de andere soort niet. Honden zijn er niet zo gevoelig voor als mensen, maar het vormt wel enig risico. Ik voer Carnibest, duur, maar kwaliteit!
Mijn happy mafkees:
[ afbeelding ]
Dunno, mss ging hij ze wel aan B&J aanbiedenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Kom je Komen de hondjes nog in een krant(je) oh-oh?
Haha hoe hij zitquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
Heb verder niet echt veel (leuke) foto's van Boyo vd laatste tijd maar hier iig 2
[ afbeelding ]
Vers en brokken kan dat samen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Krijgt Boyo ook.. 1Kg per dag+ iets van 250 gram brokken 's avonds..
Reminds me dat ik weer eens foto's moet plaatsen
Ah, deze wilde ik nog quoten, maar kon hem eerder niet vinden. Nu wel! Wat een ukkie op het kussen, nog veel kleiner dan de andere foto'squote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd, miste ik vriendlief in bed, Nu bleek dat de mannen al vroeg wakker waren, en hij ze dus vast had uitgelaten om daarna nog even op de bank te gaan liggen, Onderstaand plaatje was mijn ochtendschilderij
oh ja mijn lief wil niet graag op de foto, dus vandaar de pet!
[ afbeelding ]
's ochtends en 's middags elk 500 gram/1 rol Lotgering en 's avonds brokken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Vers en brokken kan dat samen?
Ik meende gelezen te hebben, dat dit slecht zou zijn ivm de vertering etc.
Haha ja als hij ligt vult hij z'n totale ligoppervlak van 80 bij 100quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Boyo past amper nog op zn bankje
![]()
Oh hij is zo grandioos![]()
Ik had begrepen dat er minstens 8 uur tussen moet zitten als je brok en vlees op 1 dag voertquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
's ochtends en 's middags elk 500 gram/1 rol Lotgering en 's avonds brokken.
Door elkaar mengen is slecht voor de spijsvertering idd
[..]
Haha ja als hij ligt vult hij z'n totale ligoppervlak van 80 bij 100(maar groter zit er voorlopig nog ff niet in hoor haha.. Misschien als ik einde vh jaar terug kom van stage en er wellicht een 2e dog is
)
dankje Pisces, hopelijk over een week meer nieuws...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat "jammer" Belana, ik hoop dat er alsnog iets uit de andere onderzoeken komt.
Ik moest vanochtend even slikken toen ik je post van gister las met de foto's...Mooie grote Noes
wat een heerlijk blij dingquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef afterburner het volgende:
Ik voer geen Lotgering, veelste hoog eiwit gehalte en daarnaast ook nog besmettingen.... zo is bij bij pens compleet Salmonella gevonden in het voer en ook bij nog een andere soort. Zie http://www.lotgering.nl/Analyses.aspx De pens mag dan wel vernietigd zijn naar de analyse, maar de andere soort niet. Honden zijn er niet zo gevoelig voor als mensen, maar het vormt wel enig risico. Ik voer Carnibest, duur, maar kwaliteit!
Mijn happy mafkees:
[ afbeelding ]
wat ik ervan begrepen heb is dat het wel beide kan, maar dat je dan het 1 in de ochtend moet geven en het ander in de avond, niet door elkaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Vers en brokken kan dat samen?
Ik meende gelezen te hebben, dat dit slecht zou zijn ivm de vertering etc.
Wij kregen van de mensen waar het nest was veel foto's van de mannen, en dat zat ik af en toe ook oooh nee wat zijn ze al groot!! maar gelukkig zijn ze in het echt nog puppyklein! Het gaat toch allemaal al zo snel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, deze wilde ik nog quoten, maar kon hem eerder niet vinden. Nu wel! Wat een ukkie op het kussen, nog veel kleiner dan de andere foto's![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die ijs fotos![]()
En Boyo
![]()
Mooie reus
Ik heb alleen mobiel foto's...mn lens was kapot en moet nog gemaakt worden.
Zo goed kunnen ze poseren![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Om deze lig ik echt telkens in een deuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt wel een aardvarken!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ne het hondje wat al ergens anders heeft gewoond is Toby, en die is gewoon altijd blij! Als hij wakker is dan kwispelt hij, en hij zit ook graag bij mijn vriend, Het is Dexter en die is was altijd al voor ons bestemdquote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Je vriend vooral lekker veel met hem op laten trekken, voer geven en zo ook.
Is dat het hondje dat al bij andere mensen gewoond had? Mss heeft hij niet zulke goede ervaringen met mannen? Hij is nog jong, ik denk dat het er wel zo uit te trainen is hoor!
Nou, niet met Dexter alleen, maar juist met beide hondjes dan eigenlijk , want Toby zal dan gewoon voordoen hoe het moet ook nog es natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 15:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ne het hondje wat al ergens anders heeft gewoond is Toby, en die is gewoon altijd blij! Als hij wakker is dan kwispelt hij, en hij zit ook graag bij mijn vriend, Het is Dexter en die is was altijd al voor ons bestemdmaar fijn om te lezen dat ik de goede weg ben ingeslagen door lief veel met Dex op pad te sturen, Ik ben opgegroeid met honden, en mijn vriend niet, Is ook nooit echt een hondenmens geweest, Dat is door zijn moeder met de paplepel ingegoten, want die weigert ook langs te komen, en kan alleen maar negatief zijn.
Maar goed we gaan er voor!
haha, deden onze boxers ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Vis doe ik dus echt nooit meer, daar gaan die vetnekken doorheen rollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs met viskoekjes doen ze dat hier, dus ik ben echt helemaal anti visquote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
haha, deden onze boxers ook
(ja, ik heb een paar keer meegegluurd en post nu iets)...
we hebben nu (nog) geen hond ivm beiden fulltiem werk en sport enzo, dus dat laat nog even op zich wachten...
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
Zoals beloofd, betere foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Potver, wanne joekel zeg !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grooooot
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Afgelopen zomer waren we in de Franse Alpen. In het meer van Geneve hebben we voor het eerst met z'n allen samen gezwommen. Lara was er helemaal van onder de indruk dat wij dat ook blijken te kunnen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Bizznitch het volgende:
Ga naar www.tinypic.com en ''upload'' daar een foto, dan moet je de link kopieëren die voor de forums is, staat er wel bij volgens mij!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef rettekettet het volgende:
Wilde een foto plaatsen maar weet niet hoe het moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de tip Mauskoekwaus, ik hoop dat het gelukt is!
Hahahaha ja dat nekkie hequote:Op donderdag 5 april 2012 09:21 schreef Belana het volgende:
die van jou en chico is echt leuk, het is net een klein watermonstertje zo![]()
Wat 'fijn' dat er toch iets uitgekomen is Belanaquote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef Belana het volgende:
ben gebeld door de dierenarts, microscopisch onderzoek heeft aangetoond dat er schade aan de hartspier was. Geen hartinfarct dus, want dan is er afgestorven weefsel en dat is te zien met het blote oog. Met microscoop was te zien dat de hartspier ziek was, hetgeen wil zeggen dat ie was aangetast door een virus.
En dit verbaasd me niet. Noes was eigenlijk altijd wel op de een of andere manier ziek. darmproblemen, huidproblemen, schurft, allemaal weerstand problemen. Iets als dit komt ook door slechte weerstand, een virus wat latent aanwezig was greep zijn kans.
Als het niet nu was gebeurt, was het wel over een tijdje geweest. Misschien zorgde de narcose en de operatie voor een nog lagere weerstand waardoor het nu toesloeg.
Het is niet een erfelijke kwestie, ze had gewoon een slechte weerstand op de een of andere manier.
We hebben Noes er niet mee terug, maar het is prettig om te weten. Het geeft toch rust somehow. We konden er niets aan doen. wat ik zo vaak heb geroepen klopte dus, ze had een lage weerstand.
Belana, ik moet de laatste dagen steeds aan Noes denken als ik "Bruine beer in het blauwe huis" zie bij Zappelin (Ned 3. voor kinderen) in de ochtend. Geen idee of je het misschien kent, maar die beer is zo lief en groot, en een warme vacht...quote:Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Belana het volgende:
daar moest ik dus wel aan denkenaan Nessie
zo, dat was heerlijk zeg, wel retekoud hier in het noordhollandse, maar toch was het lekker!
Grappig zeg, verschilt echt flink op die neus!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dan geloof je het niet? Moet je helemaal zelf weten?En ja Pisces, ik vind het heel vreemd
!
Wij gaan in de meivakantie misschien een dagje naar de papa en mama toe, en in augustus is er de puppy reunie, ik heb tegen die tijd een nieuwe camera en ga dan wel heeeul veel foto's maken!
Naja, das larie natuurlijk, als de ouders echte rashonden zijn, kan het echt heel goed dat sommige ineens sprekend op de opa of de oma lijken en daardoor bijna raszuiver lijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kwart my ass.. daar zit echt wel meer dog in.
Ik zou wel een logee willenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik hoef er geen in mijn huisje, maar ik vind het ook echt geweldige honden
Dat hoofd, die ogen, die blikquote:
Ik ook niet echt, met dat gekwijlquote:
jaaa dat ken ik wel, dat keek ik altijd toen de jongens kleiner warenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Belana, ik moet de laatste dagen steeds aan Noes denken als ik "Bruine beer in het blauwe huis" zie bij Zappelin (Ned 3. voor kinderen) in de ochtend. Geen idee of je het misschien kent, maar die beer is zo lief en groot, en een warme vacht...
[ afbeelding ]
Misschien stom dat ik het zeg, maar ik vond het gewoon zo leuk, die lieve wollige beer...![]()
Ze zijn lomp, maar oh zo lief hequote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh ik heb niet echt een voorkeur qua uiterlijk, we hebben echt een labje voor het karakter, en daar heb ik echt geen spijt van. Ik vind dogs en leonbergers echt mooie honden, weet niet hoe het met hun karakter zit. Zoiets zou ik later ook wel willen.
Kwijlen valt echt enorm mee. Boyo kwijlt alleen ff als ie eten krijgt en soms als ie buiten flink aan het snuffelen is. Wij hebben altijd wel een doek in de buurt om dat ff weg te poetsen, ligt er dus ook een beetje aan hoe consequent je zelf bent met het wegpoetsen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef oh-oh het volgende:
De doggen die ik ken zijn stuk voor stuk echt fantastische milde schatten![]()
Ze staan bij mij absoluut op de no go lijst vanwege het kwijlen though
Nee, ik heb er ook wel eens naar gekeken. Maar voor die prijs en alleen beesten hier die hele plukken uitharen lijkt me dat niet geschikt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef Belana het volgende:
die zou het hier niet trekken hoor met dat lange haar van Gabber
Dan vind ik Koda toch beter gelukt! Die oren staan zo hoog op d'r kop.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wow, ik zie nu net een foto van een zusje van Koda, en dat is gewoon meer Duitse Dog dan Labrador, vind ik dan. Echt raar dat elke pup toch qua uiterlijk zo anders is uit het nest, kijk maar:
Koda's zusje:
[ afbeelding ]
Koda zelf:
[ afbeelding ]
Ik vind Koda gewoon het mooiste uit het nestquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:20 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Dan vind ik Koda toch beter gelukt! Die oren staan zo hoog op d'r kop.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind Koda gewoon het mooiste uit het nestNee das niet waar.. want ik heb van een paar pups al 3 á 4 maand geen foto's meer gezien. Ben erg benieuwd hoe die het doen
Vandaag vertrok de spelersbus van Heracles naar Rotterdam voor de bekerfinale, en mijn moeder ik en Koda gingen ze ff uitzwaaien:
[ afbeelding ]
Hij kijkt zó ontzettend zielig, maar wat een aandacht kreeg die daar met dat sjaaltje, en enthousiast dat die was![]()
whahahaha oh godquote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Gezelligheid!
Sjon komt ook nog ff voorbij hier![]()
[ afbeelding ]
Koekwaus deluxe
Ik zit er ook nog steeds om te hinnikenquote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig echt al twee dagen te lollen om die foto, echt he![]()
![]()
Godallejezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |