EEN KOMMONDOR!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef Belana het volgende:
ik wil er gewoon precies zo 1 als hierboven op de fotowat is dat?
Die benen wat een steltenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar nee, neem gewoon een Pluusj![]()
[ afbeelding ]
Een hond met een klote karakterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef Belana het volgende:
MOOI! Geen Spaniel maar Komondorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef Belana het volgende:
Pluusj is wel tof, maar tis net een bouvier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar nee, neem gewoon een Pluusj![]()
[ afbeelding ]
whahahahaha, ja precies, zoals al die briards!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Een hond met een klote karakter
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Pulli´s vind ik lelijk, veel te cobby, zo een kommondor, die zijn echt meeeeeeeeeega, op hun achterpoten, abnormaal gewoon
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pluusj is wel tof, maar tis net een bouvier.
Ah gos tussen de madeliefjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:02 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels 2 jaar, fucking lief beest alleen : Hij denkt een waakhond te zijn. Dit resulteert soms in hard blaffen als er een auto het pad op komt rijden, maar soms is er ook helemaal niemand en dan denkt hij iets te horen..
Soms ook midden in de nacht. We hebben een vrij groot huis, dus als hij blaft hoor je echt een keiharde galmende lage blaf door het huis, soms om 4 uur snachts ineens. It freaks me out.. Al regelmatig een halve hartaanval gehad als ik savonds op de bank lig te slapen en hij opeens aanslaat...
Verder, i love that thing
Ik vind het een enorme look-a-like. Doe dan maar die Spaniel, oh wait...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Heul nie, ze is nog pupje he, bouviers, dat vind ik nou echt de meest vormeloze lelijke honden die er zijn
Mooie kleur zijn ze ook!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:09 schreef oh-oh het volgende:
En deze peludo´s vind ik ook zo vet![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |