Wat heb jij toch geweldig leuke namen daar in het Zuidenquote:
Poezel mee, lekker weekje in eigen land op vakantie in een huisje?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik mijn kat thuis laten en dat kan ik dus niet....
Ja, Diana en Silvery heetten ze, moeder en dochter. Silvery had ook nog een broer die Balder heette, dat vind ik een mooie naamquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Gabber ook te mooi naast een Spaniel![]()
Wat gaaf Belana, dat jij bent opgegroeid met Bedlingtons![]()
Een Diaz? Zoals Diaz uit dit topic bedoel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:49 schreef Belana het volgende:
Ja een briard maakt ook nog steeds een goeie kans, of een diaz
Wat gaaf! Ik zou bijna vragen of je geen kinderfoto van jezelf met Bedlington hebt, maar dan wordt het heel persoonlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:49 schreef Belana het volgende:
Ja een briard maakt ook nog steeds een goeie kans, of een diaz
Maar heel eerlijk, ik denk dat we het voorlopig lekker bij Gabber houden.
Het lijkt alsof het Gabber op een vreemde manier goed doet, hij trekt nu natuurlijk meer naar ons, dus hij reageert ook vrolijker op ons en we spelen samen.
Nou ja, anyway, we vinden het wel even goed zo.
Maar ik vind dus ook spanielen leuk ja![]()
[..]
Ja, Diana en Silvery heetten ze, moeder en dochter. Silvery had ook nog een broer die Balder heette, dat vind ik een mooie naam
en later heeft mijn moeder nog Raisa en Ayla gehad, maar die werden helaas niet oud
Ik ging al googlen of ik toch iets gemist had qua rasquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef Belana het volgende:
ja, "onze" Diaz jaik vergeet altijd het ras, maar ik vind hem zo leuk
En dan ook nog zoveel ervaring meteenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo grappig dat Belana de enige persoon is die ik ken die bedlingtonervaring heeft
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef oh-oh het volgende:
die ouwe aap valt altijd voor van die grote dames, Duitse Doggen en zo
uuuhh, whut?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh een kommondor of een pullie dan Belana?
Dat benne kommondors, pulli´s zijn way kleinerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |