quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:36 schreef oh-oh het volgende:
wat een gekke band hebben we nu ineens he
Hahah ik vind de kleuren lelijk, de volwassen peludos die ik in die kleuren heb gezien zijn ook zo lelijk. Die van Sonja is ook niet mijn ding.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh , er is nu een mooie peludo trouwens, damn, die is echt mooier dan een weimerander nog:
[ afbeelding ]
En Blue van Kim die kreeg 1 peludo, das echt de lelijkste die ik ooit gezien heb zowat
Het eerste stukje ging over die van Blue haha.. Die kleuren zijn lelijk... ze begon ook al steeds tegen mij over die peludo dat die nog beschikbaar is, maar ik moet die nietquote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef oh-oh het volgende:
Hoe vind je die van Blue dan?
Ik heb echt nog nooit zo een lelijkie gezien
Oh die lijkt wel op die uit Peru!quote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die zijn van Moravian Pearl.. zit maar 1 peludo bij.
Hier was ie nog kleiner, echt te erg gewoonquote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
wat een lelijkerd.
Ze zien er ook echt niet uit als pup
Ja zo zijn er twee in dat nest, twee bruine en twee rode en twee naaktenquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier was ie nog kleiner, echt te erg gewoon![]()
[ afbeelding ]
Je vraagt je toch echt af of dat ooit nog goed gaat komen met al dat vel![]()
![]()
Echt erg hequote:
Heb je ook foto's van de vader en moeder van die pups?quote:Op zondag 1 april 2012 00:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zo zijn er twee in dat nest, twee bruine en twee rode en twee naakten
Nopequote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van de vader en moeder van die pups?
OMGquote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Om deze lig ik echt telkens in een deuk![]()
[ afbeelding ]
Ja maar daar heb ik geen zin in.. heb wel in Zweden eentje waarvan ik een Peludo zou willen en dat weet ze ook..maar nee. Zelf ga ik echt never nooit vliegenquote:Op zondag 1 april 2012 00:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mn poedel ook van ver halen, en als het toch een bedlington wordt komt die ook niet uit NL.
Alle poedels die ik wat vind zitten in Japan, China of Rusland
Als die bij storm wind in loopt dan is ie rimpelvrijquote:
Ik vind ze niet echt lelijk...quote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
wat een lelijkerd.
Ze zien er ook echt niet uit als pup
Jezus is die hoeveelheid vel normaal?quote:Op zondag 1 april 2012 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier was ie nog kleiner, echt te erg gewoon![]()
[ afbeelding ]
Je vraagt je toch echt af of dat ooit nog goed gaat komen met al dat vel![]()
![]()
quote:
Oh pretty allebeiquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 10:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier heel trots op onze mannen, We hebben ze vannacht niet gehoord, en vanmorgen werd ik zo vrolijk begroetEn ze geven heel goed aan dat ze naar buiten moeten! Oke, s'nachts plassen en poepen ze heel goed NAAST de krant en het matje, maar als dat het ergste is! trotse puppymama dus
die laat ik ook lekker staanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was zo verknocht aan die foto van Noes en Gabber in de OP, samen bij het water, de 2 grote beren
[..]
is blue een kennel?quote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Is dat een van die twee bruinen die bij die roden horen?
Die van Blue is ook echt lelijk qua model vind ik![]()
Die kleuren an sich kunnen mooi zijn, Karel was een superleuke tricolour, maar dan niet bij die hond
wat voor gedoe heb je met Diaz gehad? jammer dat er in NL geen goeie fokkers zijnquote:Op zondag 1 april 2012 00:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen zin in.. heb wel in Zweden eentje waarvan ik een Peludo zou willen en dat weet ze ook..maar nee. Zelf ga ik echt never nooit vliegenen wil ze wel zelf in het echt zien eerst.
En na al dat gedoe met Diaz ben ik er ook wel een beetje klaar mee
Misha heeft een lief koppie! Geniet er van, het gaat wel snel nu!quote:Op zondag 1 april 2012 13:55 schreef some1_eddy het volgende:
Gister nog een paar foto's van Misha gemaakt, hij is nu 12 week oud.
We hebben nu 4 lessen gehad van de puppycursus, en hij doet het allemaal super.
Nog 1 les en dan gaan we verder naar gehoorzaamheid.
Goed, foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, Gabber heeft nu een mooi kleurverloop van de wenkbrauwen naar het puntje van de kop, van die blonde strepen tussen het zwartquote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef Belana het volgende:
Misha is zeker een schatje ja![]()
Even een paar foto's van Gabber genomen, hij heeft alleen een vuile bek van het koekje wat ie net gegeten had...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin er gewoon niet aan, beetje ziektes doorfokken. Lol.quote:Op zondag 1 april 2012 18:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oooh gabber wat een beer! Wat voor ras is gabber ook al weer? Heb het volgens mij al 3 of 4 keer gevraagt maar vergeet het telkens..
Iemand vroeg ons ook of wij Koda hun teefje wouden laten dekken. Heb me er toen een beetje over ingelezen en ik had zoiets van ''was diegene nou serieus of...?''
Koda is nog een pup, moet dus nog uitgroeien, heeft geen papieren van een stamboom, is niet eens 100% labrador. Qua gedrag zit het wel goed, dat weet ik zeker! Maar ik was niet van plan dat aanbood serieus te nemen. Laat Koda eerst maar eens uitgroeien en dan kijken of zij er mee kunnen leven dat we Koda niet laten testen oid. zodat hij een teefje kan dekken.
Ziektes?quote:Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Begin er gewoon niet aan, beetje ziektes doorfokken. Lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |