Zout is gezondquote:
Goddank heb jij katten, die zijn er toch al teveelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zout is gezondWij mensen eten toch ook gewoon donkere boterhammen? Als het voor mensen goed is is het voor honden zeker goed!
Uhm nee, het is niet gezond. Groot misverstand.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zout is gezondWij mensen eten toch ook gewoon donkere boterhammen? Als het voor mensen goed is is het voor honden zeker goed!
Mijn katten eten inderdaad ook boterhammen. Meestal met pindakaas of jam want dat vinden ze het lekkerst.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank heb jij katten, die zijn er toch al teveel
Als het aan Chico ligt mag ik die meuk zelf opvretenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een hele la vol met alllleeemaaal lekkers voor Loebes. Dus mijn eten krijgt hij niet.
Ik heb een Labrador.. dat zegt genoeg hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het aan Chico ligt mag ik die meuk zelf opvreten
WAT EEN GEKKE LABRADOR HEDDE GIJ!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb een Labrador.. dat zegt genoeg he![]()
Nog een foto van Rocky
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
En verdomme Pisces , open es zelf een topic of plemp ze niet allemaal vol
haha nee das Rocky das ene kruising jack russel, boerenfoxquote:
Met smoesjes post je maar bij de poesjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Doos, ik had post 302, ik had hem anders weggekaapt, dat doe ik niet
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met smoesjes post je maar bij de poesjes
OOhhh wil ik ook,, alleen dan maatje grootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Blue Bunny saiz SHAT AP ALLREADY!
maak je zelf hansbanden? stoerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vandaag trouwens 12 nieuwe tags besteld, voor elke hond 3, kan ik weer wat halsbanden maken
Zo een das kun je toch gewoon zo omknopen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
maak je zelf hansbanden? stoerIk moet nog een halsband zien te maken van een scoutingdas voor Loebes
Maar denk dat ik een leren halsband ga halen. En dan kijken of iemand die das en omheen kan maken ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |