Zout is gezondquote:
Goddank heb jij katten, die zijn er toch al teveelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zout is gezondWij mensen eten toch ook gewoon donkere boterhammen? Als het voor mensen goed is is het voor honden zeker goed!
Uhm nee, het is niet gezond. Groot misverstand.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zout is gezondWij mensen eten toch ook gewoon donkere boterhammen? Als het voor mensen goed is is het voor honden zeker goed!
Mijn katten eten inderdaad ook boterhammen. Meestal met pindakaas of jam want dat vinden ze het lekkerst.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank heb jij katten, die zijn er toch al teveel
Als het aan Chico ligt mag ik die meuk zelf opvretenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een hele la vol met alllleeemaaal lekkers voor Loebes. Dus mijn eten krijgt hij niet.
Ik heb een Labrador.. dat zegt genoeg hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het aan Chico ligt mag ik die meuk zelf opvreten
WAT EEN GEKKE LABRADOR HEDDE GIJ!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb een Labrador.. dat zegt genoeg he![]()
Nog een foto van Rocky
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
En verdomme Pisces , open es zelf een topic of plemp ze niet allemaal vol
haha nee das Rocky das ene kruising jack russel, boerenfoxquote:
Met smoesjes post je maar bij de poesjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Doos, ik had post 302, ik had hem anders weggekaapt, dat doe ik niet
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met smoesjes post je maar bij de poesjes
OOhhh wil ik ook,, alleen dan maatje grootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Blue Bunny saiz SHAT AP ALLREADY!
maak je zelf hansbanden? stoerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vandaag trouwens 12 nieuwe tags besteld, voor elke hond 3, kan ik weer wat halsbanden maken
Zo een das kun je toch gewoon zo omknopen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
maak je zelf hansbanden? stoerIk moet nog een halsband zien te maken van een scoutingdas voor Loebes
Maar denk dat ik een leren halsband ga halen. En dan kijken of iemand die das en omheen kan maken ofzo...
HEBBEN???quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sjon kan dan zo gestoord zijn als een deur, hij is wel een mooie
Ik vind hem ook mooi, echtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sjon kan dan zo gestoord zijn als een deur, hij is wel een mooie
Ja dat klopt. Maar hij loopt daar vaak door de bossen te denderen. En dan heb ik toch liever het aan iets zitten wat bij een harde ruk los schietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo een das kun je toch gewoon zo omknopen?
Ik heb die panterhalsbanden zelf gemaakt, en die blauwe van Chico ook.
Ja ik ken de rasstandaard natuurlijk niet, al zie ik nu je uitleg.quote:
Misschien dat mensen het zwarte kiezen, niet de bouw verder... Ik vind Sjon gewoon perfect tussen je 2 andere Nakies staan qua kleuren, tof trio.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk er nou eenmaal zo naar![]()
Iedereen vindt altijd Sjon het leukst uitzien
Billy is echt the odd one out hier, qua kleurquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat mensen het zwarte kiezen, niet de bouw verder... Ik vind Sjon gewoon perfect tussen je 2 andere Nakies staan qua kleuren, tof trio.
Heb ik een mooi labje of heb ik een misbakselquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef oh-oh het volgende:
En ook no offence, maar ik vind gewoon echt maar heel weinig rassen leuk als ik dat ik ze zelf zou willen hebben, en die rassen vindt verder iedereen meestal maar stom
Anderhalfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het koppie wel mooi maar het lijf mocht wel wat strakker denk ik, maar ik weet niet hoe oud ie is
Is gewogen door de dierenarts vorige week nog en perfect op gewichtquote:
Hij weegt 33 kilo, zou er 35 mogen wegen. Heeft weinig vet wel vele spier want loop ook heel veel met hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik hou van schrale lijven bij jonge honden, die van mij zijn altijd mager tot een jaar of 4 zeker, veel rennen en zo.
Maar ik weet verder niks van de rasstandaard van de lab
Ja klopt te dik is ook zonde, daarom neem ik mijn hond heeel veel mee uit wandelen en zwemmen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Labradors zijn ook niet echt mijn ding.. Meeste zijn veels te dik en de bouw vind ik niet mooi. Veel mensen nemen ze ook leuk als huishond en dan worden het irritante hyper de pieper honden.
Hier lijkt hij ook een stuk slanker dan de andere foto's, ik vond het ook een flinkerd, maar hier valt het reuze meequote:
Ja hij is altijd al een flinkerd geweest vanaf dat hij pupje was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier lijkt hij ook een stuk slanker dan de andere foto's, ik vond het ook een flinkerd, maar hier valt het reuze meeEn zeker als hij op gewicht zit.
En sommige fokkers fokken nou eenmaal flinkerds, elk nestje is anders...
Ja, dan vind ik hem er prima uitzien, is gewoon een iets bredere, vind de kop ook heel mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hij is altijd al een flinkerd geweest vanaf dat hij pupje was.
[ afbeelding ]
Dankjewel, hij heeft echt een enorm schattig koppiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dan vind ik hem er prima uitzien, is gewoon een iets bredere, vind de kop ook heel mooi
Alle labjes lijken op elkaarquote:
Noukie is anders dan andere labjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Alle labjes lijken op elkaar
Vorig weekend bij de fokker van onze pup waren behalve de mama en halfzus (die daar wonen) ook de vader, beide oma's en een tante op bezoek. Merendeel zwart, alleen mama en één oma waren bruin. Nou, zie die allemaal maar eens uit elkaar te houden!![]()
@bengeltje: wat lijkt Tessa nog klein op die eerste foto zeg! Hoe oud was ze daar? En is ze 100% labrador of met een vleugje iets anders erdoor? Ze ziet er wat ander uit namelijk op de onderste foto (maar kan ook zijn omdat ze nog wat jong en uit verhouding lijkt)![]()
Na-aper.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes zijn neus begint ook roze te worden
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb vanavond n makkie, catdog gaat voor me koken volgens mij. Who needs a swedish chef?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As maandag begin ik met de bouw van een nieuwe mand.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
Leuke foto's weer
Gisteren is t cadeau voor m'n ma d'r verjaardag binnen gekomen:
[ afbeelding ]WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As maandag begin ik met de bouw van een nieuwe mand.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lola nadat ze zich had uitgeleefd in het bos.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
Leuke foto's weer
Gisteren is t cadeau voor m'n ma d'r verjaardag binnen gekomen:
[ afbeelding ]OMG wát geweldig dat beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As maandag begin ik met de bouw van een nieuwe mand.![]()
En nog met de snuiterd ernaast
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Lola did had funquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lola nadat ze zich had uitgeleefd in het bos.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef hugsy33 het volgende:
Aaah al die pups![]()
ben n tijdje weggeweest (verslaafd aan schaatsen) dus ik heb een hoop fantastische foto's gemist. Maar nu weer lekker mee lurken en posten.
ik vind die labradorpupjes met de vlekken ook wel gaaf hoor komt niet vaak voor denk ik? Ik heb t iig nog nooit gezien.
Ik heb vanavond n makkie, catdog gaat voor me koken volgens mij. Who needs a swedish chef?
[ afbeelding ]
Dat klopt je hebt het showmodel Labrador inderdaad en het jachtmodel. Showmodel zijn die stevig gebouwde en de jacht zijn smal gebouwd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben vandaag weer met Koda naar het bos in Delden geweest, en daar was een groepje mensen dat lid was van de labrador vereniging. Eventjes mee gepraat, en wel wat van geleerd. Nu weet ik dus dat er 2 ''soorten'' labradors zijn.
Namelijk een Amerikaanse en een Engelse. Nu weet ik niet precies meer welke kenmerken ze hadden.. De een was stevig gebouwd en binnenshuis minder actief, maar eenmaal buiten helemaal hyper. De ander was binnen en buiten erg druk, en had ook een veel slankere bouw, omdat die hond meer uit de ''jacht lijn'' kwam? Het zegt me allemaal niet zo heel veel, maar toch wel leuk om te weten.
Ook zeiden ze dat het verschil in karakter echt aan de kleur kan liggen. Een man die er was is een leraar op een puppyschool en hij is daar gedragstherapeut. Hij had zelf een bruine, een zwarte en een blonde labrador, en de bruine was de meest hectische van allemaal, en dat kon hij ook terug zien aan de honden die hij lesgaf, want van de 200 honden waren er 65 bruine labjes, vanuit heel Nederland.
Heb ook wat mooie foto's kunnen maken, misschien dat ik ze vanavond ff post. Ben onderweg naar huis ff gestopt bij opa en oma om een stampotje mee te eten, maar ben mijn camera vergeten (--'')
Wat een leukerdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef K.Weenie het volgende:
En om zelf maar even binnen het kader van het topic te blijven:
[ afbeelding ]
Verwend loeder in d'r mandje met vieze pootjes van de wandeling, ze vond haar nieuwe bot maar te min.
Was dat de Jack Russell in het vorige topic? En is Loebes ook van jou? Vind het echt een toffe naam, een klassieker!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat een leukerdNu mis ik Rocky weer
![]()
Die zwart witte Jack Russel is van mij en dat is inderdaad Rocky ja. Loebes is inderdaad ook van mij ja. Vind de naam echt helemaal bij hem passenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:03 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Was dat de Jack Russell in het vorige topic? En is Loebes ook van jou? Vind het echt een toffe naam, een klassieker!![]()
Ik heb net 8 hondenfotopagina's achter elkaar gelezen dus ik weet niet of ik alle honden aan de goede personen link.
Mooie hond is dat tochquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef gehotseflotst het volgende:
Shiva heeft een nieuw kussen gekregen, maar die is natuurlijk direct ingepikt door een van de katten:
[ afbeelding ]
Dus wat doe je dan als kussenloze hond? Bij de baas gaan zitten en zielig kijken natuurlijk en even later:
[ afbeelding ]
Het kussen is echt groot genoeg voor Shiva, we hebben gewoon een hele grote kat
Tessa lijkt heel veel op links boven en Noukie onder.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:47 schreef K.Weenie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je dat verschil goed, links een labrador gefokt voor de jacht (Amerikaans), rechts voor de show (Brits) met een bredere kop, duidelijkere stop etc. Staat vrij duidelijk uitgelegd op de Engelse wiki. Zelf vind ik de Amerikaanse dan toch een stuk mooier!
Ah leuk, Punkie (op de foto boven) is een boerenfox. Een aantal jaar geleden hadden we ook nog een Jack Russell thuis, die hebben we helaas onverwachts in moeten laten slapen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die zwart witte Jack Russel is van mij en dat is inderdaad Rocky ja. Loebes is inderdaad ook van mij ja. Vind de naam echt helemaal bij hem passen
Ja door Rocky zit ook boerenfox heen.. vermoeden wij allemaal omdat hij behoorlijk groot is voor een jackie. Maar het zijn zulke lieve honden. Ja ze zijn druk maar vaak is het ook gewoon een deel opvoeding bij die hondenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:21 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Ah leuk, Punkie (op de foto boven) is een boerenfox. Een aantal jaar geleden hadden we ook nog een Jack Russell thuis, die hebben we helaas onverwachts in moeten laten slapen.
[ afbeelding ]
Voor een Jack Russell vond ik die erg goed gelukt!Tegenwoordig zie je ze zoveel met kromme pootjes, van dat ruwe haar of een overbeet, vind ik maar niks.
Wat een snoezige oogjesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef K.Weenie het volgende:
En om zelf maar even binnen het kader van het topic te blijven:
[ afbeelding ]
Verwend loeder in d'r mandje met vieze pootjes van de wandeling, ze vond haar nieuwe bot maar te min.
Het is net of ik haar hier kan horen praten, die ogen zijn zo sprekendquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:15 schreef gehotseflotst het volgende:
Heb ook nog twee leuke fotootjes van Shiva kunnen maken
[ afbeelding ]
Totaal onschuldig op de bank, na een gekke bui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |