abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108086905
op deze? of moet hij perse staan?

edit ja.. zoekt verder :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_108086978
deze?

pi_108087012
Labradors zijn ook niet echt mijn ding.. Meeste zijn veels te dik en de bouw vind ik niet mooi. Veel mensen nemen ze ook leuk als huishond en dan worden het irritante hyper de pieper honden. :')
pi_108087055
Een keer zo van de zijkant maken..
pi_108087070
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Labradors zijn ook niet echt mijn ding.. Meeste zijn veels te dik en de bouw vind ik niet mooi. Veel mensen nemen ze ook leuk als huishond en dan worden het irritante hyper de pieper honden. :')
Ja klopt te dik is ook zonde, daarom neem ik mijn hond heeel veel mee uit wandelen en zwemmen.
pi_108087086
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
deze?

[ afbeelding ]
Hier lijkt hij ook een stuk slanker dan de andere foto's, ik vond het ook een flinkerd, maar hier valt het reuze mee :) En zeker als hij op gewicht zit. ^O^ En sommige fokkers fokken nou eenmaal flinkerds, elk nestje is anders...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_108087184
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hier lijkt hij ook een stuk slanker dan de andere foto's, ik vond het ook een flinkerd, maar hier valt het reuze mee :) En zeker als hij op gewicht zit. ^O^ En sommige fokkers fokken nou eenmaal flinkerds, elk nestje is anders...
Ja hij is altijd al een flinkerd geweest vanaf dat hij pupje was.

pi_108087234
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja hij is altijd al een flinkerd geweest vanaf dat hij pupje was.

[ afbeelding ]
Ja, dan vind ik hem er prima uitzien, is gewoon een iets bredere, vind de kop ook heel mooi :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_108087302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, dan vind ik hem er prima uitzien, is gewoon een iets bredere, vind de kop ook heel mooi :)
Dankjewel, hij heeft echt een enorm schattig koppie
pi_108087673
Ah, dit is het post-schattige-labradorpupjes-topic? *)

Hopelijk wordt één van deze dames ons schattige labradorpupje O+

Turquoise:

Rood:

En Geel (met papa):

En nog een paar van de pups die buiten speelden:

En als je denkt 'wtf, zit er nou een rottweilerpup tussen'; nee, twee van de pupjes hebben een brindle tekening. Dit wordt veroorzaakt door een recessief gen dat schijnbaar bij zowel mama als papa aanwezig is en bij twee pups tot uiting is gekomen. Ze zijn nog steeds 100% labrador maar met een schoonheidsfoutje :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_108087740
aah wat lief puppy's

pi_108088110
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
deze?

[ afbeelding ]
Zusje/broertje van Noukie. :P

Tessa als pup en nu. O+

:P
pi_108088157
lijken wel veel op elkaar ja :D
pi_108088332
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
lijken wel veel op elkaar ja :D
Alle labjes lijken op elkaar :P

Vorig weekend bij de fokker van onze pup waren behalve de mama en halfzus (die daar wonen) ook de vader, beide oma's en een tante op bezoek. Merendeel zwart, alleen mama en één oma waren bruin. Nou, zie die allemaal maar eens uit elkaar te houden! :+

@bengeltje: wat lijkt Tessa nog klein op die eerste foto zeg! Hoe oud was ze daar? En is ze 100% labrador of met een vleugje iets anders erdoor? Ze ziet er wat ander uit namelijk op de onderste foto (maar kan ook zijn omdat ze nog wat jong en uit verhouding lijkt) :@
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_108088666
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:04 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Alle labjes lijken op elkaar :P

Vorig weekend bij de fokker van onze pup waren behalve de mama en halfzus (die daar wonen) ook de vader, beide oma's en een tante op bezoek. Merendeel zwart, alleen mama en één oma waren bruin. Nou, zie die allemaal maar eens uit elkaar te houden! :+

@bengeltje: wat lijkt Tessa nog klein op die eerste foto zeg! Hoe oud was ze daar? En is ze 100% labrador of met een vleugje iets anders erdoor? Ze ziet er wat ander uit namelijk op de onderste foto (maar kan ook zijn omdat ze nog wat jong en uit verhouding lijkt) :@
Noukie is anders dan andere labjes. :{w Ze heeft een roze neus, met zwarte stip. :P

Tessa was op de eerste foto 7 weken. En inderdaad geen ras Lab, haar moeder Berner Sennen en vader Labrador. Ze moet nog flink aankomen wil ze meer op een Berner Sennen gaan lijke.
Heeft wel op bepaalde plekken, kont en rug onderandere wat langere krullige haren.
Tot nu toe groeit ze alleen maar in de hoogte, hoop dat ze snel wat in de breedte gaat. :D
Ze mag wel deze grote blijven of iets groter dan Noukie, maar dit is wel een mooie hoogte.
pi_108088732
Loebes zijn neus begint ook roze te worden
pi_108088753
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes zijn neus begint ook roze te worden
Na-aper. :+
pi_108088775
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:16 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Na-aper. :+
Ja maar begint echt met de dag rozer te worden
pi_108088985
Aaah al die pups O+ :9~

ben n tijdje weggeweest (verslaafd aan schaatsen) dus ik heb een hoop fantastische foto's gemist. Maar nu weer lekker mee lurken en posten.

ik vind die labradorpupjes met de vlekken ook wel gaaf hoor komt niet vaak voor denk ik? Ik heb t iig nog nooit gezien.

Ik heb vanavond n makkie, catdog gaat voor me koken volgens mij. Who needs a swedish chef :+?

pi_108090832
Handig zo'n kok. :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 februari 2012 @ 19:45:35 #71
163650 Greys
pi_108092136
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb vanavond n makkie, catdog gaat voor me koken volgens mij. Who needs a swedish chef :+?

[ afbeelding ]
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108092155
:D pas maar op dat je geen kipfiletje oid in de koelkast laat liggen, je bent hem zo kwijt denk ik!

En ja, die brindle pups zijn vrij zeldzaam. 't is recessief, en het gen komt maar heel weinig voor. Het is echt stom toeval (en totaal onverwacht) dat zowel papa als mama dit gen dragen zodat het bij die twee pupjes tot uiting kon komen. Zelf vind ik het eigenlijk een beetje lelijk :@ En hoewel die pups net zoveel labrador zijn als hun broertjes en zusjes en je er ook mee kan showen (hoewel je wel iets minder punten krijgt) en fokken met stamboom etc. zou ik eigenlijk liever een 'gewone' willen :@ Het is en blijft toch een afwijking en ik zou er zelf niet mee willen fokken (iets wat wij wel zouden willen doen met ons teefje in de toekomst). Gelukkig waren er andere pupkopers meteen gecharmeerd van de brindle pupjes dus die krijgen vast een geweldig huis ^O^
pi_108093373
Ja hij pikt echt àlles, en het ergste is nog dat slecht voorbeeld slecht doet volgen.

Sinds wij de kat hebben pikt Rocky ook regelmatig mijn eten ;(

van de week zat ik een worst te eten met m'n vork, nam hij ineens en hap van het andere end :')
pi_108095125
Leuke foto's weer :)

Gisteren is t cadeau voor m'n ma d'r verjaardag binnen gekomen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As maandag begin ik met de bouw van een nieuwe mand.
pi_108095960
Wooow wat gaaf! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')