Hahahaha ja dat nekkie hequote:Op donderdag 5 april 2012 09:21 schreef Belana het volgende:
die van jou en chico is echt leuk, het is net een klein watermonstertje zo![]()
Wat 'fijn' dat er toch iets uitgekomen is Belanaquote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef Belana het volgende:
ben gebeld door de dierenarts, microscopisch onderzoek heeft aangetoond dat er schade aan de hartspier was. Geen hartinfarct dus, want dan is er afgestorven weefsel en dat is te zien met het blote oog. Met microscoop was te zien dat de hartspier ziek was, hetgeen wil zeggen dat ie was aangetast door een virus.
En dit verbaasd me niet. Noes was eigenlijk altijd wel op de een of andere manier ziek. darmproblemen, huidproblemen, schurft, allemaal weerstand problemen. Iets als dit komt ook door slechte weerstand, een virus wat latent aanwezig was greep zijn kans.
Als het niet nu was gebeurt, was het wel over een tijdje geweest. Misschien zorgde de narcose en de operatie voor een nog lagere weerstand waardoor het nu toesloeg.
Het is niet een erfelijke kwestie, ze had gewoon een slechte weerstand op de een of andere manier.
We hebben Noes er niet mee terug, maar het is prettig om te weten. Het geeft toch rust somehow. We konden er niets aan doen. wat ik zo vaak heb geroepen klopte dus, ze had een lage weerstand.
Belana, ik moet de laatste dagen steeds aan Noes denken als ik "Bruine beer in het blauwe huis" zie bij Zappelin (Ned 3. voor kinderen) in de ochtend. Geen idee of je het misschien kent, maar die beer is zo lief en groot, en een warme vacht...quote:Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Belana het volgende:
daar moest ik dus wel aan denkenaan Nessie
zo, dat was heerlijk zeg, wel retekoud hier in het noordhollandse, maar toch was het lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |