Nee, ik heb er ook wel eens naar gekeken. Maar voor die prijs en alleen beesten hier die hele plukken uitharen lijkt me dat niet geschikt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef Belana het volgende:
die zou het hier niet trekken hoor met dat lange haar van Gabber
Dan vind ik Koda toch beter gelukt! Die oren staan zo hoog op d'r kop.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wow, ik zie nu net een foto van een zusje van Koda, en dat is gewoon meer Duitse Dog dan Labrador, vind ik dan. Echt raar dat elke pup toch qua uiterlijk zo anders is uit het nest, kijk maar:
Koda's zusje:
[ afbeelding ]
Koda zelf:
[ afbeelding ]
Ik vind Koda gewoon het mooiste uit het nestquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:20 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Dan vind ik Koda toch beter gelukt! Die oren staan zo hoog op d'r kop.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind Koda gewoon het mooiste uit het nestNee das niet waar.. want ik heb van een paar pups al 3 á 4 maand geen foto's meer gezien. Ben erg benieuwd hoe die het doen
Vandaag vertrok de spelersbus van Heracles naar Rotterdam voor de bekerfinale, en mijn moeder ik en Koda gingen ze ff uitzwaaien:
[ afbeelding ]
Hij kijkt zó ontzettend zielig, maar wat een aandacht kreeg die daar met dat sjaaltje, en enthousiast dat die was![]()
whahahaha oh godquote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Gezelligheid!
Sjon komt ook nog ff voorbij hier![]()
[ afbeelding ]
Koekwaus deluxe
Ik zit er ook nog steeds om te hinnikenquote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig echt al twee dagen te lollen om die foto, echt he![]()
![]()
Godallejezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |