Grappig zeg, verschilt echt flink op die neus!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dan geloof je het niet? Moet je helemaal zelf weten?En ja Pisces, ik vind het heel vreemd
!
Wij gaan in de meivakantie misschien een dagje naar de papa en mama toe, en in augustus is er de puppy reunie, ik heb tegen die tijd een nieuwe camera en ga dan wel heeeul veel foto's maken!
Naja, das larie natuurlijk, als de ouders echte rashonden zijn, kan het echt heel goed dat sommige ineens sprekend op de opa of de oma lijken en daardoor bijna raszuiver lijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kwart my ass.. daar zit echt wel meer dog in.
Ik zou wel een logee willenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik hoef er geen in mijn huisje, maar ik vind het ook echt geweldige honden
Dat hoofd, die ogen, die blikquote:
Ik ook niet echt, met dat gekwijlquote:
jaaa dat ken ik wel, dat keek ik altijd toen de jongens kleiner warenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Belana, ik moet de laatste dagen steeds aan Noes denken als ik "Bruine beer in het blauwe huis" zie bij Zappelin (Ned 3. voor kinderen) in de ochtend. Geen idee of je het misschien kent, maar die beer is zo lief en groot, en een warme vacht...
[ afbeelding ]
Misschien stom dat ik het zeg, maar ik vond het gewoon zo leuk, die lieve wollige beer...![]()
Ze zijn lomp, maar oh zo lief hequote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh ik heb niet echt een voorkeur qua uiterlijk, we hebben echt een labje voor het karakter, en daar heb ik echt geen spijt van. Ik vind dogs en leonbergers echt mooie honden, weet niet hoe het met hun karakter zit. Zoiets zou ik later ook wel willen.
Kwijlen valt echt enorm mee. Boyo kwijlt alleen ff als ie eten krijgt en soms als ie buiten flink aan het snuffelen is. Wij hebben altijd wel een doek in de buurt om dat ff weg te poetsen, ligt er dus ook een beetje aan hoe consequent je zelf bent met het wegpoetsen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef oh-oh het volgende:
De doggen die ik ken zijn stuk voor stuk echt fantastische milde schatten![]()
Ze staan bij mij absoluut op de no go lijst vanwege het kwijlen though
Nee, ik heb er ook wel eens naar gekeken. Maar voor die prijs en alleen beesten hier die hele plukken uitharen lijkt me dat niet geschikt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:04 schreef Belana het volgende:
die zou het hier niet trekken hoor met dat lange haar van Gabber
Dan vind ik Koda toch beter gelukt! Die oren staan zo hoog op d'r kop.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wow, ik zie nu net een foto van een zusje van Koda, en dat is gewoon meer Duitse Dog dan Labrador, vind ik dan. Echt raar dat elke pup toch qua uiterlijk zo anders is uit het nest, kijk maar:
Koda's zusje:
[ afbeelding ]
Koda zelf:
[ afbeelding ]
Ik vind Koda gewoon het mooiste uit het nestquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:20 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Dan vind ik Koda toch beter gelukt! Die oren staan zo hoog op d'r kop.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind Koda gewoon het mooiste uit het nestNee das niet waar.. want ik heb van een paar pups al 3 á 4 maand geen foto's meer gezien. Ben erg benieuwd hoe die het doen
Vandaag vertrok de spelersbus van Heracles naar Rotterdam voor de bekerfinale, en mijn moeder ik en Koda gingen ze ff uitzwaaien:
[ afbeelding ]
Hij kijkt zó ontzettend zielig, maar wat een aandacht kreeg die daar met dat sjaaltje, en enthousiast dat die was![]()
whahahaha oh godquote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Gezelligheid!
Sjon komt ook nog ff voorbij hier![]()
[ afbeelding ]
Koekwaus deluxe
Ik zit er ook nog steeds om te hinnikenquote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig echt al twee dagen te lollen om die foto, echt he![]()
![]()
Godallejezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |