Waar was die pot zout voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat stom. Charlie heeft vroeger wel eens een zak bros o.i.d. te pakken gekregenDie heb ik de tuin in getrapt met een pot zout hoor
Dakterras + hogedrukspuit = appeltje eitjequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En daarna de hele kotstuin schoonmaken
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes had als pup eens 2 dozen bonbons te pakken gekregen. Weet niet hoe hij het gedaan heeft want het lag echt heel erg hoog. Maargoed meteen dierenarts gebeld er naartoe spuitje erin en meneer ging helemaal hyper van de suiker heen en kwam beroerd terug. Maar wel al zijn chocola kwijt. Pff moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
Primitieveling!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, nee. Ik had emmers water en een bezem.
Om ze te laten kotsen. Kan je dus ook niet dagelijks doenquote:
Oh ja daar reageren ze ook niet zo goed op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat hadden wij hier eens met een schoteltje muizengif
Huh, wat voor spuit geven ze dan? Als ik ze hier bel dat ze chocolade hebben gegeten zeggen ze gewoon zout voerenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes had als pup eens 2 dozen bonbons te pakken gekregen. Weet niet hoe hij het gedaan heeft want het lag echt heel erg hoog. Maargoed meteen dierenarts gebeld er naartoe spuitje erin en meneer ging helemaal hyper van de suiker heen en kwam beroerd terug. Maar wel al zijn chocola kwijt. Pff moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
Nee, en een theelepel is meestal al genoeg he. Dat zout is ook een aanslag op de nieren, het is eigenlijk kiezen uit twee kwaden op zo een moment.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Om ze te laten kotsen. Kan je dus ook niet dagelijks doen
En dat giet je dan zo die bek in ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Om ze te laten kotsen. Kan je dus ook niet dagelijks doen
Ze hebben ook zo een speciale prik, die prikken ze dr in en dan staan ze binnen 5 minuten te kotsen als mallen, die kregen Chico en Billy toen met dat muizenvergif.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, wat voor spuit geven ze dan? Als ik ze hier bel dat ze chocolade hebben gegeten zeggen ze gewoon zout voeren
Echt he topic gaat te snelquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, en een theelepel is meestal al genoeg he. Dat zout is ook een aanslag op de nieren, het is eigenlijk kiezen uit twee kwaden op zo een moment.
Achterin de bek scheppen, dan gaan ze ook meteen kotsen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En dat giet je dan zo die bek in ofzo!?
Ja, daarom. Ik gooi er wel wat meer dan een theelepel in though, want de helft gaat er toch naastquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, en een theelepel is meestal al genoeg he. Dat zout is ook een aanslag op de nieren, het is eigenlijk kiezen uit twee kwaden op zo een moment.
Ja maar Charlie is ook wat groter dan die van mij hequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik gooi er wel wat meer dan een theelepel in though, want de helft gaat er toch naastmaar goed, bij Charlie volgens mij twee keer moeten doen nu, en allemaal toen ie nog jonger was. Ik hoop dat er geen derde komt
Ik had eerst zout gevoerd.. Maar Loebes reageerde er niet op. En heb echt veel gegeven. Maar ze krijgen een prikje met Apomorfine. En daar gaan ze van over hun nek.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Huh, wat voor spuit geven ze dan? Als ik ze hier bel dat ze chocolade hebben gegeten zeggen ze gewoon zout voeren
Vloerbedekking is dan ook uitermate ranzig, ik snap echt niet dat mensen dat willen in hun huisquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:29 schreef GimmeGore het volgende:
Wees blij dat het in een tuin ligt.
Ik heb meerdere keren hondenkots en ook diarree van vloerbedekking en een vloerkleed afmoeten halen.
Vooral toen Nordy een potje kauwvitaminen had leeggegeten wat het erg.
En dan ook nog naar de dierenarts.
Chineze naakthondquote:Op maandag 2 april 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De kinderen van mn zus, mijn honden, en dat ding van mijn moeder, allemaal samen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |