Ik zag het, heb nog is goed gegoogled! Ik vond gabber altijd al mooi, maar nu weet ik het wel zeker: als ik straks op mijzelf woon wil ik naast een labrador ook graag een leonberger er bij!quote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef Belana het volgende:
ze zijn wel mega cute hoor
Gabber is een leonberger Maus
Ja goed idee... bewust kruisingen fokken, zijn nog niet genoeg kruisingen op de wereld die een baasje zoekenquote:Op zondag 1 april 2012 18:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oooh gabber wat een beer! Wat voor ras is gabber ook al weer? Heb het volgens mij al 3 of 4 keer gevraagt maar vergeet het telkens..
Iemand vroeg ons ook of wij Koda hun teefje wouden laten dekken. Heb me er toen een beetje over ingelezen en ik had zoiets van ''was diegene nou serieus of...?''
Koda is nog een pup, moet dus nog uitgroeien, heeft geen papieren van een stamboom, is niet eens 100% labrador. Qua gedrag zit het wel goed, dat weet ik zeker! Maar ik was niet van plan dat aanbood serieus te nemen. Laat Koda eerst maar eens uitgroeien en dan kijken of zij er mee kunnen leven dat we Koda niet laten testen oid. zodat hij een teefje kan dekken.
Awwwquote:Op zondag 1 april 2012 21:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho is morgen jarig, 12 jaar![]()
[ afbeelding ]
12! wat een leeftijd hequote:Op zondag 1 april 2012 21:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho is morgen jarig, 12 jaar![]()
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 april 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De kinderen van mn zus, mijn honden, en dat ding van mijn moeder, allemaal samen
Hoi Maus!quote:Op zondag 1 april 2012 18:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oooh gabber wat een beer! Wat voor ras is gabber ook al weer? Heb het volgens mij al 3 of 4 keer gevraagt maar vergeet het telkens..
Iemand vroeg ons ook of wij Koda hun teefje wouden laten dekken. Heb me er toen een beetje over ingelezen en ik had zoiets van ''was diegene nou serieus of...?''
Koda is nog een pup, moet dus nog uitgroeien, heeft geen papieren van een stamboom, is niet eens 100% labrador. Qua gedrag zit het wel goed, dat weet ik zeker! Maar ik was niet van plan dat aanbood serieus te nemen. Laat Koda eerst maar eens uitgroeien en dan kijken of zij er mee kunnen leven dat we Koda niet laten testen oid. zodat hij een teefje kan dekken.
Mijn moeder en ik namen het ook niet serieus. Dat willen we helemaal nietquote:Op maandag 2 april 2012 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoi Maus!
Ik kreeg laatst die vraag ook over Loebes.
Je kunt het beter niet doen hoor
Groetjes,
quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd, miste ik vriendlief in bed, Nu bleek dat de mannen al vroeg wakker waren, en hij ze dus vast had uitgelaten om daarna nog even op de bank te gaan liggen, Onderstaand plaatje was mijn ochtendschilderij
oh ja mijn lief wil niet graag op de foto, dus vandaar de pet!
[ afbeelding ]
het waren er maar 2 en niet echt opgegeten maar meer aan stukken gescheurd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, die tissues zouden wel eens dwars kunnen zitten, afhankelijk van hoeveel het er waren. Je hebt haar niet aangestoken met je griep hoor
Zie het even aan. Soms voelt een hond zich ook gewoon even niet lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:17 schreef Bizznitch het volgende:
Ik had een vraagje.
[ afbeelding ]
Dit is Bikkel. Ik heb haar op 7 jarige leeftijd overgenomen van een gezin dat haar niet meer kon hebben, ze is nu sinds juni bij me. Ik heb haar toen ik haar kreeg laten checken en de hele mikmak.
Maar nu is er iets vreemds met Bikkel en ik weet niet of ik ermee naar de dierenarts moet en ik ben nu op mijn werk dus ik dacht ik vraag het hier even..
Ik ben sinds zondag zwaar getroffen door de griep, Bikkel is geen seconde van mijn zijde geweken, alleen nu is zij sinds gisteravond heel erg hangerig, waar ze me op de trap altijd voorbij spurt moet blijft ze op het midden van de trap zitten en moet ik haar optillen. Vannochtend had ze ook geen zin om naar buiten te gaan en het duurde dan ook heel lang en eigenlijk te lang voordat ze wat wilde gaan "doen"
Nu weet ik dat het viespeukje een paar van mijn tissues heeft verslonden, maar ik neem aan dat ze niet door mij kan worden aangestoken, plus gister in de namiddag was ze nog echt heel erg actief, spelen met de buurhond en buurkindjes.
Beetje een lang verhaal, maar misschien dat jullie ook eens zoiets hebben meegemaakt en hoe hebben jullie toen gehandeld?. (Ik heb overigens m'n moeder naar mijn huis ontboden, om haar vandaag even in de gaten te houden.)
Oh, verslonden, dat lees ik als opgegeten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het waren er maar 2 en niet echt opgegeten maar meer aan stukken gescheurd.
Uhu daarom dat ik het eerst hier vraag, ze is m'n allereerste hondje en ik zou me bijna gaan schamen om te zeggen dat ze echt net m'n kindje isquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zie het even aan. Soms voelt een hond zich ook gewoon even niet lekker
Mijn woordkeuze is niet altijd optimaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, verslonden, dat lees ik als opgegeten.
Niks om je voor te schamen. Mijn honden zijn ook mijn ventjes, mijn vriendjes, mijn allesjes.. Omdat het van die heerlijke prutsers zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Uhu daarom dat ik het eerst hier vraag, ze is m'n allereerste hondje en ik zou me bijna gaan schamen om te zeggen dat ze echt net m'n kindje is. Ze is gewoon m'n kindje
.
Leuk linkje?
[..]
Mijn woordkeuze is niet altijd optimaal.
Idem hier, ze is een ouwe vrijdoos, als ik op de bank zit komt ze altijd lekker in mn knieholtes liggen en zodra ze het woord "eten" of "buiten" hoort is stuiterd ze de hele kamer door, elke dag dat ik thuiskom is weer een feestje want dan staat ze me al heftig kwispelend op te wachten en word ik begroet met een dikke lebber over mn wang.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen. Mijn honden zijn ook mijn ventjes, mijn vriendjes, mijn allesjes.. Omdat het van die heerlijke prutsers zijn
Dat is alleen maar goed. Dat betekent dat ze een warm thuis heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Idem hier, ze is een ouwe vrijdoos, als ik op de bank zit komt ze altijd lekker in mn knieholtes liggen en zodra ze het woord "eten" of "buiten" hoort is stuiterd ze de hele kamer door, elke dag dat ik thuiskom is weer een feestje want dan staat ze me al heftig kwispelend op te wachten en word ik begroet met een dikke lebber over mn wang.
Ja hondjes. Ik kan me geen leven meer voorstellen zonder haar
.
BJ zo verslavendquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag gratis B&J in Maastricht, ik ga dalijk es kijken of ik voor de keizer een lekker ijsje kan scoren![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Nicequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Hij mocht de bak uitlikken, de chocola was al op heur
Wat stom. Charlie heeft vroeger wel eens een zak bros o.i.d. te pakken gekregenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nice! Vriendin van me haar hond die vreet gewoon chocola
ongeloveloos
.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat stom. Charlie heeft vroeger wel eens een zak bros o.i.d. te pakken gekregenDie heb ik de tuin in getrapt met een pot zout hoor
En daarna de hele kotstuin schoonmakenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]chihuahuateven van mn vriendjes, die hebben es een hele schaal paaseitjes met papiertjes en al opgevroten, die hebben ook uren staan schuimkotsen op het balkon na wat scheppen zout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |