Maar de zachte lamsribben en lamsharten geef je er nog bij als extra, naast die pakketjes vlees?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef ymme het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet eens tellen
Het is echt een grote hit hier.
Had dit keer ook zachte lamsribben en lamsharten erbij besteld.
(van t weekend krijgen ze dus een lamshart).
Dat van het vis is een goede idee, kan ik ook wel eens doen!
Ja zo om de dag ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar de zachte lamsribben en lamsharten geef je er nog bij als extra, naast die pakketjes vlees?
Wij laten het afleveren bij een soort boerderijtje in Hengelo, en we wonen zelf in Almelo. 20 minuutjes rijden en dan betalen we gaan bezorgkostenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef ymme het volgende:
Het grote voordeel aan logering vind ik, dat het thuis bezorgd wordt!
Ideaal gezien wonend in een klein dorp en geen rijbewijs.
whehe, Gabber eet 1,5 kilo vlees per dagquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
250 gram, een hele dag?Koda kijkt altijd zo beteuterd als die 250 gram op is, maar hij word me te sterk
Hij weegt al 31 kilo.
Gabber zal wel de grootste grootverbruiker zijn hierquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef Belana het volgende:
[..]
whehe, Gabber eet 1,5 kilo vlees per dag
Wat "jammer" Belana, ik hoop dat er alsnog iets uit de andere onderzoeken komt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Belana het volgende:
net dierenarts gesproken, niets uit de autopsie gekomen op het oog, dus geen hartstilstand, bloeding, embolie o.i.d. wat ze met het blote oog kunnen zien. Nu wachten op de bloedonderzoeken, die duren 2 weken, dus nog een week wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |