quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat Apomorfine valt trouwens onder de opiatenwet. Ik moet de eerste vinden die dat vrijwillig in zich zal spuiten want je wordt er hondsberoerd van.
Bedoelde het bij mensenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat is ook de bedoeling, kotsen moeten ze, en zo snel mogelijk
![]()
Met dat muizengif wist ik het wel hoor, daar worden ze helemaal beroerd van.
Oh, zat mensen die daar met liefde allemaal rotzooi voor tot zich nemen toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bedoelde het bij mensenOmdat het onder dat opiaten gedoe valt. Niemand die toch zal denken oh laat ik dat eens lekker in m'n lijf spuiten om er compleet van te gaan spacen?
Najah das waar er zijn mensen geknipt genoeg. Zullen ze eens denken. Oh laat ik me vandaag eens heerlijk beroerd gaan voelen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, zat mensen die daar met liefde allemaal rotzooi voor tot zich nemen toch?
Het lijkt zo net een vogel met een dikke hondenkopquote:
Het lijkt net een dikke kop op dunne pootjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het lijkt zo net een vogel met een dikke hondenkop
Ja ik, bij een vriendin met een eigen privégrintgat, dat was een hitquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Bizznitch het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens gezwommen mèt zijn/haar hond, saampjes dus.
Lijkt me echt echt zo leuk..
Gaafquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik, bij een vriendin met een eigen privégrintgat, dat was een hit
Ook toevallig van lotgering?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:49 schreef ymme het volgende:
Lekker aan het genieten van een lamsrib:
[ afbeelding ]
(we zijn blij over te zijn gestapt op vers voeding).
Dit wordt er maandelijks bezorgd en de honden ruiken het van afstand al
[ afbeelding ]
Als het weer mee zit ga ik dat zeker doen met mijn labje, in de meivakantie ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Bizznitch het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens gezwommen mèt zijn/haar hond, saampjes dus.
Lijkt me echt echt zo leuk..
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ook toevallig van lotgering?
Ben erg tevreden over lotgering, die bak met 250gram vers vlees is echt met 10 seconden leeg, arme beest moet van half 8 tot 12 uur op 250 gram vlees leven, dan krijgt die een pens knabbeltje en dan om 5 uur weer 250 gram vlees!
250 gram, een hele dag?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mijnes eten daar met zn vijven een hele dag van
Zo snel kan ik niet eens tellenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ook toevallig van lotgering?
Ben erg tevreden over lotgering, die bak met 250gram vers vlees is echt met 10 seconden leeg, arme beest moet van half 8 tot 12 uur op 250 gram vlees leven, dan krijgt die een pens knabbeltje en dan om 5 uur weer 250 gram vlees!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |