wat een heerlijk blij dingquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef afterburner het volgende:
Ik voer geen Lotgering, veelste hoog eiwit gehalte en daarnaast ook nog besmettingen.... zo is bij bij pens compleet Salmonella gevonden in het voer en ook bij nog een andere soort. Zie http://www.lotgering.nl/Analyses.aspx De pens mag dan wel vernietigd zijn naar de analyse, maar de andere soort niet. Honden zijn er niet zo gevoelig voor als mensen, maar het vormt wel enig risico. Ik voer Carnibest, duur, maar kwaliteit!
Mijn happy mafkees:
[ afbeelding ]
wat ik ervan begrepen heb is dat het wel beide kan, maar dat je dan het 1 in de ochtend moet geven en het ander in de avond, niet door elkaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Vers en brokken kan dat samen?
Ik meende gelezen te hebben, dat dit slecht zou zijn ivm de vertering etc.
Wij kregen van de mensen waar het nest was veel foto's van de mannen, en dat zat ik af en toe ook oooh nee wat zijn ze al groot!! maar gelukkig zijn ze in het echt nog puppyklein! Het gaat toch allemaal al zo snel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, deze wilde ik nog quoten, maar kon hem eerder niet vinden. Nu wel! Wat een ukkie op het kussen, nog veel kleiner dan de andere foto's![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die ijs fotos![]()
En Boyo
![]()
Mooie reus
Ik heb alleen mobiel foto's...mn lens was kapot en moet nog gemaakt worden.
Zo goed kunnen ze poseren![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Om deze lig ik echt telkens in een deuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt wel een aardvarken!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ne het hondje wat al ergens anders heeft gewoond is Toby, en die is gewoon altijd blij! Als hij wakker is dan kwispelt hij, en hij zit ook graag bij mijn vriend, Het is Dexter en die is was altijd al voor ons bestemdquote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Je vriend vooral lekker veel met hem op laten trekken, voer geven en zo ook.
Is dat het hondje dat al bij andere mensen gewoond had? Mss heeft hij niet zulke goede ervaringen met mannen? Hij is nog jong, ik denk dat het er wel zo uit te trainen is hoor!
Nou, niet met Dexter alleen, maar juist met beide hondjes dan eigenlijk , want Toby zal dan gewoon voordoen hoe het moet ook nog es natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 15:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ne het hondje wat al ergens anders heeft gewoond is Toby, en die is gewoon altijd blij! Als hij wakker is dan kwispelt hij, en hij zit ook graag bij mijn vriend, Het is Dexter en die is was altijd al voor ons bestemdmaar fijn om te lezen dat ik de goede weg ben ingeslagen door lief veel met Dex op pad te sturen, Ik ben opgegroeid met honden, en mijn vriend niet, Is ook nooit echt een hondenmens geweest, Dat is door zijn moeder met de paplepel ingegoten, want die weigert ook langs te komen, en kan alleen maar negatief zijn.
Maar goed we gaan er voor!
haha, deden onze boxers ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Vis doe ik dus echt nooit meer, daar gaan die vetnekken doorheen rollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs met viskoekjes doen ze dat hier, dus ik ben echt helemaal anti visquote:Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
haha, deden onze boxers ook
(ja, ik heb een paar keer meegegluurd en post nu iets)...
we hebben nu (nog) geen hond ivm beiden fulltiem werk en sport enzo, dus dat laat nog even op zich wachten...
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
Zoals beloofd, betere foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Potver, wanne joekel zeg !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grooooot
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Afgelopen zomer waren we in de Franse Alpen. In het meer van Geneve hebben we voor het eerst met z'n allen samen gezwommen. Lara was er helemaal van onder de indruk dat wij dat ook blijken te kunnen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Bizznitch het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens gezwommen mèt zijn/haar hond, saampjes dus.
Lijkt me echt echt zo leuk..
Ga naar www.tinypic.com en ''upload'' daar een foto, dan moet je de link kopieëren die voor de forums is, staat er wel bij volgens mij!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef rettekettet het volgende:
Wilde een foto plaatsen maar weet niet hoe het moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de tip Mauskoekwaus, ik hoop dat het gelukt is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |