abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:15:19 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_109861564
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef afterburner het volgende:
Ik voer geen Lotgering, veelste hoog eiwit gehalte en daarnaast ook nog besmettingen.... zo is bij bij pens compleet Salmonella gevonden in het voer en ook bij nog een andere soort. Zie http://www.lotgering.nl/Analyses.aspx De pens mag dan wel vernietigd zijn naar de analyse, maar de andere soort niet. Honden zijn er niet zo gevoelig voor als mensen, maar het vormt wel enig risico. Ik voer Carnibest, duur, maar kwaliteit!

Mijn happy mafkees:
[ afbeelding ]
wat een heerlijk blij ding O+

Ik voer o.a. Naturis, heel goed en goedkoper dan carnibest http://naturis.be/index/index.php

die een na laatste foto is leuk oh oh dat Sjon zo opkijkt :D

En Boyo O+ Gotto love him O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:47 schreef ymme het volgende:

[..]

Vers en brokken kan dat samen?
Ik meende gelezen te hebben, dat dit slecht zou zijn ivm de vertering etc.
wat ik ervan begrepen heb is dat het wel beide kan, maar dat je dan het 1 in de ochtend moet geven en het ander in de avond, niet door elkaar

Ok, spuit elf geeft ook modder zie ik _O-

Diaz is ook altijd zo'n blije he!!

Vandaag lekker naar het Streekbos geweest, Gabber heeft heerlijk gespeeld en is bekaf.
Overigens kreeg hij de afgelopen tijd alleen vlees, omdat Noes ook alleen vlees at, maar ik denk dat ik er weer een brok bij ga doen, hij is echt mager, kan het niet aanslepen.
Ik doe dan Farmfood erbij, dat vind ik een fijne brok waar hij het ook goed op deed.

[ Bericht 12% gewijzigd door Belana op 03-04-2012 19:21:15 ]
stormy waters...
sailin'
pi_109863308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah, deze wilde ik nog quoten, maar kon hem eerder niet vinden. Nu wel! Wat een ukkie op het kussen, nog veel kleiner dan de andere foto's :) O+

Wij kregen van de mensen waar het nest was veel foto's van de mannen, en dat zat ik af en toe ook oooh nee wat zijn ze al groot!! maar gelukkig zijn ze in het echt nog puppyklein! Het gaat toch allemaal al zo snel!
S. 2014
J. 2016
pi_109882964
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die ijs fotos _O- O+ En Boyo O+ O+ Mooie reus

Ik heb alleen mobiel foto's...mn lens was kapot en moet nog gemaakt worden.
Zo goed kunnen ze poseren :+ _O-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+.
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_109888451
Een paar (slechte) foto's van Sally:

Hier is ze wel vies, maar het eerste wat ze doet in de bus/auto/thuis is wassen als een kat.

What?

Dafuq.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_109888537
Oh, en deze recente foto's nog:

Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 4 april 2012 @ 12:54:42 #206
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_109890972
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Om deze lig ik echt telkens in een deuk _O-
[ afbeelding ]
:o
Dat lijkt wel een aardvarken!

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_109897347
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

:o
Dat lijkt wel een aardvarken!

[ afbeelding ]
_O- _O-
pi_109897968
Oh wat is Sally een knapperd!! :)

Bij onze jongens merken we een duidelijk verschil, Dexter is echt een 'mama'puppy, Als hij door mijn vriend gecorigeerd wordt, komt hij snel bij mij klagen, en wil hij op schoot, Nu geef ik daar natuurlijk niet aan toe, want als hij stout is, dan is dat zo! Maar ook buiten merken we een duidelijk verschil, Met mij loopt hij makkelijk en vrolijk mee, maar bij mijn vriend gaat hij plat op zijn kont zitten, en denk maar niet dat hij vrijwillig meeloopt! Terwijl het voor Toby allemaal niet uitmaakt, Die vind wandelen met ons allebei leuk, als we maar even meerennen, en hij vind kroelen met ons allebei leuk!
Nu hebben we al besloten dat mijn vriend voorlopig met Dexter gaat wandelen, want hij moet het toch leren, maar misschien hebben jullie nog tips?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 4 april 2012 @ 15:49:37 #209
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_109898041
Je vriend vooral lekker veel met hem op laten trekken, voer geven en zo ook.
Is dat het hondje dat al bij andere mensen gewoond had? Mss heeft hij niet zulke goede ervaringen met mannen? Hij is nog jong, ik denk dat het er wel zo uit te trainen is hoor!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_109898080
Diaz doet plons :+
pi_109898272
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Je vriend vooral lekker veel met hem op laten trekken, voer geven en zo ook.
Is dat het hondje dat al bij andere mensen gewoond had? Mss heeft hij niet zulke goede ervaringen met mannen? Hij is nog jong, ik denk dat het er wel zo uit te trainen is hoor!
Ne het hondje wat al ergens anders heeft gewoond is Toby, en die is gewoon altijd blij! Als hij wakker is dan kwispelt hij, en hij zit ook graag bij mijn vriend, Het is Dexter en die is was altijd al voor ons bestemd ;) maar fijn om te lezen dat ik de goede weg ben ingeslagen door lief veel met Dex op pad te sturen, Ik ben opgegroeid met honden, en mijn vriend niet, Is ook nooit echt een hondenmens geweest, Dat is door zijn moeder met de paplepel ingegoten, want die weigert ook langs te komen, en kan alleen maar negatief zijn.

Maar goed we gaan er voor!
S. 2014
J. 2016
pi_109898338
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz doet plons :+
Je ziet hem echt genieten, Super O+
S. 2014
J. 2016
  woensdag 4 april 2012 @ 16:00:43 #213
176471 oh-oh
pi_109898459
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ne het hondje wat al ergens anders heeft gewoond is Toby, en die is gewoon altijd blij! Als hij wakker is dan kwispelt hij, en hij zit ook graag bij mijn vriend, Het is Dexter en die is was altijd al voor ons bestemd ;) maar fijn om te lezen dat ik de goede weg ben ingeslagen door lief veel met Dex op pad te sturen, Ik ben opgegroeid met honden, en mijn vriend niet, Is ook nooit echt een hondenmens geweest, Dat is door zijn moeder met de paplepel ingegoten, want die weigert ook langs te komen, en kan alleen maar negatief zijn.

Maar goed we gaan er voor!
Nou, niet met Dexter alleen, maar juist met beide hondjes dan eigenlijk , want Toby zal dan gewoon voordoen hoe het moet ook nog es natuurlijk ^O^
In elk geval niet zijn angst bevestigen door je vriend minder te laten doen, maar hem juist zoveel mogelijk te laten doen, en als hij leuk en gezellig doet met Toby is Dexter mss eerder geneigd om over zijn angst heen te stappen!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 4 april 2012 @ 16:22:19 #214
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_109899436
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Vis doe ik dus echt nooit meer, daar gaan die vetnekken doorheen rollen :r
haha, deden onze boxers ook

(ja, ik heb een paar keer meegegluurd en post nu iets)...
we hebben nu (nog) geen hond ivm beiden fulltiem werk en sport enzo, dus dat laat nog even op zich wachten...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_109900800
Zoals beloofd, betere foto's :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 april 2012 @ 17:03:46 #216
176471 oh-oh
pi_109901559
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:22 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

haha, deden onze boxers ook

(ja, ik heb een paar keer meegegluurd en post nu iets)...
we hebben nu (nog) geen hond ivm beiden fulltiem werk en sport enzo, dus dat laat nog even op zich wachten...
Zelfs met viskoekjes doen ze dat hier, dus ik ben echt helemaal anti vis :')
Laatst had ik gerookte zalm, kregen ze uit de hand hap slik weg stukjes van me, dan nog ging Kees het uitspugen in een mandje en er eerst doorheen rollen.
:r

Boyooooooooo, ik ben jaloers op je ma Frantic :D
( Groucho Marx )
  woensdag 4 april 2012 @ 19:57:13 #217
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_109908895
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
Zoals beloofd, betere foto's :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Potver, wanne joekel zeg ! :D Grooooot
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_109911426
Haha :D

Hij is bij z'n schoft 77cm hoog :)
  woensdag 4 april 2012 @ 20:40:54 #219
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_109911428
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Bizznitch het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens gezwommen mèt zijn/haar hond, saampjes dus.
Lijkt me echt echt zo leuk :D..
Afgelopen zomer waren we in de Franse Alpen. In het meer van Geneve hebben we voor het eerst met z'n allen samen gezwommen. Lara was er helemaal van onder de indruk dat wij dat ook blijken te kunnen.

Klaar voor vertrek:

VBNB: Ik, Lara en jongste:

Lara doet een wedstijdje met de jongste wie als eerste bij de dummy is:

Kortom: een geslaagde dag... op de terugweg naar het huisje lag iedereen al snel te slapen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_109912547
Wilde een foto plaatsen maar weet niet hoe het moet.
  woensdag 4 april 2012 @ 21:41:12 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_109914680
Boyoooo!!! Ik wil je knuffelen!!

Lara vind ik zo'n mooie sierlijke hond O+

het filmpje van Diaz op fb bewonderd, heerlijk om hem zo te zien rennen en zwemmen en genieten O+
stormy waters...
sailin'
  woensdag 4 april 2012 @ 22:58:39 #222
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_109919654
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef rettekettet het volgende:
Wilde een foto plaatsen maar weet niet hoe het moet.
Ga naar www.tinypic.com en ''upload'' daar een foto, dan moet je de link kopieëren die voor de forums is, staat er wel bij volgens mij! :)
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_109922667
SPOILER
Bedankt voor de tip Mauskoekwaus, ik hoop dat het gelukt is!
pi_109924564
oioioi wat kunnen kleintjes een mens toch bezig houden, we zaten vanavond op de bank en de mannen lagen bij mij te slapen, en toby kan snurken als n volwassen vent :D vind ik op zich wel erg grappig, maar hij liet ons wel schrikken want ineens ging hij een soort luchthappen, net alsof hij zich verslikte ofzo! ik heb m opgetild maar zijn ademhaling was verder normaal en ook zijn hartslag was niet afwijkend, maar goed,. flink geschrokken dus door die kleine hummel !

iemand iets soortgelijks meegemaakt met n pup?
S. 2014
J. 2016
  donderdag 5 april 2012 @ 00:47:09 #225
176471 oh-oh
pi_109924828
Die was gewoon aan het dromen denk ik :D
Of aan het reversed sneezing mss :P
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')