He wat vreemd... Je zou toch denken aan een hartaanval, iig dat is waar ik aan dacht. Hopelijk kunnen ze nog iets vinden uit het bloedbeeld, anders blijf je ook met zoveel vraagtekens zitten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Belana het volgende:
net dierenarts gesproken, niets uit de autopsie gekomen op het oog, dus geen hartstilstand, bloeding, embolie o.i.d. wat ze met het blote oog kunnen zien. Nu wachten op de bloedonderzoeken, die duren 2 weken, dus nog een week wachten
Yepquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Blij ei!
Ik vind Carnibest ook veel beter dan Lotgering
Krijgt Boyo ook.. 1Kg per dagquote:
TIJD VOOR BOYO foto'squote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Krijgt Boyo ook.. 1Kg per dag+ iets van 250 gram brokken 's avonds..
Reminds me dat ik weer eens foto's moet plaatsen
Oh wat gaaf zijn die foto'squote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Boyoooooooplease![]()
Ik heb al wat pics van de fotograaf gepikt net :
Smilequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef afterburner het volgende:
Ik voer geen Lotgering, veelste hoog eiwit gehalte en daarnaast ook nog besmettingen.... zo is bij bij pens compleet Salmonella gevonden in het voer en ook bij nog een andere soort. Zie http://www.lotgering.nl/Analyses.aspx De pens mag dan wel vernietigd zijn naar de analyse, maar de andere soort niet. Honden zijn er niet zo gevoelig voor als mensen, maar het vormt wel enig risico. Ik voer Carnibest, duur, maar kwaliteit!
Mijn happy mafkees:
[ afbeelding ]
Dunno, mss ging hij ze wel aan B&J aanbiedenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Kom je Komen de hondjes nog in een krant(je) oh-oh?
Haha hoe hij zitquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
Heb verder niet echt veel (leuke) foto's van Boyo vd laatste tijd maar hier iig 2
[ afbeelding ]
Vers en brokken kan dat samen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Krijgt Boyo ook.. 1Kg per dag+ iets van 250 gram brokken 's avonds..
Reminds me dat ik weer eens foto's moet plaatsen
Ah, deze wilde ik nog quoten, maar kon hem eerder niet vinden. Nu wel! Wat een ukkie op het kussen, nog veel kleiner dan de andere foto'squote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd, miste ik vriendlief in bed, Nu bleek dat de mannen al vroeg wakker waren, en hij ze dus vast had uitgelaten om daarna nog even op de bank te gaan liggen, Onderstaand plaatje was mijn ochtendschilderij
oh ja mijn lief wil niet graag op de foto, dus vandaar de pet!
[ afbeelding ]
's ochtends en 's middags elk 500 gram/1 rol Lotgering en 's avonds brokken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Vers en brokken kan dat samen?
Ik meende gelezen te hebben, dat dit slecht zou zijn ivm de vertering etc.
Haha ja als hij ligt vult hij z'n totale ligoppervlak van 80 bij 100quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Boyo past amper nog op zn bankje
![]()
Oh hij is zo grandioos![]()
Ik had begrepen dat er minstens 8 uur tussen moet zitten als je brok en vlees op 1 dag voertquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
's ochtends en 's middags elk 500 gram/1 rol Lotgering en 's avonds brokken.
Door elkaar mengen is slecht voor de spijsvertering idd
[..]
Haha ja als hij ligt vult hij z'n totale ligoppervlak van 80 bij 100(maar groter zit er voorlopig nog ff niet in hoor haha.. Misschien als ik einde vh jaar terug kom van stage en er wellicht een 2e dog is
)
dankje Pisces, hopelijk over een week meer nieuws...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat "jammer" Belana, ik hoop dat er alsnog iets uit de andere onderzoeken komt.
Ik moest vanochtend even slikken toen ik je post van gister las met de foto's...Mooie grote Noes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |