Maar om zo labiel te reageren als TS heeft gequote in het vorige deel? Meteen na 6 dagen een 180 graden draai van "fuck off ik moet je niet meer?" uit onzekerheid/watdanook? Ik zou ook mijn bedenkingen hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef DeHovenier het volgende:
Vast wel. Ze wil gewoon nog niet samenwonen, en heeft spijt gekregen van d'r beslissing om het wel te proberen.
Dan nog, dat had ze toch kunnen incalculeren? Dan ben je wel erg naief, als je verwacht dat een 24 jarige knul zomaar dit even kanquote:Op zondag 25 maart 2012 21:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zou welleens haar kant van het verhaal willen 'lezen'
TS = 24, heeft nog nooit op zichzelf gewoont en trok meteen uit het ouderlijk huis in bij haar ... en misschien miste ze op dat gebied nog een stukje volwassen gedrag in die proefweek bij haar thuis.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan nog, dat had ze toch kunnen incalculeren? Dan ben je wel erg naief, als je verwacht dat een 24 jarige knul zomaar dit even kan
Daarbij komt TS verder erg rustig en duidelijk over. Misschien dat hij de vaatwasser niet goed kan inruimen, maar wat dan nog? Als je van hem houdt, dan heb je dat toch voor hem over. Het klinkt gewoon beetje labiel, na 5 dagen iemand er al uitstampen...
Misschien is EilandjeOnline je ex?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef Sanchos het volgende:
Thanks godshand, precies wat ik wilde zeggen, daarnaast ben ik echt niet de moeilijkste, ik heb geen problemen met koken, in die.hele week heb ik dat gedaan, en afgeruimd, en gewoon meegeholpen met het huishouden... Zeg gewoon wat je denk EilandjeOnline, je roept iets over een proefweek, lijkt wel of je meer weet dan mij? Als we al bijna een jaar samen zijn, een paar keer op vakantie zijn zijn geweest waar je weken op elkaars lip zit en dat allemaal prima is gegaan. Maar zeg maar wat er zo.onvolwassen aan mij is? Ik heb grote verantwoordelijkheden op mijn werk en werk daar keihard, maar zeg het maar, ik heb al 4 jaar achter elkaar ieder jaar 4 maanden op een huis van een maat gepast omdat hij voor zijn werk naar het buitenland moet, ik weet vast niet wat verantwoordelijkheid nemen is...
Maar goed, ik mis haar verschrikkelijk en hou nog steeds van haar, dus weet ook niet.wat ik ermee aanmoet.
Pfff, ik wil naar haar terugquote:Hey lieverd, wil je e alsjeblieft nog een kans geven, ik wil niet zonder jou verder...
please geef me nog 1 kans, ik weet ook niet wat mij bezielde. xxx
De katten zijn het probleem niet, we hadden 1 kamer waar alle kleding lag en de katten niet mochten komenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:19 schreef beeer het volgende:
Iedereen verdient een tweede kans.
Maar zeg wel dat ze een paar katten opoffert ter verzoening. Ben je daar ook gelijk vanaf.
Thanksquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben zeker geen ex maar gewoon iemand die beide topics het afgelopen weekend heeft doorgelezen, wat me naast het leeftijdsverschil opviel was dat je nooit echt nog op jezelf hebt gewoont met alles wat erbij komt kijken, 1 en 1 was 2 voor mij maar succes met je tweede kans.
Ik ga vanavond sms'en, wil d'r wel terug, vanaf het eerste moment al... Maar ik ben iemand die zich niet heel snel laat kennen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:45 schreef Fingon het volgende:
dude gewoon doen, waar vind je nog zo'n roodharige schone?
Dit was eigenlijk ook mijn eerste punt wat ik wil bespreken, maar thanks voor de reminder.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:02 schreef Xennia het volgende:
Ik geloof op zich wel in tweede kansen, maar de manier waarop zij communiceert en TS gewoon zomaar uit ''haar'' huis zet is best zorgwekkend.
TS: als je het gesprek met haar aangaat, zou ik concreet aan haar vragen hoe zij een en ander in de toekomst gaat voorkomen.
Dat is ook een punt waarom ik tot vanavond wacht met sms'en, ik moet ook even goed nadenken wat ik ga sturen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:58 schreef Geester het volgende:
Kut voor je bra, gewoon rustig doen en geen impuls dingen.. Sowieso gèèn impulsdingen sturen
wat een labiele doos zeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:33 schreef Sanchos het volgende:
Ze was alleen een beetje afwezig, toen ik ernaar vroeg wat er aan de hand was, zegt, nee niks hoor. Dus waarschijnlijk wel.
Vanochtend kreeg ik dit SMS'je
[..]
Pfff, ik wil naar haar terug
Als je elkaar drie weken kent misschien. Maar na anderhalf jaar, anderhalf jaar zonder enig raar gedoe, zonder dit gedrag? Ik zou wel willen vechten hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:02 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een labiele doos zeg.
ik zou bedanken.
Ja!! Laatste is een heel goed punt. Eigenlijk zou je het hele huis moeten leeghalen, opnieuw verven en per meubel bekijken of je het allebei wilt. Goeie!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:40 schreef Xennia het volgende:
Ik zou ook gewoon nu smsen en zeggen dat je een gesprek met haar wilt en dat je hoopt dat ze heel goed heeft na gedacht over waarom ze tot haar actie kwam en hoe ze dat in de toekomst kan voorkomen.
Je laat je niet nogmaals ''aan'', ''uit'' en weer ''aan'' zetten.
Ook zou ik met haar kijken/bespreken hoe ''haar'' huis ''jullie'' huis gaat worden en dat je niet het gevoel hebt dat zij ruimte voor je maakt.
Vrouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:46 schreef conleche het volgende:
Eigenlijk zou je het hele huis moeten leeghalen, opnieuw verven en per meubel bekijken of je het allebei wilt.
Dit is een hele goeie, kijk het is wel haar huis, zij woont er al 6 jaar in, dus ik had geen problemen mee dat ik daar 'inwoonde' om zo maar te zeggen. En over het vragen, ik neem niet genoegen van, ik wist niet wat me bezielde inderdaad, wil het ook even weten wat het probleem is...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:40 schreef Xennia het volgende:
Ik zou ook gewoon nu smsen en zeggen dat je een gesprek met haar wilt en dat je hoopt dat ze heel goed heeft na gedacht over waarom ze tot haar actie kwam en hoe ze dat in de toekomst kan voorkomen.
Je laat je niet nogmaals ''aan'', ''uit'' en weer ''aan'' zetten.
Ook zou ik met haar kijken/bespreken hoe ''haar'' huis ''jullie'' huis gaat worden en dat je niet het gevoel hebt dat zij ruimte voor je maakt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:49 schreef conleche het volgende:
Ik zie niet in waarom je moet wachten tot vanavond met smsen. Sterker nog, waarom smsen. Bel op. Ga langs. Het is niet alsof je elkaar net leert kennen.![]()
En vraag door naar de echte reden van deze rare actie, neem geen genoegen met dat ze 'niet weet wat haar bezielde'
Nou, opnieuw verven en meubels is wat te, ik kijk wel eerst waar we aan toe zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Laatste is een heel goed punt. Eigenlijk zou je het hele huis moeten leeghalen, opnieuw verven en per meubel bekijken of je het allebei wilt. Goeie!!
''Inwonen'' zegt ook dat zij de rechten over het huis heeft en dat als ze spontaan geen zin meer heeft in jou ze je zo op straat kan zetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:38 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Dit is een hele goeie, kijk het is wel haar huis, zij woont er al 6 jaar in, dus ik had geen problemen mee dat ik daar 'inwoonde' om zo maar te zeggen.
Droomvrouw die zoiets wilquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Laatste is een heel goed punt. Eigenlijk zou je het hele huis moeten leeghalen, opnieuw verven en per meubel bekijken of je het allebei wilt. Goeie!!
dit stuurde ze nog geen minuut later terugquote:Hey schat,
Wij moeten vanavond echt met elkaar praten, ik sta om 8 uur voor je deur, ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
quote:Kom om 6 uur, dan kook ik voor je
Hou van je x
Succes vanavond!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:22 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar een SMS gestuurd
[..]
dit stuurde ze nog geen minuut later terug
[..]
Ik kom om 7 uur voor het toetjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:29 schreef Maanvis het volgende:
en wat zei jij toen, tuurlijk schatje ik kom meteen?
Dat is manier van vrouwen om aan te geven dat ze je echt wel terug wil, die denken van liefde gaat door de maag enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
ik heb nog niks terug gestuurd, vind het raar om daar te gaan eten voordat het uitgesproken is. Of ben ik nou vreemd?
Je kan toch eten terwijl je praat? Dat maakt de boel ook wat meer relaxed misschien. Alleen oppassen dat het niet te snel te gezellig wordt, want dan heb je wel sex maar geen antwoorden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
ik heb nog niks terug gestuurd, vind het raar om daar te gaan eten voordat het uitgesproken is. Of ben ik nou vreemd?
klopt, dan kan je beter je eigen plekje opzoeken, daar tussen op en neer blijven gaan en als je er ooit klaar voor bent echt samen gaan wonen in een ander huis maar niet in haar huis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:29 schreef dolfina-chica het volgende:
Met plezier eerst topic gelezen, tot het vervelende stuk natuurlijk.
Als zij inderdaad al 6jaar daar woont, voelt het voor haar, haar huis.
Dan is het moeilijk om iemand te accepteren dat er iemand met je samenwoont.
Ik heb hetzelfde gehad, maar goed..
Ik kan me voorstellen dat dit rauw op je dak valt... En ik hoop dat het gesprek een beetje lucht klaart, wat voor uitsluitsel het ook gaat geven.
Maarja als je haar nog leuk vind waarom dr niet voor knokken danquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef Sanchos het volgende:
Zo:
Wij hebben samen een gesprek gehad.
Haar redenen zegt ze dat ze het heel vreemd vond dat er opeens iemand in 'haar' huis zat, en dat het niet haar eigen plekje meer was, ze liep inderdaad die hele week te zenuwpezen...
Uiteindelijk kon ze het geen plekje geven en ik moest eruit.
Dus ik heb tegen haar gezegd, wij gaan dan niet samenwonen in jou huis. wij gaan samen opzoek naar een andere, of je moet het accepteren dat het ons huis wordt, anders gaat dit niet werken...
Zij zei: ja dat moet er wel inzitten, ik wil dat opgeven om met jou verder te kunnen. Ze had er echt spijt van zag ik, dus ik heb tegen haar gezegd dat wij eerst langzaam gaan kijken voor een gezamelijk huisje en dat het opzich wel op te lossen valt, maar dat ik dit helaas altijd in mijn achterhoofd zal houden, dit vergeet ik gewoon niet. Ik wil graag met d'r verder maar dan moet ik ook weten of dit wederzijds is.
Dus ik hoop dat wij over een half jaartje een eigen huisje hebben samen, een half jaar is lang genoeg om te kijken hoe het verder met de relatie gaat. daarna vroeg ze me om te blijven slapen, ik wilde dit graag, maar kon het niet... Aan de ene kant wil ik blijven, aan de andere kant laat ik me dan weer te snel kennen...
Heel goed, niet blijven slapen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef Sanchos het volgende:
Zo:
Haar redenen zegt ze dat ze het heel vreemd vond dat er opeens iemand in 'haar' huis zat, en dat het niet haar eigen plekje meer was, ze liep inderdaad die hele week te zenuwpezen...
Dus ik heb tegen haar gezegd, wij gaan dan niet samenwonen in jou huis. wij gaan samen opzoek naar een andere, of je moet het accepteren dat het ons huis wordt, anders gaat dit niet werken...
Zij zei: ja dat moet er wel inzitten, ik wil dat opgeven om met jou verder te kunnen. Ze had er echt spijt van zag ik, dus ik heb tegen haar gezegd dat wij eerst langzaam gaan kijken voor een gezamelijk huisje en dat het opzich wel op te lossen valt, maar dat ik dit helaas altijd in mijn achterhoofd zal houden, dit vergeet ik gewoon niet. Ik wil graag met d'r verder maar dan moet ik ook weten of dit wederzijds is.
Dus ik hoop dat wij over een half jaartje een eigen huisje hebben samen, een half jaar is lang genoeg om te kijken hoe het verder met de relatie gaat. daarna vroeg ze me om te blijven slapen, ik wilde dit graag, maar kon het niet... Aan de ene kant wil ik blijven, aan de andere kant laat ik me dan weer te snel kennen...
Goh.. Ik ken je niet en als ik een kut advies geef kan je me ook niet klappenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:31 schreef Sanchos het volgende:
Hier zeggen mensen wat er moet gebeuren. mijn vrienden komen met adviezen waaraan ik niks heb want ze willen hun klauwen er niet aan branden...
Wat hier gezegd wordt, zeggen mensen omdat ze niet veroordeeld worden op hun mening/advies, of het een goede mening of advies is, is weer een ander verhaal...
Eerlijk? Doe wat je voelt wat goed is. Niet naar advies luisteren (al is dat ook een advies, hehe). Persoonlijk denk ik dat je het goed doet en dat de schoothondjes-termen overdreven zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:31 schreef Sanchos het volgende:
Hier zeggen mensen wat er moet gebeuren. mijn vrienden komen met adviezen waaraan ik niks heb want ze willen hun klauwen er niet aan branden...
Wat hier gezegd wordt, zeggen mensen omdat ze niet veroordeeld worden op hun mening/advies, of het een goede mening of advies is, is weer een ander verhaal...
Mee eens. Sinds wanneer is het slecht om te knokken voor iemand die je lief hebt? Zouden meer mensen moeten doen. Ik hoop dat het allemaal goed komt, TS!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:08 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Eerlijk? Doe wat je voelt wat goed is. Niet naar advies luisteren (al is dat ook een advies, hehe). Persoonlijk denk ik dat je het goed doet en dat de schoothondjes-termen overdreven zijn.
Ik zou ook denken "goh, wat een kutreden om iemand er na zes dagen uit te gooien, je bent dertig mens", maar tegelijkertijd houd je van haar en is het m.i. geen dealbreker mits het eenmalig is. Je zult het niet vergeten, maar het is wel te vergeven. Dus werk daaraan en stel je verder niet teveel aan van wat mensen zeggen.
niets mis mee. maar mensen mogen ook best hun grenzen aangeven. iemand die mij zo zou behandelen zou onmiddelijk weten dat dat ook meteen de laatste keer is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Sinds wanneer is het slecht om te knokken voor iemand die je lief hebt? Zouden meer mensen moeten doen. Ik hoop dat het allemaal goed komt, TS!
Hoe weet die iemand dat? En je grenzen aangeven kun je ook doen als je wel verder wil met iemand, het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
niets mis mee. maar mensen mogen ook best hun grenzen aangeven. iemand die mij zo zou behandelen zou onmiddelijk weten dat dat ook meteen de laatste keer is.
een relatie is niet zaligmakend en dus ook niet heilig. respect wel. althans voor mij.
Goed gedaan, hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef Sanchos het volgende:
Zo:
Wil je dat echt? Nog een keer proberen, maar dan met alle consequenties als het weer misgaat. Wat is nou echt het verschil tussen in haar oude huis samen wonen of in een nieuwe. Je maakt je nu zo afhankelijk met een nieuw huis. Ik ga niet samenwonen voor ik 32 ben ofzo, als het me ooit al wat lijkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef Sanchos het volgende:
Zo:
Ik zie dat zij echt spijt heeft van d'r fout. Dus ik geef haar nog een kans. Ik heb er heel vaak over nagedacht en dit is toch wat ik wil.quote:[b]
Wil je dat echt? Nog een keer proberen, maar dan met alle consequenties als het weer misgaat. Wat is nou echt het verschil tussen in haar oude huis samen wonen of in een nieuwe. Je maakt je nu zo afhankelijk met een nieuw huis. Ik ga niet samenwonen voor ik 32 ben ofzo, als het me ooit al wat lijkt.
Bij mijn weten als je langer dan een jaar samen in een woning samenwoont (huur iig) heb je net zoveel recht op de woning... moet je wel bij de gemeente en de woningbouw ook ingeschreven staan op dat huis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef Hallmark het volgende:
Als ik 1 ding heb geleerd, dan is het wel: al betaal je TIEN jaar mee aan de huur/hypotheek, als het eerst haar huis was, dan blijft het haar huis.
En dan het tweede wat ik heb geleerd: houd altijd een paar duizend piek achter de hand. Als er problemen komen, dan kun je altijd zeggen: schatje, ik pak m'n spullen.
Fijn voor jullie, veel plezier vanavond!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:58 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ik zie dat zij echt spijt heeft van d'r fout. Dus ik geef haar nog een kans. Ik heb er heel vaak over nagedacht en dit is toch wat ik wil.
Wat iedereen zegt, wat is er mis met knokken? vanavond gaan we naar de bios
Geld hou ik altijd achter de hand (dat heb ik ook geleerd uit eerdere relaties), ik vind het krom, maar helaas de realiteit, ik ben niet naief, maar ik zie liever dat je elkaar gewoon kan vertrouwen en als het minder gaat dat je naar een oplossing gaat zoeken ipv te verergeren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef Hallmark het volgende:
Als ik 1 ding heb geleerd, dan is het wel: al betaal je TIEN jaar mee aan de huur/hypotheek, als het eerst haar huis was, dan blijft het haar huis.
En dan het tweede wat ik heb geleerd: houd altijd een paar duizend piek achter de hand. Als er problemen komen, dan kun je altijd zeggen: schatje, ik pak m'n spullen.
True, daarom gezamelijk huis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Bij mijn weten als je langer dan een jaar samen in een woning samenwoont (huur iig) heb je net zoveel recht op de woning... moet je wel bij de gemeente en de woningbouw ook ingeschreven staan op dat huis.
geld is altijd handig om achter de hand te hebben..
Thanksquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:37 schreef drijfhout het volgende:
TS, je bent een goeie gast!
Ik vind dat je keer op keer weloverwogen handelt en reageert.
Ik hoop dat je van die meid nog terugkrijgt wat je verdient.
Voor echte liefde moet je soms inderdaad door de moeilijkheden heen knokken.
dank uquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Fijn voor jullie, veel plezier vanavond!
Een koophuis blijft van haar, maar ze moet dan wel degelijk een deel van de waarde betalen ass je kunt aantonen dat je hebt bijgedragen in de leefkosten. Huur is van allebei.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef Hallmark het volgende:
Blijkbaar de laatste post niet gelezen lolquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Respect TS, goed aangepakt. Beetje WTF-reactie kreeg ik wel gezien het gedrag van je vriendin, aan de andere kant is het ook wel voor te stellen als er in één keer iemand bij je komt in wonen. Zo nu en dan moet je knokken voor een relatie en mensen een tweede kans geven en dit is zo'n moment. Ga ervoor! Goed bezig
Ik weet niet wat er in haar hoofd rondgaat, maar dat boeite me niet meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:19 schreef Lips het volgende:
Heb door de kick afgelopen week alles gelezen en heb nogal een WTF moment. Hoe haalt ze het in haar hoofd haar onzekerheden jou in de schoenen te schuiven
Het is erg om het mee te maken, maar dit was haar 2e kans, maar zij zegt niks meer voor me te voelen, dan ben ik er per direct ook klaar mee, ik kom er uiteindelijk wel overheen, maar het is meer, hoe ga ik verder...quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef MiLalaa het volgende:
Oh nee! Wat raaaaar!
Ik heb dit topic vorig jaar ook steeds meegelurkt vanwege het mooie verhaal. En nu laatst met die vreemde wending, was het zo mooi dat het weer goed leek te komen. Dat dat gewoon kan! Ik putte er helemaal moed uit, zeker ook omdat ik zelf laatst op zelfde plotselinge wijze ben gedumpt na nooit iets aan de hand voor 1 jaar..
Maar ook bij jou dus klaar. Hoe raar kunnen mensen zijn?! Wel knap dat je haar direct kunt verwijderen uit je leven. Sterkte!!
Lees alles nog eensquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Respect TS, goed aangepakt. Beetje WTF-reactie kreeg ik wel gezien het gedrag van je vriendin, aan de andere kant is het ook wel voor te stellen als er in één keer iemand bij je komt in wonen. Zo nu en dan moet je knokken voor een relatie en mensen een tweede kans geven en dit is zo'n moment. Ga ervoor! Goed bezig
Dank jequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Premium_Quality het volgende:
Wel triest hoe ze jou de schuld probeert te geven en geen verantwoordelijkheid wil nemen voor haar eigen beslissingen. Je hebt blijkbaar gelijk dat jij de meest volwassene van de twee bent.
Sterkte, man.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
Niet dat het je veel troost geeft, maar ik kan je wel als voorbeeld nemen.
Welkom op het pad der vergankelijke liefde, verman je en ga niet lopen kniezen, het is maar een vrouw, gedraag je als een man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Sanchos het volgende:
en het is definitief over. Mevrouw zegt dat ik helemaal veranderd ben en heel afwezig, dus ik vroeg waaruit ze dat opmaakte, dat antwoord kon ze me niet geven, dus ik vraag wat is er aan de hand?
Begon ze een heel verhaal dat ik haar niet vertouw, dat ik d'r niet meer wilde en bla bla bla bla...
Dus ik zei, als ik jou niet wilde was ik niet teruggekomen, wat is er nu aan de hand? ik heb het gevoel dat er wat anders is.
Zegt zij, ja ik voel niks meer voor deze relatie, ik loop mezelf voor de gek te houden en jij loopt het alleen erger te maken. Dus ik ben linea recta de deur uitgelopen, ik geloof me oren niet, het is altijd mijn schuld..
de mazzel... ik loop met een gat in mijn hart rond en heb zin voor de trein te springen bij wijze van spreken. 1 jaar lang geen gezeik niks en het gaat 1 keer fout. Ik heb geen zin meer om voor te vechten.
Geef die jongen wat ruimte man, dat jij van de ene naar de andere hoer loopt zegt niets over hoe hij dit moet verwerkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Welkom op het pad der vergankelijke liefde, verman je en ga niet lopen kniezen, het is maar een vrouw, gedraag je als een man.
Ik kan er uiterst slecht tegen als mensen bij een verbroken relatie al beginnen te roepen dat ze voor de trein springen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef Re het volgende:
[..]
Geef die jongen wat ruimte man, dat jij van de ene naar de andere hoer loopt zegt niets over hoe hij dit moet verwerken
Dat zegt hij dan ook niet (als het ware)quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik kan er uiterst slecht tegen als mensen bij een verbroken relatie al beginnen te roepen dat ze voor de trein springen.
Oops. idd...quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Blijkbaar de laatste post niet gelezen lol
Aansteller. Bij wijze van zegt hij, en zijn relatie is nét uit, laat hem manquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik kan er uiterst slecht tegen als mensen bij een verbroken relatie al beginnen te roepen dat ze voor de trein springen.
Ik vond en vind het een beetje overdreven ook al zegt hij het als ware, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.quote:
Wat kun jij slap lullen zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik vond en vind het een beetje overdreven ook al zegt hij het als ware, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Vrienden heb ik nog zat, die heb ik altijd gehad en onderhouden om zo maar te zeggen, die weten ook allemaal wat gaande is. Maar hun zijn allemaal nog steeds van het uitgaan, dus ik ga mee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ff oude vrienden opzoeken, kan je gelijk vertellen over die achtbaan van je relatie?
Makkelijk te zeggen als je nooit een relatie hebt gehad, of niet? machoman...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Welkom op het pad der vergankelijke liefde, verman je en ga niet lopen kniezen, het is maar een vrouw, gedraag je als een man.
Je kunt ook niet in je eentje voor een relatie vechten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Sanchos het volgende:
en het is definitief over. Mevrouw zegt dat ik helemaal veranderd ben en heel afwezig, dus ik vroeg waaruit ze dat opmaakte, dat antwoord kon ze me niet geven, dus ik vraag wat is er aan de hand?
Begon ze een heel verhaal dat ik haar niet vertouw, dat ik d'r niet meer wilde en bla bla bla bla...
Dus ik zei, als ik jou niet wilde was ik niet teruggekomen, wat is er nu aan de hand? ik heb het gevoel dat er wat anders is.
Zegt zij, ja ik voel niks meer voor deze relatie, ik loop mezelf voor de gek te houden en jij loopt het alleen erger te maken. Dus ik ben linea recta de deur uitgelopen, ik geloof me oren niet, het is altijd mijn schuld..
de mazzel... ik loop met een gat in mijn hart rond en heb zin voor de trein te springen bij wijze van spreken. 1 jaar lang geen gezeik niks en het gaat 1 keer fout. Ik heb geen zin meer om voor te vechten.
Heel simpel, ik heb haar geblocked. Over en uit, hoe pijn ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Xennia het volgende:
Ik verwacht trouwens dat ze je binnen 2 weken smst dat ze je (aandacht) mist.
Hoe ga je met zo'n sms om?
24quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
Klinkt leuk sanchos, hoe oud ben je nu? Moet je anders niet toch wel zelf een hutje opzoeken?
klopt is het ook.. als jij een tijdje alleen in een woning hebt gewoond, is het JOUW huis... klinkt heel lullig, maar zo werkt het bij een hoop mensen wel.quote:Op maandag 2 april 2012 20:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
@ dolfina-chica: Dat kan wel zijn, maar ik denk dat hier gesproken werd over emotioneel bezit. Bijna territoriaal...
Ik kan me dat levendig voorstellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:37 schreef dolfina-chica het volgende:
Wat een doos!!!!![]()
![]()
weet gewoon niet wat ze wil!!!![]()
![]()
![]()
sterkte!!!
[..]
klopt is het ook.. als jij een tijdje alleen in een woning hebt gewoond, is het JOUW huis... klinkt heel lullig, maar zo werkt het bij een hoop mensen wel.
Stalkt ze je weer?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef Sanchos het volgende:
2 dagen verder maar geen pijn meer, ik ben er veel sneller overheen dan ik dacht.
Wat met haar aan de hand is boeit me niet meer, hoef het niet eens te weten. Ik vind dat ik het goed gedaan hebt, je kan achteraf altijd roepen het had beter gekund, maar dat is altijd achteraf.
Thanks voor alle steun!
Gokje: dat gaat nog wel wat fluctueren. Kan me niet voorstellen dat je er echt al overheen bent.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef Sanchos het volgende:
2 dagen verder maar geen pijn meer, ik ben er veel sneller overheen dan ik dacht.
Ja, doe er een schepje bovenop... Dit is geen emo-TV waarbij iedereen hoort te gaan huilen hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geloof me... de emotionele momenten komen wel weer....
Sterkte
Mwah, na een relatie van anderhalf jaar met iemand waar hij duidelijk gek op was is het niet raar om te denken dat de klap vroeg of laat toch wel komt hoor. Kun je wel met termen als emo-TV gaan strooien, maar het is vrij menselijk om te rouwen als je iemand verliest.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, doe er een schepje bovenop... Dit is geen emo-TV waarbij iedereen hoort te gaan huilen hoor
Natuurlijk dat wel, maar rouw kan 2 dagen duren of 3 maanden...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef L-E het volgende:
maar het is vrij menselijk om te rouwen als je iemand verliest.
Nog iets gehoord van haar? Hebben haar vrienden jou nog lastig gevallen oid?quote:
beter doe je haar. Leuk voor je ex hihiquote:Op woensdag 11 april 2012 16:20 schreef Sanchos het volgende:
Ik werd zaterdag met uitgaan vies nagekeken door een vriendin van haarzou het moddergooien begonnen zijn
![]()
boeit me niet eens, na de 4e keer heb ik mijn middelvinger gewoon opgestoken naar d'r, gestapo praktijken.
Ja natuurlijk is dat modderslingeren begonnen. Je hebt een kleine piemel, ze is nooit klaargekomen, je gooide de vuile was op haar kussen, bracht in die week nooit een bloemetje mee en je stinkt uit je mond.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:20 schreef Sanchos het volgende:
Ik werd zaterdag met uitgaan vies nagekeken door een vriendin van haarzou het moddergooien begonnen zijn
![]()
boeit me niet eens, na de 4e keer heb ik mijn middelvinger gewoon opgestoken naar d'r, gestapo praktijken.
Zou de eer aan mezelf houden en geen middelvingers opsteken. Als een ander zich beneden peil gedraagt, is dat geen vrijbrief om af te zakken naar datzelfde niveau. Gewoon zelf netjes blijven.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:20 schreef Sanchos het volgende:
![]()
Dat was een betere optiequote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
beter doe je haar. Leuk voor je ex hihi
Ja, van meisjes in de leeftijdscategorie 12-22quote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat modderslingeren begonnen. Je hebt een kleine piemel, ze is nooit klaargekomen, je gooide de vuile was op haar kussen, bracht in die week nooit een bloemetje mee en je stinkt uit je mond.
Je weet toch hoe dat gaat?
Daar geef ik je helemaal gelijk in hoor, alleen ze zat te spioneren, dat mens is 32 en na een hele avond achter mijn reet aanlopen is mijn geduld wel zo een beetje weg, was ook meer van 'ik weet waar jij mee bezig bent trut...'quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou de eer aan mezelf houden en geen middelvingers opsteken. Als een ander zich beneden peil gedraagt, is dat geen vrijbrief om af te zakken naar datzelfde niveau. Gewoon zelf netjes blijven.
Praten? Ze wil toch weer verder oid?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:02 schreef Sanchos het volgende:
1x raden wie voor mijn deur stond gisterenavond... ze wilde 'praten'. Vaag, je denkt iemand na 1 jaar wel te kennen. Haar hele karakter/persoonlijkheid is 180graden gedraaid.
Ik heb tegen haar gezegd dat ik geen trek erin heb en dat het gewoon over is. Ik wil echt nooit meer aan vriendinnetjes beginnen
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:24 schreef Sanchos het volgende:
Ja, van meisjes in de leeftijdscategorie 12-22als je 30 bent slaat dat nergens op.
Vriendjes dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:02 schreef Sanchos het volgende:
1x raden wie voor mijn deur stond gisterenavond... ze wilde 'praten'. Vaag, je denkt iemand na 1 jaar wel te kennen. Haar hele karakter/persoonlijkheid is 180graden gedraaid.
Ik heb tegen haar gezegd dat ik geen trek erin heb en dat het gewoon over is. Ik wil echt nooit meer aan vriendinnetjes beginnen
In elke relatie is weleens een moment van twijfel, ook in een goede. Alleen had ze die eerder moeten uitspreken in plaats van je eruit moeten schoppen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar weggestuurd, Ik heb gezegd dat ik iemand zoek die weet wat ze wilt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Godshand het volgende:
Wat een kutend. Niet meer contact opnemen TS, laat die hoer maar stikken!
Tsja de reden dat ze niet meer verder wil kan je alleen maar gissen:
-je begon toch te lief en te beschikbaar te worden
Is het die reden dus. Tsja, toch lekker links laten liggen, je hebt geprobeerd hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar weggestuurd, Ik heb gezegd dat ik iemand zoek die weet wat ze wilt.
Wat wel heel appart is, dat sinds ik haar negeer en afstoot, ze ineens mij leuker lijkt te vinden, maar hard to get of het klootzakvriendje spelen is voor mij niet weggelegd, ik ben een 1e klas klerelijer, maar ik kan dat niet tegen mensen waarvan ik hou... Ik heb het idee steeds meer dat ik te aardig tegen haar deed en dat ze daarom had van, de mazzel.
Aan de ene kant moet ik het inderdaad netjes afsluiten (van mijn kant) aan de andere kant wil ik niks meer met haar te maken hebben. Ik denk dat ik haar sms, en vanavond een afsluitend gesprek doe. Ik stalken heb ik ook geen trek en werkt averechts...quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]
In elke relatie is weleens een moment van twijfel, ook in een goede. Alleen had ze die eerder moeten uitspreken in plaats van je eruit moeten schoppen.
'Praten' achteraf is meestal een manier om erachter te komen waarom het fout is gegaan en te kijken of er nog aanknopingspunten zijn om verder te gaan, maar je kunt het ook gebruiken om een goede periode met iemand om wie je geeft niet op een superklote manier af te sluiten.
Als jij geen contact meer met haar wilt is dat jouw goed recht, denk dat je dat best op een nette manier mag vertellen (mail sturen van 3 regels dat door hoe het is afgelopen er voor jou geen vervolgcontact meer in zit en dat je haar het beste wenst, met het verzoek geen contact meer op te nemen).
En niet gaan denken in termen als 'te aardig geweest' enzo, in een relatie mag je best aardig zijn. Mocht je merken dat de balans scheef is, dan mag je daar ook over beginnen. Love hurts is onzin, maar verwachtingen die niet worden waargemaakt doen verrekt pijn.
Nu ik zo je post zie, hahahaquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Is het die reden dus. Tsja, toch lekker links laten liggen, je hebt geprobeerd hoor
Tip: date een FOK!ster, die lijken normaal
Dit heb ik teruggestuurdquote:Als het over is hoef je niet te komen
toen zij:quote:jij zegt dat het over was, 2x...
toen ik:quote:laten we nog eens proberen, 3x hoeft niet
toen zij:quote:2x is al 2x teveel...
Toen ik:quote:oh, je wilt dus niet vechten
toen zijquote:ben jij wel helemaal 100? Ik heb gevochten?
toen ik:quote:ja dat weet ik
toen zij weer:quote:dus? Nu weer bij jou terug, zodat je me weer neer mag steken? zit goed met jou, je moet eens even goed nadenken waarom ik niks meer van jou moet hebben...
Uiteindelijk ik weer:quote:voor mij was het ook moeilijk
Toen zijquote:ah gossie, je hebt helemaal gelijk, voor jou was het moeilijk, en voor mij niet, ik was in 1 klap een huisje, vriendin en mijn oude leven kwijt omdat het voor jou te moeilijk werd. Ik snap je helemaal en ik leef echt met je mee, dat zou jij vast ook doen voor mij.
En de 2e keer uitmaken kan ik me ook helemaal inleven, jij vast ook he?
Toen ik:quote:Ik weet dat ik fouten heb gemaakt, en ik ben te hard van stapel gelopen, kom vanavond langs, dan praten wij het uit.
En ze stuurde niks meer daarnaquote:vat eens in 5 zinnen samen waarom je het 2 keer uitgemaakt heb
Hier geef je d'r weer ruimte. Niet doen, hou de eer gewoon aan jezelf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef Sanchos het volgende:
Toen ik:
[..]
En ze stuurde niks meer daarna
Dus dit heb ik terug gestuurdquote:weet ik niet, de ene keer voel ik veel voor je, de andere keer 0,0 en nu ik je al een paar weekjes niet gezien hebt mis ik je verschrikkelijk en ben ik gewoon dom geweest, ik heb nog nooit zo een lieve en makkelijke vriendje gehad die voor mij opkomt en goed voor mij zorgt.
Ik heb heel veel weggegooid, en nu weet ik pas wat
Moge het duidelijk zijn...quote:had je eerder moeten bedenken, ik block je weer en ga verder met mijn leven.
Zoek iemand anders, ik ben stom genoeg geweest jou een kans te geven, die krijg je nooit meer.
ik weet hetquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:00 schreef Maanvis het volgende:
Een ezel stoot zich in het algemeen niet 2x aan dezelfde steen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:11 schreef beeer het volgende:
Het sms-verkeer bestudeerd hebbende zie ik TS nog wel voor een derde keer gaan.
Het is klaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hier geef je d'r weer ruimte. Niet doen, hou de eer gewoon aan jezelf.
Tot 1 maand terug niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:16 schreef Maanvis het volgende:
Goezo, laat dat duidelijk zijn!
Heeft dat meiske toevallig psychische problemen?
Tja da's altijd even wennen, als het geen klootzak blijkt te zijn...quote:ik heb nog nooit zo een lieve en makkelijke vriendje gehad die voor mij opkomt en goed voor mij zorgt.
Ik heb heel veel weggegooid, en nu weet ik pas wat
Vast welquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:40 schreef Sanchos het volgende:
Ik kap het nu idd gewoon helemaal af, geen zin, geen trek erin, ik vindt vast wel iemand anders
Misschien een ander die haar "in de war" heeft gebracht. (Maar uiteindelijk niets met haar wilde dus wil ze TS terug.)quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het eigenlijk een beetje onmogelijk... Hoe kan zij zich zo gedragen hebben?
Nee, lijkt me sterk dat het iets van buitenaf is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:04 schreef beeer het volgende:
[..]
Misschien een ander die haar "in de war" heeft gebracht. (Maar uiteindelijk niets met haar wilde dus wil ze TS terug.)
Denk je dat ze hem eruit getrapt had als ze samen op een onbewoond eiland gestrand waren?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, lijkt me sterk dat het iets van buitenaf is.
Vraag me af of er dingen in haar hoofd gaande zijn. Zo'n plotselinge gedragsverandering blijft vreemd. Maar goed, het schijnt vaker te gebeuren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, lijkt me sterk dat het iets van buitenaf is.
Dat denk ik wel ja. Dan had ze 'ruimte voor zichzelf' nodig gehad en het eiland opgedeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:17 schreef beeer het volgende:
[..]
Denk je dat ze hem eruit getrapt had als ze samen op een onbewoond eiland gestrand waren?
Dit. Het klinkt erg vreemd allemaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Vraag me af of er dingen in haar hoofd gaande zijn. Zo'n plotselinge gedragsverandering blijft vreemd. Maar goed, het schijnt vaker te gebeuren.
Na 10 dagen dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Xennia het volgende:
Ik verwacht trouwens dat ze je binnen 2 weken smst dat ze je (aandacht) mist.
Hoe ga je met zo'n sms om?
Dit. Ik had ook al zo'n gevoel dat ze met hangende pootjes terug zou komen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Na 10 dagen dus.
Goed dat je zo stellig bent gebleven TS. Verder kun je haar nu beter geen ruimte, of voer meer geven en alles afkappen. Egocentrisch, labiel wijf is het.
Kaartje was zeiknat natuurlijk.quote:Sorry
- M
thanksquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Begon nog zo leuk... Zo jammer dat het dan ineens op deze manier moet
Ik wens je veel sterkte toe Sanchos. Vind het ontzettend knap hoe jij hiermee omgaat.
Ik hoop zoiets nooit op deze manier mee te hoeven maken.
Ze bestaat gewoon niet meer voor mij, ben geen jo-joquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Na 10 dagen dus.
Goed dat je zo stellig bent gebleven TS. Verder kun je haar nu beter geen ruimte, of voer meer geven en alles afkappen. Egocentrisch, labiel wijf is het.
Nah, uitgaan doe ik niet zo vaak meer, te vaak gedaan vroeger, maar thanksquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dit. Ik had ook al zo'n gevoel dat ze met hangende pootjes terug zou komen.
Goede reactie, TS. Geniet van het uitgaan!
Thanksquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:28 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Dit. Het klinkt erg vreemd allemaal.
Sterkte iig TS!
Die eiland is dan niet van haarquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Dan had ze 'ruimte voor zichzelf' nodig gehad en het eiland opgedeeld.
Een stalkster!quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:56 schreef Sanchos het volgende:
Er lag vanochtend een kaartje onder mijn ruiten wisser van mijn auto, met
[..]
Kaartje was zeiknat natuurlijk.
Ik ben meer dan 10 jr ouder en ga nog steeds uit, evenals een hoop leeftijdsgenoten. Als je het leuk vindt, gewoon blijven doen. Er zal een dag komen dat je het echt niet meer kan, en dan heb je er ten volle van genotenquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:48 schreef Sanchos het volgende:
Nah, uitgaan doe ik niet zo vaak meer, te vaak gedaan vroeger, maar thanks
Inderdaad, als het mij gebeurde zou ik der nog een kans geven.quote:Op maandag 16 april 2012 12:16 schreef kingtoppie het volgende:
Achja, dat kaartje onder je ruitenwisser vond ik nog wel lief eigenlijk. Ik kan me ook niet indenken dat ze door en door slecht is.
Echt niet? Je wil liever nu dus alleen zijn dan dat je samen bent met je (nu nog) ex-vriendin?quote:Op maandag 16 april 2012 12:57 schreef Sanchos het volgende:
Ik geloof in kansen, maar niet in de 3e. Ik mis het echt wel, zo gezellig samen op vakantie, samen weekendje weg, samen een kleine roadtrip maken, samen opstaan ontbijtje maken en alle gebeuren...
Ik geef nog steeds om haar. Alleen zou het masochistisch zijn om weer met haar door te gaanquote:Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef _VoiD_ het volgende:
ik zou het in ieder geval goed proberen af te sluiten. Maar ik ben dan ook zo'n sukkel van 2e / 3e kansen, etc
Er zal echt heel veel moeten gebeuren wil ik mensen niet meer zien. Heb het idee dat men heel snel alle goede herinneringen zomaar opzij schuift als ze een paar keer stomme acties begaan.
Ik kan me niet voorstellen dat je niet meer om d'r geeft namelijk. Misschien niet als relatiemateriaal, maar wel als persoon.
Mooi stukkie herkenbaar tekstquote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef loveli het volgende:
Verliefdheid is een verslaving aan happy-stofjes, als dat wegvalt krijg je last van ontwenningsverschijnselen. Tijdens het samenwonen waren er blijkbaar dingen die ergerden of afdeden aan de verliefde gevoelens, maar als je niet meer samen bent vallen die ergernissen weg en krijgen afkickverschijnselen de overhand. Je denkt weer aan gelukkiger dagen en triggert daarmee de verslavende stofjes.
Afkicken is moeilijk en dat voelen zowel jij als je ex. Het is niet meer dan normaal dat je iemand mist met wie je lang zo close bent geweest.
Er zijn redenen geweest waarom het mis is gelopen de eerste keer (goede kans dat jullie ze beide niet herkend hebben, waardoor ze ook de tweede keer een rol hebben gespeeld). Dikke kans dat bij nog en keer proberen hetzelfde gebeurt. De manier waarop je ex heeft gehandeld verdient geen schoonheidsprijs, maar ze is niet meteen rijp voor het gesticht. Ga elk je eigen weg, neem elkaar niet meer kwalijk dan nodig. Voor beide partijen is het niet makkelijk, ook al heeft 1 partij misschien een groter aandeel dan de andere.
Bij de weg, zo over gevoelens sms-en is niet zinvol, laat je er niet toe verleiden.
Hoiquote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom denk je nieteens na wat je fout hebt gedaan
In welke zin?quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom denk je nieteens na wat je fout hebt gedaan
Hahahaquote:Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef beeer het volgende:
Voor de continuiteit van deze draad vind ik ook dat je voor een 3e keer moet gaan. Je hebt niet echt iets te verliezen.
Ik vind dat kaartje op de auto best lief. Jammer dat ze wat labiel is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.
Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
Tuurlijk, altijd benieuwd naar de psyche van iemand met zulke acties als jij beschreven hebtquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.
Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
Een paar dagen geleden vond je haar nog rijp voor het gesticht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
Nu ben je zelf ook labiel, TS..quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:45 schreef Sanchos het volgende:
Ik mis de relatie die wij hadden voor het gezeur, dus de 1e jaar waar alles goed in ging.
Ik kan 2 dingen doen.
1 is haar nog een kans geven, maar dan moet ze mij vertellen wat het echte probleem is en er samen uitkomen.
2 ik laat haar los, kijk voor een andere relatie, maar dan weet ik nog niet wat ik tegenkom...
Nou, zij zegt dat ik veranderd ben/afweziger ben, sinds deze relatie ben ik wel rustiger geworden ja, en denk ik vaker na voordat ik iets doms wil gaan doen, . Het is iedere keer een andere reden, want eerst benauwde het haar... iemand die afwezig doet haar benauwen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
misschien gewoon eerst een goed gesprek hebben samen voor je een besluit neemt, zeker als je zelf niet begrijpt wat haar kant van het verhaal is ... wat ik overigens betwijfel.
Yeah, right.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef Sanchos het volgende:
Een vriendin van mij trakteert me op een etentje vanavond, soort van vriendschappelijke date, even weer leren met dates om te gaan om zo maar te zeggen
Vrouwen kunnen best direct zijn af en toequote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Yeah, right.
Ik hoop dat je wel je vriendschappelijke condooms hebt mee genomen?
Waarom vond je dit toepasbaar op het verhaal van TS? Vind ik echt helemaal niet namelijk. Het is in zijn geval zeer normaal om je ex te missen net na een break-up, heeft verder ook niets te maken met zo'n vage term.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef loveli het volgende:
Hoorde op de radio iets over approach-avoiding conflicts en moest aan jullie denken. Ging over een man die verloofd was en voor z'n werk moest reizen. Op reis hield hij meer van z'n verloofde dan wanneer ze samen waren. Dat kreeg de term "approach-avoidance conflict" mee en er werd een voorbeeld bijgehaald. Een koppel dat tijdens hun huwelijk elkaar de hersens konden inslaan, maar na zijn dood zei z'n vrouw dat ze hem vreselijk zou missen en als ze het over kon doen, ze gewoon van 'em zou houden en geen ruzie zou maken.
Wanneer je samen bent zijn er andere dingen die overheersen dan wanneer je niet samen bent. Misschien herken je er iets in, kan helpen de situatie beter in te schatten zonder met je ex "uit te praten" of "af te sluiten" (wat in 99% van de gevallen zonde van je tijd is, omdat of de ene partij de andere partij terug wil ipv afsluiten, of de een probeert de ander op te leggen dat zijn/haar zienswijze/beleving/oplossing de enige juiste is).
Linkje dat ik er zo snel bij heb gezocht:
http://www.transformingem(...)ome-in-conversations
Misschien heb je er iets aan.
ze zal haar hele leven singel blijven dan...quote:Hey A
Eerst wil ik zeggen dat ik nog steeds van je hou.
Ik zal je uitleggen wat er afgelopen tijd is gebeurd. Toen je bij mij kwam inwonen had ik het gevoel dat ik mijn eigen plekje kwijt was, je weet dat ik een stressbaan heb. En als ik thuiskom moet ik tijd voor mezelf hebben, maar als jij in mijn huis bent heb ik geen rust momentje, je vraagt hoe was je dag, wat zal ik klaar maken enzo. Ik wil als ik thuiskom gewoon rust, lekker op de bank ploffen en niemand die wat zegt. Ik heb me het heel erg laten opkroppen en daarom heb ik je eruitgeschopt, ik.
Onze relatie was niet meer wat het was, ik wilde je terug, maar toen je na lang aandringen weer terug was voelde ik niet meer wat ik eerst voor je voelde dus daarom dumpte ik je de 2e keer.
nu een paar weken later mis ik je echt meer en meer, ik besef dat ik met jou oud kan worden en dat jij serieuze relatiemateriaal bent, je durft tenminste je bek open te trekken en af te bijten en tegelijk ook heel lief te zijn voor me.
Ik moet echt ook iedere dag aanhoren wat een domme fout ik heb gemaakt, ik weet dat ik je niet terug meer krijg, maar ik zou het graag willen. Ik wil gewoon met jou weer naar Spanje en naar leuke restaurants en af en toe toeren door Nederland. Sorry ik dacht dat onze relatie niet meer te fixen was en dat rekende ik mezelf aan, daarom schopte ik je de 2e keer eruit omdat ik me schuldig voelde.
Ik hou nog steeds van je en ik wil je niet nog een keer kwijt , ik hoop dat je dat inziet en dat je mijn domme zet vergeeft want ik kan gewoon niet van een ander houden.
xxx M
Lief mailtje... serieusquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Sanchos het volgende:
ik kreeg dit via een vriendin via de mail.
[..]
ze zal haar hele leven singel blijven dan...ikzelf denk ik ook...
Waarom zet je zoiets op i'net? Vind ik niet zo netjes. Wel fijn voor ons om alle ins en outs te horen, maar denk dat zoiets beter prive blijft.quote:
Want?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat die ex vriendin wel van dit topic af weet eigenlijk
Mee eens. Dit mailtje is voor TS bestemd, niet voor heel FOK.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom zet je zoiets op i'net? Vind ik niet zo netjes. Wel fijn voor ons om alle ins en outs te horen, maar denk dat zoiets beter prive blijft.
Als die negatieve mailtjes kunnen, kunnen de positieve toch ook? En ik denk dat ze wel weet dat hij het op een forum post... Maargoed dat terzijde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Dit mailtje is voor TS bestemd, niet voor heel FOK.
Ze zal weten dat hij actief is op een forum, dat hij hun persoonlijke mails kopieert vast niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als die negatieve mailtjes kunnen, kunnen de positieve toch ook? En ik denk dat ze wel weet dat hij het op een forum post... Maargoed dat terzijde.
Zet je hart en hoofd op 1 lijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
mijn hart zegt ja, mijn hoofd nee. maar dat heb ik wel vaker gezegd
Verlegen zijn!Niet weet hoe je iets moet zeggen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zet je hart en hoofd op 1 lijn.
Wat zijn de bottlenecks die in je hoofd spelen om haar terug te nemen? Hoe je behandeld bent? Durf dingen te eisen...
Ik denk dat je even goed voor jezelf duidelijk moet hebben of je zo gek bent op haar als mens, of dat je gewoon een relatie wil. Want als je het hebt over missen gaat het puur over de relatie, over dingen samen doen. Niet om haar als mens, ik heb nog nergens iets gelezen over haar geweldige persoonlijkheid en haar leuke karaktertrekken die je zou missen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
mijn hart zegt ja, mijn hoofd nee. maar dat heb ik wel vaker gezegd
Tja, hoeveel vrouwen (en mannen) hebben het volledige zelfinzicht wat je beschrijft wel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef Xennia het volgende:
[...]
Dit meisje, dat eigenlijk al lang een vrouw is, kent zichzelf behoorlijk slecht. En is ook niet in staat haar grenzen aan te geven, duidelijk te communiceren binnen een relatie, compromissen te sluiten.
Ik vraag me dus af of ze concrete voorstellen kan doen waarin ze inzicht toont in haar eigen gedrag en water bij de wijn kan doen. [...]
Echt, ze heeft hetzelfde als jij. Ze mist de relatie, niet jou. Ik bedoel, als de 2e keer de gevoelens weg waren, en nu opeens weer terugquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Sanchos het volgende:
ik kreeg dit via een vriendin via de mail:
Hey A
Eerst wil ik zeggen dat ik nog steeds van je hou.
Ik zal je uitleggen wat er afgelopen tijd is gebeurd. Toen je bij mij kwam inwonen had ik het gevoel dat ik mijn eigen plekje kwijt was, je weet dat ik een stressbaan heb. En als ik thuiskom moet ik tijd voor mezelf hebben, maar als jij in mijn huis bent heb ik geen rust momentje, je vraagt hoe was je dag, wat zal ik klaar maken enzo. Ik wil als ik thuiskom gewoon rust, lekker op de bank ploffen en niemand die wat zegt. Ik heb me het heel erg laten opkroppen en daarom heb ik je eruitgeschopt, ik.
Onze relatie was niet meer wat het was, ik wilde je terug, maar toen je na lang aandringen weer terug was voelde ik niet meer wat ik eerst voor je voelde dus daarom dumpte ik je de 2e keer.
nu een paar weken later mis ik je echt meer en meer, ik besef dat ik met jou oud kan worden en dat jij serieuze relatiemateriaal bent, je durft tenminste je bek open te trekken en af te bijten en tegelijk ook heel lief te zijn voor me.
Ik moet echt ook iedere dag aanhoren wat een domme fout ik heb gemaakt, ik weet dat ik je niet terug meer krijg, maar ik zou het graag willen. Ik wil gewoon met jou weer naar Spanje en naar leuke restaurants en af en toe toeren door Nederland. Sorry ik dacht dat onze relatie niet meer te fixen was en dat rekende ik mezelf aan, daarom schopte ik je de 2e keer eruit omdat ik me schuldig voelde.
Ik hou nog steeds van je en ik wil je niet nog een keer kwijt , ik hoop dat je dat inziet en dat je mijn domme zet vergeeft want ik kan gewoon niet van een ander houden.
xxx M
ze zal haar hele leven singel blijven dan...ikzelf denk ik ook...
Zet het op een rijtje en mail het naar haar?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:01 schreef Sanchos het volgende:
Daarom zeg ik ook, ze za haar hele leven dan single blijven. Een relatie met haar weer beginnen durf ik gewoon niet aan.
En daarmee is het klaar.quote:Hey,
Afgelopen weken zijn heel slopend voor mij geweest, huis kwijt, vriendin kwijt dus ik ga je helaas zeggen dat ik je niet terug kan nemen. Het heeft me teveel pijn gedaan door iets wat met een goede communicatie opgelost kon worden, had aan de bel getrokken i.p.v. alles overhoop te gooien. Ik wil geen herhaling en onze relatie zou zelf als ik bij jou terugga nooit meer hetzelfde voelen.
Had gewoon aan de bel getrokken, dan was er niks aan de hand geweest...
- A
Respect voor je dat je dit zo goed kan doen, ondanks alle frustratie en gevoelens toch zo helder en duidelijk blijven, zonder heel erg naar haar te wijzen.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar vannacht dit gestuurd
[..]
En daarmee is het klaar.
Ach... zoals Lenny zou zeggen:quote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar vannacht dit gestuurd
[..]
En daarmee is het klaar.
ik vind niet dat je volledig zelfinzicht nodig hebt om als dertiger van jezelf te weten dat je na het werk eerst even moet bij komen en ff niet wilt praten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, hoeveel vrouwen (en mannen) hebben het volledige zelfinzicht wat je beschrijft wel?
Ik weet dat ik het bijvoorbeeld ook niet heb hoor.
Dat zijn ook wel hele hoge eisen om aan een persoon te stellen dat hij daar allemaal aan moet voldoen.
Daar ben ik het zo niet mee eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef MaJo het volgende:
En toch vind ik het jammer dat je haar niet nog een kans geeftTrue, ze heeft zich ontzettend lomp gedragen maar ik ben zo bang dat je hiermee de vrouw van je dromen laat lopen
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar ben ik het zo niet mee eens.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar ben ik het zo niet mee eens.
Nee, dat weet ik, maar ik wil echt gewoon geen herhaling, dat werkt gewoon niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
pziez, ben benieuwd naa haar volgende acties en reacties
volgens mij geeft ze he niet zomaar zo snel op
My toughts exactlyquote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik vind niet dat je volledig zelfinzicht nodig hebt om als dertiger van jezelf te weten dat je na het werk eerst even moet bij komen en ff niet wilt praten.
ts: knappe mail heb je gestuurd, vind ik.
Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef MaJo het volgende:
En toch vind ik het jammer dat je haar niet nog een kans geeftTrue, ze heeft zich ontzettend lomp gedragen maar ik ben zo bang dat je hiermee de vrouw van je dromen laat lopen
Dat snap ik wel, het zal waarschijnlijk nooit meer worden zoals het was. Ik ben ook een hopeloze romanticusquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:09 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar ik wil echt gewoon geen herhaling, dat werkt gewoon niet.
[..]
My toughts exactly
[..]
Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.
Geef het een paar maanden en het weegt niet meer zo zwaar. Woorden als "nooit" of "altijd" zijn wat overdreven. Dit is heus wel iets waar je overheen zult komen en over 50 jaar neem je het haar echt niet meer kwalijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:09 schreef Sanchos het volgende:
Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.
Op haar Facebook stondquote:Je hebt daar alle recht toe. Het spijt me, ik wil vragen hoe ik het goed kan maken, maar ik denk dat ik daar te laat mee ben.
wat is het leven toch zo makkelijkquote:Stom wijf wat ik ook ben...
Ik had je nooit moeten laten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja natuurlijk doet ze dat. Ze kan het moeilijk gaan ontkennen. Net als bij "Blik op de Weg".quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef Sanchos het volgende:
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe.
Uno nunca sabe con las mujeres ... Y siguen siendo poco fiables putas coñoquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef Sanchos het volgende:
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe. Dit betekend erg veel voor mij... Zelfs mijn zus die haar eigenlijk niet echt moest zegt zelfs tegen mij dat ik haar zeker weten een kans moest geven, want een openbare bekentenis doet een vrouw niet vaak.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:11 schreef S29 het volgende:
Hey TS,
He vivido con esa puta de un Xennia
Incluso se corre al lado de la olla. Me siento el dolor de tu hermano
No crea nada de. La cría de la puta Xennia, quiero decir que síquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:30 schreef Sanchos het volgende:
No no no, mi 'ex' novia es loca por es leal...
y Xennia de Fok? (en nu weer nederlands)
En niet alle vrouwen zijn zomaar ik heb net een week vakantie geboekt naar spanje met 2 vrienden voor volgende week, dus ik laat het hierbij en mocht ik haar over een maand nog missen, tja.. dat zie ik dan wel weer.
Lul gewoon Nederlands man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef S29 het volgende:
[..]
No crea nada de. La cría de la puta Xennia, quiero decir que sí
La puta sucia fue raro con todo el mundo. También he cangrejos syfelis y mierda.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef Maanvis het volgende:
Mijn spaans is neit zo goed maar het gaat dus over Xennia die vreemdging toen ze een relatie met s29 had? maar da's toch niet de xennia van FOK! neem ik aan.
half?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |