abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109459489
Vervolg op iemand leuk vinden maar...

Wat ik nu verder ga doen?

Ik ga kijken of ze mij echt terug wilt.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 13:32:02 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_109460393
-Gekoppeld aan deel 1-
pi_109460484
Vast wel. Ze wil gewoon nog niet samenwonen, en heeft spijt gekregen van d'r beslissing om het wel te proberen.
Children of the night. What music they make.
pi_109461617
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef DeHovenier het volgende:
Vast wel. Ze wil gewoon nog niet samenwonen, en heeft spijt gekregen van d'r beslissing om het wel te proberen.
Maar om zo labiel te reageren als TS heeft gequote in het vorige deel? Meteen na 6 dagen een 180 graden draai van "fuck off ik moet je niet meer?" uit onzekerheid/watdanook? Ik zou ook mijn bedenkingen hebben.

TS, hoop voor je dat het nog goed komt, ik zou het wel kunnen tolereren met oog voor de toekomst als het een eenmalig iets is en ze het kan uitleggen... Van wat je voor de rest vertelde klonk ze inderdaad als een nuchter en tof wijf.
pi_109462699
Ik ga het tijd geven, ik heb toch geen behoefte aan een ander.
pi_109484121
lol wtf @haar reactie. Daar zit toch iets mis in 't hoofd :P
Beneath the gold, bitter steel
pi_109484202
Ik zou de eer aan mijzelf houden met zo'n psycho bitch.
pi_109503123
Wow, wat een plotseling wending in dit verhaal. Zoals je haar beschreef past dit gedrag niet bij haar. Vanwaar dat labiele ineens? Ik geloof dat dat me wel zorgen zou baren hoor.
pi_109504985
Ik vind het helemaal niet gek. Ik bedoel, vrouw en 30, gevaarlijke combinatie :')

Het wordt nu opeens heel definitief door dat samenwonen, en dan beseft ze of ze dit wel wil op haar 30ste, net zoals haar baan etc. Kortom, 30-ers dilemma aktie :P

Liedje erbij:

(Leuke Doe Maar cover :P )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109505888
5 katten was al een aanwijzing natuurlijk. Het maakt haar misschien nog geen Crazy Cat Lady maar het gaat die richting op
pi_109506987
Ik vind het raarrrrr...

Maarja je hebt de controle over jezelf in ieder geval.. GL
Rustig aan.
pi_109508257
ik zou welleens haar kant van het verhaal willen 'lezen'
TS = 24, heeft nog nooit op zichzelf gewoont en trok meteen uit het ouderlijk huis in bij haar ... en misschien miste ze op dat gebied nog een stukje volwassen gedrag in die proefweek bij haar thuis.
pi_109509468
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zou welleens haar kant van het verhaal willen 'lezen'
TS = 24, heeft nog nooit op zichzelf gewoont en trok meteen uit het ouderlijk huis in bij haar ... en misschien miste ze op dat gebied nog een stukje volwassen gedrag in die proefweek bij haar thuis.
Dan nog, dat had ze toch kunnen incalculeren? Dan ben je wel erg naief, als je verwacht dat een 24 jarige knul zomaar dit even kan :')

Daarbij komt TS verder erg rustig en duidelijk over. Misschien dat hij de vaatwasser niet goed kan inruimen, maar wat dan nog? Als je van hem houdt, dan heb je dat toch voor hem over. Het klinkt gewoon beetje labiel, na 5 dagen iemand er al uitstampen...
pi_109535582
quote:
13s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan nog, dat had ze toch kunnen incalculeren? Dan ben je wel erg naief, als je verwacht dat een 24 jarige knul zomaar dit even kan :')

Daarbij komt TS verder erg rustig en duidelijk over. Misschien dat hij de vaatwasser niet goed kan inruimen, maar wat dan nog? Als je van hem houdt, dan heb je dat toch voor hem over. Het klinkt gewoon beetje labiel, na 5 dagen iemand er al uitstampen...
_O_
Rustig aan.
pi_109552537
Thanks godshand, precies wat ik wilde zeggen, daarnaast ben ik echt niet de moeilijkste, ik heb geen problemen met koken, in die.hele week heb ik dat gedaan, en afgeruimd, en gewoon meegeholpen met het huishouden... Zeg gewoon wat je denk EilandjeOnline, je roept iets over een proefweek, lijkt wel of je meer weet dan mij? Als we al bijna een jaar samen zijn, een paar keer op vakantie zijn zijn geweest waar je weken op elkaars lip zit en dat allemaal prima is gegaan. Maar zeg maar wat er zo.onvolwassen aan mij is? Ik heb grote verantwoordelijkheden op mijn werk en werk daar keihard, maar zeg het maar, ik heb al 4 jaar achter elkaar ieder jaar 4 maanden op een huis van een maat gepast omdat hij voor zijn werk naar het buitenland moet, ik weet vast niet wat verantwoordelijkheid nemen is...

Maar goed, ik mis haar verschrikkelijk en hou nog steeds van haar, dus weet ook niet.wat ik ermee aanmoet.
pi_109554935
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef Sanchos het volgende:
Thanks godshand, precies wat ik wilde zeggen, daarnaast ben ik echt niet de moeilijkste, ik heb geen problemen met koken, in die.hele week heb ik dat gedaan, en afgeruimd, en gewoon meegeholpen met het huishouden... Zeg gewoon wat je denk EilandjeOnline, je roept iets over een proefweek, lijkt wel of je meer weet dan mij? Als we al bijna een jaar samen zijn, een paar keer op vakantie zijn zijn geweest waar je weken op elkaars lip zit en dat allemaal prima is gegaan. Maar zeg maar wat er zo.onvolwassen aan mij is? Ik heb grote verantwoordelijkheden op mijn werk en werk daar keihard, maar zeg het maar, ik heb al 4 jaar achter elkaar ieder jaar 4 maanden op een huis van een maat gepast omdat hij voor zijn werk naar het buitenland moet, ik weet vast niet wat verantwoordelijkheid nemen is...

Maar goed, ik mis haar verschrikkelijk en hou nog steeds van haar, dus weet ook niet.wat ik ermee aanmoet.
Misschien is EilandjeOnline je ex? :')

Maar hoe dan ook, je hebt geen reden om in de verdediging te schieten. Niet tegenover ons, maar ook niet tegenover je exvriendin. Zij heeft problemen met de relatie opeens, en wil blijkbaar ook niet gewoon even melden wat haar dwars zit en er samen aan werken. Nee gewoon flippen en dan uitmaken.

In dit geval dus inderdaad jammer voor haar dat jij het uitmaakt. Jij hebt het gevoel dat jij je best voor de relatie hebt gedaan, dus ik zou gewoon tevreden met de beslissing zijn om niet terug te gaan. Moeilijk is dat wel natuurlijk, een jaartje gaat je niet in de kouwe kleren zitten...
pi_109555202
Wat een rare zet opeens van haar, Sanchos.

Wat ging er dan vooraf aan haar sms?
pi_109559704
Ze was alleen een beetje afwezig, toen ik ernaar vroeg wat er aan de hand was, zegt, nee niks hoor. Dus waarschijnlijk wel.

Vanochtend kreeg ik dit SMS'je

quote:
Hey lieverd, wil je e alsjeblieft nog een kans geven, ik wil niet zonder jou verder...
please geef me nog 1 kans, ik weet ook niet wat mij bezielde. xxx
Pfff, ik wil naar haar terug ;(
pi_109559827
Nog niet terug smsen hoor, laat haar maar even in haar sop gaar koken. :{w
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_109560583
Nee heb ik nog niet gedaan... Mijn hele familie zegt dat ik het gewoon nog een kans moet geven, mijn naaste vrienden zeggen dat ik d'r moet dumpen, voorgoed, en haar vrienden zeggen dat ze het weer goed moet maken.
pi_109561047
Iedereen verdient een tweede kans.

Maar zeg wel dat ze een paar katten opoffert ter verzoening. Ben je daar ook gelijk vanaf.
pi_109561627
ik ben zeker geen ex maar gewoon iemand die beide topics het afgelopen weekend heeft doorgelezen, wat me naast het leeftijdsverschil opviel was dat je nooit echt nog op jezelf hebt gewoont met alles wat erbij komt kijken, 1 en 1 was 2 voor mij maar succes met je tweede kans.
pi_109561761
dude gewoon doen, waar vind je nog zo'n roodharige schone?
pi_109562061
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:19 schreef beeer het volgende:
Iedereen verdient een tweede kans.

Maar zeg wel dat ze een paar katten opoffert ter verzoening. Ben je daar ook gelijk vanaf.
De katten zijn het probleem niet, we hadden 1 kamer waar alle kleding lag en de katten niet mochten komen ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben zeker geen ex maar gewoon iemand die beide topics het afgelopen weekend heeft doorgelezen, wat me naast het leeftijdsverschil opviel was dat je nooit echt nog op jezelf hebt gewoont met alles wat erbij komt kijken, 1 en 1 was 2 voor mij maar succes met je tweede kans.
Thanks ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:45 schreef Fingon het volgende:
dude gewoon doen, waar vind je nog zo'n roodharige schone?
Ik ga vanavond sms'en, wil d'r wel terug, vanaf het eerste moment al... Maar ik ben iemand die zich niet heel snel laat kennen.
pi_109562129
Kut voor je bra, gewoon rustig doen en geen impuls dingen.. Sowieso gèèn impulsdingen sturen :')
pi_109562242
Ik geloof op zich wel in tweede kansen, maar de manier waarop zij communiceert en TS gewoon zomaar uit ''haar'' huis zet is best zorgwekkend.

TS: als je het gesprek met haar aangaat, zou ik concreet aan haar vragen hoe zij een en ander in de toekomst gaat voorkomen.
pi_109562698
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:02 schreef Xennia het volgende:
Ik geloof op zich wel in tweede kansen, maar de manier waarop zij communiceert en TS gewoon zomaar uit ''haar'' huis zet is best zorgwekkend.

TS: als je het gesprek met haar aangaat, zou ik concreet aan haar vragen hoe zij een en ander in de toekomst gaat voorkomen.
Dit was eigenlijk ook mijn eerste punt wat ik wil bespreken, maar thanks voor de reminder.

quote:
9s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:58 schreef Geester het volgende:
Kut voor je bra, gewoon rustig doen en geen impuls dingen.. Sowieso gèèn impulsdingen sturen :')
Dat is ook een punt waarom ik tot vanavond wacht met sms'en, ik moet ook even goed nadenken wat ik ga sturen.
pi_109563580
Ik zou een heel mooi anderhalf jaar niet zomaar overboord zetten door een eenmalige implusieve actie van haar kant. Ik zou wel grondig willen onderzoeken wat haar bezielde, waarom ze tot zoiets kwam, dus ik zou zeker het gesprek aangaan.
pi_109563728
Ik zie niet in waarom je moet wachten tot vanavond met smsen. Sterker nog, waarom smsen. Bel op. Ga langs. Het is niet alsof je elkaar net leert kennen. :)

En vraag door naar de echte reden van deze rare actie, neem geen genoegen met dat ze 'niet weet wat haar bezielde'
pi_109564111
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:33 schreef Sanchos het volgende:
Ze was alleen een beetje afwezig, toen ik ernaar vroeg wat er aan de hand was, zegt, nee niks hoor. Dus waarschijnlijk wel.

Vanochtend kreeg ik dit SMS'je

[..]

Pfff, ik wil naar haar terug ;(
wat een labiele doos zeg. :{
ik zou bedanken.
pi_109564428
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:02 schreef dawg het volgende:

[..]

wat een labiele doos zeg. :{
ik zou bedanken.
Als je elkaar drie weken kent misschien. Maar na anderhalf jaar, anderhalf jaar zonder enig raar gedoe, zonder dit gedrag? Ik zou wel willen vechten hoor.
pi_109565316
Ik zou ook gewoon nu smsen en zeggen dat je een gesprek met haar wilt en dat je hoopt dat ze heel goed heeft na gedacht over waarom ze tot haar actie kwam en hoe ze dat in de toekomst kan voorkomen.

Je laat je niet nogmaals ''aan'', ''uit'' en weer ''aan'' zetten.

Ook zou ik met haar kijken/bespreken hoe ''haar'' huis ''jullie'' huis gaat worden en dat je niet het gevoel hebt dat zij ruimte voor je maakt.
pi_109565473
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:40 schreef Xennia het volgende:
Ik zou ook gewoon nu smsen en zeggen dat je een gesprek met haar wilt en dat je hoopt dat ze heel goed heeft na gedacht over waarom ze tot haar actie kwam en hoe ze dat in de toekomst kan voorkomen.

Ook zou ik met haar kijken/bespreken hoe ''haar'' huis ''jullie'' huis gaat worden en dat je niet het gevoel hebt dat zij ruimte voor je maakt.
Ja!! Laatste is een heel goed punt. Eigenlijk zou je het hele huis moeten leeghalen, opnieuw verven en per meubel bekijken of je het allebei wilt. Goeie!!
pi_109566129
het is een rare stomme actie maar ik denk dat ze het niet verkeerd bedoelt man... Als iemand echt spijt heeft dan merk je dat wel, mja hopelijk doet ze het niet nog een keer mocht je het goedmaken
  dinsdag 27 maart 2012 @ 14:26:29 #35
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109566881
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:46 schreef conleche het volgende:
Eigenlijk zou je het hele huis moeten leeghalen, opnieuw verven en per meubel bekijken of je het allebei wilt.
Vrouwen. :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_109567137
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Vrouwen. :')
Jij :')
pi_109567347
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:40 schreef Xennia het volgende:

Dit is een hele goeie, kijk het is wel haar huis, zij woont er al 6 jaar in, dus ik had geen problemen mee dat ik daar 'inwoonde' om zo maar te zeggen. En over het vragen, ik neem niet genoegen van, ik wist niet wat me bezielde inderdaad, wil het ook even weten wat het probleem is...

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:49 schreef conleche het volgende:
Ik zie niet in waarom je moet wachten tot vanavond met smsen. Sterker nog, waarom smsen. Bel op. Ga langs. Het is niet alsof je elkaar net leert kennen. :)

En vraag door naar de echte reden van deze rare actie, neem geen genoegen met dat ze 'niet weet wat haar bezielde'
quote:

[..]

Ja!! Laatste is een heel goed punt. Eigenlijk zou je het hele huis moeten leeghalen, opnieuw verven en per meubel bekijken of je het allebei wilt. Goeie!!
Nou, opnieuw verven en meubels is wat te, ik kijk wel eerst waar we aan toe zijn ;)
pi_109567791
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:38 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Dit is een hele goeie, kijk het is wel haar huis, zij woont er al 6 jaar in, dus ik had geen problemen mee dat ik daar 'inwoonde' om zo maar te zeggen.

''Inwonen'' zegt ook dat zij de rechten over het huis heeft en dat als ze spontaan geen zin meer heeft in jou ze je zo op straat kan zetten.

Als je gaat ''samenwonen'' ipv ''inwonen'' ga je meer een verbintenis met elkaar aan. Je wilt samen je leven en toekomst delen. Hiervoor moeten beiden offers brengen, compromissen sluiten, verantwoordelijkheid nemen etc. Hebben jullie het daar van tevoren over gehad?

''Inwonen'' klinkt zo euh toyboy-ish..
pi_109567927
quote:

[..]

Droomvrouw die zoiets wil O+

Laatste relatie waarbij ik ging proef samenwonen mocht absoluut niet teveel van mij erin, of iets wijzigen was echt te veel. Samen nieuw bed kopen ging nog, maarja, dat was noodzaak :') Na 3 maanden voor mijn gevoel te hebben gekampeerd (en nog wat andere zaken die niet liepen) heb ik er de stekker uitgetrokken :P
pi_109571515
Ik heb haar een SMS gestuurd

quote:
Hey schat,
Wij moeten vanavond echt met elkaar praten, ik sta om 8 uur voor je deur, ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
dit stuurde ze nog geen minuut later terug

quote:
Kom om 6 uur, dan kook ik voor je

Hou van je x
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:29:25 #41
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109571786
en wat zei jij toen, tuurlijk schatje ik kom meteen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 maart 2012 @ 16:30:58 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_109571841
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:22 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar een SMS gestuurd

[..]

dit stuurde ze nog geen minuut later terug

[..]

Succes vanavond! ^O^
pi_109571901
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:29 schreef Maanvis het volgende:
en wat zei jij toen, tuurlijk schatje ik kom meteen?
Ik kom om 7 uur voor het toetje
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:34:48 #44
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109571980
Ze wil dus 2 uur langer palen. Gl !
pi_109572022
Gifmaal
pi_109573103
ik heb nog niks terug gestuurd, vind het raar om daar te gaan eten voordat het uitgesproken is. Of ben ik nou vreemd?
pi_109573261
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
ik heb nog niks terug gestuurd, vind het raar om daar te gaan eten voordat het uitgesproken is. Of ben ik nou vreemd?
Dat is manier van vrouwen om aan te geven dat ze je echt wel terug wil, die denken van liefde gaat door de maag enzo :P Als hij vol zit wordt ie niet meer zo boos.
pi_109573338
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
Je kan toch eten terwijl je praat? Dat maakt de boel ook wat meer relaxed misschien. Alleen oppassen dat het niet te snel te gezellig wordt, want dan heb je wel sex maar geen antwoorden.
pi_109573392
Okee, ik ga bij haar eten, misschien om de spanning een beetje weg te nemen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:18:10 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109573517
en het brave hondje huppelt weer achter zijn baasje aan.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109577772
Jammer dat je in je sms hebt gezegd dat je wilt ''weten waar je aan toe bent''. Zo geef je haar de regie. Het klinkt of zij straks kan zeggen ik wil met je verder, of ik wil niet met je verder en dat jij dan volgt.

Ik hoop dat je tijdens het gesprek wel duidelijk weet te maken dat je wel verder zou willen, maar alleen als zij inzicht toont in haar gedrag en jou kan overtuigen dat ze dit wil veranderen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:58:59 #52
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_109582705
Jammer van deze onverwachte wending, maarja.... vrouwen hé? Afgelopen zondag zat ik met collega's op een terras te bespreken dat wij vrouwen het eigenlijk maar getroffen hebben met onze mannen die over het algemeen immuun lijken te zijn voor onze 'emotionele constipatie'. Zoals één van de meiden zei: 'Ik zou zelf ook gek worden van mijn gezeik.' :D

Ik moest net denken aan Theo Maassen en zijn uitspraken over vrouwen...
>> vanaf minuut 6:00 ongeveer, zie ook deel 4/9.
>> het hele stuk is gewoon lollig.

Maargoed, wat zal ik zeggen...succes ermee.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 28 maart 2012 @ 00:29:21 #53
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_109593859
Met plezier eerst topic gelezen, tot het vervelende stuk natuurlijk.

Als zij inderdaad al 6jaar daar woont, voelt het voor haar, haar huis.
Dan is het moeilijk om iemand te accepteren dat er iemand met je samenwoont.
Ik heb hetzelfde gehad, maar goed..
Ik kan me voorstellen dat dit rauw op je dak valt... En ik hoop dat het gesprek een beetje lucht klaart, wat voor uitsluitsel het ook gaat geven.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:04:30 #54
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109596175
quote:
4s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:29 schreef dolfina-chica het volgende:
Met plezier eerst topic gelezen, tot het vervelende stuk natuurlijk.

Als zij inderdaad al 6jaar daar woont, voelt het voor haar, haar huis.
Dan is het moeilijk om iemand te accepteren dat er iemand met je samenwoont.
Ik heb hetzelfde gehad, maar goed..
Ik kan me voorstellen dat dit rauw op je dak valt... En ik hoop dat het gesprek een beetje lucht klaart, wat voor uitsluitsel het ook gaat geven.
klopt, dan kan je beter je eigen plekje opzoeken, daar tussen op en neer blijven gaan en als je er ooit klaar voor bent echt samen gaan wonen in een ander huis maar niet in haar huis.
Als jij iemand intrekt die er al lang woont wordt het heel moeilijk je eigen stempel erop te drukken en het ook jouw huisje te maken.

En inderdaad in plaats van te zeggen "ik wil weten waar ik aan toe ben" zeg "ik vind jou leuk en wil verder met jou"
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_109596533
Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan TS.
pi_109603608
Zo:

Wij hebben samen een gesprek gehad.

Haar redenen zegt ze dat ze het heel vreemd vond dat er opeens iemand in 'haar' huis zat, en dat het niet haar eigen plekje meer was, ze liep inderdaad die hele week te zenuwpezen...
Uiteindelijk kon ze het geen plekje geven en ik moest eruit.

Dus ik heb tegen haar gezegd, wij gaan dan niet samenwonen in jou huis. wij gaan samen opzoek naar een andere, of je moet het accepteren dat het ons huis wordt, anders gaat dit niet werken...

Zij zei: ja dat moet er wel inzitten, ik wil dat opgeven om met jou verder te kunnen. Ze had er echt spijt van zag ik, dus ik heb tegen haar gezegd dat wij eerst langzaam gaan kijken voor een gezamelijk huisje en dat het opzich wel op te lossen valt, maar dat ik dit helaas altijd in mijn achterhoofd zal houden, dit vergeet ik gewoon niet. Ik wil graag met d'r verder maar dan moet ik ook weten of dit wederzijds is.

Dus ik hoop dat wij over een half jaartje een eigen huisje hebben samen, een half jaar is lang genoeg om te kijken hoe het verder met de relatie gaat. daarna vroeg ze me om te blijven slapen, ik wilde dit graag, maar kon het niet... Aan de ene kant wil ik blijven, aan de andere kant laat ik me dan weer te snel kennen...
pi_109606363
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef Sanchos het volgende:
Zo:

Haar redenen zegt ze dat ze het heel vreemd vond dat er opeens iemand in 'haar' huis zat, en dat het niet haar eigen plekje meer was, ze liep inderdaad die hele week te zenuwpezen...

Dus ik heb tegen haar gezegd, wij gaan dan niet samenwonen in jou huis. wij gaan samen opzoek naar een andere, of je moet het accepteren dat het ons huis wordt, anders gaat dit niet werken...

Zij zei: ja dat moet er wel inzitten, ik wil dat opgeven om met jou verder te kunnen. Ze had er echt spijt van zag ik, dus ik heb tegen haar gezegd dat wij eerst langzaam gaan kijken voor een gezamelijk huisje en dat het opzich wel op te lossen valt, maar dat ik dit helaas altijd in mijn achterhoofd zal houden, dit vergeet ik gewoon niet. Ik wil graag met d'r verder maar dan moet ik ook weten of dit wederzijds is.

Dus ik hoop dat wij over een half jaartje een eigen huisje hebben samen, een half jaar is lang genoeg om te kijken hoe het verder met de relatie gaat. daarna vroeg ze me om te blijven slapen, ik wilde dit graag, maar kon het niet... Aan de ene kant wil ik blijven, aan de andere kant laat ik me dan weer te snel kennen...
Maarja als je haar nog leuk vind waarom dr niet voor knokken dan ;) Ik zou het gewoon proberen kerel, veel succes iig
pi_109606531
quote:
Zo:

Heel goed, niet blijven slapen!

Zo ben je tenminste geen hondje :)

Laten we het beste hopen, en je hebt een goed voorstel gedaan. Het lijkt net of je dit topic gelezen hebt ;)
pi_109609816
Hier zeggen mensen wat er moet gebeuren. mijn vrienden komen met adviezen waaraan ik niks heb want ze willen hun klauwen er niet aan branden...

Wat hier gezegd wordt, zeggen mensen omdat ze niet veroordeeld worden op hun mening/advies, of het een goede mening of advies is, is weer een ander verhaal...
pi_109610110
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:31 schreef Sanchos het volgende:
Hier zeggen mensen wat er moet gebeuren. mijn vrienden komen met adviezen waaraan ik niks heb want ze willen hun klauwen er niet aan branden...

Wat hier gezegd wordt, zeggen mensen omdat ze niet veroordeeld worden op hun mening/advies, of het een goede mening of advies is, is weer een ander verhaal...
Goh.. Ik ken je niet en als ik een kut advies geef kan je me ook niet klappen :P
pi_109611332
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:31 schreef Sanchos het volgende:

Eerlijk? Doe wat je voelt wat goed is. Niet naar advies luisteren (al is dat ook een advies, hehe). Persoonlijk denk ik dat je het goed doet en dat de schoothondjes-termen overdreven zijn.

Ik zou ook denken "goh, wat een kutreden om iemand er na zes dagen uit te gooien, je bent dertig mens", maar tegelijkertijd houd je van haar en is het m.i. geen dealbreker mits het eenmalig is. Je zult het niet vergeten, maar het is wel te vergeven. Dus werk daaraan en stel je verder niet teveel aan van wat mensen zeggen.
pi_109612472
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:08 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Eerlijk? Doe wat je voelt wat goed is. Niet naar advies luisteren (al is dat ook een advies, hehe). Persoonlijk denk ik dat je het goed doet en dat de schoothondjes-termen overdreven zijn.

Ik zou ook denken "goh, wat een kutreden om iemand er na zes dagen uit te gooien, je bent dertig mens", maar tegelijkertijd houd je van haar en is het m.i. geen dealbreker mits het eenmalig is. Je zult het niet vergeten, maar het is wel te vergeven. Dus werk daaraan en stel je verder niet teveel aan van wat mensen zeggen.
Mee eens. Sinds wanneer is het slecht om te knokken voor iemand die je lief hebt? Zouden meer mensen moeten doen. Ik hoop dat het allemaal goed komt, TS!
pi_109612546
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:39 schreef L-E het volgende:

[..]

Mee eens. Sinds wanneer is het slecht om te knokken voor iemand die je lief hebt? Zouden meer mensen moeten doen. Ik hoop dat het allemaal goed komt, TS!
niets mis mee. maar mensen mogen ook best hun grenzen aangeven. iemand die mij zo zou behandelen zou onmiddelijk weten dat dat ook meteen de laatste keer is.

een relatie is niet zaligmakend en dus ook niet heilig. respect wel. althans voor mij. :)
pi_109615967
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:41 schreef dawg het volgende:

[..]

niets mis mee. maar mensen mogen ook best hun grenzen aangeven. iemand die mij zo zou behandelen zou onmiddelijk weten dat dat ook meteen de laatste keer is.

een relatie is niet zaligmakend en dus ook niet heilig. respect wel. althans voor mij. :)
Hoe weet die iemand dat? En je grenzen aangeven kun je ook doen als je wel verder wil met iemand, het een hoeft het ander niet uit te sluiten.

Een relatie is niet zaligmakend, maar ik sta versteld van hoe snel mensen de stekker eruit trekken na een domme actie. Liefde is soms ook in staat zijn te kunnen vergeven. Sommige zaken zijn wellicht onvergeeflijk, maar in een vlaag van verstandsverbijstering rare dingen roepen? Dat hebben we allemaal wel eens gedaan.
pi_109616306
quote:
Zo:

Goed gedaan, hoor.

Door niet te blijven slapen, heb je jouw punt dat je dit niet zo maar vergeet onderstreept. Ik denk dat ze nu beter weet waar jouw grenzen liggen en ze hier alleen maar respect voor op kan brengen.
pi_109634655
quote:
Zo:

Wil je dat echt? Nog een keer proberen, maar dan met alle consequenties als het weer misgaat. Wat is nou echt het verschil tussen in haar oude huis samen wonen of in een nieuwe. Je maakt je nu zo afhankelijk met een nieuw huis. Ik ga niet samenwonen voor ik 32 ben ofzo, als het me ooit al wat lijkt.
pi_109684158
quote:
0s.gif [b]
Wil je dat echt? Nog een keer proberen, maar dan met alle consequenties als het weer misgaat. Wat is nou echt het verschil tussen in haar oude huis samen wonen of in een nieuwe. Je maakt je nu zo afhankelijk met een nieuw huis. Ik ga niet samenwonen voor ik 32 ben ofzo, als het me ooit al wat lijkt.
Ik zie dat zij echt spijt heeft van d'r fout. Dus ik geef haar nog een kans. Ik heb er heel vaak over nagedacht en dit is toch wat ik wil.

Wat iedereen zegt, wat is er mis met knokken? vanavond gaan we naar de bios *;
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:08:37 #68
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_109685927
Als ik 1 ding heb geleerd, dan is het wel: al betaal je TIEN jaar mee aan de huur/hypotheek, als het eerst haar huis was, dan blijft het haar huis.

En dan het tweede wat ik heb geleerd: houd altijd een paar duizend piek achter de hand. Als er problemen komen, dan kun je altijd zeggen: schatje, ik pak m'n spullen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:13:14 #69
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_109686081
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef Hallmark het volgende:
Als ik 1 ding heb geleerd, dan is het wel: al betaal je TIEN jaar mee aan de huur/hypotheek, als het eerst haar huis was, dan blijft het haar huis.

En dan het tweede wat ik heb geleerd: houd altijd een paar duizend piek achter de hand. Als er problemen komen, dan kun je altijd zeggen: schatje, ik pak m'n spullen.
Bij mijn weten als je langer dan een jaar samen in een woning samenwoont (huur iig) heb je net zoveel recht op de woning... moet je wel bij de gemeente en de woningbouw ook ingeschreven staan op dat huis.

geld is altijd handig om achter de hand te hebben..
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 30 maart 2012 @ 12:37:35 #70
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_109690711
TS, je bent een goeie gast!
Ik vind dat je keer op keer weloverwogen handelt en reageert.
Ik hoop dat je van die meid nog terugkrijgt wat je verdient.
Voor echte liefde moet je soms inderdaad door de moeilijkheden heen knokken.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_109691161
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 08:58 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Ik zie dat zij echt spijt heeft van d'r fout. Dus ik geef haar nog een kans. Ik heb er heel vaak over nagedacht en dit is toch wat ik wil.

Wat iedereen zegt, wat is er mis met knokken? vanavond gaan we naar de bios *;
Fijn voor jullie, veel plezier vanavond! O+
pi_109691418
quote:

Geld hou ik altijd achter de hand (dat heb ik ook geleerd uit eerdere relaties), ik vind het krom, maar helaas de realiteit, ik ben niet naief, maar ik zie liever dat je elkaar gewoon kan vertrouwen en als het minder gaat dat je naar een oplossing gaat zoeken ipv te verergeren.

quote:
4s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:13 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Bij mijn weten als je langer dan een jaar samen in een woning samenwoont (huur iig) heb je net zoveel recht op de woning... moet je wel bij de gemeente en de woningbouw ook ingeschreven staan op dat huis.

geld is altijd handig om achter de hand te hebben..
True, daarom gezamelijk huis.

quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:37 schreef drijfhout het volgende:
TS, je bent een goeie gast!
Ik vind dat je keer op keer weloverwogen handelt en reageert.
Ik hoop dat je van die meid nog terugkrijgt wat je verdient.
Voor echte liefde moet je soms inderdaad door de moeilijkheden heen knokken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:52 schreef L-E het volgende:

[..]

Fijn voor jullie, veel plezier vanavond! O+
dank u :)
pi_109793865
En zo is het weer allemaal bij het oude.
pi_109794128
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:15 schreef Sanchos het volgende:
Als in: toen jullie gelukkig en samen waren?
pi_109799180
Before the drama ja ;)
pi_109801074
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:15 schreef Sanchos het volgende:
Gelukkig O+ .
Het samenwonen is dus nog even uitgesteld?
pi_109803290
Ik ga wel weer bij d'r slapen enzo, maar nog niet intrekken.
pi_109804705
quote:

Een koophuis blijft van haar, maar ze moet dan wel degelijk een deel van de waarde betalen ass je kunt aantonen dat je hebt bijgedragen in de leefkosten. Huur is van allebei.
  maandag 2 april 2012 @ 20:44:18 #79
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_109820771
Goed gedaan TS :)

@ dolfina-chica: Dat kan wel zijn, maar ik denk dat hier gesproken werd over emotioneel bezit. Bijna territoriaal...
pi_109843695
en het is definitief over. Mevrouw zegt dat ik helemaal veranderd ben en heel afwezig, dus ik vroeg waaruit ze dat opmaakte, dat antwoord kon ze me niet geven, dus ik vraag wat is er aan de hand?
Begon ze een heel verhaal dat ik haar niet vertouw, dat ik d'r niet meer wilde en bla bla bla bla...
Dus ik zei, als ik jou niet wilde was ik niet teruggekomen, wat is er nu aan de hand? ik heb het gevoel dat er wat anders is.

Zegt zij, ja ik voel niks meer voor deze relatie, ik loop mezelf voor de gek te houden en jij loopt het alleen erger te maken. Dus ik ben linea recta de deur uitgelopen, ik geloof me oren niet, het is altijd mijn schuld..

de mazzel... ik loop met een gat in mijn hart rond en heb zin voor de trein te springen bij wijze van spreken. 1 jaar lang geen gezeik niks en het gaat 1 keer fout. Ik heb geen zin meer om voor te vechten.
pi_109843816
wtf :? |:( Wispelturige dame... Sterkte TS!
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:59:47 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_109843837
Baww. Dat mens is gewoon een weirdo, steek er inderdaad maar geen moeite meer in.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_109843891
Holy shit! Zij is echt veranderd, sjonge. :{
LEAVE KB ALONE.
pi_109846369
Tijd ga ik er niet meer insteken, doet me gewoon pijn dit... ik heb haar echt verwijderd uit mijn leven, van mijn Facebook, telefoon, leven, echt alles... Ik zal heerlijk slapen komende weken |:(
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:19:57 #85
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_109846808
Heb door de kick afgelopen week alles gelezen en heb nogal een WTF moment. Hoe haalt ze het in haar hoofd haar onzekerheden jou in de schoenen te schuiven :?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:22:20 #86
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_109846901
Oh nee! Wat raaaaar!
Ik heb dit topic vorig jaar ook steeds meegelurkt vanwege het mooie verhaal. En nu laatst met die vreemde wending, was het zo mooi dat het weer goed leek te komen. Dat dat gewoon kan! Ik putte er helemaal moed uit, zeker ook omdat ik zelf laatst op zelfde plotselinge wijze ben gedumpt na nooit iets aan de hand voor 1 jaar..

Maar ook bij jou dus klaar. Hoe raar kunnen mensen zijn?! Wel knap dat je haar direct kunt verwijderen uit je leven. Sterkte!!
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_109847068
Respect TS, goed aangepakt. Beetje WTF-reactie kreeg ik wel gezien het gedrag van je vriendin, aan de andere kant is het ook wel voor te stellen als er in één keer iemand bij je komt in wonen. Zo nu en dan moet je knokken voor een relatie en mensen een tweede kans geven en dit is zo'n moment. Ga ervoor! Goed bezig ^O^
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:28:03 #88
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109847168
Wel triest hoe ze jou de schuld probeert te geven en geen verantwoordelijkheid wil nemen voor haar eigen beslissingen. Je hebt blijkbaar gelijk dat jij de meest volwassene van de twee bent.

Sterkte, man.
pi_109847296
Niet dat het je veel troost geeft, maar ik kan je wel als voorbeeld nemen.
Rustig aan.
pi_109848153
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Respect TS, goed aangepakt. Beetje WTF-reactie kreeg ik wel gezien het gedrag van je vriendin, aan de andere kant is het ook wel voor te stellen als er in één keer iemand bij je komt in wonen. Zo nu en dan moet je knokken voor een relatie en mensen een tweede kans geven en dit is zo'n moment. Ga ervoor! Goed bezig ^O^
Blijkbaar de laatste post niet gelezen lol
pi_109848335
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:19 schreef Lips het volgende:
Heb door de kick afgelopen week alles gelezen en heb nogal een WTF moment. Hoe haalt ze het in haar hoofd haar onzekerheden jou in de schoenen te schuiven :?
Ik weet niet wat er in haar hoofd rondgaat, maar dat boeite me niet meer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef MiLalaa het volgende:
Oh nee! Wat raaaaar!
Ik heb dit topic vorig jaar ook steeds meegelurkt vanwege het mooie verhaal. En nu laatst met die vreemde wending, was het zo mooi dat het weer goed leek te komen. Dat dat gewoon kan! Ik putte er helemaal moed uit, zeker ook omdat ik zelf laatst op zelfde plotselinge wijze ben gedumpt na nooit iets aan de hand voor 1 jaar..

Maar ook bij jou dus klaar. Hoe raar kunnen mensen zijn?! Wel knap dat je haar direct kunt verwijderen uit je leven. Sterkte!!
Het is erg om het mee te maken, maar dit was haar 2e kans, maar zij zegt niks meer voor me te voelen, dan ben ik er per direct ook klaar mee, ik kom er uiteindelijk wel overheen, maar het is meer, hoe ga ik verder...

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Lees alles nog eens ;) de kans heeft ze ook verpruts

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Premium_Quality het volgende:
Wel triest hoe ze jou de schuld probeert te geven en geen verantwoordelijkheid wil nemen voor haar eigen beslissingen. Je hebt blijkbaar gelijk dat jij de meest volwassene van de twee bent.

Sterkte, man.
Dank je

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
Niet dat het je veel troost geeft, maar ik kan je wel als voorbeeld nemen.
Goed om te horen.

Op dit moment weet ik niet wat ik ga doen verder, ik denk dat ik voorlopig weer ff uitga ofzo. Ik weet nu niet eens meer waarmee ik mijn weekenden ga vullen... Ik zie het wel ;)
pi_109848414
Ff oude vrienden opzoeken, kan je gelijk vertellen over die achtbaan van je relatie?
Rustig aan.
pi_109848449
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Sanchos het volgende:
en het is definitief over. Mevrouw zegt dat ik helemaal veranderd ben en heel afwezig, dus ik vroeg waaruit ze dat opmaakte, dat antwoord kon ze me niet geven, dus ik vraag wat is er aan de hand?
Begon ze een heel verhaal dat ik haar niet vertouw, dat ik d'r niet meer wilde en bla bla bla bla...
Dus ik zei, als ik jou niet wilde was ik niet teruggekomen, wat is er nu aan de hand? ik heb het gevoel dat er wat anders is.

Zegt zij, ja ik voel niks meer voor deze relatie, ik loop mezelf voor de gek te houden en jij loopt het alleen erger te maken. Dus ik ben linea recta de deur uitgelopen, ik geloof me oren niet, het is altijd mijn schuld..

de mazzel... ik loop met een gat in mijn hart rond en heb zin voor de trein te springen bij wijze van spreken. 1 jaar lang geen gezeik niks en het gaat 1 keer fout. Ik heb geen zin meer om voor te vechten.
Welkom op het pad der vergankelijke liefde, verman je en ga niet lopen kniezen, het is maar een vrouw, gedraag je als een man.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:04:21 #94
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109848636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Welkom op het pad der vergankelijke liefde, verman je en ga niet lopen kniezen, het is maar een vrouw, gedraag je als een man.
Geef die jongen wat ruimte man, dat jij van de ene naar de andere hoer loopt zegt niets over hoe hij dit moet verwerken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109848703
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef Re het volgende:

[..]

Geef die jongen wat ruimte man, dat jij van de ene naar de andere hoer loopt zegt niets over hoe hij dit moet verwerken
Ik kan er uiterst slecht tegen als mensen bij een verbroken relatie al beginnen te roepen dat ze voor de trein springen.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:07:35 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109848757
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik kan er uiterst slecht tegen als mensen bij een verbroken relatie al beginnen te roepen dat ze voor de trein springen.
Dat zegt hij dan ook niet (als het ware)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109848777
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Blijkbaar de laatste post niet gelezen lol
Oops. idd...

Sterkte TS! ;)
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:08:35 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_109848798
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Aansteller. Bij wijze van zegt hij, en zijn relatie is nét uit, laat hem man :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_109848883
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Re het volgende:

[..]

Dat zegt hij dan ook niet (als het ware)
Ik vond en vind het een beetje overdreven ook al zegt hij het als ware, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
pi_109848966
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik vond en vind het een beetje overdreven ook al zegt hij het als ware, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Wat kun jij slap lullen zeg.
pi_109848994
Als dit geen neuken wordt...
Rustig aan.
pi_109849075
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ff oude vrienden opzoeken, kan je gelijk vertellen over die achtbaan van je relatie?
Vrienden heb ik nog zat, die heb ik altijd gehad en onderhouden om zo maar te zeggen, die weten ook allemaal wat gaande is. Maar hun zijn allemaal nog steeds van het uitgaan, dus ik ga mee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Makkelijk te zeggen als je nooit een relatie hebt gehad, of niet? machoman...
pi_109849158
Klinkt leuk sanchos, hoe oud ben je nu? Moet je anders niet toch wel zelf een hutje opzoeken?
Rustig aan.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:26:25 #104
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_109849608
Zo, die dame heeft issues zeg...

Haar helemaal blocken uit je gedachten en weerstaan van social media zal lastig worden de komende weken/maanden, maar respect voor hoe je dit hebt gehandeld. Je blijkt de meest volwassene van jullie tweeën.

Er met vrienden over praten en (weer) uitgaan zal je inderdaad helpen. Sterkte, en met opgeheven hoofd op naar de volgende (ook al staat ie daar voorlopig wellicht niet naar...)!
Nothing has changed. Everything has changed.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:28:40 #105
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_109849709
Jammer om te lezen dat het nu over is. Ze heeft wel hele rare fratsen uitgehaald, hoewel ik de eerste keer nog wel begrijp. De tweede daar in tegen is echt een WTF momentje. Geen tijd of aandacht meer aan besteden en verder gaan met je leven nu.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:31:25 #106
82136 Xennia
gekroond
pi_109849849
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Sanchos het volgende:

Je kunt ook niet in je eentje voor een relatie vechten.

Raar wijf, rare sprongen. Ligt niet aan jou, voor zo ver ik kan lezen heb jij altijd je best gedaan voor haar en jullie.

Sterkte.
pi_109849916
Ik krijg het idee dat ze nog niet helemaal toe was aan samenwonen oid...
pi_109849923
Hoeveel berichtjes van fok dames heb je al gehad sanchos? :o
Rustig aan.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:33:29 #109
82136 Xennia
gekroond
pi_109849935
Ik verwacht trouwens dat ze je binnen 2 weken smst dat ze je (aandacht) mist.

Hoe ga je met zo'n sms om?
pi_109854023
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Xennia het volgende:

Heel simpel, ik heb haar geblocked. Over en uit, hoe pijn ook.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
Klinkt leuk sanchos, hoe oud ben je nu? Moet je anders niet toch wel zelf een hutje opzoeken?
24
pi_109854328
sms geblocked? ...
pi_109854495
Als je een nummer blokkeerd, block je toch standaard ook de sms?
pi_109855538
Klote TS.... vage shit zeg. En dat allemaal omdat zij helemaal onzeker werd toen je bij haar introk, gingen er allemaal bellen ringelen of zo... wil je niet meer duidelijkheid? Of heb je dat wel voor je gevoel?
pi_109855739
Fuck dat! Ga lekker uit je dak dit weekend gwoon schijt aan alles.. daarna je leven ZONDER haar oppakken en gewoon denken dat je beter als haar verdient..

Je hebt goed gehandelt dus dit ligt niet aan jou vind ik..ook al was ik er natuurlijk niet bij
pi_109858034
Zo. :{

Vechten kun je niet in je eentje dan. Respect voor jou TS, klinkt alsof je oprecht je best hebt gedaan voor haar/jullie.
  dinsdag 3 april 2012 @ 17:53:50 #116
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_109858561
Pfff..... wat een hormonster, zeg! }:|
Ik verwacht inderdaad ook dat ze binnen nu en een paar weken zal proberen contact met je op te nemen.

Ik zou trouwens ook meer duidelijkheid willen, daar heb je ook gewoon recht op. Voor zover ik heb kunnen lezen, heb jij altijd je best voor haar gedaan. En dan dit? :{
  dinsdag 3 april 2012 @ 17:58:31 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109858738
logisch dat ze zegt dat je veranderd bent. je hebt een flinke knauw gehad dus het vertrouwen moet weer opbouwen. Naja anyway goed dat je met haar hebt gebroken. Je kunt vast beter krijgen dan deze relatie waar je constant op de grens leeft.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:11:30 #118
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109861400
Wat een vaag mens man. Eigenlijk zou je blij moeten zijn dat je van d'r af bent. Op lange termijn zul je dat vast ook wel inzien. Sterkte en geniet van vrienden/familie om je heen! :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_109886968
Je had niet mee moeten gaan in die paniekaanval de eerste keer.. die was namelijk gewoon onzin maar door met een compromis te komen (over een half jaar nog eens, in een ander huisje) legitimeerde je het.

Verder complimenten voor het zo lang onderhouden van dit topic. Heb het begin vorig jaar al gelezen en het is echt leuk om het verhaal zo te blijven volgen (ondanks kutte einde).
  woensdag 4 april 2012 @ 11:35:20 #120
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_109887955
Tja, als het eenmaal 'niet goed voelt..' bij een vrouw komt het ook niet meer goed.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_109888704
Wat een kutend. Niet meer contact opnemen TS, laat die hoer maar stikken!

Tsja de reden dat ze niet meer verder wil kan je alleen maar gissen:
-andere gast gezien
-je begon toch te lief en te beschikbaar te worden :')
-ze is zelf een onzekere doos, en projekteert dat op jou
-psychiatrie: borderline, asociale persoonlijkheidsstoornis, schizotypische persoonlijkheid etc.
-te confronterend zo'n relatie, gevoel dat ze meteen ervoor moet kiezen, voor altijd..
etc, etc. (er zijn vast wat Fok!kers die dit lijstje kunnen aanvullen).

Kies er een uit, en plak dat op haar naam, heb je in ieder geval een reden gevonden waarom ze bij jou weg ging en kan je verder dit verwerken en straks op naar de normale vrouwen *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 12:37:52 #122
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_109890361
Wat een doos!!!! -O- :|W
weet gewoon niet wat ze wil!!! ;( :{ 8)7
sterkte!!!

quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

@ dolfina-chica: Dat kan wel zijn, maar ik denk dat hier gesproken werd over emotioneel bezit. Bijna territoriaal...
klopt is het ook.. als jij een tijdje alleen in een woning hebt gewoond, is het JOUW huis... klinkt heel lullig, maar zo werkt het bij een hoop mensen wel.
Fokbijbel!
  woensdag 4 april 2012 @ 14:27:44 #123
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_109894598
quote:
4s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:37 schreef dolfina-chica het volgende:
Wat een doos!!!! -O- :|W
weet gewoon niet wat ze wil!!! ;( :{ 8)7
sterkte!!!

[..]

klopt is het ook.. als jij een tijdje alleen in een woning hebt gewoond, is het JOUW huis... klinkt heel lullig, maar zo werkt het bij een hoop mensen wel.
Ik kan me dat levendig voorstellen.

Maar wat een doos inderdaad, hé?
pi_109931965
2 dagen verder maar geen pijn meer, ik ben er veel sneller overheen dan ik dacht.

Wat met haar aan de hand is boeit me niet meer, hoef het niet eens te weten. Ik vind dat ik het goed gedaan hebt, je kan achteraf altijd roepen het had beter gekund, maar dat is altijd achteraf.

Thanks voor alle steun!
pi_109933550
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef Sanchos het volgende:
2 dagen verder maar geen pijn meer, ik ben er veel sneller overheen dan ik dacht.

Wat met haar aan de hand is boeit me niet meer, hoef het niet eens te weten. Ik vind dat ik het goed gedaan hebt, je kan achteraf altijd roepen het had beter gekund, maar dat is altijd achteraf.

Thanks voor alle steun!
Stalkt ze je weer?
pi_109942474
nope.
  Vis een optie? donderdag 5 april 2012 @ 16:31:49 #127
70532 loveli
N
pi_109944441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef Sanchos het volgende:
Gokje: dat gaat nog wel wat fluctueren. Kan me niet voorstellen dat je er echt al overheen bent.
crap in = crap out
  donderdag 5 april 2012 @ 20:39:26 #128
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_109955059
Geloof me... de emotionele momenten komen wel weer....
Sterkte :*
pi_109955128
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geloof me... de emotionele momenten komen wel weer....
Sterkte :*
Ja, doe er een schepje bovenop... Dit is geen emo-TV waarbij iedereen hoort te gaan huilen hoor :')
pi_109956140
Nee maar twee dagen klinkt inderdaad sterk. Ik hoop dat TS gelijk heeft en inderdaad over haar is, maar de kans is groot dat een deel van het gevoel/gemis toch terug komt en een paar weken aanhoudt.
pi_109956914
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, doe er een schepje bovenop... Dit is geen emo-TV waarbij iedereen hoort te gaan huilen hoor :')
Mwah, na een relatie van anderhalf jaar met iemand waar hij duidelijk gek op was is het niet raar om te denken dat de klap vroeg of laat toch wel komt hoor. Kun je wel met termen als emo-TV gaan strooien, maar het is vrij menselijk om te rouwen als je iemand verliest.
pi_109976811
Mensen, het weer is mooi vandaag, ik ga me er niet druk aan maken hahaha, op mijn werk al vaak leuk begroet door leuke vrouwelijke klanten. De klap had ik al een paar weken gehad toen ik het huis werd uitgetrapt.
pi_109976994
Sanchos. _O_
Geniet van je dag. :*
LEAVE KB ALONE.
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:57:11 #134
108913 Godshand
guide4you
pi_109983998
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef L-E het volgende:
maar het is vrij menselijk om te rouwen als je iemand verliest.
Natuurlijk dat wel, maar rouw kan 2 dagen duren of 3 maanden...

Iedere rouw is persoonlijk. Het is maar hoe tevreden je met de situatie ook bent :) daarbij is zijn rouw al begonnen toen hij het huis na 1 week werd geflikkerd...
pi_110175882
Ik heb een geweldig weekend en pasen achter de rug gehad, het is wel even wennen weer vrijgezel, ik mis het wel, maar niet haar als jullie begrijpen wat ik bedoel.
pi_110175931
Veel eieren gegeten Sanchos?
Rustig aan.
pi_110176404
Nope, paasraces ;)
pi_110185263
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef Sanchos het volgende:
Nope, paasraces ;)
Nog iets gehoord van haar? Hebben haar vrienden jou nog lastig gevallen oid?
pi_110186573
Ik werd zaterdag met uitgaan vies nagekeken door een vriendin van haar :s) zou het moddergooien begonnen zijn :+

boeit me niet eens, na de 4e keer heb ik mijn middelvinger gewoon opgestoken naar d'r, gestapo praktijken.
  woensdag 11 april 2012 @ 16:22:00 #140
64831 2NutZ
pi_110186621
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:20 schreef Sanchos het volgende:
Ik werd zaterdag met uitgaan vies nagekeken door een vriendin van haar :s) zou het moddergooien begonnen zijn :+

boeit me niet eens, na de 4e keer heb ik mijn middelvinger gewoon opgestoken naar d'r, gestapo praktijken.
beter doe je haar. Leuk voor je ex hihi
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 11 april 2012 @ 16:22:28 #141
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_110186642
quote:

Ja natuurlijk is dat modderslingeren begonnen. Je hebt een kleine piemel, ze is nooit klaargekomen, je gooide de vuile was op haar kussen, bracht in die week nooit een bloemetje mee en je stinkt uit je mond.

Je weet toch hoe dat gaat?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Vis een optie? woensdag 11 april 2012 @ 16:49:27 #142
70532 loveli
N
pi_110187959
quote:

Zou de eer aan mezelf houden en geen middelvingers opsteken. Als een ander zich beneden peil gedraagt, is dat geen vrijbrief om af te zakken naar datzelfde niveau. Gewoon zelf netjes blijven.
crap in = crap out
pi_110189737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

beter doe je haar. Leuk voor je ex hihi
Dat was een betere optie >:O

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja natuurlijk is dat modderslingeren begonnen. Je hebt een kleine piemel, ze is nooit klaargekomen, je gooide de vuile was op haar kussen, bracht in die week nooit een bloemetje mee en je stinkt uit je mond.

Je weet toch hoe dat gaat?
Ja, van meisjes in de leeftijdscategorie 12-22 ;) als je 30 bent slaat dat nergens op.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Zou de eer aan mezelf houden en geen middelvingers opsteken. Als een ander zich beneden peil gedraagt, is dat geen vrijbrief om af te zakken naar datzelfde niveau. Gewoon zelf netjes blijven.
Daar geef ik je helemaal gelijk in hoor, alleen ze zat te spioneren, dat mens is 32 en na een hele avond achter mijn reet aanlopen is mijn geduld wel zo een beetje weg, was ook meer van 'ik weet waar jij mee bezig bent trut...'
pi_110264713
1x raden wie voor mijn deur stond gisterenavond... ze wilde 'praten'. Vaag, je denkt iemand na 1 jaar wel te kennen. Haar hele karakter/persoonlijkheid is 180graden gedraaid.

Ik heb tegen haar gezegd dat ik geen trek erin heb en dat het gewoon over is. Ik wil echt nooit meer aan vriendinnetjes beginnen ;(
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 13 april 2012 @ 09:05:11 #145
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110264790
quote:
18s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:02 schreef Sanchos het volgende:
1x raden wie voor mijn deur stond gisterenavond... ze wilde 'praten'. Vaag, je denkt iemand na 1 jaar wel te kennen. Haar hele karakter/persoonlijkheid is 180graden gedraaid.

Ik heb tegen haar gezegd dat ik geen trek erin heb en dat het gewoon over is. Ik wil echt nooit meer aan vriendinnetjes beginnen ;(
Praten? Ze wil toch weer verder oid?
Heb je haar weggestuurd?
pi_110265112
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:24 schreef Sanchos het volgende:

Ja, van meisjes in de leeftijdscategorie 12-22 ;) als je 30 bent slaat dat nergens op.
:')

Helaasch jongen, ook vrouwen van 30+ doen dit. Je weet, in liefde en oorlog is alles geoorloofd :)
pi_110265168
quote:
18s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:02 schreef Sanchos het volgende:

Vriendjes dan? O+
Rustig aan.
pi_110266257
Ik heb haar weggestuurd, Ik heb gezegd dat ik iemand zoek die weet wat ze wilt.

Wat wel heel appart is, dat sinds ik haar negeer en afstoot, ze ineens mij leuker lijkt te vinden, maar hard to get of het klootzakvriendje spelen is voor mij niet weggelegd, ik ben een 1e klas klerelijer, maar ik kan dat niet tegen mensen waarvan ik hou... Ik heb het idee steeds meer dat ik te aardig tegen haar deed en dat ze daarom had van, de mazzel.
  Vis een optie? vrijdag 13 april 2012 @ 10:07:37 #149
70532 loveli
N
pi_110266572
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef Sanchos het volgende:
In elke relatie is weleens een moment van twijfel, ook in een goede. Alleen had ze die eerder moeten uitspreken in plaats van je eruit moeten schoppen.

'Praten' achteraf is meestal een manier om erachter te komen waarom het fout is gegaan en te kijken of er nog aanknopingspunten zijn om verder te gaan, maar je kunt het ook gebruiken om een goede periode met iemand om wie je geeft niet op een superklote manier af te sluiten.

Als jij geen contact meer met haar wilt is dat jouw goed recht, denk dat je dat best op een nette manier mag vertellen (mail sturen van 3 regels dat door hoe het is afgelopen er voor jou geen vervolgcontact meer in zit en dat je haar het beste wenst, met het verzoek geen contact meer op te nemen).

En niet gaan denken in termen als 'te aardig geweest' enzo, in een relatie mag je best aardig zijn. Mocht je merken dat de balans scheef is, dan mag je daar ook over beginnen. Love hurts is onzin, maar verwachtingen die niet worden waargemaakt doen verrekt pijn.
crap in = crap out
pi_110266753
quote:
15s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Godshand het volgende:
Wat een kutend. Niet meer contact opnemen TS, laat die hoer maar stikken!

Tsja de reden dat ze niet meer verder wil kan je alleen maar gissen:
-je begon toch te lief en te beschikbaar te worden :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef Sanchos het volgende:

Wat wel heel appart is, dat sinds ik haar negeer en afstoot, ze ineens mij leuker lijkt te vinden, maar hard to get of het klootzakvriendje spelen is voor mij niet weggelegd, ik ben een 1e klas klerelijer, maar ik kan dat niet tegen mensen waarvan ik hou... Ik heb het idee steeds meer dat ik te aardig tegen haar deed en dat ze daarom had van, de mazzel.
Is het die reden dus. Tsja, toch lekker links laten liggen, je hebt geprobeerd hoor :)

Tip: date een FOK!ster, die lijken normaal :P
pi_110268099
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:07 schreef loveli het volgende:

[..]

In elke relatie is weleens een moment van twijfel, ook in een goede. Alleen had ze die eerder moeten uitspreken in plaats van je eruit moeten schoppen.

'Praten' achteraf is meestal een manier om erachter te komen waarom het fout is gegaan en te kijken of er nog aanknopingspunten zijn om verder te gaan, maar je kunt het ook gebruiken om een goede periode met iemand om wie je geeft niet op een superklote manier af te sluiten.

Als jij geen contact meer met haar wilt is dat jouw goed recht, denk dat je dat best op een nette manier mag vertellen (mail sturen van 3 regels dat door hoe het is afgelopen er voor jou geen vervolgcontact meer in zit en dat je haar het beste wenst, met het verzoek geen contact meer op te nemen).

En niet gaan denken in termen als 'te aardig geweest' enzo, in een relatie mag je best aardig zijn. Mocht je merken dat de balans scheef is, dan mag je daar ook over beginnen. Love hurts is onzin, maar verwachtingen die niet worden waargemaakt doen verrekt pijn.
Aan de ene kant moet ik het inderdaad netjes afsluiten (van mijn kant) aan de andere kant wil ik niks meer met haar te maken hebben. Ik denk dat ik haar sms, en vanavond een afsluitend gesprek doe. Ik stalken heb ik ook geen trek en werkt averechts...

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

[..]

Is het die reden dus. Tsja, toch lekker links laten liggen, je hebt geprobeerd hoor :)

Tip: date een FOK!ster, die lijken normaal :P
Nu ik zo je post zie, hahaha
pi_110269363
Heb haar dit gestuurd

quote:
Hey M,

Ik wil vanavond naar je toe komen om het af te sluiten.

Gr. A
pi_110275786
Kreeg dit terug.

quote:
Als het over is hoef je niet te komen
Dit heb ik teruggestuurd

quote:
jij zegt dat het over was, 2x...
toen zij:

quote:
laten we nog eens proberen, 3x hoeft niet
toen ik:

quote:
2x is al 2x teveel...
toen zij:

quote:
oh, je wilt dus niet vechten
Toen ik:

quote:
ben jij wel helemaal 100? Ik heb gevochten?
toen zij

quote:
ja dat weet ik
toen ik:

quote:
dus? Nu weer bij jou terug, zodat je me weer neer mag steken? zit goed met jou, je moet eens even goed nadenken waarom ik niks meer van jou moet hebben...
toen zij weer:

quote:
voor mij was het ook moeilijk
Uiteindelijk ik weer:
quote:
ah gossie, je hebt helemaal gelijk, voor jou was het moeilijk, en voor mij niet, ik was in 1 klap een huisje, vriendin en mijn oude leven kwijt omdat het voor jou te moeilijk werd. Ik snap je helemaal en ik leef echt met je mee, dat zou jij vast ook doen voor mij.

En de 2e keer uitmaken kan ik me ook helemaal inleven, jij vast ook he?
Toen zij

quote:
Ik weet dat ik fouten heb gemaakt, en ik ben te hard van stapel gelopen, kom vanavond langs, dan praten wij het uit.
Toen ik:

quote:
vat eens in 5 zinnen samen waarom je het 2 keer uitgemaakt heb
En ze stuurde niks meer daarna
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:00:05 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110275919
Een ezel stoot zich in het algemeen niet 2x aan dezelfde steen.
Een gedicht over Maanvis
pi_110276379
Het sms-verkeer bestudeerd hebbende zie ik TS nog wel voor een derde keer gaan.
pi_110276440
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef Sanchos het volgende:
Toen ik:

[..]

En ze stuurde niks meer daarna
Hier geef je d'r weer ruimte. Niet doen, hou de eer gewoon aan jezelf.
pi_110276543
we hebben bericht.

quote:
weet ik niet, de ene keer voel ik veel voor je, de andere keer 0,0 en nu ik je al een paar weekjes niet gezien hebt mis ik je verschrikkelijk en ben ik gewoon dom geweest, ik heb nog nooit zo een lieve en makkelijke vriendje gehad die voor mij opkomt en goed voor mij zorgt.

Ik heb heel veel weggegooid, en nu weet ik pas wat
Dus dit heb ik terug gestuurd

quote:
had je eerder moeten bedenken, ik block je weer en ga verder met mijn leven.
Zoek iemand anders, ik ben stom genoeg geweest jou een kans te geven, die krijg je nooit meer.
Moge het duidelijk zijn...
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:16:14 #158
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_110276577
Ts ga je je weer voor haar karretje laten spannen? Laat haar toch zitten man! Niks meer uitpraten, je merkt over de sms al dat het enkel ruzie wordt en een hoop gejank vanuit haar omdat ze zich heeft beseft dat ze alleen zijn toch minder leuk vindt.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:16:17 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110276582
Goezo, laat dat duidelijk zijn!
Heeft dat meiske toevallig psychische problemen?
Een gedicht over Maanvis
pi_110276592
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:00 schreef Maanvis het volgende:
Een ezel stoot zich in het algemeen niet 2x aan dezelfde steen.
ik weet het ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:11 schreef beeer het volgende:
Het sms-verkeer bestudeerd hebbende zie ik TS nog wel voor een derde keer gaan.
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hier geef je d'r weer ruimte. Niet doen, hou de eer gewoon aan jezelf.
Het is klaar

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:16 schreef Maanvis het volgende:
Goezo, laat dat duidelijk zijn!
Heeft dat meiske toevallig psychische problemen?
Tot 1 maand terug niet.
pi_110276659
Wat een irritant wijf ineens.
pi_110276898
Het is niet meer de vrouw waarop ik verliefd was nee...
pi_110277418
Echt bizar hoe zij zo veranderd is.
LEAVE KB ALONE.
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:17:58 #164
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_110279077
quote:
ik heb nog nooit zo een lieve en makkelijke vriendje gehad die voor mij opkomt en goed voor mij zorgt.

Ik heb heel veel weggegooid, en nu weet ik pas wat
Tja da's altijd even wennen, als het geen klootzak blijkt te zijn... :{

Don't it always seem to go, that you don't know what you've got 'til it's gone...

Op naar een minder labiel exemplaar, TS! ^O^
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_110279988
Het lijkt voor mij wel alsof ze het begint te snappen.
Rustig aan.
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:39:17 #166
64831 2NutZ
pi_110280104
Mijn laatste ex wou ook uitpraten :') wat een onzin, als het klaar is is het klaar.. Ook nooit meer wat teruggestuurd en nooit meer 1 vorm van contact gezocht.
Zij maakte het uit btw.
pi_110280482
Pff, ik snap het hele verhaal ook niet meer gewoon....
Rustig aan.
pi_110282683
Ik kap het nu idd gewoon helemaal af, geen zin, geen trek erin, ik vindt vast wel iemand anders ;)
pi_110283305
Kvind het eigenlijk een beetje onmogelijk... Hoe kan zij zich zo gedragen hebben?
Rustig aan.
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:58:16 #170
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_110283399
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:40 schreef Sanchos het volgende:
Ik kap het nu idd gewoon helemaal af, geen zin, geen trek erin, ik vindt vast wel iemand anders ;)
Vast wel :Y
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110283599
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het eigenlijk een beetje onmogelijk... Hoe kan zij zich zo gedragen hebben?
Misschien een ander die haar "in de war" heeft gebracht. (Maar uiteindelijk niets met haar wilde dus wil ze TS terug.)
pi_110283750
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:04 schreef beeer het volgende:

[..]

Misschien een ander die haar "in de war" heeft gebracht. (Maar uiteindelijk niets met haar wilde dus wil ze TS terug.)
Nee, lijkt me sterk dat het iets van buitenaf is.
Rustig aan.
pi_110283946
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Denk je dat ze hem eruit getrapt had als ze samen op een onbewoond eiland gestrand waren?
pi_110284044
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vraag me af of er dingen in haar hoofd gaande zijn. Zo'n plotselinge gedragsverandering blijft vreemd. Maar goed, het schijnt vaker te gebeuren.
pi_110284077
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:17 schreef beeer het volgende:

[..]

Denk je dat ze hem eruit getrapt had als ze samen op een onbewoond eiland gestrand waren?
Dat denk ik wel ja. Dan had ze 'ruimte voor zichzelf' nodig gehad en het eiland opgedeeld.
pi_110284185
Begon nog zo leuk... Zo jammer dat het dan ineens op deze manier moet :N

Ik wens je veel sterkte toe Sanchos. Vind het ontzettend knap hoe jij hiermee omgaat.

Ik hoop zoiets nooit op deze manier mee te hoeven maken.
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joh zuig lekker aan mn lul, homo
pi_110284355
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:19 schreef L-E het volgende:

[..]

Vraag me af of er dingen in haar hoofd gaande zijn. Zo'n plotselinge gedragsverandering blijft vreemd. Maar goed, het schijnt vaker te gebeuren.
Dit. Het klinkt erg vreemd allemaal.

Sterkte iig TS!
pi_110285731
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Xennia het volgende:

Na 10 dagen dus.

Goed dat je zo stellig bent gebleven TS. Verder kun je haar nu beter geen ruimte, of voer meer geven en alles afkappen. Egocentrisch, labiel wijf is het.
pi_110285819
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

Na 10 dagen dus.
Nou gefeliciteerd, hier zijn je credits: *geeft credits*
Rustig aan.
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:09:31 #180
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_110292989
quote:

[..]

Na 10 dagen dus.

Goed dat je zo stellig bent gebleven TS. Verder kun je haar nu beter geen ruimte, of voer meer geven en alles afkappen. Egocentrisch, labiel wijf is het.
Dit. Ik had ook al zo'n gevoel dat ze met hangende pootjes terug zou komen.

Goede reactie, TS. Geniet van het uitgaan!
pi_110306689
Er lag vanochtend een kaartje onder mijn ruiten wisser van mijn auto, met

quote:
Sorry

- M
Kaartje was zeiknat natuurlijk.
pi_110307099
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Begon nog zo leuk... Zo jammer dat het dan ineens op deze manier moet :N

Ik wens je veel sterkte toe Sanchos. Vind het ontzettend knap hoe jij hiermee omgaat.

Ik hoop zoiets nooit op deze manier mee te hoeven maken.
thanks ;)

quote:

[..]

Na 10 dagen dus.

Ze bestaat gewoon niet meer voor mij, ben geen jo-jo ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dit. Ik had ook al zo'n gevoel dat ze met hangende pootjes terug zou komen.

Goede reactie, TS. Geniet van het uitgaan!
Nah, uitgaan doe ik niet zo vaak meer, te vaak gedaan vroeger, maar thanks :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:28 schreef Lovefoxxy het volgende:

[..]

Dit. Het klinkt erg vreemd allemaal.

Sterkte iig TS!

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja. Dan had ze 'ruimte voor zichzelf' nodig gehad en het eiland opgedeeld.
Die eiland is dan niet van haar ;), dan had ik d'r zelf eruitgetrapt.
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:50:00 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110307112
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 07:56 schreef Sanchos het volgende:
Er lag vanochtend een kaartje onder mijn ruiten wisser van mijn auto, met

[..]

Kaartje was zeiknat natuurlijk.
Een stalkster!
Een gedicht over Maanvis
pi_110307300
jup, rijp voor het gesticht.
pi_110309678
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:48 schreef Sanchos het volgende:

Nah, uitgaan doe ik niet zo vaak meer, te vaak gedaan vroeger, maar thanks :)

Ik ben meer dan 10 jr ouder en ga nog steeds uit, evenals een hoop leeftijdsgenoten. Als je het leuk vindt, gewoon blijven doen. Er zal een dag komen dat je het echt niet meer kan, en dan heb je er ten volle van genoten :)
pi_110316837
ik heb hard gefeest vanaf mijn 16e tot mijn 22e, ieder weekend weer :) ik ga wel af en toe hoor.
  zondag 15 april 2012 @ 18:55:46 #187
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_110360336
Veel mensen denken ook dat je (uitgaans)leven voorbij is wanneer je kinderen krijgt, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik ga ook nog wel uit. Bandje, concertje, cabaretje, quizje.
En je bent nooit te oud om uit te gaan. :Y
Dus lekker blijven genieten, TS!
pi_110360391
TS heeft geen kinderen gekregen hoor?
Rustig aan.
pi_110389739
Gelukkig niet hahahah ;)
pi_110390389
Achja, dat kaartje onder je ruitenwisser vond ik nog wel lief eigenlijk. Ik kan me ook niet indenken dat ze door en door slecht is.
Rustig aan.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 16 april 2012 @ 12:47:33 #191
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110391365
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:16 schreef kingtoppie het volgende:
Achja, dat kaartje onder je ruitenwisser vond ik nog wel lief eigenlijk. Ik kan me ook niet indenken dat ze door en door slecht is.

Inderdaad, als het mij gebeurde zou ik der nog een kans geven.
Maarja, wie ben ik..
pi_110391656
Ik geloof in kansen, maar niet in de 3e. Ik mis het echt wel, zo gezellig samen op vakantie, samen weekendje weg, samen een kleine roadtrip maken, samen opstaan ontbijtje maken en alle gebeuren...
pi_110393110
ik zou het in ieder geval goed proberen af te sluiten. Maar ik ben dan ook zo'n sukkel van 2e / 3e kansen, etc :+

Er zal echt heel veel moeten gebeuren wil ik mensen niet meer zien. Heb het idee dat men heel snel alle goede herinneringen zomaar opzij schuift als ze een paar keer stomme acties begaan.

Ik kan me niet voorstellen dat je niet meer om d'r geeft namelijk. Misschien niet als relatiemateriaal, maar wel als persoon.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 16 april 2012 @ 13:35:01 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110393292
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:57 schreef Sanchos het volgende:
Ik geloof in kansen, maar niet in de 3e. Ik mis het echt wel, zo gezellig samen op vakantie, samen weekendje weg, samen een kleine roadtrip maken, samen opstaan ontbijtje maken en alle gebeuren...
Echt niet? Je wil liever nu dus alleen zijn dan dat je samen bent met je (nu nog) ex-vriendin?

Ik zou als ik het zo lees dat ze er nu echt spijt van heeft het gewoon proberen. Ze zal hier heus wel van hebben geleerd en dit niet nog een keer flikken.
:s)
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 13:58:00 #195
70532 loveli
N
pi_110394321
Verliefdheid is een verslaving aan happy-stofjes, als dat wegvalt krijg je last van ontwenningsverschijnselen. Tijdens het samenwonen waren er blijkbaar dingen die ergerden of afdeden aan de verliefde gevoelens, maar als je niet meer samen bent vallen die ergernissen weg en krijgen afkickverschijnselen de overhand. Je denkt weer aan gelukkiger dagen en triggert daarmee de verslavende stofjes.

Afkicken is moeilijk en dat voelen zowel jij als je ex. Het is niet meer dan normaal dat je iemand mist met wie je lang zo close bent geweest.

Er zijn redenen geweest waarom het mis is gelopen de eerste keer (goede kans dat jullie ze beide niet herkend hebben, waardoor ze ook de tweede keer een rol hebben gespeeld). Dikke kans dat bij nog en keer proberen hetzelfde gebeurt. De manier waarop je ex heeft gehandeld verdient geen schoonheidsprijs, maar ze is niet meteen rijp voor het gesticht. Ga elk je eigen weg, neem elkaar niet meer kwalijk dan nodig. Voor beide partijen is het niet makkelijk, ook al heeft 1 partij misschien een groter aandeel dan de andere.

Bij de weg, zo over gevoelens sms-en is niet zinvol, laat je er niet toe verleiden.
crap in = crap out
pi_110394642
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef _VoiD_ het volgende:
ik zou het in ieder geval goed proberen af te sluiten. Maar ik ben dan ook zo'n sukkel van 2e / 3e kansen, etc :+

Er zal echt heel veel moeten gebeuren wil ik mensen niet meer zien. Heb het idee dat men heel snel alle goede herinneringen zomaar opzij schuift als ze een paar keer stomme acties begaan.

Ik kan me niet voorstellen dat je niet meer om d'r geeft namelijk. Misschien niet als relatiemateriaal, maar wel als persoon.
Ik geef nog steeds om haar. Alleen zou het masochistisch zijn om weer met haar door te gaan

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef loveli het volgende:
Verliefdheid is een verslaving aan happy-stofjes, als dat wegvalt krijg je last van ontwenningsverschijnselen. Tijdens het samenwonen waren er blijkbaar dingen die ergerden of afdeden aan de verliefde gevoelens, maar als je niet meer samen bent vallen die ergernissen weg en krijgen afkickverschijnselen de overhand. Je denkt weer aan gelukkiger dagen en triggert daarmee de verslavende stofjes.

Afkicken is moeilijk en dat voelen zowel jij als je ex. Het is niet meer dan normaal dat je iemand mist met wie je lang zo close bent geweest.

Er zijn redenen geweest waarom het mis is gelopen de eerste keer (goede kans dat jullie ze beide niet herkend hebben, waardoor ze ook de tweede keer een rol hebben gespeeld). Dikke kans dat bij nog en keer proberen hetzelfde gebeurt. De manier waarop je ex heeft gehandeld verdient geen schoonheidsprijs, maar ze is niet meteen rijp voor het gesticht. Ga elk je eigen weg, neem elkaar niet meer kwalijk dan nodig. Voor beide partijen is het niet makkelijk, ook al heeft 1 partij misschien een groter aandeel dan de andere.

Bij de weg, zo over gevoelens sms-en is niet zinvol, laat je er niet toe verleiden.
Mooi stukkie herkenbaar tekst :)
pi_110396037
Voor de continuiteit van deze draad vind ik ook dat je voor een 3e keer moet gaan. Je hebt niet echt iets te verliezen.
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 14:51:00 #198
70532 loveli
N
pi_110396409
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:05 schreef Sanchos het volgende:
Mooi stukkie herkenbaar tekst :)
Het is zo makkelijk vanaf de zijlijn ;)
crap in = crap out
  maandag 16 april 2012 @ 15:02:42 #199
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110396874
Waarom denk je nieteens na wat je fout hebt gedaan 8)7
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110396927
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoi :*
pi_110398903
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
In welke zin?
pi_110404015
ik ben benieuwd naar haar kant van het verhaal
pi_110404094
Ik ook wel... Ik gun der wel een uitleg mailtje :P
Rustig aan.
pi_110404787
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef beeer het volgende:
Voor de continuiteit van deze draad vind ik ook dat je voor een 3e keer moet gaan. Je hebt niet echt iets te verliezen.
Hahaha :D :')
Ik dacht eerst aan de smsjes van TS te zien dat hij misschien nog wel een 3e x zou gaan
pi_110428558
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.

Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:35:39 #206
64831 2NutZ
pi_110428614
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.

Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
Ik vind dat kaartje op de auto best lief. Jammer dat ze wat labiel is.
Je kan zelf het beste inschatten of je haar NOG een kans moet geven of niet.
Niet te veel waarde hechten aan wat users op een forum. Het is jouw leven man.
pi_110428616
quote:

Tuurlijk, altijd benieuwd naar de psyche van iemand met zulke acties als jij beschreven hebt :P
Gewoon doen.
pi_110428761
quote:

Een paar dagen geleden vond je haar nog rijp voor het gesticht.

Mis je een relatie, of mis je haar als mens? Dat is een belangrijk verschil.
pi_110428871
Ik mis de relatie die wij hadden voor het gezeur, dus de 1e jaar waar alles goed in ging.

Ik kan 2 dingen doen.

1 is haar nog een kans geven, maar dan moet ze mij vertellen wat het echte probleem is en er samen uitkomen.
2 ik laat haar los, kijk voor een andere relatie, maar dan weet ik nog niet wat ik tegenkom...

[ Bericht 58% gewijzigd door Sanchos op 17-04-2012 09:52:45 ]
pi_110429962
Ik stem voor optie 2. Dit is gedoemd te mislukken.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 17 april 2012 @ 10:37:01 #211
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110430374
Optie 1 sowieso. Succes ^O^
pi_110434724
Optie 2. Iets met ezel en steen enzo :)
pi_110435215
Optie 2 gaat het sowiezo wel worden, ik zie dit gewoon niet goedkomen. Mij hart zegt 1, maar mijn hoofd zegt 2
pi_110435229
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:45 schreef Sanchos het volgende:
Ik mis de relatie die wij hadden voor het gezeur, dus de 1e jaar waar alles goed in ging.

Ik kan 2 dingen doen.

1 is haar nog een kans geven, maar dan moet ze mij vertellen wat het echte probleem is en er samen uitkomen.
2 ik laat haar los, kijk voor een andere relatie, maar dan weet ik nog niet wat ik tegenkom...
Nu ben je zelf ook labiel, TS..

Als je haar wederom een kans geeft, weet ze zeker dat ze je als voetveeg kan gebruiken.

Haar ''echte'' probleem is waarschijnlijk dat de eerste spanning en verliefdheid er af is en haar gevoelens zich niet verder hebben verdiept. De reden dat ze regelmatig op haar besluit terug komt is dat ze wel de positieve aandacht mist.
En misschien rammelende eierstokken.
pi_110435796
Harde waarheid ja -O-
  Vis een optie? dinsdag 17 april 2012 @ 13:19:23 #216
70532 loveli
N
pi_110436535
Even de emotionele achtbaan uitzitten voor je je eindbeslissing neemt. Emoties zijn rare dingen.
crap in = crap out
pi_110445070
misschien gewoon eerst een goed gesprek hebben samen voor je een besluit neemt, zeker als je zelf niet begrijpt wat haar kant van het verhaal is ... wat ik overigens betwijfel.
pi_110445254
Inderdaad de kans geven om het uit te leggen zodat je het voor jezelf nog beter kan laten rusten, voor de rest geen 3de kans geven inderdaad want dan zal ze je alleen nog maar meer als een voetveeg gaan behandelen.
Je kan nog zoveel van iemand houden en nog zoveel om iemand geven, maar als een relatie gedoemt is om te mislukken dan kan je er beter niet aan beginnen en het bij die 2de kans die ze heeft gehad laten.
pi_110446358
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 16:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
misschien gewoon eerst een goed gesprek hebben samen voor je een besluit neemt, zeker als je zelf niet begrijpt wat haar kant van het verhaal is ... wat ik overigens betwijfel.
Nou, zij zegt dat ik veranderd ben/afweziger ben, sinds deze relatie ben ik wel rustiger geworden ja, en denk ik vaker na voordat ik iets doms wil gaan doen, . Het is iedere keer een andere reden, want eerst benauwde het haar... iemand die afwezig doet haar benauwen?
pi_110446913
Waarom uitleggen? Lekker laten stikken dat wijf, zo geef je dr nog steeds aandacht! :(
pi_110450109
Ach het uit praten oké maar ik zou niet weer een relatie beginnen
Je heb je echte break up sex nog niet gehad of wel?
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_110472435
Ja ik dwing mezelf om haar te negeren, dat missen is iets puur tussen de oren...
pi_110474963
Een vriendin van mij trakteert me op een etentje vanavond, soort van vriendschappelijke date, even weer leren met dates om te gaan om zo maar te zeggen :P
pi_110512433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef Sanchos het volgende:
Een vriendin van mij trakteert me op een etentje vanavond, soort van vriendschappelijke date, even weer leren met dates om te gaan om zo maar te zeggen :P
Yeah, right.

Ik hoop dat je wel je vriendschappelijke condooms hebt mee genomen?

~O>
pi_110512539
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Yeah, right.

Ik hoop dat je wel je vriendschappelijke condooms hebt mee genomen?

~O>
Vrouwen kunnen best direct zijn af en toe :X
Rustig aan.
pi_110520205
Hij was vrij obvious ja hahahah
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 20:57:34 #227
70532 loveli
N
pi_110571489
Hoorde op de radio iets over approach-avoiding conflicts en moest aan jullie denken. Ging over een man die verloofd was en voor z'n werk moest reizen. Op reis hield hij meer van z'n verloofde dan wanneer ze samen waren. Dat kreeg de term "approach-avoidance conflict" mee en er werd een voorbeeld bijgehaald. Een koppel dat tijdens hun huwelijk elkaar de hersens konden inslaan, maar na zijn dood zei z'n vrouw dat ze hem vreselijk zou missen en als ze het over kon doen, ze gewoon van 'em zou houden en geen ruzie zou maken.

Wanneer je samen bent zijn er andere dingen die overheersen dan wanneer je niet samen bent. Misschien herken je er iets in, kan helpen de situatie beter in te schatten zonder met je ex "uit te praten" of "af te sluiten" (wat in 99% van de gevallen zonde van je tijd is, omdat of de ene partij de andere partij terug wil ipv afsluiten, of de een probeert de ander op te leggen dat zijn/haar zienswijze/beleving/oplossing de enige juiste is).

Linkje dat ik er zo snel bij heb gezocht:
http://www.transformingem(...)ome-in-conversations

Misschien heb je er iets aan.
crap in = crap out
pi_110571844
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef loveli het volgende:
Hoorde op de radio iets over approach-avoiding conflicts en moest aan jullie denken. Ging over een man die verloofd was en voor z'n werk moest reizen. Op reis hield hij meer van z'n verloofde dan wanneer ze samen waren. Dat kreeg de term "approach-avoidance conflict" mee en er werd een voorbeeld bijgehaald. Een koppel dat tijdens hun huwelijk elkaar de hersens konden inslaan, maar na zijn dood zei z'n vrouw dat ze hem vreselijk zou missen en als ze het over kon doen, ze gewoon van 'em zou houden en geen ruzie zou maken.

Wanneer je samen bent zijn er andere dingen die overheersen dan wanneer je niet samen bent. Misschien herken je er iets in, kan helpen de situatie beter in te schatten zonder met je ex "uit te praten" of "af te sluiten" (wat in 99% van de gevallen zonde van je tijd is, omdat of de ene partij de andere partij terug wil ipv afsluiten, of de een probeert de ander op te leggen dat zijn/haar zienswijze/beleving/oplossing de enige juiste is).

Linkje dat ik er zo snel bij heb gezocht:
http://www.transformingem(...)ome-in-conversations

Misschien heb je er iets aan.
Waarom vond je dit toepasbaar op het verhaal van TS? Vind ik echt helemaal niet namelijk. Het is in zijn geval zeer normaal om je ex te missen net na een break-up, heeft verder ook niets te maken met zo'n vage term.
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 21:26:03 #229
70532 loveli
N
pi_110572793
Verhaal van het linkje niet helemaal, maar het radiosegment was spot on (kan de uitzending niet terugvinden zo snel). Associatie was niet dat TS z'n ex mist, maar de reden waarom z'n ex van veraf hem terugwil, maar als hij te dichtbij is, hem weer afstoot. Ze kan niet zeggen wat er precies mis is, behalve dat het haar benauwt dat hij in haar huis woont.

Het is mogelijk dat TS er wat in herkent en er wat aan heeft om het gebeuren een plaats te geven. That's all.

[ Bericht 23% gewijzigd door loveli op 20-04-2012 21:36:49 ]
crap in = crap out
pi_110666995
Loveli, dit kan een reden zijn, maar raar dat dat pas na 1 jaar is gaan optreden.

Maar goed, ik heb zaterdag avond weer een mooie avond gehad met feesten en uitgaan.ik kom er wel, alhoewel ik een relatie nog steeds mis.
pi_110679139
Haar wisselende gedrag ten opzichte van jou ga je niet gelukkig van worden. Als ze je weer 'heeft' gaat ze gegarandeerd weer twijfelen. Dan is de spanning er weer af voor haar. Je hebt hier echt geen klote aan, ze is je niet waard. Move on.
pi_110679944
Ik zeg dat ik de relatie mis, niet haar ;)
pi_110683095
als je de relatie mist dan mis je haar ook, jullie zaten er samen in :6
pi_110708373
Na alle gezeik? nee... niet meer
pi_110721366
ik kreeg dit via een vriendin via de mail.

quote:
Hey A

Eerst wil ik zeggen dat ik nog steeds van je hou.
Ik zal je uitleggen wat er afgelopen tijd is gebeurd. Toen je bij mij kwam inwonen had ik het gevoel dat ik mijn eigen plekje kwijt was, je weet dat ik een stressbaan heb. En als ik thuiskom moet ik tijd voor mezelf hebben, maar als jij in mijn huis bent heb ik geen rust momentje, je vraagt hoe was je dag, wat zal ik klaar maken enzo. Ik wil als ik thuiskom gewoon rust, lekker op de bank ploffen en niemand die wat zegt. Ik heb me het heel erg laten opkroppen en daarom heb ik je eruitgeschopt, ik.

Onze relatie was niet meer wat het was, ik wilde je terug, maar toen je na lang aandringen weer terug was voelde ik niet meer wat ik eerst voor je voelde dus daarom dumpte ik je de 2e keer.

nu een paar weken later mis ik je echt meer en meer, ik besef dat ik met jou oud kan worden en dat jij serieuze relatiemateriaal bent, je durft tenminste je bek open te trekken en af te bijten en tegelijk ook heel lief te zijn voor me.

Ik moet echt ook iedere dag aanhoren wat een domme fout ik heb gemaakt, ik weet dat ik je niet terug meer krijg, maar ik zou het graag willen. Ik wil gewoon met jou weer naar Spanje en naar leuke restaurants en af en toe toeren door Nederland. Sorry ik dacht dat onze relatie niet meer te fixen was en dat rekende ik mezelf aan, daarom schopte ik je de 2e keer eruit omdat ik me schuldig voelde.

Ik hou nog steeds van je en ik wil je niet nog een keer kwijt , ik hoop dat je dat inziet en dat je mijn domme zet vergeeft want ik kan gewoon niet van een ander houden.

xxx M

ze zal haar hele leven singel blijven dan... -O- ikzelf denk ik ook...
pi_110721516
Vertel nu eerlijk, je wilt het echt niet proberen?
Rustig aan.
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:04:28 #237
64831 2NutZ
pi_110721627
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Sanchos het volgende:
ik kreeg dit via een vriendin via de mail.

[..]

Lief mailtje... serieus :) duidelijk toch.
pi_110721682
Waarom kreeg je dat 'via een vriendin'?
pi_110721886
wat lief, gewoon opnieuw proberen en het samenwonen uitstellen tot ze de dertig is gepasseerd
de stressbaan die ze heeft zal dan een stuk minder stresserig zijn
pi_110721905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef L-E het volgende:
Sanchos heeft d'r geblokt.

Wel een lief mailtje, ik zou haar denk ik nog een kans geven.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 15:57:52 #241
70532 loveli
N
pi_110724581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef L-E het volgende:
Waarom zet je zoiets op i'net? Vind ik niet zo netjes. Wel fijn voor ons om alle ins en outs te horen, maar denk dat zoiets beter prive blijft.
crap in = crap out
pi_110724640
Idd, als ze op haar eigen tekst googled, vindt ze het zo terug?
pi_110724715
Ik denk dat die ex vriendin wel van dit topic af weet eigenlijk :o
Rustig aan.
pi_110724734
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat die ex vriendin wel van dit topic af weet eigenlijk :o
Want?
LEAVE KB ALONE.
pi_110724778
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Want?
Want... lange relatie.
Rustig aan.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 24 april 2012 @ 16:04:53 #246
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110724925
Hup Sanchos, je weet wat je te doen staat! ^O^
pi_110725010
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom zet je zoiets op i'net? Vind ik niet zo netjes. Wel fijn voor ons om alle ins en outs te horen, maar denk dat zoiets beter prive blijft.
Mee eens. Dit mailtje is voor TS bestemd, niet voor heel FOK.
pi_110725252
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef L-E het volgende:

[..]

Mee eens. Dit mailtje is voor TS bestemd, niet voor heel FOK.
Als die negatieve mailtjes kunnen, kunnen de positieve toch ook? En ik denk dat ze wel weet dat hij het op een forum post... Maargoed dat terzijde.
Rustig aan.
pi_110725805
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als die negatieve mailtjes kunnen, kunnen de positieve toch ook? En ik denk dat ze wel weet dat hij het op een forum post... Maargoed dat terzijde.
Ze zal weten dat hij actief is op een forum, dat hij hun persoonlijke mails kopieert vast niet.
pi_110727682
Ik snap jullie punt wel hoor, maar moet het van me afschrijven, bij mijn vrienden/verdere familie kan ik niet terecht, die beginnen gelijk met termen als trouwen en kaalplukken/wraak nemen en weet ik veel wat voor een pauper/lowlife adviezen, de enige met wie ik altijd goed kon praten was zijzelf... Met mijn ouders praat ik nooit.

Ik kreeg van me 3 beste maten de advies: fok haar, laat haar branden enzo

En voor de rest, ja, eindelijk duidelijkheid maar ik heb geen fut meer om het te proberen.

Ze weet niet dat ik hier aktief ben tot zover, en als ze het weet tja... zij liet mijn sms/whatsapps/enz ook aan all haar vriendinnen zien, maar dat is niet de reden waarom ik het hier neerzet...

En ik had haar op alles geblokeerd om contact te vermijden, vandaar dat ze dat via haar vriendin deed.
pi_110727727
Wat wil je? Wil je het weer met haar proberen?
Rustig aan.
pi_110727759
mijn hart zegt ja, mijn hoofd nee. maar dat heb ik wel vaker gezegd
pi_110727937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
Zet je hart en hoofd op 1 lijn.
Wat zijn de bottlenecks die in je hoofd spelen om haar terug te nemen? Hoe je behandeld bent? Durf dingen te eisen...
Rustig aan.
pi_110733758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zet je hart en hoofd op 1 lijn.
Wat zijn de bottlenecks die in je hoofd spelen om haar terug te nemen? Hoe je behandeld bent? Durf dingen te eisen...
Verlegen zijn!Niet weet hoe je iets moet zeggen! :'(
pi_110734610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
Ik denk dat je even goed voor jezelf duidelijk moet hebben of je zo gek bent op haar als mens, of dat je gewoon een relatie wil. Want als je het hebt over missen gaat het puur over de relatie, over dingen samen doen. Niet om haar als mens, ik heb nog nergens iets gelezen over haar geweldige persoonlijkheid en haar leuke karaktertrekken die je zou missen. :)

Als je haar mist, om wie zij is, omdat jullie iets heel bijzonders deelden, dan is het de moeite om te kijken in hoeverre je je weer open kan en wil stellen na wat er gebeurd is. Mis je slechts 'een' relatie, dan zijn er nog duizenden vissen in de zee en zou ik hier niet weer in duiken.
pi_110739471
Het mailtje laat zien dat ze wel weet waar ze fout zit. Alleen geeft ze niet aan hoe ze denkt dat ze deze dingen kan veranderen waardoor de relatie wel zou kunnen werken.

Deze relatie kun je beter laten rusten tenzij je gevoel nog wel bij haar ligt, dan zou ik een serieus gesprek aan gaan. Voor de rest nog wat door het stof laten kruipen voor je, ze heeft je veel pijn gedaan en al zou je bij haar terug gaan het vertrouwen zal voorlopig toch op een diepte punt zitten.
pi_110740535
Ze is wel heel erg wispelturig. Wel een lief mailtje inderdaad. Ik zou er nog maar eens goed over nadenken voordat ze je weer teleurstelt.
pi_110751217
TS, ik woon ook al jaren alleen in mijn heerlijke huisje en sta op het punt te gaan samenwonen. Mijn vriend weet al lang dat het eerste half uur nadat ik uit mijn werk kom, hij even zijn kop moet houden. Ik rommel wat in huis, boodschappen uitpakken, koken, of ik ga eerst sporten. Dat is mijn moment om even te landen van een pittige werkdag.

Ik kan dus wel begrijpen dat jouw ex hier moeite mee heeft. Ik kan alleen niet begrijpen dat ze daar niet al veel eerder over heeft gecommuniceerd met je.

Wat ik ook niet kan begrijpen is dat jij haar een tweede kans hebt gegeven en dat haar gevoelens er toen niet meer waren.

En nu ineens weer wel.

Dit meisje, dat eigenlijk al lang een vrouw is, kent zichzelf behoorlijk slecht. En is ook niet in staat haar grenzen aan te geven, duidelijk te communiceren binnen een relatie, compromissen te sluiten.

Ik vraag me dus af of ze concrete voorstellen kan doen waarin ze inzicht toont in haar eigen gedrag en water bij de wijn kan doen. Als ze dit wel kan, kan ik me voorstellen dat je nu aan het twijfelen bent. Toch moet jij je ook bij jezelf afvragen of je nu haar mist, of een relatie. Als jij ook zeker weet dat je voor haar wilt gaan dan zitten gevoelens en gedachten weer op 1 lijn.
pi_110751962
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef Xennia het volgende:
[...]
Dit meisje, dat eigenlijk al lang een vrouw is, kent zichzelf behoorlijk slecht. En is ook niet in staat haar grenzen aan te geven, duidelijk te communiceren binnen een relatie, compromissen te sluiten.

Ik vraag me dus af of ze concrete voorstellen kan doen waarin ze inzicht toont in haar eigen gedrag en water bij de wijn kan doen. [...]
Tja, hoeveel vrouwen (en mannen) hebben het volledige zelfinzicht wat je beschrijft wel?
Ik weet dat ik het bijvoorbeeld ook niet heb hoor.
Dat zijn ook wel hele hoge eisen om aan een persoon te stellen dat hij daar allemaal aan moet voldoen.
pi_110754409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Sanchos het volgende:
ik kreeg dit via een vriendin via de mail:

Hey A

Eerst wil ik zeggen dat ik nog steeds van je hou.
Ik zal je uitleggen wat er afgelopen tijd is gebeurd. Toen je bij mij kwam inwonen had ik het gevoel dat ik mijn eigen plekje kwijt was, je weet dat ik een stressbaan heb. En als ik thuiskom moet ik tijd voor mezelf hebben, maar als jij in mijn huis bent heb ik geen rust momentje, je vraagt hoe was je dag, wat zal ik klaar maken enzo. Ik wil als ik thuiskom gewoon rust, lekker op de bank ploffen en niemand die wat zegt. Ik heb me het heel erg laten opkroppen en daarom heb ik je eruitgeschopt, ik.

Onze relatie was niet meer wat het was, ik wilde je terug, maar toen je na lang aandringen weer terug was voelde ik niet meer wat ik eerst voor je voelde dus daarom dumpte ik je de 2e keer.

nu een paar weken later mis ik je echt meer en meer, ik besef dat ik met jou oud kan worden en dat jij serieuze relatiemateriaal bent, je durft tenminste je bek open te trekken en af te bijten en tegelijk ook heel lief te zijn voor me.

Ik moet echt ook iedere dag aanhoren wat een domme fout ik heb gemaakt, ik weet dat ik je niet terug meer krijg, maar ik zou het graag willen. Ik wil gewoon met jou weer naar Spanje en naar leuke restaurants en af en toe toeren door Nederland. Sorry ik dacht dat onze relatie niet meer te fixen was en dat rekende ik mezelf aan, daarom schopte ik je de 2e keer eruit omdat ik me schuldig voelde.

Ik hou nog steeds van je en ik wil je niet nog een keer kwijt , ik hoop dat je dat inziet en dat je mijn domme zet vergeeft want ik kan gewoon niet van een ander houden.

xxx M

Echt, ze heeft hetzelfde als jij. Ze mist de relatie, niet jou. Ik bedoel, als de 2e keer de gevoelens weg waren, en nu opeens weer terug :?

Ze blijft labiel in mijn ogen. Komop, dat ze het liet opkroppen ok, fouten zijn menselijk. Maar dan gooi je het eruit en ga je er een gesprek over aan. Maar nee, de makkelijkste weg kiezen :')

Dat "Ik kan niet van een ander houden", moet je maar met een korrel zout nemen. Dat zal een maandje ofzo zijn, en over 2 maanden zie je dr bekken met een ander. Tsja shit happens.

Echt, los laten, los laten en nog eens los laten. Ze past gewoon niet bij je, misschien later ooit eens als vrienden, maar dat wellicht ook niet.
pi_110758511
Daarom zeg ik ook, ze za haar hele leven dan single blijven. Een relatie met haar weer beginnen durf ik gewoon niet aan.
pi_110760032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:01 schreef Sanchos het volgende:
Daarom zeg ik ook, ze za haar hele leven dan single blijven. Een relatie met haar weer beginnen durf ik gewoon niet aan.
Zet het op een rijtje en mail het naar haar? :) Beetje zelfreflectie... Help je medemens.
Rustig aan.
pi_110803998
Ik heb haar vannacht dit gestuurd

quote:
Hey,

Afgelopen weken zijn heel slopend voor mij geweest, huis kwijt, vriendin kwijt dus ik ga je helaas zeggen dat ik je niet terug kan nemen. Het heeft me teveel pijn gedaan door iets wat met een goede communicatie opgelost kon worden, had aan de bel getrokken i.p.v. alles overhoop te gooien. Ik wil geen herhaling en onze relatie zou zelf als ik bij jou terugga nooit meer hetzelfde voelen.

Had gewoon aan de bel getrokken, dan was er niks aan de hand geweest...

- A

En daarmee is het klaar.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 26 april 2012 @ 09:28:43 #264
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110804302
Oke jammer.
pi_110805960
:'(
pi_110806124
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Sanchos het volgende:

[..]

En daarmee is het klaar.
Respect voor je dat je dit zo goed kan doen, ondanks alle frustratie en gevoelens toch zo helder en duidelijk blijven, zonder heel erg naar haar te wijzen.
_O_
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 10:51:06 #267
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_110806448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Sanchos het volgende:

[..]

En daarmee is het klaar.
Ach... zoals Lenny zou zeggen:

;)
pi_110825137
pziez, ben benieuwd naa haar volgende acties en reacties
volgens mij geeft ze he niet zomaar zo snel op
pi_110827038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Tja, hoeveel vrouwen (en mannen) hebben het volledige zelfinzicht wat je beschrijft wel?
Ik weet dat ik het bijvoorbeeld ook niet heb hoor.
Dat zijn ook wel hele hoge eisen om aan een persoon te stellen dat hij daar allemaal aan moet voldoen.
ik vind niet dat je volledig zelfinzicht nodig hebt om als dertiger van jezelf te weten dat je na het werk eerst even moet bij komen en ff niet wilt praten.

ts: knappe mail heb je gestuurd, vind ik.
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 19:26:11 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_110827366
En toch vind ik het jammer dat je haar niet nog een kans geeft :@ True, ze heeft zich ontzettend lomp gedragen maar ik ben zo bang dat je hiermee de vrouw van je dromen laat lopen ;(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 26 april 2012 @ 20:01:16 #271
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_110829414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef MaJo het volgende:
En toch vind ik het jammer dat je haar niet nog een kans geeft :@ True, ze heeft zich ontzettend lomp gedragen maar ik ben zo bang dat je hiermee de vrouw van je dromen laat lopen ;(
Daar ben ik het zo niet mee eens.
pi_110829452
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

donderdag 26 april 2012 @ 20:46:01 #273
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110832001
verkeerde topic
pi_110847230
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

pi_110850047
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
pziez, ben benieuwd naa haar volgende acties en reacties
volgens mij geeft ze he niet zomaar zo snel op
Nee, dat weet ik, maar ik wil echt gewoon geen herhaling, dat werkt gewoon niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

ik vind niet dat je volledig zelfinzicht nodig hebt om als dertiger van jezelf te weten dat je na het werk eerst even moet bij komen en ff niet wilt praten.

ts: knappe mail heb je gestuurd, vind ik.
My toughts exactly

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.
  Moderator vrijdag 27 april 2012 @ 09:16:38 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_110851125
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 08:09 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik, maar ik wil echt gewoon geen herhaling, dat werkt gewoon niet.

[..]

My toughts exactly

[..]

Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.
Dat snap ik wel, het zal waarschijnlijk nooit meer worden zoals het was. Ik ben ook een hopeloze romanticus :@ Het is gewoon jammer dat ze die tweede kans verpest heeft, ik denk dat het toen nog goed had kunnen komen, nu is het gewoon te laat...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_110853228
Iedereen heeft af en toe zijn zwakke of labiele momenten. Jouw ex had ze blijkbaar weinig, je viel zelfs op haar sterke nuchtere karakter. Probleem is dat op het moment dat zij wel zo'n labiel moment heeft zij (maar ook jij) niet weet hoe ze er mee om moet gaan en dus rare dingen gaat doen. Het is niet zo dat ze geschift is en om niets in paniek raakt. De eerste keer was het door de nieuwe situatie waarin ze geen rust vond, de tweede keer omdat ze niet om kan gaan met hoe je veranderd was. Jij hebt ook niet de ervaring met deze emotionele uitspattingen om op zo'n moment de kern van het probleem uit al deze emoties te filteren en om deze te bespreken of om in ieder geval de situatie niet verder te laten escaleren tot de storm is gaan liggen.

Als je er nog voor wil vechten kan het nog goed komen. Bespreek uitgebreid wat er gebeurd is, wat had zij anders moeten doen en wat had jij anders moeten doen. Mocht dit lukken kan je voorzichtig weer gaan daten. Kondig aan dat je haar gaat prikkelen, haar uit gaat dagen en probeer met elkaars emoties om te gaan.

Tot zover mijn analyse, eigenlijk heb ik een hekel aan psychologie, maar heb wel de ervaring met een vriendin die regelmatig emotionele uitspattingen heeft.
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 11:18:48 #278
70532 loveli
N
pi_110855023
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 08:09 schreef Sanchos het volgende:
Geef het een paar maanden en het weegt niet meer zo zwaar. Woorden als "nooit" of "altijd" zijn wat overdreven. Dit is heus wel iets waar je overheen zult komen en over 50 jaar neem je het haar echt niet meer kwalijk.

Maar je hebt je beslissing genomen en zij is geen optie meer, toch?
crap in = crap out
pi_110855630
Dat weet ik niet, de ene minuut moet ik niks van haar hebben en de ander minuut zou ik niets liever dan haar willen hebben. Daarom nu afstand houden voorlopig. Ik heb ook helemaal geen behoefte aan andere vrouwen, ik heb zelfs spijt dat ik een paar dagen terug uit eten ben geweest met een vriendin van mij...

Daarom even de achtbaan uitzitten ;) 1e 2 weken voelde ik helemaal niks, dacht ik van, zo ik ben helemaal klaar met haar en moet ik niks van haar hebben, maar begin haar meer en meer te missen, dacht eerst dat ik de relatie miste, maar ik mis haar dus... }:|

lang leven verliefd zijn, (dat ben ik nog na 1 jaar)
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 12:58:24 #280
70532 loveli
N
pi_110858535
Ik ben een sucker voor happy-endings, maar niet ten koste van alles. En ik ben tegen blind vergeven en vergeten, zonder er iets van te leren en te verbeteren.

Volgens mij zijn er aangrijpingspunten zijn om met haar door te gaan en ook argumenten om het niet te doen, jij beslist uiteindelijk of je haar in je toekomst wilt.
crap in = crap out
pi_110866796
Ik kreeg dit terug.

quote:
Je hebt daar alle recht toe. Het spijt me, ik wil vragen hoe ik het goed kan maken, maar ik denk dat ik daar te laat mee ben.
Op haar Facebook stond

quote:
Stom wijf wat ik ook ben...
Ik had je nooit moeten laten gaan.
wat is het leven toch zo makkelijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110867071
Nou, mijn hart begint te smelten in ieder geval.

Nu Godshand nog en ben je hopelijk overtuigd haar een kleine kans te gunnen :P

Zit trouwens een beetje te denken en eigenlijk heb je geen reden om het niet nog te proberen... Meestal in een relatie bij derde, vierde of meerdere keren kansen geven is het geen goed idee omdat de relatie zelf verrot is en hopen dat dat opgelost wordt na een break hopeloos is. Terguval keert toch.

In dit geval is m.i. de relatie juist goed maar is hij opgebroken door twee opeenvolgende maar tijdelijke fouten. Hier kan je juist wel hopen op terugval naar het oude, want dat was juist goed (toch?).
pi_110868031
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe. Dit betekend erg veel voor mij... Zelfs mijn zus die haar eigenlijk niet echt moest zegt zelfs tegen mij dat ik haar zeker weten een kans moest geven, want een openbare bekentenis doet een vrouw niet vaak.
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:05:35 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110868083
het is geen openbare bekentenis maar gewoon een stalkpoging.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:06:07 #285
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_110868102
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef Sanchos het volgende:
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe.
Ja natuurlijk doet ze dat. Ze kan het moeilijk gaan ontkennen. Net als bij "Blik op de Weg".
Van die mensen die aan de kant worden gezet en aangesproken. Dan zeggen ze direcht: "Ja, ik geef gewoon toe, ik reed te hard". Ja, NO SHIT SHERLOCK :')

En dat ze dat in het openbaar doet zegt geen bal. Dat is aandachtstrekkerij. Ze vindt zichzelf erg zielig en daar moet aandacht aan worden besteed. Daar zijn sociale media perfect voor.

Ik zeg je: trap er niet weer in. Je bent als oud vuil behandeld en dat gaat ze wéér doen.
pi_110868310
Hey TS,
He vivido con esa puta de un Xennia
Incluso se corre al lado de la olla. Me siento el dolor de tu hermano
pi_110868385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef Sanchos het volgende:
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe. Dit betekend erg veel voor mij... Zelfs mijn zus die haar eigenlijk niet echt moest zegt zelfs tegen mij dat ik haar zeker weten een kans moest geven, want een openbare bekentenis doet een vrouw niet vaak.
Uno nunca sabe con las mujeres ... Y siguen siendo poco fiables putas coño
pi_110868635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:11 schreef S29 het volgende:
Hey TS,
He vivido con esa puta de un Xennia
Incluso se corre al lado de la olla. Me siento el dolor de tu hermano
:') WTF?

Haar naam is Xennia trouwens?
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:21:16 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110868708
Mijn spaans is neit zo goed maar het gaat dus over Xennia die vreemdging toen ze een relatie met s29 had? maar da's toch niet de xennia van FOK! neem ik aan.
Een gedicht over Maanvis
pi_110869023
No no no, mi 'ex' novia es loca por es leal...

y Xennia de Fok? (en nu weer nederlands)

En niet alle vrouwen zijn zo ;) maar ik heb net een week vakantie geboekt naar spanje met 2 vrienden voor volgende week, dus ik laat het hierbij en mocht ik haar over een maand nog missen, tja.. dat zie ik dan wel weer.
pi_110869444
_O-
pi_110869519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:30 schreef Sanchos het volgende:
No no no, mi 'ex' novia es loca por es leal...

y Xennia de Fok? (en nu weer nederlands)

En niet alle vrouwen zijn zo ;) maar ik heb net een week vakantie geboekt naar spanje met 2 vrienden voor volgende week, dus ik laat het hierbij en mocht ik haar over een maand nog missen, tja.. dat zie ik dan wel weer.
No crea nada de. La cría de la puta Xennia, quiero decir que sí
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:44:37 #293
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_110869552
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef S29 het volgende:

[..]

No crea nada de. La cría de la puta Xennia, quiero decir que sí
Lul gewoon Nederlands man.
pi_110869584
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef Maanvis het volgende:
Mijn spaans is neit zo goed maar het gaat dus over Xennia die vreemdging toen ze een relatie met s29 had? maar da's toch niet de xennia van FOK! neem ik aan.
La puta sucia fue raro con todo el mundo. También he cangrejos syfelis y mierda.
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:46:36 #295
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110869626
hable holandais por favor!
Een gedicht over Maanvis
pi_110869682
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:46 schreef Maanvis het volgende:
hable holandais por favor!
De TS is toch spaans
pi_110869720
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:48 schreef S29 het volgende:

[..]

De TS is toch spaans
kan wel, maar wij niet :(
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:49:54 #298
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110869740
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:48 schreef S29 het volgende:

[..]

De TS is toch spaans
half?
Een gedicht over Maanvis
pi_110869774
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

kan wel, maar wij niet :(
Helaas :6
pi_110869955
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:50 schreef S29 het volgende:

[..]

Helaas :6
zo interessant was het vast niet :{w