Vrienden heb ik nog zat, die heb ik altijd gehad en onderhouden om zo maar te zeggen, die weten ook allemaal wat gaande is. Maar hun zijn allemaal nog steeds van het uitgaan, dus ik ga mee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ff oude vrienden opzoeken, kan je gelijk vertellen over die achtbaan van je relatie?
Makkelijk te zeggen als je nooit een relatie hebt gehad, of niet? machoman...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Welkom op het pad der vergankelijke liefde, verman je en ga niet lopen kniezen, het is maar een vrouw, gedraag je als een man.
Je kunt ook niet in je eentje voor een relatie vechten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Sanchos het volgende:
en het is definitief over. Mevrouw zegt dat ik helemaal veranderd ben en heel afwezig, dus ik vroeg waaruit ze dat opmaakte, dat antwoord kon ze me niet geven, dus ik vraag wat is er aan de hand?
Begon ze een heel verhaal dat ik haar niet vertouw, dat ik d'r niet meer wilde en bla bla bla bla...
Dus ik zei, als ik jou niet wilde was ik niet teruggekomen, wat is er nu aan de hand? ik heb het gevoel dat er wat anders is.
Zegt zij, ja ik voel niks meer voor deze relatie, ik loop mezelf voor de gek te houden en jij loopt het alleen erger te maken. Dus ik ben linea recta de deur uitgelopen, ik geloof me oren niet, het is altijd mijn schuld..
de mazzel... ik loop met een gat in mijn hart rond en heb zin voor de trein te springen bij wijze van spreken. 1 jaar lang geen gezeik niks en het gaat 1 keer fout. Ik heb geen zin meer om voor te vechten.
Heel simpel, ik heb haar geblocked. Over en uit, hoe pijn ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Xennia het volgende:
Ik verwacht trouwens dat ze je binnen 2 weken smst dat ze je (aandacht) mist.
Hoe ga je met zo'n sms om?
24quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
Klinkt leuk sanchos, hoe oud ben je nu? Moet je anders niet toch wel zelf een hutje opzoeken?
klopt is het ook.. als jij een tijdje alleen in een woning hebt gewoond, is het JOUW huis... klinkt heel lullig, maar zo werkt het bij een hoop mensen wel.quote:Op maandag 2 april 2012 20:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
@ dolfina-chica: Dat kan wel zijn, maar ik denk dat hier gesproken werd over emotioneel bezit. Bijna territoriaal...
Ik kan me dat levendig voorstellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:37 schreef dolfina-chica het volgende:
Wat een doos!!!!![]()
![]()
weet gewoon niet wat ze wil!!!![]()
![]()
![]()
sterkte!!!
[..]
klopt is het ook.. als jij een tijdje alleen in een woning hebt gewoond, is het JOUW huis... klinkt heel lullig, maar zo werkt het bij een hoop mensen wel.
Stalkt ze je weer?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef Sanchos het volgende:
2 dagen verder maar geen pijn meer, ik ben er veel sneller overheen dan ik dacht.
Wat met haar aan de hand is boeit me niet meer, hoef het niet eens te weten. Ik vind dat ik het goed gedaan hebt, je kan achteraf altijd roepen het had beter gekund, maar dat is altijd achteraf.
Thanks voor alle steun!
Gokje: dat gaat nog wel wat fluctueren. Kan me niet voorstellen dat je er echt al overheen bent.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef Sanchos het volgende:
2 dagen verder maar geen pijn meer, ik ben er veel sneller overheen dan ik dacht.
Ja, doe er een schepje bovenop... Dit is geen emo-TV waarbij iedereen hoort te gaan huilen hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Geloof me... de emotionele momenten komen wel weer....
Sterkte
Mwah, na een relatie van anderhalf jaar met iemand waar hij duidelijk gek op was is het niet raar om te denken dat de klap vroeg of laat toch wel komt hoor. Kun je wel met termen als emo-TV gaan strooien, maar het is vrij menselijk om te rouwen als je iemand verliest.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, doe er een schepje bovenop... Dit is geen emo-TV waarbij iedereen hoort te gaan huilen hoor
Natuurlijk dat wel, maar rouw kan 2 dagen duren of 3 maanden...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef L-E het volgende:
maar het is vrij menselijk om te rouwen als je iemand verliest.
Nog iets gehoord van haar? Hebben haar vrienden jou nog lastig gevallen oid?quote:
beter doe je haar. Leuk voor je ex hihiquote:Op woensdag 11 april 2012 16:20 schreef Sanchos het volgende:
Ik werd zaterdag met uitgaan vies nagekeken door een vriendin van haarzou het moddergooien begonnen zijn
![]()
boeit me niet eens, na de 4e keer heb ik mijn middelvinger gewoon opgestoken naar d'r, gestapo praktijken.
Ja natuurlijk is dat modderslingeren begonnen. Je hebt een kleine piemel, ze is nooit klaargekomen, je gooide de vuile was op haar kussen, bracht in die week nooit een bloemetje mee en je stinkt uit je mond.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:20 schreef Sanchos het volgende:
Ik werd zaterdag met uitgaan vies nagekeken door een vriendin van haarzou het moddergooien begonnen zijn
![]()
boeit me niet eens, na de 4e keer heb ik mijn middelvinger gewoon opgestoken naar d'r, gestapo praktijken.
Zou de eer aan mezelf houden en geen middelvingers opsteken. Als een ander zich beneden peil gedraagt, is dat geen vrijbrief om af te zakken naar datzelfde niveau. Gewoon zelf netjes blijven.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:20 schreef Sanchos het volgende:
![]()
Dat was een betere optiequote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
beter doe je haar. Leuk voor je ex hihi
Ja, van meisjes in de leeftijdscategorie 12-22quote:Op woensdag 11 april 2012 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat modderslingeren begonnen. Je hebt een kleine piemel, ze is nooit klaargekomen, je gooide de vuile was op haar kussen, bracht in die week nooit een bloemetje mee en je stinkt uit je mond.
Je weet toch hoe dat gaat?
Daar geef ik je helemaal gelijk in hoor, alleen ze zat te spioneren, dat mens is 32 en na een hele avond achter mijn reet aanlopen is mijn geduld wel zo een beetje weg, was ook meer van 'ik weet waar jij mee bezig bent trut...'quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou de eer aan mezelf houden en geen middelvingers opsteken. Als een ander zich beneden peil gedraagt, is dat geen vrijbrief om af te zakken naar datzelfde niveau. Gewoon zelf netjes blijven.
Praten? Ze wil toch weer verder oid?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:02 schreef Sanchos het volgende:
1x raden wie voor mijn deur stond gisterenavond... ze wilde 'praten'. Vaag, je denkt iemand na 1 jaar wel te kennen. Haar hele karakter/persoonlijkheid is 180graden gedraaid.
Ik heb tegen haar gezegd dat ik geen trek erin heb en dat het gewoon over is. Ik wil echt nooit meer aan vriendinnetjes beginnen
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:24 schreef Sanchos het volgende:
Ja, van meisjes in de leeftijdscategorie 12-22als je 30 bent slaat dat nergens op.
Vriendjes dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:02 schreef Sanchos het volgende:
1x raden wie voor mijn deur stond gisterenavond... ze wilde 'praten'. Vaag, je denkt iemand na 1 jaar wel te kennen. Haar hele karakter/persoonlijkheid is 180graden gedraaid.
Ik heb tegen haar gezegd dat ik geen trek erin heb en dat het gewoon over is. Ik wil echt nooit meer aan vriendinnetjes beginnen
In elke relatie is weleens een moment van twijfel, ook in een goede. Alleen had ze die eerder moeten uitspreken in plaats van je eruit moeten schoppen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar weggestuurd, Ik heb gezegd dat ik iemand zoek die weet wat ze wilt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Godshand het volgende:
Wat een kutend. Niet meer contact opnemen TS, laat die hoer maar stikken!
Tsja de reden dat ze niet meer verder wil kan je alleen maar gissen:
-je begon toch te lief en te beschikbaar te worden
Is het die reden dus. Tsja, toch lekker links laten liggen, je hebt geprobeerd hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar weggestuurd, Ik heb gezegd dat ik iemand zoek die weet wat ze wilt.
Wat wel heel appart is, dat sinds ik haar negeer en afstoot, ze ineens mij leuker lijkt te vinden, maar hard to get of het klootzakvriendje spelen is voor mij niet weggelegd, ik ben een 1e klas klerelijer, maar ik kan dat niet tegen mensen waarvan ik hou... Ik heb het idee steeds meer dat ik te aardig tegen haar deed en dat ze daarom had van, de mazzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |