Maar om zo labiel te reageren als TS heeft gequote in het vorige deel? Meteen na 6 dagen een 180 graden draai van "fuck off ik moet je niet meer?" uit onzekerheid/watdanook? Ik zou ook mijn bedenkingen hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef DeHovenier het volgende:
Vast wel. Ze wil gewoon nog niet samenwonen, en heeft spijt gekregen van d'r beslissing om het wel te proberen.
Dan nog, dat had ze toch kunnen incalculeren? Dan ben je wel erg naief, als je verwacht dat een 24 jarige knul zomaar dit even kanquote:Op zondag 25 maart 2012 21:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zou welleens haar kant van het verhaal willen 'lezen'
TS = 24, heeft nog nooit op zichzelf gewoont en trok meteen uit het ouderlijk huis in bij haar ... en misschien miste ze op dat gebied nog een stukje volwassen gedrag in die proefweek bij haar thuis.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan nog, dat had ze toch kunnen incalculeren? Dan ben je wel erg naief, als je verwacht dat een 24 jarige knul zomaar dit even kan
Daarbij komt TS verder erg rustig en duidelijk over. Misschien dat hij de vaatwasser niet goed kan inruimen, maar wat dan nog? Als je van hem houdt, dan heb je dat toch voor hem over. Het klinkt gewoon beetje labiel, na 5 dagen iemand er al uitstampen...
Misschien is EilandjeOnline je ex?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef Sanchos het volgende:
Thanks godshand, precies wat ik wilde zeggen, daarnaast ben ik echt niet de moeilijkste, ik heb geen problemen met koken, in die.hele week heb ik dat gedaan, en afgeruimd, en gewoon meegeholpen met het huishouden... Zeg gewoon wat je denk EilandjeOnline, je roept iets over een proefweek, lijkt wel of je meer weet dan mij? Als we al bijna een jaar samen zijn, een paar keer op vakantie zijn zijn geweest waar je weken op elkaars lip zit en dat allemaal prima is gegaan. Maar zeg maar wat er zo.onvolwassen aan mij is? Ik heb grote verantwoordelijkheden op mijn werk en werk daar keihard, maar zeg het maar, ik heb al 4 jaar achter elkaar ieder jaar 4 maanden op een huis van een maat gepast omdat hij voor zijn werk naar het buitenland moet, ik weet vast niet wat verantwoordelijkheid nemen is...
Maar goed, ik mis haar verschrikkelijk en hou nog steeds van haar, dus weet ook niet.wat ik ermee aanmoet.
Pfff, ik wil naar haar terugquote:Hey lieverd, wil je e alsjeblieft nog een kans geven, ik wil niet zonder jou verder...
please geef me nog 1 kans, ik weet ook niet wat mij bezielde. xxx
De katten zijn het probleem niet, we hadden 1 kamer waar alle kleding lag en de katten niet mochten komenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:19 schreef beeer het volgende:
Iedereen verdient een tweede kans.
Maar zeg wel dat ze een paar katten opoffert ter verzoening. Ben je daar ook gelijk vanaf.
Thanksquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben zeker geen ex maar gewoon iemand die beide topics het afgelopen weekend heeft doorgelezen, wat me naast het leeftijdsverschil opviel was dat je nooit echt nog op jezelf hebt gewoont met alles wat erbij komt kijken, 1 en 1 was 2 voor mij maar succes met je tweede kans.
Ik ga vanavond sms'en, wil d'r wel terug, vanaf het eerste moment al... Maar ik ben iemand die zich niet heel snel laat kennen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:45 schreef Fingon het volgende:
dude gewoon doen, waar vind je nog zo'n roodharige schone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |