abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109459489
Vervolg op iemand leuk vinden maar...

Wat ik nu verder ga doen?

Ik ga kijken of ze mij echt terug wilt.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 13:32:02 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_109460393
-Gekoppeld aan deel 1-
pi_109460484
Vast wel. Ze wil gewoon nog niet samenwonen, en heeft spijt gekregen van d'r beslissing om het wel te proberen.
Children of the night. What music they make.
pi_109461617
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef DeHovenier het volgende:
Vast wel. Ze wil gewoon nog niet samenwonen, en heeft spijt gekregen van d'r beslissing om het wel te proberen.
Maar om zo labiel te reageren als TS heeft gequote in het vorige deel? Meteen na 6 dagen een 180 graden draai van "fuck off ik moet je niet meer?" uit onzekerheid/watdanook? Ik zou ook mijn bedenkingen hebben.

TS, hoop voor je dat het nog goed komt, ik zou het wel kunnen tolereren met oog voor de toekomst als het een eenmalig iets is en ze het kan uitleggen... Van wat je voor de rest vertelde klonk ze inderdaad als een nuchter en tof wijf.
pi_109462699
Ik ga het tijd geven, ik heb toch geen behoefte aan een ander.
pi_109484121
lol wtf @haar reactie. Daar zit toch iets mis in 't hoofd :P
Beneath the gold, bitter steel
pi_109484202
Ik zou de eer aan mijzelf houden met zo'n psycho bitch.
pi_109503123
Wow, wat een plotseling wending in dit verhaal. Zoals je haar beschreef past dit gedrag niet bij haar. Vanwaar dat labiele ineens? Ik geloof dat dat me wel zorgen zou baren hoor.
pi_109504985
Ik vind het helemaal niet gek. Ik bedoel, vrouw en 30, gevaarlijke combinatie :')

Het wordt nu opeens heel definitief door dat samenwonen, en dan beseft ze of ze dit wel wil op haar 30ste, net zoals haar baan etc. Kortom, 30-ers dilemma aktie :P

Liedje erbij:

(Leuke Doe Maar cover :P )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109505888
5 katten was al een aanwijzing natuurlijk. Het maakt haar misschien nog geen Crazy Cat Lady maar het gaat die richting op
pi_109506987
Ik vind het raarrrrr...

Maarja je hebt de controle over jezelf in ieder geval.. GL
Rustig aan.
pi_109508257
ik zou welleens haar kant van het verhaal willen 'lezen'
TS = 24, heeft nog nooit op zichzelf gewoont en trok meteen uit het ouderlijk huis in bij haar ... en misschien miste ze op dat gebied nog een stukje volwassen gedrag in die proefweek bij haar thuis.
pi_109509468
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik zou welleens haar kant van het verhaal willen 'lezen'
TS = 24, heeft nog nooit op zichzelf gewoont en trok meteen uit het ouderlijk huis in bij haar ... en misschien miste ze op dat gebied nog een stukje volwassen gedrag in die proefweek bij haar thuis.
Dan nog, dat had ze toch kunnen incalculeren? Dan ben je wel erg naief, als je verwacht dat een 24 jarige knul zomaar dit even kan :')

Daarbij komt TS verder erg rustig en duidelijk over. Misschien dat hij de vaatwasser niet goed kan inruimen, maar wat dan nog? Als je van hem houdt, dan heb je dat toch voor hem over. Het klinkt gewoon beetje labiel, na 5 dagen iemand er al uitstampen...
pi_109535582
quote:
13s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan nog, dat had ze toch kunnen incalculeren? Dan ben je wel erg naief, als je verwacht dat een 24 jarige knul zomaar dit even kan :')

Daarbij komt TS verder erg rustig en duidelijk over. Misschien dat hij de vaatwasser niet goed kan inruimen, maar wat dan nog? Als je van hem houdt, dan heb je dat toch voor hem over. Het klinkt gewoon beetje labiel, na 5 dagen iemand er al uitstampen...
_O_
Rustig aan.
pi_109552537
Thanks godshand, precies wat ik wilde zeggen, daarnaast ben ik echt niet de moeilijkste, ik heb geen problemen met koken, in die.hele week heb ik dat gedaan, en afgeruimd, en gewoon meegeholpen met het huishouden... Zeg gewoon wat je denk EilandjeOnline, je roept iets over een proefweek, lijkt wel of je meer weet dan mij? Als we al bijna een jaar samen zijn, een paar keer op vakantie zijn zijn geweest waar je weken op elkaars lip zit en dat allemaal prima is gegaan. Maar zeg maar wat er zo.onvolwassen aan mij is? Ik heb grote verantwoordelijkheden op mijn werk en werk daar keihard, maar zeg het maar, ik heb al 4 jaar achter elkaar ieder jaar 4 maanden op een huis van een maat gepast omdat hij voor zijn werk naar het buitenland moet, ik weet vast niet wat verantwoordelijkheid nemen is...

Maar goed, ik mis haar verschrikkelijk en hou nog steeds van haar, dus weet ook niet.wat ik ermee aanmoet.
pi_109554935
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef Sanchos het volgende:
Thanks godshand, precies wat ik wilde zeggen, daarnaast ben ik echt niet de moeilijkste, ik heb geen problemen met koken, in die.hele week heb ik dat gedaan, en afgeruimd, en gewoon meegeholpen met het huishouden... Zeg gewoon wat je denk EilandjeOnline, je roept iets over een proefweek, lijkt wel of je meer weet dan mij? Als we al bijna een jaar samen zijn, een paar keer op vakantie zijn zijn geweest waar je weken op elkaars lip zit en dat allemaal prima is gegaan. Maar zeg maar wat er zo.onvolwassen aan mij is? Ik heb grote verantwoordelijkheden op mijn werk en werk daar keihard, maar zeg het maar, ik heb al 4 jaar achter elkaar ieder jaar 4 maanden op een huis van een maat gepast omdat hij voor zijn werk naar het buitenland moet, ik weet vast niet wat verantwoordelijkheid nemen is...

Maar goed, ik mis haar verschrikkelijk en hou nog steeds van haar, dus weet ook niet.wat ik ermee aanmoet.
Misschien is EilandjeOnline je ex? :')

Maar hoe dan ook, je hebt geen reden om in de verdediging te schieten. Niet tegenover ons, maar ook niet tegenover je exvriendin. Zij heeft problemen met de relatie opeens, en wil blijkbaar ook niet gewoon even melden wat haar dwars zit en er samen aan werken. Nee gewoon flippen en dan uitmaken.

In dit geval dus inderdaad jammer voor haar dat jij het uitmaakt. Jij hebt het gevoel dat jij je best voor de relatie hebt gedaan, dus ik zou gewoon tevreden met de beslissing zijn om niet terug te gaan. Moeilijk is dat wel natuurlijk, een jaartje gaat je niet in de kouwe kleren zitten...
pi_109555202
Wat een rare zet opeens van haar, Sanchos.

Wat ging er dan vooraf aan haar sms?
pi_109559704
Ze was alleen een beetje afwezig, toen ik ernaar vroeg wat er aan de hand was, zegt, nee niks hoor. Dus waarschijnlijk wel.

Vanochtend kreeg ik dit SMS'je

quote:
Hey lieverd, wil je e alsjeblieft nog een kans geven, ik wil niet zonder jou verder...
please geef me nog 1 kans, ik weet ook niet wat mij bezielde. xxx
Pfff, ik wil naar haar terug ;(
pi_109559827
Nog niet terug smsen hoor, laat haar maar even in haar sop gaar koken. :{w
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_109560583
Nee heb ik nog niet gedaan... Mijn hele familie zegt dat ik het gewoon nog een kans moet geven, mijn naaste vrienden zeggen dat ik d'r moet dumpen, voorgoed, en haar vrienden zeggen dat ze het weer goed moet maken.
pi_109561047
Iedereen verdient een tweede kans.

Maar zeg wel dat ze een paar katten opoffert ter verzoening. Ben je daar ook gelijk vanaf.
pi_109561627
ik ben zeker geen ex maar gewoon iemand die beide topics het afgelopen weekend heeft doorgelezen, wat me naast het leeftijdsverschil opviel was dat je nooit echt nog op jezelf hebt gewoont met alles wat erbij komt kijken, 1 en 1 was 2 voor mij maar succes met je tweede kans.
pi_109561761
dude gewoon doen, waar vind je nog zo'n roodharige schone?
Beneath the gold, bitter steel
pi_109562061
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:19 schreef beeer het volgende:
Iedereen verdient een tweede kans.

Maar zeg wel dat ze een paar katten opoffert ter verzoening. Ben je daar ook gelijk vanaf.
De katten zijn het probleem niet, we hadden 1 kamer waar alle kleding lag en de katten niet mochten komen ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben zeker geen ex maar gewoon iemand die beide topics het afgelopen weekend heeft doorgelezen, wat me naast het leeftijdsverschil opviel was dat je nooit echt nog op jezelf hebt gewoont met alles wat erbij komt kijken, 1 en 1 was 2 voor mij maar succes met je tweede kans.
Thanks ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:45 schreef Fingon het volgende:
dude gewoon doen, waar vind je nog zo'n roodharige schone?
Ik ga vanavond sms'en, wil d'r wel terug, vanaf het eerste moment al... Maar ik ben iemand die zich niet heel snel laat kennen.
pi_109562129
Kut voor je bra, gewoon rustig doen en geen impuls dingen.. Sowieso gèèn impulsdingen sturen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')