abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93438733
Ik zit met een dilemma,

Eigenlijk ben ik helemaal niet van relaties en verliefd zijn enzulks omdat ik echt al een paar slechte ervaringen heb met relaties. Maar toch vind ik iemand al heel lang leuk. maar het probleem is dat zij 29 is en ik 23, ik ken haar al sinds mijn 9e, het is iemand met een geweldig en sterk karakter, ze heeft droge humor (hou ik van), alleen ze is ook de dochter van mijn ouders beste vrienden. Dus ik durf ook niet 1,2,3 op haar af te stappen. Afgelopen week zag ik haar bij een feestje van haar ouders, ik knoopte een praatje met d'r aan, kort maar leuk gesprek opzich, toen maar een beetje afgekapt omdat ik het gevoel had dat iedereen naar ons keek.

Het dillema is gewoon dat ik bang ben afgewezen te worden, de relatie tussen haar en mijn ouders verstoord word, onze ouders ermee gaan bemoeien (samen leuk dingen doen :') ),en ze 6 jaar ouder is.

Maar ze is wel zo een beetje de enige die ik echt leuk vind sinds jaren en ook echt de moeite waard.

Wat moet ik hiermee?

Ik heb het gevraagd aan vrienden, maar die zeggen allemaal ah joh, nooit geschoten altijd mis...
pi_93438828
Ja inderdaad , niet geschoten is altijd mis , en age ain't nothing but a number.
Soms klikt het gewoon tussen iemand en dan maakt leeftijd niets uit.
pi_93439337
dus er zit niks anders op :P
pi_93439577
Anders ga je gewoon een keer wat met haar drinken. Is er geen klik, niks aan de hand. Zowel, wordt het misschien tijd om wat meer open kaart met haar te spelen. Succes! ;)
Soms
pi_93440634
Ik heb nooit moeite meisjes te benaderen. Behalve bij deze natuurlijk weer :'(
pi_93441722
Wat maakt de leeftijd nou weer uit?

Gewoon proberen.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:17:28 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93441760
De vriendschap tussen jullie beide ouders wordt er echt niet door verstoord hoor. Tenzij je haar verkracht, dat vinden ze vast niet relaxed als je dat doet.

Maar gewoon vragen of ze eens zin heeft om wat te drinken, is echt niks mis mee.
Gourmetten of steengrillen?
pi_93442250
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef Silenus het volgende:
De vriendschap tussen jullie beide ouders wordt er echt niet door verstoord hoor. Tenzij je haar verkracht, dat vinden ze vast niet relaxed als je dat doet.

Maar gewoon vragen of ze eens zin heeft om wat te drinken, is echt niks mis mee.
Ik ben gewoon te pussy... als ik haar weer irl zie dan knoop ik wel weer een praatje en vraag of ze zin heeft is een keer iets te drinken, ze woon vlakbij het centrum van amsterdam dus gelegenheden om te drinken zat.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef Phantomesse het volgende:
Wat maakt de leeftijd nou weer uit?

Gewoon proberen.
Zij is volwassen, ik ben 'jong' volwassen, kan zijn dat ze me te jong vindt.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:36:02 #9
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93442537
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef Sanchos het volgende:Zij is volwassen, ik ben 'jong' volwassen, kan zijn dat ze me te jong vindt.
Maar één manier om erachter te komen...

quote:
als ik haar weer irl zie dan knoop ik wel weer een praatje en vraag of ze zin heeft is een keer iets te drinken, ze woon vlakbij het centrum van amsterdam dus gelegenheden om te drinken zat.
Je weet het zelf al. Misschien heb je wat aanmoediging nodig, dus hier komt ie: kom op je kunt het, Sanchos!

;)
  maandag 28 februari 2011 @ 15:37:33 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93442601
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Ik ben gewoon te pussy... als ik haar weer irl zie dan knoop ik wel weer een praatje en vraag of ze zin heeft is een keer iets te drinken, ze woon vlakbij het centrum van amsterdam dus gelegenheden om te drinken zat.
Vrouwen vinden het vaak niet zo erg dat je wat jonger bent, wel als je je te pussy gedraagt. Maar ik snap wel dat het in dit geval lastig is als je haar al lang kent.
Gourmetten of steengrillen?
pi_93442956
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb nooit moeite meisjes te benaderen. Behalve bij deze natuurlijk weer :'(
Haha, ben zelf 29 en heb wel wat gerommeld met mn vroegere buurjongetje die nu 23 is en onze ouders zijn goed bevriend :D Mijn moeder weet het en die vindt het alleen maar grappig. Volgens mij weet zijn vader het ook, want die laat wel eens wat opmerkingen vallen. Heeft verder echt TOTAAL geen invloed op hen! Ze vinden het geloof ik alleen maar grappig :`)

Dus stel je niet aan en hossel die chick :7
Sarcasme. Herken het.
pi_93443422
Nou, mijn moeder heeft het dus al jaren door en die vind het dus ook heel grappig, en om me te pesten zegt ze, zal ik met d'r moeder praten? of we kunnen een gezellig met de families op vakantie, zal ik ze uitnodigen voor de koffie dan kunnen jullie praten, of zegt ze, ja je novia (spaans voor vriendinnetje) is er vanavond ook, waar iedereen bij staat (gezin), en dan vraagt iederen, wie dan??? zeg ik weer waar heb je het over. maar dit doet ze omdat dat het enige is waar ze me kan pesten omdat ik toch vaak nergens van aantrek :P

Waar ik gewoon bang voor ben is afgewezen te worden, en straks weet iedereen het en wordt ik aangekeken van: :')
pi_93443490
Als dat is waar je bang voor bent... moet je er juist voor gaan. Fuck die mensen. Dat gaat wel weer over. Stel dat dat niet gebeurt en je mag gaan genieten van haar..?

Je moet gaan voor wat je wilt ..
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93443508
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:57 schreef Sanchos het volgende:
Nou, mijn moeder heeft het dus al jaren door en die vind het dus ook heel grappig, en om me te pesten zegt ze, zal ik met d'r moeder praten? of we kunnen een gezellig met de families op vakantie, zal ik ze uitnodigen voor de koffie dan kunnen jullie praten, of zegt ze, ja je novia (spaans voor vriendinnetje) is er vanavond ook aan tafel, en dan vraagt iederen, wie dan??? zeg ik weer waar heb je het over. maar dit doet ze omdat dat het enige is waar ze me kan pesten omdat ik toch vaak nergens van aantrek :P

Waar ik gewoon bang voor ben is afgewezen te worden, en straks weet iedereen het en wordt ik aangekeken van: :')
Ahhu, alsof zij het echt gaat rondbazuinen dat jij haar hebt benaderd en zij vervolgens keihard "NEE!" zei. Die meid is 29 hoor, geen 12 ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_93445080
Dan ga ik d'r ff een e-mail sturen, (ik heb d'r nummer niet).
pi_93447103
Hee, hoo, lets go! Zou het wel luchtig houden, dan kan je nooit veel schade oplopen.
Of ben ik nu laf? :)
Soms
  maandag 28 februari 2011 @ 19:16:23 #17
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_93453503
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef Sanchos het volgende:
Dan ga ik d'r ff een e-mail sturen, (ik heb d'r nummer niet).
En? Verstuurd?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_93453934
jup dit is de mail, ik heb het kort gehouden.

quote:
Hey Chris

Hoe gaat het? heb je je zaterdag nog vermaakt?

Heb je zin om aankomend weekend wat te gaan drinken?

gr,
A
pi_93504516
niks teruggekregen...
pi_93511307
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Sanchos het volgende:
niks teruggekregen...
wacht maar af, misschien kijkt ze niet altijd haar mail, is ze druk... pas na een week moet je je ECHT druk maken denk ik.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_93529384
ja, ik kijk zo af en toe ook naar me mail, dus echt druk maak ik me niet.
pi_93529460
tvp - ik ben nieuwsgierig
pi_93529462
Wie niet waagt, die niet wint...

Denk er alleen wel aan dat er een kans is dat ze een andere jongen ontmoet, en dat zul jij dna moeten accepteren.
Misschien zul je er wel ontzettend spijt van hebben dat je nooit een poging hebt gewaagd, maar dan is het al te laat en word je er misschien wel steeds mee geconfronteerd :Y
pi_93529718
ff afwijzingstopic volgen

pi_93567903
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wie niet waagt, die niet wint...

Denk er alleen wel aan dat er een kans is dat ze een andere jongen ontmoet, en dat zul jij dna moeten accepteren.
Misschien zul je er wel ontzettend spijt van hebben dat je nooit een poging hebt gewaagd, maar dan is het al te laat en word je er misschien wel steeds mee geconfronteerd :Y
Een ander heeft ze 100% zeker niet, maar misschien valt ze op lang en blond ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:

ff afwijzingstopic volgen

[ afbeelding ]
Kansloze troll :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')