Ik ben gewoon te pussy... als ik haar weer irl zie dan knoop ik wel weer een praatje en vraag of ze zin heeft is een keer iets te drinken, ze woon vlakbij het centrum van amsterdam dus gelegenheden om te drinken zat.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef Silenus het volgende:
De vriendschap tussen jullie beide ouders wordt er echt niet door verstoord hoor. Tenzij je haar verkracht, dat vinden ze vast niet relaxed als je dat doet.
Maar gewoon vragen of ze eens zin heeft om wat te drinken, is echt niks mis mee.
Zij is volwassen, ik ben 'jong' volwassen, kan zijn dat ze me te jong vindt.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:16 schreef Phantomesse het volgende:
Wat maakt de leeftijd nou weer uit?
Gewoon proberen.
Maar één manier om erachter te komen...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef Sanchos het volgende:Zij is volwassen, ik ben 'jong' volwassen, kan zijn dat ze me te jong vindt.
Je weet het zelf al. Misschien heb je wat aanmoediging nodig, dus hier komt ie: kom op je kunt het, Sanchos!quote:als ik haar weer irl zie dan knoop ik wel weer een praatje en vraag of ze zin heeft is een keer iets te drinken, ze woon vlakbij het centrum van amsterdam dus gelegenheden om te drinken zat.
Vrouwen vinden het vaak niet zo erg dat je wat jonger bent, wel als je je te pussy gedraagt. Maar ik snap wel dat het in dit geval lastig is als je haar al lang kent.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te pussy... als ik haar weer irl zie dan knoop ik wel weer een praatje en vraag of ze zin heeft is een keer iets te drinken, ze woon vlakbij het centrum van amsterdam dus gelegenheden om te drinken zat.
Haha, ben zelf 29 en heb wel wat gerommeld met mn vroegere buurjongetje die nu 23 is en onze ouders zijn goed bevriendquote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb nooit moeite meisjes te benaderen. Behalve bij deze natuurlijk weer
Ahhu, alsof zij het echt gaat rondbazuinen dat jij haar hebt benaderd en zij vervolgens keihard "NEE!" zei. Die meid is 29 hoor, geen 12quote:Op maandag 28 februari 2011 15:57 schreef Sanchos het volgende:
Nou, mijn moeder heeft het dus al jaren door en die vind het dus ook heel grappig, en om me te pesten zegt ze, zal ik met d'r moeder praten? of we kunnen een gezellig met de families op vakantie, zal ik ze uitnodigen voor de koffie dan kunnen jullie praten, of zegt ze, ja je novia (spaans voor vriendinnetje) is er vanavond ook aan tafel, en dan vraagt iederen, wie dan??? zeg ik weer waar heb je het over. maar dit doet ze omdat dat het enige is waar ze me kan pesten omdat ik toch vaak nergens van aantrek
Waar ik gewoon bang voor ben is afgewezen te worden, en straks weet iedereen het en wordt ik aangekeken van:
En? Verstuurd?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef Sanchos het volgende:
Dan ga ik d'r ff een e-mail sturen, (ik heb d'r nummer niet).
quote:Hey Chris
Hoe gaat het? heb je je zaterdag nog vermaakt?
Heb je zin om aankomend weekend wat te gaan drinken?
gr,
A
wacht maar af, misschien kijkt ze niet altijd haar mail, is ze druk... pas na een week moet je je ECHT druk maken denk ik.quote:
Een ander heeft ze 100% zeker niet, maar misschien valt ze op lang en blondquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wie niet waagt, die niet wint...
Denk er alleen wel aan dat er een kans is dat ze een andere jongen ontmoet, en dat zul jij dna moeten accepteren.
Misschien zul je er wel ontzettend spijt van hebben dat je nooit een poging hebt gewaagd, maar dan is het al te laat en word je er misschien wel steeds mee geconfronteerd
Kansloze trollquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ff afwijzingstopic volgen
[ afbeelding ]
De leeftijd is nu wel het laatste waar TS zich zorgen om zal maken. Hij is net keihard afgewezen via de mail.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
Als dit om leeftijd gaat, don t worry. Ik en mijn vriendin schelen ook welgeteld 6 jaar.
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef Sanchos het volgende:
Ik hoorde gisteren van mijn zus dat ze al een jaar ofzo een andere e-mail adres heeft, dus ik was aan het wachten voor poep.
Je zegt in de OP dat je niet van de verliefdheid e.d. bent en nu zeg je al jaren verliefd op haar te zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:57 schreef Sanchos het volgende:
Nou, mijn moeder heeft het dus al jaren door en die vind het dus ook heel grappig, en om me te pesten zegt ze, zal ik met d'r moeder praten? of we kunnen een gezellig met de families op vakantie, zal ik ze uitnodigen voor de koffie dan kunnen jullie praten, of zegt ze, ja je novia (spaans voor vriendinnetje) is er vanavond ook, waar iedereen bij staat (gezin), en dan vraagt iederen, wie dan??? zeg ik weer waar heb je het over. maar dit doet ze omdat dat het enige is waar ze me kan pesten omdat ik toch vaak nergens van aantrek
Waar ik gewoon bang voor ben is afgewezen te worden, en straks weet iedereen het en wordt ik aangekeken van:
Dat hoeft helemaal niet. Maar het kan zo zijn. Een tijdje elkaar niet zien kan hierbij helpen, omdat je dan als "ander" persoon terug komt. Bij mij was een jaar voldoendequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:30 schreef Sanchos het volgende:
14 jaar ken ik d'r al ja, en ieder jaar zie ik haar varierend van 4 tot 10 keer. En wat je zegt, ik ben dus een beetje bang dat ze me nog ziet als het kleine jongetje. Dus een gesprek is een beter optie dan een e-mail of sms.
Ik woon nog thuis, ik kan wel op mezelf gaan wonen, maar ik wil eerst een vast contract en wat meer spaargeld voor het huis. Ik ben pas vorig jaar afgestudeerd, heb geen baan kunnen vinden tot augustus, toen 4 maanden maar part-time kunnen werken, en nu ga ik pas naar een baan waar ik een fatsoenlijk loon krijg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Je zegt in de OP dat je niet van de verliefdheid e.d. bent en nu zeg je al jaren verliefd op haar te zijn?
Ik begrijp ook dat je nog thuis woont? Zo ja, dan is de kans van slagen denk ik klein aangezien je dan wel in een heel andere levensfase als haar zit.
Weet ik nietquote:
Ik weet niet hoe ze over me denkt, als ik d'r spreek gaat het vaak over werk of vakanties of dingen die we recent meegemaakt hebben. voor hetzelfde geld ziet ze me nu als volwassene.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:48 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Maar het kan zo zijn. Een tijdje elkaar niet zien kan hierbij helpen, omdat je dan als "ander" persoon terug komt. Bij mij was een jaar voldoende![]()
Maar praat er inderdaad eens over. Als je verder volwassen en serieus in het leven staat gaat het prima. Ik heb een relatie gehad met een meid die 6 jaar ouder was, en "date" op het moment een meid die 9 jaar ouder is.
NICE!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:45 schreef Sanchos het volgende:
Kick, kwam d'r tegen in de stad, ze was alleen, dus heb d'r even aangeproken, en woensdag gaan we uit eten.
haha, hoe simpel kan het zijn!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:45 schreef Sanchos het volgende:
Kick, kwam d'r tegen in de stad, ze was alleen, dus heb d'r even aangeproken, en woensdag gaan we uit eten.
bossquote:Op zondag 27 maart 2011 16:45 schreef Sanchos het volgende:
Ik liep met 2 vrienden door de stad en zag d'r lopen, ik zag dat ze alleen was dus ik zei tegen mijn maten dat ik zo terug ben.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef klammenoorseboskat het volgende:
[..]
NICE!
Hoe ging het gesprek? Beetje losjes... en heb jij d'r mee uit eten gevraagd?
daarmee wordt niet bedoelt dat je je broek moet laten zakken en je jongeheer moet laten zien. En wat drinken betekent ook niet dat je ladderzat aan een tafel moet zitten.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:38 schreef n8n het volgende:
Bij uit eten wellicht handig om meteen je intenties duidelijk te maken, wat drinken is sowieso als wat losser dus dan maakt dit minder uit
Niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:36 schreef jstrike het volgende:
En wat drinken betekend ook niet dat je ladderzat aan een tafel moet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |