abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110398903
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom denk je nieteens na wat je fout hebt gedaan 8)7
In welke zin?
pi_110404015
ik ben benieuwd naar haar kant van het verhaal
pi_110404094
Ik ook wel... Ik gun der wel een uitleg mailtje :P
Rustig aan.
pi_110404787
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef beeer het volgende:
Voor de continuiteit van deze draad vind ik ook dat je voor een 3e keer moet gaan. Je hebt niet echt iets te verliezen.
Hahaha :D :')
Ik dacht eerst aan de smsjes van TS te zien dat hij misschien nog wel een 3e x zou gaan
pi_110428558
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.

Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:35:39 #206
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_110428614
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.

Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
Ik vind dat kaartje op de auto best lief. Jammer dat ze wat labiel is.
Je kan zelf het beste inschatten of je haar NOG een kans moet geven of niet.
Niet te veel waarde hechten aan wat users op een forum. Het is jouw leven man.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_110428616
quote:

Tuurlijk, altijd benieuwd naar de psyche van iemand met zulke acties als jij beschreven hebt :P
Gewoon doen.
Beneath the gold, bitter steel
pi_110428761
quote:

Een paar dagen geleden vond je haar nog rijp voor het gesticht.

Mis je een relatie, of mis je haar als mens? Dat is een belangrijk verschil.
pi_110428871
Ik mis de relatie die wij hadden voor het gezeur, dus de 1e jaar waar alles goed in ging.

Ik kan 2 dingen doen.

1 is haar nog een kans geven, maar dan moet ze mij vertellen wat het echte probleem is en er samen uitkomen.
2 ik laat haar los, kijk voor een andere relatie, maar dan weet ik nog niet wat ik tegenkom...

[ Bericht 58% gewijzigd door Sanchos op 17-04-2012 09:52:45 ]
pi_110429962
Ik stem voor optie 2. Dit is gedoemd te mislukken.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 17 april 2012 @ 10:37:01 #211
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110430374
Optie 1 sowieso. Succes ^O^
pi_110434724
Optie 2. Iets met ezel en steen enzo :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_110435215
Optie 2 gaat het sowiezo wel worden, ik zie dit gewoon niet goedkomen. Mij hart zegt 1, maar mijn hoofd zegt 2
pi_110435229
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:45 schreef Sanchos het volgende:
Ik mis de relatie die wij hadden voor het gezeur, dus de 1e jaar waar alles goed in ging.

Ik kan 2 dingen doen.

1 is haar nog een kans geven, maar dan moet ze mij vertellen wat het echte probleem is en er samen uitkomen.
2 ik laat haar los, kijk voor een andere relatie, maar dan weet ik nog niet wat ik tegenkom...
Nu ben je zelf ook labiel, TS..

Als je haar wederom een kans geeft, weet ze zeker dat ze je als voetveeg kan gebruiken.

Haar ''echte'' probleem is waarschijnlijk dat de eerste spanning en verliefdheid er af is en haar gevoelens zich niet verder hebben verdiept. De reden dat ze regelmatig op haar besluit terug komt is dat ze wel de positieve aandacht mist.
En misschien rammelende eierstokken.
pi_110435796
Harde waarheid ja -O-
  Vis een optie? dinsdag 17 april 2012 @ 13:19:23 #216
70532 loveli
N
pi_110436535
Even de emotionele achtbaan uitzitten voor je je eindbeslissing neemt. Emoties zijn rare dingen.
crap in = crap out
pi_110445070
misschien gewoon eerst een goed gesprek hebben samen voor je een besluit neemt, zeker als je zelf niet begrijpt wat haar kant van het verhaal is ... wat ik overigens betwijfel.
pi_110445254
Inderdaad de kans geven om het uit te leggen zodat je het voor jezelf nog beter kan laten rusten, voor de rest geen 3de kans geven inderdaad want dan zal ze je alleen nog maar meer als een voetveeg gaan behandelen.
Je kan nog zoveel van iemand houden en nog zoveel om iemand geven, maar als een relatie gedoemt is om te mislukken dan kan je er beter niet aan beginnen en het bij die 2de kans die ze heeft gehad laten.
pi_110446358
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 16:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
misschien gewoon eerst een goed gesprek hebben samen voor je een besluit neemt, zeker als je zelf niet begrijpt wat haar kant van het verhaal is ... wat ik overigens betwijfel.
Nou, zij zegt dat ik veranderd ben/afweziger ben, sinds deze relatie ben ik wel rustiger geworden ja, en denk ik vaker na voordat ik iets doms wil gaan doen, . Het is iedere keer een andere reden, want eerst benauwde het haar... iemand die afwezig doet haar benauwen?
pi_110446913
Waarom uitleggen? Lekker laten stikken dat wijf, zo geef je dr nog steeds aandacht! :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_110450109
Ach het uit praten oké maar ik zou niet weer een relatie beginnen
Je heb je echte break up sex nog niet gehad of wel?
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_110472435
Ja ik dwing mezelf om haar te negeren, dat missen is iets puur tussen de oren...
pi_110474963
Een vriendin van mij trakteert me op een etentje vanavond, soort van vriendschappelijke date, even weer leren met dates om te gaan om zo maar te zeggen :P
pi_110512433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef Sanchos het volgende:
Een vriendin van mij trakteert me op een etentje vanavond, soort van vriendschappelijke date, even weer leren met dates om te gaan om zo maar te zeggen :P
Yeah, right.

Ik hoop dat je wel je vriendschappelijke condooms hebt mee genomen?

~O>
pi_110512539
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Yeah, right.

Ik hoop dat je wel je vriendschappelijke condooms hebt mee genomen?

~O>
Vrouwen kunnen best direct zijn af en toe :X
Rustig aan.
pi_110520205
Hij was vrij obvious ja hahahah
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 20:57:34 #227
70532 loveli
N
pi_110571489
Hoorde op de radio iets over approach-avoiding conflicts en moest aan jullie denken. Ging over een man die verloofd was en voor z'n werk moest reizen. Op reis hield hij meer van z'n verloofde dan wanneer ze samen waren. Dat kreeg de term "approach-avoidance conflict" mee en er werd een voorbeeld bijgehaald. Een koppel dat tijdens hun huwelijk elkaar de hersens konden inslaan, maar na zijn dood zei z'n vrouw dat ze hem vreselijk zou missen en als ze het over kon doen, ze gewoon van 'em zou houden en geen ruzie zou maken.

Wanneer je samen bent zijn er andere dingen die overheersen dan wanneer je niet samen bent. Misschien herken je er iets in, kan helpen de situatie beter in te schatten zonder met je ex "uit te praten" of "af te sluiten" (wat in 99% van de gevallen zonde van je tijd is, omdat of de ene partij de andere partij terug wil ipv afsluiten, of de een probeert de ander op te leggen dat zijn/haar zienswijze/beleving/oplossing de enige juiste is).

Linkje dat ik er zo snel bij heb gezocht:
http://www.transformingem(...)ome-in-conversations

Misschien heb je er iets aan.
crap in = crap out
pi_110571844
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef loveli het volgende:
Hoorde op de radio iets over approach-avoiding conflicts en moest aan jullie denken. Ging over een man die verloofd was en voor z'n werk moest reizen. Op reis hield hij meer van z'n verloofde dan wanneer ze samen waren. Dat kreeg de term "approach-avoidance conflict" mee en er werd een voorbeeld bijgehaald. Een koppel dat tijdens hun huwelijk elkaar de hersens konden inslaan, maar na zijn dood zei z'n vrouw dat ze hem vreselijk zou missen en als ze het over kon doen, ze gewoon van 'em zou houden en geen ruzie zou maken.

Wanneer je samen bent zijn er andere dingen die overheersen dan wanneer je niet samen bent. Misschien herken je er iets in, kan helpen de situatie beter in te schatten zonder met je ex "uit te praten" of "af te sluiten" (wat in 99% van de gevallen zonde van je tijd is, omdat of de ene partij de andere partij terug wil ipv afsluiten, of de een probeert de ander op te leggen dat zijn/haar zienswijze/beleving/oplossing de enige juiste is).

Linkje dat ik er zo snel bij heb gezocht:
http://www.transformingem(...)ome-in-conversations

Misschien heb je er iets aan.
Waarom vond je dit toepasbaar op het verhaal van TS? Vind ik echt helemaal niet namelijk. Het is in zijn geval zeer normaal om je ex te missen net na een break-up, heeft verder ook niets te maken met zo'n vage term.
  Vis een optie? vrijdag 20 april 2012 @ 21:26:03 #229
70532 loveli
N
pi_110572793
Verhaal van het linkje niet helemaal, maar het radiosegment was spot on (kan de uitzending niet terugvinden zo snel). Associatie was niet dat TS z'n ex mist, maar de reden waarom z'n ex van veraf hem terugwil, maar als hij te dichtbij is, hem weer afstoot. Ze kan niet zeggen wat er precies mis is, behalve dat het haar benauwt dat hij in haar huis woont.

Het is mogelijk dat TS er wat in herkent en er wat aan heeft om het gebeuren een plaats te geven. That's all.

[ Bericht 23% gewijzigd door loveli op 20-04-2012 21:36:49 ]
crap in = crap out
pi_110666995
Loveli, dit kan een reden zijn, maar raar dat dat pas na 1 jaar is gaan optreden.

Maar goed, ik heb zaterdag avond weer een mooie avond gehad met feesten en uitgaan.ik kom er wel, alhoewel ik een relatie nog steeds mis.
pi_110679139
Haar wisselende gedrag ten opzichte van jou ga je niet gelukkig van worden. Als ze je weer 'heeft' gaat ze gegarandeerd weer twijfelen. Dan is de spanning er weer af voor haar. Je hebt hier echt geen klote aan, ze is je niet waard. Move on.
pi_110679944
Ik zeg dat ik de relatie mis, niet haar ;)
pi_110683095
als je de relatie mist dan mis je haar ook, jullie zaten er samen in :6
pi_110708373
Na alle gezeik? nee... niet meer
pi_110721366
ik kreeg dit via een vriendin via de mail.

quote:
Hey A

Eerst wil ik zeggen dat ik nog steeds van je hou.
Ik zal je uitleggen wat er afgelopen tijd is gebeurd. Toen je bij mij kwam inwonen had ik het gevoel dat ik mijn eigen plekje kwijt was, je weet dat ik een stressbaan heb. En als ik thuiskom moet ik tijd voor mezelf hebben, maar als jij in mijn huis bent heb ik geen rust momentje, je vraagt hoe was je dag, wat zal ik klaar maken enzo. Ik wil als ik thuiskom gewoon rust, lekker op de bank ploffen en niemand die wat zegt. Ik heb me het heel erg laten opkroppen en daarom heb ik je eruitgeschopt, ik.

Onze relatie was niet meer wat het was, ik wilde je terug, maar toen je na lang aandringen weer terug was voelde ik niet meer wat ik eerst voor je voelde dus daarom dumpte ik je de 2e keer.

nu een paar weken later mis ik je echt meer en meer, ik besef dat ik met jou oud kan worden en dat jij serieuze relatiemateriaal bent, je durft tenminste je bek open te trekken en af te bijten en tegelijk ook heel lief te zijn voor me.

Ik moet echt ook iedere dag aanhoren wat een domme fout ik heb gemaakt, ik weet dat ik je niet terug meer krijg, maar ik zou het graag willen. Ik wil gewoon met jou weer naar Spanje en naar leuke restaurants en af en toe toeren door Nederland. Sorry ik dacht dat onze relatie niet meer te fixen was en dat rekende ik mezelf aan, daarom schopte ik je de 2e keer eruit omdat ik me schuldig voelde.

Ik hou nog steeds van je en ik wil je niet nog een keer kwijt , ik hoop dat je dat inziet en dat je mijn domme zet vergeeft want ik kan gewoon niet van een ander houden.

xxx M

ze zal haar hele leven singel blijven dan... -O- ikzelf denk ik ook...
pi_110721516
Vertel nu eerlijk, je wilt het echt niet proberen?
Rustig aan.
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:04:28 #237
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_110721627
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Sanchos het volgende:
ik kreeg dit via een vriendin via de mail.

[..]

ze zal haar hele leven singel blijven dan... -O- ikzelf denk ik ook...
Lief mailtje... serieus :) duidelijk toch.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_110721682
Waarom kreeg je dat 'via een vriendin'?
pi_110721886
wat lief, gewoon opnieuw proberen en het samenwonen uitstellen tot ze de dertig is gepasseerd
de stressbaan die ze heeft zal dan een stuk minder stresserig zijn
pi_110721905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef L-E het volgende:
Sanchos heeft d'r geblokt.

Wel een lief mailtje, ik zou haar denk ik nog een kans geven.
  Vis een optie? dinsdag 24 april 2012 @ 15:57:52 #241
70532 loveli
N
pi_110724581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef L-E het volgende:
Waarom zet je zoiets op i'net? Vind ik niet zo netjes. Wel fijn voor ons om alle ins en outs te horen, maar denk dat zoiets beter prive blijft.
crap in = crap out
pi_110724640
Idd, als ze op haar eigen tekst googled, vindt ze het zo terug?
pi_110724715
Ik denk dat die ex vriendin wel van dit topic af weet eigenlijk :o
Rustig aan.
pi_110724734
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat die ex vriendin wel van dit topic af weet eigenlijk :o
Want?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_110724778
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Want?
Want... lange relatie.
Rustig aan.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 24 april 2012 @ 16:04:53 #246
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110724925
Hup Sanchos, je weet wat je te doen staat! ^O^
pi_110725010
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom zet je zoiets op i'net? Vind ik niet zo netjes. Wel fijn voor ons om alle ins en outs te horen, maar denk dat zoiets beter prive blijft.
Mee eens. Dit mailtje is voor TS bestemd, niet voor heel FOK.
pi_110725252
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef L-E het volgende:

[..]

Mee eens. Dit mailtje is voor TS bestemd, niet voor heel FOK.
Als die negatieve mailtjes kunnen, kunnen de positieve toch ook? En ik denk dat ze wel weet dat hij het op een forum post... Maargoed dat terzijde.
Rustig aan.
pi_110725805
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als die negatieve mailtjes kunnen, kunnen de positieve toch ook? En ik denk dat ze wel weet dat hij het op een forum post... Maargoed dat terzijde.
Ze zal weten dat hij actief is op een forum, dat hij hun persoonlijke mails kopieert vast niet.
pi_110727682
Ik snap jullie punt wel hoor, maar moet het van me afschrijven, bij mijn vrienden/verdere familie kan ik niet terecht, die beginnen gelijk met termen als trouwen en kaalplukken/wraak nemen en weet ik veel wat voor een pauper/lowlife adviezen, de enige met wie ik altijd goed kon praten was zijzelf... Met mijn ouders praat ik nooit.

Ik kreeg van me 3 beste maten de advies: fok haar, laat haar branden enzo

En voor de rest, ja, eindelijk duidelijkheid maar ik heb geen fut meer om het te proberen.

Ze weet niet dat ik hier aktief ben tot zover, en als ze het weet tja... zij liet mijn sms/whatsapps/enz ook aan all haar vriendinnen zien, maar dat is niet de reden waarom ik het hier neerzet...

En ik had haar op alles geblokeerd om contact te vermijden, vandaar dat ze dat via haar vriendin deed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')