In welke zin?quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom denk je nieteens na wat je fout hebt gedaan
Hahahaquote:Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef beeer het volgende:
Voor de continuiteit van deze draad vind ik ook dat je voor een 3e keer moet gaan. Je hebt niet echt iets te verliezen.
Ik vind dat kaartje op de auto best lief. Jammer dat ze wat labiel is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.
Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
Tuurlijk, altijd benieuwd naar de psyche van iemand met zulke acties als jij beschreven hebtquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.
Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
Een paar dagen geleden vond je haar nog rijp voor het gesticht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
Nu ben je zelf ook labiel, TS..quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:45 schreef Sanchos het volgende:
Ik mis de relatie die wij hadden voor het gezeur, dus de 1e jaar waar alles goed in ging.
Ik kan 2 dingen doen.
1 is haar nog een kans geven, maar dan moet ze mij vertellen wat het echte probleem is en er samen uitkomen.
2 ik laat haar los, kijk voor een andere relatie, maar dan weet ik nog niet wat ik tegenkom...
Nou, zij zegt dat ik veranderd ben/afweziger ben, sinds deze relatie ben ik wel rustiger geworden ja, en denk ik vaker na voordat ik iets doms wil gaan doen, . Het is iedere keer een andere reden, want eerst benauwde het haar... iemand die afwezig doet haar benauwen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
misschien gewoon eerst een goed gesprek hebben samen voor je een besluit neemt, zeker als je zelf niet begrijpt wat haar kant van het verhaal is ... wat ik overigens betwijfel.
Yeah, right.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef Sanchos het volgende:
Een vriendin van mij trakteert me op een etentje vanavond, soort van vriendschappelijke date, even weer leren met dates om te gaan om zo maar te zeggen
Vrouwen kunnen best direct zijn af en toequote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Yeah, right.
Ik hoop dat je wel je vriendschappelijke condooms hebt mee genomen?
Waarom vond je dit toepasbaar op het verhaal van TS? Vind ik echt helemaal niet namelijk. Het is in zijn geval zeer normaal om je ex te missen net na een break-up, heeft verder ook niets te maken met zo'n vage term.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef loveli het volgende:
Hoorde op de radio iets over approach-avoiding conflicts en moest aan jullie denken. Ging over een man die verloofd was en voor z'n werk moest reizen. Op reis hield hij meer van z'n verloofde dan wanneer ze samen waren. Dat kreeg de term "approach-avoidance conflict" mee en er werd een voorbeeld bijgehaald. Een koppel dat tijdens hun huwelijk elkaar de hersens konden inslaan, maar na zijn dood zei z'n vrouw dat ze hem vreselijk zou missen en als ze het over kon doen, ze gewoon van 'em zou houden en geen ruzie zou maken.
Wanneer je samen bent zijn er andere dingen die overheersen dan wanneer je niet samen bent. Misschien herken je er iets in, kan helpen de situatie beter in te schatten zonder met je ex "uit te praten" of "af te sluiten" (wat in 99% van de gevallen zonde van je tijd is, omdat of de ene partij de andere partij terug wil ipv afsluiten, of de een probeert de ander op te leggen dat zijn/haar zienswijze/beleving/oplossing de enige juiste is).
Linkje dat ik er zo snel bij heb gezocht:
http://www.transformingem(...)ome-in-conversations
Misschien heb je er iets aan.
ze zal haar hele leven singel blijven dan...quote:Hey A
Eerst wil ik zeggen dat ik nog steeds van je hou.
Ik zal je uitleggen wat er afgelopen tijd is gebeurd. Toen je bij mij kwam inwonen had ik het gevoel dat ik mijn eigen plekje kwijt was, je weet dat ik een stressbaan heb. En als ik thuiskom moet ik tijd voor mezelf hebben, maar als jij in mijn huis bent heb ik geen rust momentje, je vraagt hoe was je dag, wat zal ik klaar maken enzo. Ik wil als ik thuiskom gewoon rust, lekker op de bank ploffen en niemand die wat zegt. Ik heb me het heel erg laten opkroppen en daarom heb ik je eruitgeschopt, ik.
Onze relatie was niet meer wat het was, ik wilde je terug, maar toen je na lang aandringen weer terug was voelde ik niet meer wat ik eerst voor je voelde dus daarom dumpte ik je de 2e keer.
nu een paar weken later mis ik je echt meer en meer, ik besef dat ik met jou oud kan worden en dat jij serieuze relatiemateriaal bent, je durft tenminste je bek open te trekken en af te bijten en tegelijk ook heel lief te zijn voor me.
Ik moet echt ook iedere dag aanhoren wat een domme fout ik heb gemaakt, ik weet dat ik je niet terug meer krijg, maar ik zou het graag willen. Ik wil gewoon met jou weer naar Spanje en naar leuke restaurants en af en toe toeren door Nederland. Sorry ik dacht dat onze relatie niet meer te fixen was en dat rekende ik mezelf aan, daarom schopte ik je de 2e keer eruit omdat ik me schuldig voelde.
Ik hou nog steeds van je en ik wil je niet nog een keer kwijt , ik hoop dat je dat inziet en dat je mijn domme zet vergeeft want ik kan gewoon niet van een ander houden.
xxx M
Lief mailtje... serieusquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Sanchos het volgende:
ik kreeg dit via een vriendin via de mail.
[..]
ze zal haar hele leven singel blijven dan...ikzelf denk ik ook...
Waarom zet je zoiets op i'net? Vind ik niet zo netjes. Wel fijn voor ons om alle ins en outs te horen, maar denk dat zoiets beter prive blijft.quote:
Want?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat die ex vriendin wel van dit topic af weet eigenlijk
Mee eens. Dit mailtje is voor TS bestemd, niet voor heel FOK.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom zet je zoiets op i'net? Vind ik niet zo netjes. Wel fijn voor ons om alle ins en outs te horen, maar denk dat zoiets beter prive blijft.
Als die negatieve mailtjes kunnen, kunnen de positieve toch ook? En ik denk dat ze wel weet dat hij het op een forum post... Maargoed dat terzijde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Dit mailtje is voor TS bestemd, niet voor heel FOK.
Ze zal weten dat hij actief is op een forum, dat hij hun persoonlijke mails kopieert vast niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als die negatieve mailtjes kunnen, kunnen de positieve toch ook? En ik denk dat ze wel weet dat hij het op een forum post... Maargoed dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |