In welke zin?quote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom denk je nieteens na wat je fout hebt gedaan
Hahahaquote:Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef beeer het volgende:
Voor de continuiteit van deze draad vind ik ook dat je voor een 3e keer moet gaan. Je hebt niet echt iets te verliezen.
Ik vind dat kaartje op de auto best lief. Jammer dat ze wat labiel is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.
Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
Tuurlijk, altijd benieuwd naar de psyche van iemand met zulke acties als jij beschreven hebtquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.
Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
Een paar dagen geleden vond je haar nog rijp voor het gesticht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
Nu ben je zelf ook labiel, TS..quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:45 schreef Sanchos het volgende:
Ik mis de relatie die wij hadden voor het gezeur, dus de 1e jaar waar alles goed in ging.
Ik kan 2 dingen doen.
1 is haar nog een kans geven, maar dan moet ze mij vertellen wat het echte probleem is en er samen uitkomen.
2 ik laat haar los, kijk voor een andere relatie, maar dan weet ik nog niet wat ik tegenkom...
Nou, zij zegt dat ik veranderd ben/afweziger ben, sinds deze relatie ben ik wel rustiger geworden ja, en denk ik vaker na voordat ik iets doms wil gaan doen, . Het is iedere keer een andere reden, want eerst benauwde het haar... iemand die afwezig doet haar benauwen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
misschien gewoon eerst een goed gesprek hebben samen voor je een besluit neemt, zeker als je zelf niet begrijpt wat haar kant van het verhaal is ... wat ik overigens betwijfel.
Yeah, right.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef Sanchos het volgende:
Een vriendin van mij trakteert me op een etentje vanavond, soort van vriendschappelijke date, even weer leren met dates om te gaan om zo maar te zeggen
Vrouwen kunnen best direct zijn af en toequote:Op woensdag 18 april 2012 22:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Yeah, right.
Ik hoop dat je wel je vriendschappelijke condooms hebt mee genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |