Dit. Het klinkt erg vreemd allemaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Vraag me af of er dingen in haar hoofd gaande zijn. Zo'n plotselinge gedragsverandering blijft vreemd. Maar goed, het schijnt vaker te gebeuren.
Na 10 dagen dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Xennia het volgende:
Ik verwacht trouwens dat ze je binnen 2 weken smst dat ze je (aandacht) mist.
Hoe ga je met zo'n sms om?
Dit. Ik had ook al zo'n gevoel dat ze met hangende pootjes terug zou komen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Na 10 dagen dus.
Goed dat je zo stellig bent gebleven TS. Verder kun je haar nu beter geen ruimte, of voer meer geven en alles afkappen. Egocentrisch, labiel wijf is het.
Kaartje was zeiknat natuurlijk.quote:Sorry
- M
thanksquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Begon nog zo leuk... Zo jammer dat het dan ineens op deze manier moet
Ik wens je veel sterkte toe Sanchos. Vind het ontzettend knap hoe jij hiermee omgaat.
Ik hoop zoiets nooit op deze manier mee te hoeven maken.
Ze bestaat gewoon niet meer voor mij, ben geen jo-joquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Na 10 dagen dus.
Goed dat je zo stellig bent gebleven TS. Verder kun je haar nu beter geen ruimte, of voer meer geven en alles afkappen. Egocentrisch, labiel wijf is het.
Nah, uitgaan doe ik niet zo vaak meer, te vaak gedaan vroeger, maar thanksquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dit. Ik had ook al zo'n gevoel dat ze met hangende pootjes terug zou komen.
Goede reactie, TS. Geniet van het uitgaan!
Thanksquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:28 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Dit. Het klinkt erg vreemd allemaal.
Sterkte iig TS!
Die eiland is dan niet van haarquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Dan had ze 'ruimte voor zichzelf' nodig gehad en het eiland opgedeeld.
Een stalkster!quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:56 schreef Sanchos het volgende:
Er lag vanochtend een kaartje onder mijn ruiten wisser van mijn auto, met
[..]
Kaartje was zeiknat natuurlijk.
Ik ben meer dan 10 jr ouder en ga nog steeds uit, evenals een hoop leeftijdsgenoten. Als je het leuk vindt, gewoon blijven doen. Er zal een dag komen dat je het echt niet meer kan, en dan heb je er ten volle van genotenquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:48 schreef Sanchos het volgende:
Nah, uitgaan doe ik niet zo vaak meer, te vaak gedaan vroeger, maar thanks
Inderdaad, als het mij gebeurde zou ik der nog een kans geven.quote:Op maandag 16 april 2012 12:16 schreef kingtoppie het volgende:
Achja, dat kaartje onder je ruitenwisser vond ik nog wel lief eigenlijk. Ik kan me ook niet indenken dat ze door en door slecht is.
Echt niet? Je wil liever nu dus alleen zijn dan dat je samen bent met je (nu nog) ex-vriendin?quote:Op maandag 16 april 2012 12:57 schreef Sanchos het volgende:
Ik geloof in kansen, maar niet in de 3e. Ik mis het echt wel, zo gezellig samen op vakantie, samen weekendje weg, samen een kleine roadtrip maken, samen opstaan ontbijtje maken en alle gebeuren...
Ik geef nog steeds om haar. Alleen zou het masochistisch zijn om weer met haar door te gaanquote:Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef _VoiD_ het volgende:
ik zou het in ieder geval goed proberen af te sluiten. Maar ik ben dan ook zo'n sukkel van 2e / 3e kansen, etc
Er zal echt heel veel moeten gebeuren wil ik mensen niet meer zien. Heb het idee dat men heel snel alle goede herinneringen zomaar opzij schuift als ze een paar keer stomme acties begaan.
Ik kan me niet voorstellen dat je niet meer om d'r geeft namelijk. Misschien niet als relatiemateriaal, maar wel als persoon.
Mooi stukkie herkenbaar tekstquote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef loveli het volgende:
Verliefdheid is een verslaving aan happy-stofjes, als dat wegvalt krijg je last van ontwenningsverschijnselen. Tijdens het samenwonen waren er blijkbaar dingen die ergerden of afdeden aan de verliefde gevoelens, maar als je niet meer samen bent vallen die ergernissen weg en krijgen afkickverschijnselen de overhand. Je denkt weer aan gelukkiger dagen en triggert daarmee de verslavende stofjes.
Afkicken is moeilijk en dat voelen zowel jij als je ex. Het is niet meer dan normaal dat je iemand mist met wie je lang zo close bent geweest.
Er zijn redenen geweest waarom het mis is gelopen de eerste keer (goede kans dat jullie ze beide niet herkend hebben, waardoor ze ook de tweede keer een rol hebben gespeeld). Dikke kans dat bij nog en keer proberen hetzelfde gebeurt. De manier waarop je ex heeft gehandeld verdient geen schoonheidsprijs, maar ze is niet meteen rijp voor het gesticht. Ga elk je eigen weg, neem elkaar niet meer kwalijk dan nodig. Voor beide partijen is het niet makkelijk, ook al heeft 1 partij misschien een groter aandeel dan de andere.
Bij de weg, zo over gevoelens sms-en is niet zinvol, laat je er niet toe verleiden.
Hoiquote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom denk je nieteens na wat je fout hebt gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |