abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110306689
Er lag vanochtend een kaartje onder mijn ruiten wisser van mijn auto, met

quote:
Sorry

- M
Kaartje was zeiknat natuurlijk.
pi_110307099
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Begon nog zo leuk... Zo jammer dat het dan ineens op deze manier moet :N

Ik wens je veel sterkte toe Sanchos. Vind het ontzettend knap hoe jij hiermee omgaat.

Ik hoop zoiets nooit op deze manier mee te hoeven maken.
thanks ;)

quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

Na 10 dagen dus.

Goed dat je zo stellig bent gebleven TS. Verder kun je haar nu beter geen ruimte, of voer meer geven en alles afkappen. Egocentrisch, labiel wijf is het.
Ze bestaat gewoon niet meer voor mij, ben geen jo-jo ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dit. Ik had ook al zo'n gevoel dat ze met hangende pootjes terug zou komen.

Goede reactie, TS. Geniet van het uitgaan!
Nah, uitgaan doe ik niet zo vaak meer, te vaak gedaan vroeger, maar thanks :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:28 schreef Lovefoxxy het volgende:

[..]

Dit. Het klinkt erg vreemd allemaal.

Sterkte iig TS!

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja. Dan had ze 'ruimte voor zichzelf' nodig gehad en het eiland opgedeeld.
Die eiland is dan niet van haar ;), dan had ik d'r zelf eruitgetrapt.
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:50:00 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110307112
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 07:56 schreef Sanchos het volgende:
Er lag vanochtend een kaartje onder mijn ruiten wisser van mijn auto, met

[..]

Kaartje was zeiknat natuurlijk.
Een stalkster!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110307300
jup, rijp voor het gesticht.
pi_110309678
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:48 schreef Sanchos het volgende:

Nah, uitgaan doe ik niet zo vaak meer, te vaak gedaan vroeger, maar thanks :)

Ik ben meer dan 10 jr ouder en ga nog steeds uit, evenals een hoop leeftijdsgenoten. Als je het leuk vindt, gewoon blijven doen. Er zal een dag komen dat je het echt niet meer kan, en dan heb je er ten volle van genoten :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_110316837
ik heb hard gefeest vanaf mijn 16e tot mijn 22e, ieder weekend weer :) ik ga wel af en toe hoor.
  zondag 15 april 2012 @ 18:55:46 #187
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_110360336
Veel mensen denken ook dat je (uitgaans)leven voorbij is wanneer je kinderen krijgt, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik ga ook nog wel uit. Bandje, concertje, cabaretje, quizje.
En je bent nooit te oud om uit te gaan. :Y
Dus lekker blijven genieten, TS!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_110360391
TS heeft geen kinderen gekregen hoor?
Rustig aan.
pi_110389739
Gelukkig niet hahahah ;)
pi_110390389
Achja, dat kaartje onder je ruitenwisser vond ik nog wel lief eigenlijk. Ik kan me ook niet indenken dat ze door en door slecht is.
Rustig aan.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 16 april 2012 @ 12:47:33 #191
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110391365
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:16 schreef kingtoppie het volgende:
Achja, dat kaartje onder je ruitenwisser vond ik nog wel lief eigenlijk. Ik kan me ook niet indenken dat ze door en door slecht is.

Inderdaad, als het mij gebeurde zou ik der nog een kans geven.
Maarja, wie ben ik..
pi_110391656
Ik geloof in kansen, maar niet in de 3e. Ik mis het echt wel, zo gezellig samen op vakantie, samen weekendje weg, samen een kleine roadtrip maken, samen opstaan ontbijtje maken en alle gebeuren...
pi_110393110
ik zou het in ieder geval goed proberen af te sluiten. Maar ik ben dan ook zo'n sukkel van 2e / 3e kansen, etc :+

Er zal echt heel veel moeten gebeuren wil ik mensen niet meer zien. Heb het idee dat men heel snel alle goede herinneringen zomaar opzij schuift als ze een paar keer stomme acties begaan.

Ik kan me niet voorstellen dat je niet meer om d'r geeft namelijk. Misschien niet als relatiemateriaal, maar wel als persoon.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 16 april 2012 @ 13:35:01 #194
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110393292
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:57 schreef Sanchos het volgende:
Ik geloof in kansen, maar niet in de 3e. Ik mis het echt wel, zo gezellig samen op vakantie, samen weekendje weg, samen een kleine roadtrip maken, samen opstaan ontbijtje maken en alle gebeuren...
Echt niet? Je wil liever nu dus alleen zijn dan dat je samen bent met je (nu nog) ex-vriendin?

Ik zou als ik het zo lees dat ze er nu echt spijt van heeft het gewoon proberen. Ze zal hier heus wel van hebben geleerd en dit niet nog een keer flikken.
:s)
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 13:58:00 #195
70532 loveli
N
pi_110394321
Verliefdheid is een verslaving aan happy-stofjes, als dat wegvalt krijg je last van ontwenningsverschijnselen. Tijdens het samenwonen waren er blijkbaar dingen die ergerden of afdeden aan de verliefde gevoelens, maar als je niet meer samen bent vallen die ergernissen weg en krijgen afkickverschijnselen de overhand. Je denkt weer aan gelukkiger dagen en triggert daarmee de verslavende stofjes.

Afkicken is moeilijk en dat voelen zowel jij als je ex. Het is niet meer dan normaal dat je iemand mist met wie je lang zo close bent geweest.

Er zijn redenen geweest waarom het mis is gelopen de eerste keer (goede kans dat jullie ze beide niet herkend hebben, waardoor ze ook de tweede keer een rol hebben gespeeld). Dikke kans dat bij nog en keer proberen hetzelfde gebeurt. De manier waarop je ex heeft gehandeld verdient geen schoonheidsprijs, maar ze is niet meteen rijp voor het gesticht. Ga elk je eigen weg, neem elkaar niet meer kwalijk dan nodig. Voor beide partijen is het niet makkelijk, ook al heeft 1 partij misschien een groter aandeel dan de andere.

Bij de weg, zo over gevoelens sms-en is niet zinvol, laat je er niet toe verleiden.
crap in = crap out
pi_110394642
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef _VoiD_ het volgende:
ik zou het in ieder geval goed proberen af te sluiten. Maar ik ben dan ook zo'n sukkel van 2e / 3e kansen, etc :+

Er zal echt heel veel moeten gebeuren wil ik mensen niet meer zien. Heb het idee dat men heel snel alle goede herinneringen zomaar opzij schuift als ze een paar keer stomme acties begaan.

Ik kan me niet voorstellen dat je niet meer om d'r geeft namelijk. Misschien niet als relatiemateriaal, maar wel als persoon.
Ik geef nog steeds om haar. Alleen zou het masochistisch zijn om weer met haar door te gaan

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef loveli het volgende:
Verliefdheid is een verslaving aan happy-stofjes, als dat wegvalt krijg je last van ontwenningsverschijnselen. Tijdens het samenwonen waren er blijkbaar dingen die ergerden of afdeden aan de verliefde gevoelens, maar als je niet meer samen bent vallen die ergernissen weg en krijgen afkickverschijnselen de overhand. Je denkt weer aan gelukkiger dagen en triggert daarmee de verslavende stofjes.

Afkicken is moeilijk en dat voelen zowel jij als je ex. Het is niet meer dan normaal dat je iemand mist met wie je lang zo close bent geweest.

Er zijn redenen geweest waarom het mis is gelopen de eerste keer (goede kans dat jullie ze beide niet herkend hebben, waardoor ze ook de tweede keer een rol hebben gespeeld). Dikke kans dat bij nog en keer proberen hetzelfde gebeurt. De manier waarop je ex heeft gehandeld verdient geen schoonheidsprijs, maar ze is niet meteen rijp voor het gesticht. Ga elk je eigen weg, neem elkaar niet meer kwalijk dan nodig. Voor beide partijen is het niet makkelijk, ook al heeft 1 partij misschien een groter aandeel dan de andere.

Bij de weg, zo over gevoelens sms-en is niet zinvol, laat je er niet toe verleiden.
Mooi stukkie herkenbaar tekst :)
pi_110396037
Voor de continuiteit van deze draad vind ik ook dat je voor een 3e keer moet gaan. Je hebt niet echt iets te verliezen.
  Vis een optie? maandag 16 april 2012 @ 14:51:00 #198
70532 loveli
N
pi_110396409
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:05 schreef Sanchos het volgende:
Mooi stukkie herkenbaar tekst :)
Het is zo makkelijk vanaf de zijlijn ;)
crap in = crap out
  maandag 16 april 2012 @ 15:02:42 #199
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110396874
Waarom denk je nieteens na wat je fout hebt gedaan 8)7
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110396927
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoi :*
pi_110398903
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
In welke zin?
pi_110404015
ik ben benieuwd naar haar kant van het verhaal
pi_110404094
Ik ook wel... Ik gun der wel een uitleg mailtje :P
Rustig aan.
pi_110404787
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef beeer het volgende:
Voor de continuiteit van deze draad vind ik ook dat je voor een 3e keer moet gaan. Je hebt niet echt iets te verliezen.
Hahaha :D :')
Ik dacht eerst aan de smsjes van TS te zien dat hij misschien nog wel een 3e x zou gaan
pi_110428558
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.

Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
  dinsdag 17 april 2012 @ 09:35:39 #206
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_110428614
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Sanchos het volgende:
TS wilt vanbinnen heel graag voor de 3e keer gaan, want ik begin alle dingen te missen, onze relatie voordat we samen gingen wonen... Alleen ik ben bang dat dit een knipperlicht relatie gaat worden.

Willen jullie haar kant van het verhaal? daar ben ik zelf ook nog niet eens achter...
Ik vind dat kaartje op de auto best lief. Jammer dat ze wat labiel is.
Je kan zelf het beste inschatten of je haar NOG een kans moet geven of niet.
Niet te veel waarde hechten aan wat users op een forum. Het is jouw leven man.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_110428616
quote:

Tuurlijk, altijd benieuwd naar de psyche van iemand met zulke acties als jij beschreven hebt :P
Gewoon doen.
Beneath the gold, bitter steel
pi_110428761
quote:

Een paar dagen geleden vond je haar nog rijp voor het gesticht.

Mis je een relatie, of mis je haar als mens? Dat is een belangrijk verschil.
pi_110428871
Ik mis de relatie die wij hadden voor het gezeur, dus de 1e jaar waar alles goed in ging.

Ik kan 2 dingen doen.

1 is haar nog een kans geven, maar dan moet ze mij vertellen wat het echte probleem is en er samen uitkomen.
2 ik laat haar los, kijk voor een andere relatie, maar dan weet ik nog niet wat ik tegenkom...

[ Bericht 58% gewijzigd door Sanchos op 17-04-2012 09:52:45 ]
pi_110429962
Ik stem voor optie 2. Dit is gedoemd te mislukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')