Praten? Ze wil toch weer verder oid?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:02 schreef Sanchos het volgende:
1x raden wie voor mijn deur stond gisterenavond... ze wilde 'praten'. Vaag, je denkt iemand na 1 jaar wel te kennen. Haar hele karakter/persoonlijkheid is 180graden gedraaid.
Ik heb tegen haar gezegd dat ik geen trek erin heb en dat het gewoon over is. Ik wil echt nooit meer aan vriendinnetjes beginnen
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:24 schreef Sanchos het volgende:
Ja, van meisjes in de leeftijdscategorie 12-22als je 30 bent slaat dat nergens op.
Vriendjes dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:02 schreef Sanchos het volgende:
1x raden wie voor mijn deur stond gisterenavond... ze wilde 'praten'. Vaag, je denkt iemand na 1 jaar wel te kennen. Haar hele karakter/persoonlijkheid is 180graden gedraaid.
Ik heb tegen haar gezegd dat ik geen trek erin heb en dat het gewoon over is. Ik wil echt nooit meer aan vriendinnetjes beginnen
In elke relatie is weleens een moment van twijfel, ook in een goede. Alleen had ze die eerder moeten uitspreken in plaats van je eruit moeten schoppen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar weggestuurd, Ik heb gezegd dat ik iemand zoek die weet wat ze wilt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Godshand het volgende:
Wat een kutend. Niet meer contact opnemen TS, laat die hoer maar stikken!
Tsja de reden dat ze niet meer verder wil kan je alleen maar gissen:
-je begon toch te lief en te beschikbaar te worden
Is het die reden dus. Tsja, toch lekker links laten liggen, je hebt geprobeerd hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar weggestuurd, Ik heb gezegd dat ik iemand zoek die weet wat ze wilt.
Wat wel heel appart is, dat sinds ik haar negeer en afstoot, ze ineens mij leuker lijkt te vinden, maar hard to get of het klootzakvriendje spelen is voor mij niet weggelegd, ik ben een 1e klas klerelijer, maar ik kan dat niet tegen mensen waarvan ik hou... Ik heb het idee steeds meer dat ik te aardig tegen haar deed en dat ze daarom had van, de mazzel.
Aan de ene kant moet ik het inderdaad netjes afsluiten (van mijn kant) aan de andere kant wil ik niks meer met haar te maken hebben. Ik denk dat ik haar sms, en vanavond een afsluitend gesprek doe. Ik stalken heb ik ook geen trek en werkt averechts...quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]
In elke relatie is weleens een moment van twijfel, ook in een goede. Alleen had ze die eerder moeten uitspreken in plaats van je eruit moeten schoppen.
'Praten' achteraf is meestal een manier om erachter te komen waarom het fout is gegaan en te kijken of er nog aanknopingspunten zijn om verder te gaan, maar je kunt het ook gebruiken om een goede periode met iemand om wie je geeft niet op een superklote manier af te sluiten.
Als jij geen contact meer met haar wilt is dat jouw goed recht, denk dat je dat best op een nette manier mag vertellen (mail sturen van 3 regels dat door hoe het is afgelopen er voor jou geen vervolgcontact meer in zit en dat je haar het beste wenst, met het verzoek geen contact meer op te nemen).
En niet gaan denken in termen als 'te aardig geweest' enzo, in een relatie mag je best aardig zijn. Mocht je merken dat de balans scheef is, dan mag je daar ook over beginnen. Love hurts is onzin, maar verwachtingen die niet worden waargemaakt doen verrekt pijn.
Nu ik zo je post zie, hahahaquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
[..]
Is het die reden dus. Tsja, toch lekker links laten liggen, je hebt geprobeerd hoor
Tip: date een FOK!ster, die lijken normaal
Dit heb ik teruggestuurdquote:Als het over is hoef je niet te komen
toen zij:quote:jij zegt dat het over was, 2x...
toen ik:quote:laten we nog eens proberen, 3x hoeft niet
toen zij:quote:2x is al 2x teveel...
Toen ik:quote:oh, je wilt dus niet vechten
toen zijquote:ben jij wel helemaal 100? Ik heb gevochten?
toen ik:quote:ja dat weet ik
toen zij weer:quote:dus? Nu weer bij jou terug, zodat je me weer neer mag steken? zit goed met jou, je moet eens even goed nadenken waarom ik niks meer van jou moet hebben...
Uiteindelijk ik weer:quote:voor mij was het ook moeilijk
Toen zijquote:ah gossie, je hebt helemaal gelijk, voor jou was het moeilijk, en voor mij niet, ik was in 1 klap een huisje, vriendin en mijn oude leven kwijt omdat het voor jou te moeilijk werd. Ik snap je helemaal en ik leef echt met je mee, dat zou jij vast ook doen voor mij.
En de 2e keer uitmaken kan ik me ook helemaal inleven, jij vast ook he?
Toen ik:quote:Ik weet dat ik fouten heb gemaakt, en ik ben te hard van stapel gelopen, kom vanavond langs, dan praten wij het uit.
En ze stuurde niks meer daarnaquote:vat eens in 5 zinnen samen waarom je het 2 keer uitgemaakt heb
Hier geef je d'r weer ruimte. Niet doen, hou de eer gewoon aan jezelf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef Sanchos het volgende:
Toen ik:
[..]
En ze stuurde niks meer daarna
Dus dit heb ik terug gestuurdquote:weet ik niet, de ene keer voel ik veel voor je, de andere keer 0,0 en nu ik je al een paar weekjes niet gezien hebt mis ik je verschrikkelijk en ben ik gewoon dom geweest, ik heb nog nooit zo een lieve en makkelijke vriendje gehad die voor mij opkomt en goed voor mij zorgt.
Ik heb heel veel weggegooid, en nu weet ik pas wat
Moge het duidelijk zijn...quote:had je eerder moeten bedenken, ik block je weer en ga verder met mijn leven.
Zoek iemand anders, ik ben stom genoeg geweest jou een kans te geven, die krijg je nooit meer.
ik weet hetquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:00 schreef Maanvis het volgende:
Een ezel stoot zich in het algemeen niet 2x aan dezelfde steen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:11 schreef beeer het volgende:
Het sms-verkeer bestudeerd hebbende zie ik TS nog wel voor een derde keer gaan.
Het is klaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hier geef je d'r weer ruimte. Niet doen, hou de eer gewoon aan jezelf.
Tot 1 maand terug niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:16 schreef Maanvis het volgende:
Goezo, laat dat duidelijk zijn!
Heeft dat meiske toevallig psychische problemen?
Tja da's altijd even wennen, als het geen klootzak blijkt te zijn...quote:ik heb nog nooit zo een lieve en makkelijke vriendje gehad die voor mij opkomt en goed voor mij zorgt.
Ik heb heel veel weggegooid, en nu weet ik pas wat
Vast welquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:40 schreef Sanchos het volgende:
Ik kap het nu idd gewoon helemaal af, geen zin, geen trek erin, ik vindt vast wel iemand anders
Misschien een ander die haar "in de war" heeft gebracht. (Maar uiteindelijk niets met haar wilde dus wil ze TS terug.)quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het eigenlijk een beetje onmogelijk... Hoe kan zij zich zo gedragen hebben?
Nee, lijkt me sterk dat het iets van buitenaf is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:04 schreef beeer het volgende:
[..]
Misschien een ander die haar "in de war" heeft gebracht. (Maar uiteindelijk niets met haar wilde dus wil ze TS terug.)
Denk je dat ze hem eruit getrapt had als ze samen op een onbewoond eiland gestrand waren?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, lijkt me sterk dat het iets van buitenaf is.
Vraag me af of er dingen in haar hoofd gaande zijn. Zo'n plotselinge gedragsverandering blijft vreemd. Maar goed, het schijnt vaker te gebeuren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, lijkt me sterk dat het iets van buitenaf is.
Dat denk ik wel ja. Dan had ze 'ruimte voor zichzelf' nodig gehad en het eiland opgedeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:17 schreef beeer het volgende:
[..]
Denk je dat ze hem eruit getrapt had als ze samen op een onbewoond eiland gestrand waren?
Dit. Het klinkt erg vreemd allemaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Vraag me af of er dingen in haar hoofd gaande zijn. Zo'n plotselinge gedragsverandering blijft vreemd. Maar goed, het schijnt vaker te gebeuren.
Na 10 dagen dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Xennia het volgende:
Ik verwacht trouwens dat ze je binnen 2 weken smst dat ze je (aandacht) mist.
Hoe ga je met zo'n sms om?
Dit. Ik had ook al zo'n gevoel dat ze met hangende pootjes terug zou komen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Na 10 dagen dus.
Goed dat je zo stellig bent gebleven TS. Verder kun je haar nu beter geen ruimte, of voer meer geven en alles afkappen. Egocentrisch, labiel wijf is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |