abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110727727
Wat wil je? Wil je het weer met haar proberen?
Rustig aan.
pi_110727759
mijn hart zegt ja, mijn hoofd nee. maar dat heb ik wel vaker gezegd
pi_110727937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
Zet je hart en hoofd op 1 lijn.
Wat zijn de bottlenecks die in je hoofd spelen om haar terug te nemen? Hoe je behandeld bent? Durf dingen te eisen...
Rustig aan.
pi_110733758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zet je hart en hoofd op 1 lijn.
Wat zijn de bottlenecks die in je hoofd spelen om haar terug te nemen? Hoe je behandeld bent? Durf dingen te eisen...
Verlegen zijn!Niet weet hoe je iets moet zeggen! :'(
pi_110734610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
Ik denk dat je even goed voor jezelf duidelijk moet hebben of je zo gek bent op haar als mens, of dat je gewoon een relatie wil. Want als je het hebt over missen gaat het puur over de relatie, over dingen samen doen. Niet om haar als mens, ik heb nog nergens iets gelezen over haar geweldige persoonlijkheid en haar leuke karaktertrekken die je zou missen. :)

Als je haar mist, om wie zij is, omdat jullie iets heel bijzonders deelden, dan is het de moeite om te kijken in hoeverre je je weer open kan en wil stellen na wat er gebeurd is. Mis je slechts 'een' relatie, dan zijn er nog duizenden vissen in de zee en zou ik hier niet weer in duiken.
pi_110739471
Het mailtje laat zien dat ze wel weet waar ze fout zit. Alleen geeft ze niet aan hoe ze denkt dat ze deze dingen kan veranderen waardoor de relatie wel zou kunnen werken.

Deze relatie kun je beter laten rusten tenzij je gevoel nog wel bij haar ligt, dan zou ik een serieus gesprek aan gaan. Voor de rest nog wat door het stof laten kruipen voor je, ze heeft je veel pijn gedaan en al zou je bij haar terug gaan het vertrouwen zal voorlopig toch op een diepte punt zitten.
pi_110740535
Ze is wel heel erg wispelturig. Wel een lief mailtje inderdaad. Ik zou er nog maar eens goed over nadenken voordat ze je weer teleurstelt.
pi_110751217
TS, ik woon ook al jaren alleen in mijn heerlijke huisje en sta op het punt te gaan samenwonen. Mijn vriend weet al lang dat het eerste half uur nadat ik uit mijn werk kom, hij even zijn kop moet houden. Ik rommel wat in huis, boodschappen uitpakken, koken, of ik ga eerst sporten. Dat is mijn moment om even te landen van een pittige werkdag.

Ik kan dus wel begrijpen dat jouw ex hier moeite mee heeft. Ik kan alleen niet begrijpen dat ze daar niet al veel eerder over heeft gecommuniceerd met je.

Wat ik ook niet kan begrijpen is dat jij haar een tweede kans hebt gegeven en dat haar gevoelens er toen niet meer waren.

En nu ineens weer wel.

Dit meisje, dat eigenlijk al lang een vrouw is, kent zichzelf behoorlijk slecht. En is ook niet in staat haar grenzen aan te geven, duidelijk te communiceren binnen een relatie, compromissen te sluiten.

Ik vraag me dus af of ze concrete voorstellen kan doen waarin ze inzicht toont in haar eigen gedrag en water bij de wijn kan doen. Als ze dit wel kan, kan ik me voorstellen dat je nu aan het twijfelen bent. Toch moet jij je ook bij jezelf afvragen of je nu haar mist, of een relatie. Als jij ook zeker weet dat je voor haar wilt gaan dan zitten gevoelens en gedachten weer op 1 lijn.
pi_110751962
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef Xennia het volgende:
[...]
Dit meisje, dat eigenlijk al lang een vrouw is, kent zichzelf behoorlijk slecht. En is ook niet in staat haar grenzen aan te geven, duidelijk te communiceren binnen een relatie, compromissen te sluiten.

Ik vraag me dus af of ze concrete voorstellen kan doen waarin ze inzicht toont in haar eigen gedrag en water bij de wijn kan doen. [...]
Tja, hoeveel vrouwen (en mannen) hebben het volledige zelfinzicht wat je beschrijft wel?
Ik weet dat ik het bijvoorbeeld ook niet heb hoor.
Dat zijn ook wel hele hoge eisen om aan een persoon te stellen dat hij daar allemaal aan moet voldoen.
pi_110754409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Sanchos het volgende:
ik kreeg dit via een vriendin via de mail:

Hey A

Eerst wil ik zeggen dat ik nog steeds van je hou.
Ik zal je uitleggen wat er afgelopen tijd is gebeurd. Toen je bij mij kwam inwonen had ik het gevoel dat ik mijn eigen plekje kwijt was, je weet dat ik een stressbaan heb. En als ik thuiskom moet ik tijd voor mezelf hebben, maar als jij in mijn huis bent heb ik geen rust momentje, je vraagt hoe was je dag, wat zal ik klaar maken enzo. Ik wil als ik thuiskom gewoon rust, lekker op de bank ploffen en niemand die wat zegt. Ik heb me het heel erg laten opkroppen en daarom heb ik je eruitgeschopt, ik.

Onze relatie was niet meer wat het was, ik wilde je terug, maar toen je na lang aandringen weer terug was voelde ik niet meer wat ik eerst voor je voelde dus daarom dumpte ik je de 2e keer.

nu een paar weken later mis ik je echt meer en meer, ik besef dat ik met jou oud kan worden en dat jij serieuze relatiemateriaal bent, je durft tenminste je bek open te trekken en af te bijten en tegelijk ook heel lief te zijn voor me.

Ik moet echt ook iedere dag aanhoren wat een domme fout ik heb gemaakt, ik weet dat ik je niet terug meer krijg, maar ik zou het graag willen. Ik wil gewoon met jou weer naar Spanje en naar leuke restaurants en af en toe toeren door Nederland. Sorry ik dacht dat onze relatie niet meer te fixen was en dat rekende ik mezelf aan, daarom schopte ik je de 2e keer eruit omdat ik me schuldig voelde.

Ik hou nog steeds van je en ik wil je niet nog een keer kwijt , ik hoop dat je dat inziet en dat je mijn domme zet vergeeft want ik kan gewoon niet van een ander houden.

xxx M

ze zal haar hele leven singel blijven dan... -O- ikzelf denk ik ook...
Echt, ze heeft hetzelfde als jij. Ze mist de relatie, niet jou. Ik bedoel, als de 2e keer de gevoelens weg waren, en nu opeens weer terug :?

Ze blijft labiel in mijn ogen. Komop, dat ze het liet opkroppen ok, fouten zijn menselijk. Maar dan gooi je het eruit en ga je er een gesprek over aan. Maar nee, de makkelijkste weg kiezen :')

Dat "Ik kan niet van een ander houden", moet je maar met een korrel zout nemen. Dat zal een maandje ofzo zijn, en over 2 maanden zie je dr bekken met een ander. Tsja shit happens.

Echt, los laten, los laten en nog eens los laten. Ze past gewoon niet bij je, misschien later ooit eens als vrienden, maar dat wellicht ook niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_110758511
Daarom zeg ik ook, ze za haar hele leven dan single blijven. Een relatie met haar weer beginnen durf ik gewoon niet aan.
pi_110760032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:01 schreef Sanchos het volgende:
Daarom zeg ik ook, ze za haar hele leven dan single blijven. Een relatie met haar weer beginnen durf ik gewoon niet aan.
Zet het op een rijtje en mail het naar haar? :) Beetje zelfreflectie... Help je medemens.
Rustig aan.
pi_110803998
Ik heb haar vannacht dit gestuurd

quote:
Hey,

Afgelopen weken zijn heel slopend voor mij geweest, huis kwijt, vriendin kwijt dus ik ga je helaas zeggen dat ik je niet terug kan nemen. Het heeft me teveel pijn gedaan door iets wat met een goede communicatie opgelost kon worden, had aan de bel getrokken i.p.v. alles overhoop te gooien. Ik wil geen herhaling en onze relatie zou zelf als ik bij jou terugga nooit meer hetzelfde voelen.

Had gewoon aan de bel getrokken, dan was er niks aan de hand geweest...

- A

En daarmee is het klaar.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 26 april 2012 @ 09:28:43 #264
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110804302
Oke jammer.
pi_110805960
:'(
Beneath the gold, bitter steel
pi_110806124
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Sanchos het volgende:

[..]

En daarmee is het klaar.
Respect voor je dat je dit zo goed kan doen, ondanks alle frustratie en gevoelens toch zo helder en duidelijk blijven, zonder heel erg naar haar te wijzen.
_O_
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 10:51:06 #267
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_110806448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Sanchos het volgende:

[..]

En daarmee is het klaar.
Ach... zoals Lenny zou zeggen:

;)
pi_110825137
pziez, ben benieuwd naa haar volgende acties en reacties
volgens mij geeft ze he niet zomaar zo snel op
pi_110827038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Tja, hoeveel vrouwen (en mannen) hebben het volledige zelfinzicht wat je beschrijft wel?
Ik weet dat ik het bijvoorbeeld ook niet heb hoor.
Dat zijn ook wel hele hoge eisen om aan een persoon te stellen dat hij daar allemaal aan moet voldoen.
ik vind niet dat je volledig zelfinzicht nodig hebt om als dertiger van jezelf te weten dat je na het werk eerst even moet bij komen en ff niet wilt praten.

ts: knappe mail heb je gestuurd, vind ik.
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 19:26:11 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_110827366
En toch vind ik het jammer dat je haar niet nog een kans geeft :@ True, ze heeft zich ontzettend lomp gedragen maar ik ben zo bang dat je hiermee de vrouw van je dromen laat lopen ;(
5 - 28 februari Thailand O+
  donderdag 26 april 2012 @ 20:01:16 #271
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_110829414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef MaJo het volgende:
En toch vind ik het jammer dat je haar niet nog een kans geeft :@ True, ze heeft zich ontzettend lomp gedragen maar ik ben zo bang dat je hiermee de vrouw van je dromen laat lopen ;(
Daar ben ik het zo niet mee eens.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_110829452
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

donderdag 26 april 2012 @ 20:46:01 #273
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110832001
verkeerde topic
pi_110847230
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_110850047
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
pziez, ben benieuwd naa haar volgende acties en reacties
volgens mij geeft ze he niet zomaar zo snel op
Nee, dat weet ik, maar ik wil echt gewoon geen herhaling, dat werkt gewoon niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

ik vind niet dat je volledig zelfinzicht nodig hebt om als dertiger van jezelf te weten dat je na het werk eerst even moet bij komen en ff niet wilt praten.

ts: knappe mail heb je gestuurd, vind ik.
My toughts exactly

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.
  Moderator vrijdag 27 april 2012 @ 09:16:38 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_110851125
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 08:09 schreef Sanchos het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik, maar ik wil echt gewoon geen herhaling, dat werkt gewoon niet.

[..]

My toughts exactly

[..]

Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.
Dat snap ik wel, het zal waarschijnlijk nooit meer worden zoals het was. Ik ben ook een hopeloze romanticus :@ Het is gewoon jammer dat ze die tweede kans verpest heeft, ik denk dat het toen nog goed had kunnen komen, nu is het gewoon te laat...
5 - 28 februari Thailand O+
pi_110853228
Iedereen heeft af en toe zijn zwakke of labiele momenten. Jouw ex had ze blijkbaar weinig, je viel zelfs op haar sterke nuchtere karakter. Probleem is dat op het moment dat zij wel zo'n labiel moment heeft zij (maar ook jij) niet weet hoe ze er mee om moet gaan en dus rare dingen gaat doen. Het is niet zo dat ze geschift is en om niets in paniek raakt. De eerste keer was het door de nieuwe situatie waarin ze geen rust vond, de tweede keer omdat ze niet om kan gaan met hoe je veranderd was. Jij hebt ook niet de ervaring met deze emotionele uitspattingen om op zo'n moment de kern van het probleem uit al deze emoties te filteren en om deze te bespreken of om in ieder geval de situatie niet verder te laten escaleren tot de storm is gaan liggen.

Als je er nog voor wil vechten kan het nog goed komen. Bespreek uitgebreid wat er gebeurd is, wat had zij anders moeten doen en wat had jij anders moeten doen. Mocht dit lukken kan je voorzichtig weer gaan daten. Kondig aan dat je haar gaat prikkelen, haar uit gaat dagen en probeer met elkaars emoties om te gaan.

Tot zover mijn analyse, eigenlijk heb ik een hekel aan psychologie, maar heb wel de ervaring met een vriendin die regelmatig emotionele uitspattingen heeft.
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 11:18:48 #278
70532 loveli
N
pi_110855023
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 08:09 schreef Sanchos het volgende:
Geef het een paar maanden en het weegt niet meer zo zwaar. Woorden als "nooit" of "altijd" zijn wat overdreven. Dit is heus wel iets waar je overheen zult komen en over 50 jaar neem je het haar echt niet meer kwalijk.

Maar je hebt je beslissing genomen en zij is geen optie meer, toch?
crap in = crap out
pi_110855630
Dat weet ik niet, de ene minuut moet ik niks van haar hebben en de ander minuut zou ik niets liever dan haar willen hebben. Daarom nu afstand houden voorlopig. Ik heb ook helemaal geen behoefte aan andere vrouwen, ik heb zelfs spijt dat ik een paar dagen terug uit eten ben geweest met een vriendin van mij...

Daarom even de achtbaan uitzitten ;) 1e 2 weken voelde ik helemaal niks, dacht ik van, zo ik ben helemaal klaar met haar en moet ik niks van haar hebben, maar begin haar meer en meer te missen, dacht eerst dat ik de relatie miste, maar ik mis haar dus... }:|

lang leven verliefd zijn, (dat ben ik nog na 1 jaar)
  Vis een optie? vrijdag 27 april 2012 @ 12:58:24 #280
70532 loveli
N
pi_110858535
Ik ben een sucker voor happy-endings, maar niet ten koste van alles. En ik ben tegen blind vergeven en vergeten, zonder er iets van te leren en te verbeteren.

Volgens mij zijn er aangrijpingspunten zijn om met haar door te gaan en ook argumenten om het niet te doen, jij beslist uiteindelijk of je haar in je toekomst wilt.
crap in = crap out
pi_110866796
Ik kreeg dit terug.

quote:
Je hebt daar alle recht toe. Het spijt me, ik wil vragen hoe ik het goed kan maken, maar ik denk dat ik daar te laat mee ben.
Op haar Facebook stond

quote:
Stom wijf wat ik ook ben...
Ik had je nooit moeten laten gaan.
wat is het leven toch zo makkelijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110867071
Nou, mijn hart begint te smelten in ieder geval.

Nu Godshand nog en ben je hopelijk overtuigd haar een kleine kans te gunnen :P

Zit trouwens een beetje te denken en eigenlijk heb je geen reden om het niet nog te proberen... Meestal in een relatie bij derde, vierde of meerdere keren kansen geven is het geen goed idee omdat de relatie zelf verrot is en hopen dat dat opgelost wordt na een break hopeloos is. Terguval keert toch.

In dit geval is m.i. de relatie juist goed maar is hij opgebroken door twee opeenvolgende maar tijdelijke fouten. Hier kan je juist wel hopen op terugval naar het oude, want dat was juist goed (toch?).
pi_110868031
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe. Dit betekend erg veel voor mij... Zelfs mijn zus die haar eigenlijk niet echt moest zegt zelfs tegen mij dat ik haar zeker weten een kans moest geven, want een openbare bekentenis doet een vrouw niet vaak.
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:05:35 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110868083
het is geen openbare bekentenis maar gewoon een stalkpoging.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:06:07 #285
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_110868102
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef Sanchos het volgende:
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe.
Ja natuurlijk doet ze dat. Ze kan het moeilijk gaan ontkennen. Net als bij "Blik op de Weg".
Van die mensen die aan de kant worden gezet en aangesproken. Dan zeggen ze direcht: "Ja, ik geef gewoon toe, ik reed te hard". Ja, NO SHIT SHERLOCK :')

En dat ze dat in het openbaar doet zegt geen bal. Dat is aandachtstrekkerij. Ze vindt zichzelf erg zielig en daar moet aandacht aan worden besteed. Daar zijn sociale media perfect voor.

Ik zeg je: trap er niet weer in. Je bent als oud vuil behandeld en dat gaat ze wéér doen.
pi_110868310
Hey TS,
He vivido con esa puta de un Xennia
Incluso se corre al lado de la olla. Me siento el dolor de tu hermano
pi_110868385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef Sanchos het volgende:
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe. Dit betekend erg veel voor mij... Zelfs mijn zus die haar eigenlijk niet echt moest zegt zelfs tegen mij dat ik haar zeker weten een kans moest geven, want een openbare bekentenis doet een vrouw niet vaak.
Uno nunca sabe con las mujeres ... Y siguen siendo poco fiables putas coño
pi_110868635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:11 schreef S29 het volgende:
Hey TS,
He vivido con esa puta de un Xennia
Incluso se corre al lado de la olla. Me siento el dolor de tu hermano
:') WTF?

Haar naam is Xennia trouwens?
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:21:16 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110868708
Mijn spaans is neit zo goed maar het gaat dus over Xennia die vreemdging toen ze een relatie met s29 had? maar da's toch niet de xennia van FOK! neem ik aan.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_110869023
No no no, mi 'ex' novia es loca por es leal...

y Xennia de Fok? (en nu weer nederlands)

En niet alle vrouwen zijn zo ;) maar ik heb net een week vakantie geboekt naar spanje met 2 vrienden voor volgende week, dus ik laat het hierbij en mocht ik haar over een maand nog missen, tja.. dat zie ik dan wel weer.
pi_110869444
_O-
pi_110869519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:30 schreef Sanchos het volgende:
No no no, mi 'ex' novia es loca por es leal...

y Xennia de Fok? (en nu weer nederlands)

En niet alle vrouwen zijn zo ;) maar ik heb net een week vakantie geboekt naar spanje met 2 vrienden voor volgende week, dus ik laat het hierbij en mocht ik haar over een maand nog missen, tja.. dat zie ik dan wel weer.
No crea nada de. La cría de la puta Xennia, quiero decir que sí
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:44:37 #293
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_110869552
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef S29 het volgende:

[..]

No crea nada de. La cría de la puta Xennia, quiero decir que sí
Lul gewoon Nederlands man.
pi_110869584
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef Maanvis het volgende:
Mijn spaans is neit zo goed maar het gaat dus over Xennia die vreemdging toen ze een relatie met s29 had? maar da's toch niet de xennia van FOK! neem ik aan.
La puta sucia fue raro con todo el mundo. También he cangrejos syfelis y mierda.
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:46:36 #295
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110869626
hable holandais por favor!
Een gedicht over Maanvis
pi_110869682
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:46 schreef Maanvis het volgende:
hable holandais por favor!
De TS is toch spaans
pi_110869720
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:48 schreef S29 het volgende:

[..]

De TS is toch spaans
kan wel, maar wij niet :(
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:49:54 #298
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_110869740
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:48 schreef S29 het volgende:

[..]

De TS is toch spaans
half?
Een gedicht over Maanvis
pi_110869774
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

kan wel, maar wij niet :(
Helaas :6
pi_110869955
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:50 schreef S29 het volgende:

[..]

Helaas :6
zo interessant was het vast niet :{w