Zet je hart en hoofd op 1 lijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
mijn hart zegt ja, mijn hoofd nee. maar dat heb ik wel vaker gezegd
Verlegen zijn!Niet weet hoe je iets moet zeggen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zet je hart en hoofd op 1 lijn.
Wat zijn de bottlenecks die in je hoofd spelen om haar terug te nemen? Hoe je behandeld bent? Durf dingen te eisen...
Ik denk dat je even goed voor jezelf duidelijk moet hebben of je zo gek bent op haar als mens, of dat je gewoon een relatie wil. Want als je het hebt over missen gaat het puur over de relatie, over dingen samen doen. Niet om haar als mens, ik heb nog nergens iets gelezen over haar geweldige persoonlijkheid en haar leuke karaktertrekken die je zou missen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Sanchos het volgende:
mijn hart zegt ja, mijn hoofd nee. maar dat heb ik wel vaker gezegd
Tja, hoeveel vrouwen (en mannen) hebben het volledige zelfinzicht wat je beschrijft wel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef Xennia het volgende:
[...]
Dit meisje, dat eigenlijk al lang een vrouw is, kent zichzelf behoorlijk slecht. En is ook niet in staat haar grenzen aan te geven, duidelijk te communiceren binnen een relatie, compromissen te sluiten.
Ik vraag me dus af of ze concrete voorstellen kan doen waarin ze inzicht toont in haar eigen gedrag en water bij de wijn kan doen. [...]
Echt, ze heeft hetzelfde als jij. Ze mist de relatie, niet jou. Ik bedoel, als de 2e keer de gevoelens weg waren, en nu opeens weer terugquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Sanchos het volgende:
ik kreeg dit via een vriendin via de mail:
Hey A
Eerst wil ik zeggen dat ik nog steeds van je hou.
Ik zal je uitleggen wat er afgelopen tijd is gebeurd. Toen je bij mij kwam inwonen had ik het gevoel dat ik mijn eigen plekje kwijt was, je weet dat ik een stressbaan heb. En als ik thuiskom moet ik tijd voor mezelf hebben, maar als jij in mijn huis bent heb ik geen rust momentje, je vraagt hoe was je dag, wat zal ik klaar maken enzo. Ik wil als ik thuiskom gewoon rust, lekker op de bank ploffen en niemand die wat zegt. Ik heb me het heel erg laten opkroppen en daarom heb ik je eruitgeschopt, ik.
Onze relatie was niet meer wat het was, ik wilde je terug, maar toen je na lang aandringen weer terug was voelde ik niet meer wat ik eerst voor je voelde dus daarom dumpte ik je de 2e keer.
nu een paar weken later mis ik je echt meer en meer, ik besef dat ik met jou oud kan worden en dat jij serieuze relatiemateriaal bent, je durft tenminste je bek open te trekken en af te bijten en tegelijk ook heel lief te zijn voor me.
Ik moet echt ook iedere dag aanhoren wat een domme fout ik heb gemaakt, ik weet dat ik je niet terug meer krijg, maar ik zou het graag willen. Ik wil gewoon met jou weer naar Spanje en naar leuke restaurants en af en toe toeren door Nederland. Sorry ik dacht dat onze relatie niet meer te fixen was en dat rekende ik mezelf aan, daarom schopte ik je de 2e keer eruit omdat ik me schuldig voelde.
Ik hou nog steeds van je en ik wil je niet nog een keer kwijt , ik hoop dat je dat inziet en dat je mijn domme zet vergeeft want ik kan gewoon niet van een ander houden.
xxx M
ze zal haar hele leven singel blijven dan...ikzelf denk ik ook...
Zet het op een rijtje en mail het naar haar?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:01 schreef Sanchos het volgende:
Daarom zeg ik ook, ze za haar hele leven dan single blijven. Een relatie met haar weer beginnen durf ik gewoon niet aan.
En daarmee is het klaar.quote:Hey,
Afgelopen weken zijn heel slopend voor mij geweest, huis kwijt, vriendin kwijt dus ik ga je helaas zeggen dat ik je niet terug kan nemen. Het heeft me teveel pijn gedaan door iets wat met een goede communicatie opgelost kon worden, had aan de bel getrokken i.p.v. alles overhoop te gooien. Ik wil geen herhaling en onze relatie zou zelf als ik bij jou terugga nooit meer hetzelfde voelen.
Had gewoon aan de bel getrokken, dan was er niks aan de hand geweest...
- A
Respect voor je dat je dit zo goed kan doen, ondanks alle frustratie en gevoelens toch zo helder en duidelijk blijven, zonder heel erg naar haar te wijzen.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar vannacht dit gestuurd
[..]
En daarmee is het klaar.
Ach... zoals Lenny zou zeggen:quote:Op donderdag 26 april 2012 09:16 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb haar vannacht dit gestuurd
[..]
En daarmee is het klaar.
ik vind niet dat je volledig zelfinzicht nodig hebt om als dertiger van jezelf te weten dat je na het werk eerst even moet bij komen en ff niet wilt praten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, hoeveel vrouwen (en mannen) hebben het volledige zelfinzicht wat je beschrijft wel?
Ik weet dat ik het bijvoorbeeld ook niet heb hoor.
Dat zijn ook wel hele hoge eisen om aan een persoon te stellen dat hij daar allemaal aan moet voldoen.
Daar ben ik het zo niet mee eens.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef MaJo het volgende:
En toch vind ik het jammer dat je haar niet nog een kans geeftTrue, ze heeft zich ontzettend lomp gedragen maar ik ben zo bang dat je hiermee de vrouw van je dromen laat lopen
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar ben ik het zo niet mee eens.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar ben ik het zo niet mee eens.
Nee, dat weet ik, maar ik wil echt gewoon geen herhaling, dat werkt gewoon niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
pziez, ben benieuwd naa haar volgende acties en reacties
volgens mij geeft ze he niet zomaar zo snel op
My toughts exactlyquote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik vind niet dat je volledig zelfinzicht nodig hebt om als dertiger van jezelf te weten dat je na het werk eerst even moet bij komen en ff niet wilt praten.
ts: knappe mail heb je gestuurd, vind ik.
Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef MaJo het volgende:
En toch vind ik het jammer dat je haar niet nog een kans geeftTrue, ze heeft zich ontzettend lomp gedragen maar ik ben zo bang dat je hiermee de vrouw van je dromen laat lopen
Dat snap ik wel, het zal waarschijnlijk nooit meer worden zoals het was. Ik ben ook een hopeloze romanticusquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:09 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar ik wil echt gewoon geen herhaling, dat werkt gewoon niet.
[..]
My toughts exactly
[..]
Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.
Geef het een paar maanden en het weegt niet meer zo zwaar. Woorden als "nooit" of "altijd" zijn wat overdreven. Dit is heus wel iets waar je overheen zult komen en over 50 jaar neem je het haar echt niet meer kwalijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:09 schreef Sanchos het volgende:
Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.
Op haar Facebook stondquote:Je hebt daar alle recht toe. Het spijt me, ik wil vragen hoe ik het goed kan maken, maar ik denk dat ik daar te laat mee ben.
wat is het leven toch zo makkelijkquote:Stom wijf wat ik ook ben...
Ik had je nooit moeten laten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja natuurlijk doet ze dat. Ze kan het moeilijk gaan ontkennen. Net als bij "Blik op de Weg".quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef Sanchos het volgende:
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe.
Uno nunca sabe con las mujeres ... Y siguen siendo poco fiables putas coñoquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef Sanchos het volgende:
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe. Dit betekend erg veel voor mij... Zelfs mijn zus die haar eigenlijk niet echt moest zegt zelfs tegen mij dat ik haar zeker weten een kans moest geven, want een openbare bekentenis doet een vrouw niet vaak.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:11 schreef S29 het volgende:
Hey TS,
He vivido con esa puta de un Xennia
Incluso se corre al lado de la olla. Me siento el dolor de tu hermano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |