Dat snap ik wel, het zal waarschijnlijk nooit meer worden zoals het was. Ik ben ook een hopeloze romanticusquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:09 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, maar ik wil echt gewoon geen herhaling, dat werkt gewoon niet.
[..]
My toughts exactly
[..]
Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.
Geef het een paar maanden en het weegt niet meer zo zwaar. Woorden als "nooit" of "altijd" zijn wat overdreven. Dit is heus wel iets waar je overheen zult komen en over 50 jaar neem je het haar echt niet meer kwalijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:09 schreef Sanchos het volgende:
Ik snap dat het een prachtig verhaal zal worden als we weer bij elkaar worden, ik mis haar ook, dat weet ik zeker, alleen wat ik al zeg, het is de herhaling en het gevoel wat ik niet meer bij haar heb, ik ben bang dat ik de rest van me leven haar scheef ga aankijken. Dit is niet is wat ik ga vergeten snap je.
Op haar Facebook stondquote:Je hebt daar alle recht toe. Het spijt me, ik wil vragen hoe ik het goed kan maken, maar ik denk dat ik daar te laat mee ben.
wat is het leven toch zo makkelijkquote:Stom wijf wat ik ook ben...
Ik had je nooit moeten laten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja natuurlijk doet ze dat. Ze kan het moeilijk gaan ontkennen. Net als bij "Blik op de Weg".quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef Sanchos het volgende:
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe.
Uno nunca sabe con las mujeres ... Y siguen siendo poco fiables putas coñoquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef Sanchos het volgende:
Ze geeft haar 'stomiteit' ,om zo maar te zeggen, toe. Dit betekend erg veel voor mij... Zelfs mijn zus die haar eigenlijk niet echt moest zegt zelfs tegen mij dat ik haar zeker weten een kans moest geven, want een openbare bekentenis doet een vrouw niet vaak.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:11 schreef S29 het volgende:
Hey TS,
He vivido con esa puta de un Xennia
Incluso se corre al lado de la olla. Me siento el dolor de tu hermano
No crea nada de. La cría de la puta Xennia, quiero decir que síquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:30 schreef Sanchos het volgende:
No no no, mi 'ex' novia es loca por es leal...
y Xennia de Fok? (en nu weer nederlands)
En niet alle vrouwen zijn zomaar ik heb net een week vakantie geboekt naar spanje met 2 vrienden voor volgende week, dus ik laat het hierbij en mocht ik haar over een maand nog missen, tja.. dat zie ik dan wel weer.
Lul gewoon Nederlands man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef S29 het volgende:
[..]
No crea nada de. La cría de la puta Xennia, quiero decir que sí
La puta sucia fue raro con todo el mundo. También he cangrejos syfelis y mierda.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:21 schreef Maanvis het volgende:
Mijn spaans is neit zo goed maar het gaat dus over Xennia die vreemdging toen ze een relatie met s29 had? maar da's toch niet de xennia van FOK! neem ik aan.
half?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |