ik zal t aankomende week ff op de foto zettenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:55 schreef Webkim het volgende:
Oeh KD, kom maar door met tof jommetjesspul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wit jurkje, Name It, 56. Drukkertjes op de rug. Twee laagjes katoen. Gewassen maar nooit gedragen. 3,00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mexx, maat 62. Tuniekje, super leuk op legging. Maar een paar keer gedragen. Heel netjes. 4,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hema broekje maat 56. Verstelbaar elastiek in taille. Gebruikt maar nog netjes. 1,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet![]()
heel misschien dat ik wel wat heb liggen, ik zal eens kijken voor je innepin.
Iemand trouwens interesse in rompers, alle maten? Ik heb er veel te veel.......jongens/meiden/unisex....![]()
ja ik zoek ook een zonnehoedje denk ik. Ik kijk ook nog wel in de winkels maar als iemand iets heeft voor mn kleine dan hou ik me aanbevolen. Ze zit in kledingmaat 74 maar ik heb geen idee of ze een groot hoofd heeft of nietmaat 1 jaar zou ik zeggen.
:)![]()
Ik zoek nog t-shirtjes maat 92/98 voor een meisje. Ook ben ik op zoek naar zomer rompers maat 98/104
Iemand?29/10/'10 - 25/03/'13![]()
Pure Evil heb je evt roze/paars korte mouw maat 86/92??
Johhh BB al 98/104! wow! Ik heb al wel wat liggen.. maar ze rekken zo lekker mee nogpast nog wel ff
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me![]()
Ik heb nu maat 92/98 van de kruidvat, hema en h&m en die passen toch echt niet meer lekker. Ik heb een paar van die stretch dingen maar die zijn met lange mouwen.29/10/'10 - 25/03/'13![]()
Ik gooi hem er weer eens in..
Bij elke maat staan wel een paar lente/zomer geschikte dingen... maar vooral bij maat 74 & 80..
Hieronder al een aantal foto's... maar in de albums meer...
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Sokjes & Schoentjes
Slaapzakken
Diversen
Speelgoed
[ Bericht 33% gewijzigd door Reilain op 24-03-2012 20:16:17 ]We'll have love aplenty
You and me![]()
![]()
Kleine maatjes... 50/56/62... sommige zijn 68 maar vallen dan kleiner...
HTX rokje maat 62
Dun hemabroekje maat 62
Heel fijn shirtje maat 68
Hemaatje maat 68 (officieel 74 maar valt klein)
Nog een hemaatje... maat 68
HTX jurkje maat 68 (officieel 74 maar valt ook kleiner)
Waarom blijven ze niet gewoon klein??? Super leuk lentejasje maat 74 met bloemetjes binnenvoering..
Dun H&M broekje maat 74
3kwart leggings en zomerbroekjes maat 74
Hema rompertjes 74/80... ivm tegenvallend zomerweer weinig gedragen.. alleen de middelste witte heeft een lekkere buikschuiver gemaakt op t kdv dat je een beetje ziet
Jurkje maat 74, nooit gedragen... zou zomaar 74/80 kunnen zijn.
Toen ik hem kreeg dacht ik.. wat heb ik nu weer aan mijn broek hangen... maar hij stond verrassend leuk.. maat 74
Zomerspul maat 80 (2 rechter shirtjes vallen als 74/80)
H&Mmetjes... maat 80
Ook H&Mmetjes... maat 80... Minnie is al weg..
Leggings... maat 80... (74 & 80... mijn kortpootje droeg ze toen ze maat 80 had)
[ Bericht 15% gewijzigd door Reilain op 24-03-2012 20:12:02 ]We'll have love aplenty
You and me![]()
![]()
Goeie vraag...Volgens mij heb ik wel wat voorbij zien komen in die maat en kleur..maar de grote maten staan nog op zolder, en daar kan ik nu niet bij. Dus als je ff geduld hebt....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:17 schreef Reilain het volgende:
Pure Evil heb je evt roze/paars korte mouw maat 86/92??![]()
![]()
Is dit wat voor je?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik zoek nog t-shirtjes maat 92/98 voor een meisje. Ook ben ik op zoek naar zomer rompers maat 98/104
Iemand?
alle 4 van de hema![]()
de Wibra heeft voor baby's nu heerlijke zonnemutsjes (van die bandana's van ehm ja wat is t beetje rekbaar stofje) super voor in de doek 1,99 pstk zonder lelijke print of opdruk![]()
PureE ik wacht geduldig af
Mrien.. Ik zoek eigenlijk voornamelijk effen... voor onder een jurkje/hempje/tuniekje...We'll have love aplenty
You and me![]()
Er zit hier geen H&M en ik kom ook zelden of nooit in een stad waar ze wel een H&M hebben. En als ik moet wachten op de bezorgservice van H&M online krijg ik ze pas in september ofzo. Zodoende. +quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef Kyara het volgende:
zonnehoedjes zijn gewoon bij H&M te koop. Voor 3,95 of zo....
@KD, thx voor de tip, Wibra heb ik wel niet al te ver weg! Ga ik daar es kijken.![]()
Iemand hier een simpel electrische handkolf voor niet veel, enkelzijdig is prima!!Engaging Infinite Improbability Drive..![]()
![]()
Zonnehoedje wit: prenetal maat 42 Mutsje met hartjes maat 62/68 Zonnehoedje met bloemen maat 44
Lief maat 2
Ik heb ook nog een donkerblauw hoedje van de H&M maat 68
[ Bericht 0% gewijzigd door mrien op 26-03-2012 10:50:16 ]![]()
Maat 92 (ondersteboven)
maat 98
75 ct per stuk
[ Bericht 10% gewijzigd door amaranta op 25-03-2012 14:19:55 ]![]()
![]()
3 zomerslaapzakjes maat 90 en weg!
[ Bericht 8% gewijzigd door Reilain op 26-03-2012 21:44:42 ]We'll have love aplenty
You and me![]()
Wibra heeft inderdaad en ik weet niet of jullie daar een Terstal hebben? Daar heb ik voor de muppet een heel leuk zonnehoedje vandaan!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Er zit hier geen H&M en ik kom ook zelden of nooit in een stad waar ze wel een H&M hebben. En als ik moet wachten op de bezorgservice van H&M online krijg ik ze pas in september ofzo. Zodoende. +
@KD, thx voor de tip, Wibra heb ik wel niet al te ver weg! Ga ik daar es kijken.![]()
zomerjurkjes
23 maanden - 100% linnen - 6 euro
maat 92 (met bijpassend onderbroekje) 4 euro
jurk 18 maanden, gevoerd
5 euro
maat 80 - 3 euro
maat 86 - 3 euro
maat 6 maaden - 3 euro![]()
![]()
Evenstar, ik heb een medela swing liggen. Je moet alleen even nieuwe schelpen kopen. Laat maar weten of je interesse hebt, dan bedenk ik een prijs (niet veel hoor).Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
Heeft iemand nog leuke voorjaars- en zomerkleertjes liggen voor een meisje in maat 86-92?Ik heb belangstelling! Vooral voor shirtjes en shortjes en eventueel een jasje.
![]()
Is er toevallig iemand die interesse heeft in een tweedehands Wishbonebike, met lichte gebruikssporen?And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
fjoto!!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:16 schreef McLaura het volgende:
Is er toevallig iemand die interesse heeft in een tweedehands Wishbonebike, met lichte gebruikssporen?Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?![]()
De Wishbonebike is verkocht!
[ Bericht 56% gewijzigd door McLaura op 26-03-2012 09:41:58 ]And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Cantare, ik heb dit. Het is een dun jasje, maar misschien eerder geschikt voor het najaar dan voor het voorjaar....
bloem zit inmiddels vast
Maat...ehm 24-36 ofzo van Zara....![]()
Alvast deze polo voor koninginnedag?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef TimeJumper het volgende:
Wanneer komt Kleurdoos met haar collectie maat 68 online?![]()
of deze
Heb er nog een leuk wit kort tuinbroekje bij, of een met een beetje oranje
edit: deze dus![]()
![]()
Hoi ik heb blauwe crocs voor je maat 6/7 ik zal je morgen even een foto sturen, je mag ze voor 6 euro Incl hebben zoon heeften een zomer op gelopen, zool en voetbed zien er prima uitquote:Op zondag 25 maart 2012 15:30 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog Crocs (echte) liggen voor een jongen in maat 6/7 (23/24 is dat)?![]()
Ik sluit als 3e aan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
McLaura, als flugeltje afhaakt heb ik wel interesse...
A grand adventure has begun.![]()
Ik volgens mij wel... moet alleen even kijken wat de maat is. Ze zijn wel veel gedragen... ze zijn zwart met zo'n witte streep eromheen.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:30 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog Crocs (echte) liggen voor een jongen in maat 6/7 (23/24 is dat)?Make love, not war ☮![]()
Hmm die lijkt me best fijn. Iemand ervaring mee? bitterend waarom doe je hem weg?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:36 schreef bitterend het volgende:
Te Koop:
Hop Tye Kapstadt nieuw in doos.
Nieuw prijs was 75 euro's. Mag weg voor 60 excl.
[ afbeelding ]
De Hop-Tye is gebaseerd op de Mei Tai - de Aziatische drager.
In de Hop-Tye kun je je baby op je buik, rug en heup dragen. Op de
buik mag de baby al vanaf de geboorte gedragen worden in
deze Hop-Tye. Het zitgedeelte is in de breedte verstelbaar van
20 tot 40 cm.
Het bovengedeelte van het rugpand is verstelbaar zodat je de nek
van je baby optimaal kunt ondersteunen. Vooral voor de
pasgeboren babies en babies tot 3 maanden is het zeer
belangrijk dat het nekje goede ondersteuning krijgt. Voor
extra ondersteuning van de nek kun je het slaapkapje oprollen.
Het slaapkapje is voorzien van handige touwtjes zodat je hem
gemakkelijk vanaf je rug kunt boven het hoofdje van je kindje
trekken.
De Hop-Tye is geschikt voor mensen die het knopen van de
geweven draagdoek niet zien zitten en op zoek zijn naar een
simpeler ergonomische babydrager.
De Hop-Tye is gemaakt van 100% katoen zonder schadelijke
stoffen en is in de machine wasbaar.
Elke Hop-Tye komt met het Engelstalige instructieboek in kleur.
Kenmerken van de Hop-Tye:
- geschikt vanaf 0 tot 2,5 jaar
- oprolbaar slaapkapje
- verstelbaar zitgedeelte
- verstelbaar nekgedeelte
- gevulde tailleband
- brede schouderbanden
- taillelengte tot 160 cm
- 100% katoen (getest op schadelijke stoffenMake love, not war ☮![]()
Ik heb hem voor mijn man gekocht en die gebruikt hem niet...ik gebruik mijn zara/pfau vooral en misschien dat ik ooit een bamboe/vol doek koop maar voor 2 zijn 2 doeken genoeg voor mezelf alleen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Ik hou het even in gedachten okay... moet eerst even afwachten hoe het verder gaat en nog advies inwinnen vwb draagdoeken. Als je hem ondertussen kunt verkopen, gewoon doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef bitterend het volgende:
Ik heb hem voor mijn man gekocht en die gebruikt hem niet...ik gebruik mijn zara/pfau vooral en misschien dat ik ooit een bamboe/vol doek koop maar voor 2 zijn 2 doeken genoeg voor mezelf alleenMake love, not war ☮![]()
Ja, graag!quote:
Wil je me PM-en als ze nog vrij zijn? Met prijs etc.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart![]()
Prima!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou het even in gedachten okay... moet eerst even afwachten hoe het verder gaat en nog advies inwinnen vwb draagdoeken. Als je hem ondertussen kunt verkopen, gewoon doen.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Wacht ik de foto even afquote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Hoi ik heb blauwe crocs voor je maat 6/7 ik zal je morgen even een foto sturen, je mag ze voor 6 euro Incl hebben zoon heeften een zomer op gelopen, zool en voetbed zien er prima uit![]()
![]()
Als je wilt kijken graagquote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel... moet alleen even kijken wat de maat is. Ze zijn wel veel gedragen... ze zijn zwart met zo'n witte streep eromheen.![]()
![]()
Tnx voor de moeitequote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef amaranta het volgende:
Cantare, ik heb dit. Het is een dun jasje, maar misschien eerder geschikt voor het najaar dan voor het voorjaar....
[ afbeelding ]
bloem zit inmiddels vast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat...ehm 24-36 ofzo van Zara....maar ik vind het idd, vooral door de kleur, meer een najaarsjasje.
![]()
Zijn er nog Doraliefhebbers onder de meiden?
En ik heb nog en tshirt en een trui, maar daar is de afbeelding van aan het vervagen...
mijnese flipt als ze merkt dat het weg ismaar het past gewoon niet meer. Broekje begon bij dr enkels en komt nu nét over dr nie. EIgenlijk is dr halve garderobe dora...maar dat mag en kan nog niet weg haha
![]()
Weet je hoeveel kleren ik heb....:(quote:Op maandag 26 maart 2012 14:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Amaranta je bent net zo'n kledingjehova
Ofja de kinderen![]()
Gisteren. Ik denk dat er ong 20 bezoekers waren die allemaal maat 92 of groter voor een jongen wilden en voor de meiden vanaf 140.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Hebben jullie niet van die kledingbeursdingen op de basisschool?
Van de zaal waar ik in stond heeft maar 1 mevrouw ofzo iets verkocht.![]()
Ik heb vanmorgen even snel gekeken. Het is maat 6/7. Zal vanavond als het lukt nog even foto maken.quote:Make love, not war ☮![]()
Heeft er iemand het boek Opperdepop toevallig werkloos in de kast staan? Ik zou het graag overnemen van je.![]()
Nou dat!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef TimeJumper het volgende:
Wanneer komt Kleurdoos met haar collectie maat 68 online?![]()
En 62 mag ook nog!Hardloper.
IG @webkim![]()
Moi, ik heb opperdepop hier liggen, 6 euro incl verzenden? Is nog helemaal nieuw, ik heb er denk ik 3x in gekeken.
Mrien, hierbij de foto van de crocs
Verder nog kinderschoenen maat 23 met klittenband sluiting aan de kant van de veters. De witte rand is wel een beetje verkleurd, maar misschien nog handig als tuinschoentjes voor iemand? 4 euro inclusief verzend.
en nog een ledikantlakentje van Snoopy, cremekleurig
[ Bericht 22% gewijzigd door gizzfonz op 26-03-2012 20:10:40 ]![]()
Nijnepijn, over een week of 3 mag de mijne gaan denk ik. Eerst zelf ff bij mijn mop aantrekken voor de familieKun je zo lang wachten? Oh, die is trouwens wel iets groter volgens mij, weet niet precies welke maat. Maar mijn mup zit nu ook on 86/92.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Dank je wel! Ik heb komende maandag de eerste echo, daarna denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 20:18 schreef Kersjes het volgende:
Morretje, gefeliciteerd!!
Kom je ook naar Z&G?I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Volgens mij is ie zelfs nog groter. Ik kan morgen even voor je kijken, Isabel slaapt al en hij ligt in haar kast..quote:I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Ik gok dat dat wel gaat lukken.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zelfs nog groter. Ik kan morgen even voor je kijken, Isabel slaapt al en hij ligt in haar kast..
Doe rustig aan, ik ben nog superpril zwanger.![]()
Kreeg net een schattige binnen van h&m, donkerblauw shirtje met smurfin en roze shortjequote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Gezocht:
Shortama's voor een meisje, maat 86(/92).![]()
Oh wacht, dit is v&a, solly
Twee harten, een liefde
Oh maar die is wel helemaal leuk!
Heb 'm alleen wel over drie weken nodig en slechte ervaringen met H&M online bestellingen qua verzenden...dus dan maar naar de stad om te kijken!![]()
![]()
Ik heb er 1 geloof ik... ff kijken
Edit: Ow duh... natuurlijk te klein! Niet aan de maat gedacht.. is maat 74We'll have love aplenty
You and me![]()
Ja leuk hè?!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef Fannetje het volgende:
Oh maar die is wel helemaal leuk!
Heb 'm alleen wel over drie weken nodig en slechte ervaringen met H&M online bestellingen qua verzenden...dus dan maar naar de stad om te kijken!
Ik lees dat wel vaker over h&m, maar ik heb meestal m'n bestelling binnen een week binnen!Twee harten, een liefde
Je hebt pmquote:Op maandag 26 maart 2012 02:47 schreef _evenstar_ het volgende:
WIckie heb wel interesse maar ligt dus aan prijs
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
Mrien, wat wil je voor die rompers met korte mouw hebben?
Gezocht
rompers met spaggetibandjes in maat 98/104 of stretch rompers maat 92
+
t-shirtjes met korte mouw maat 92 of 9829/10/'10 - 25/03/'13![]()
Ik ben op zoek naar een babyfoon. Die van mij heeft het na 3 jaar trouwe dienst begeven en aangezien mijn gehoor niet 100% is, durf ik het niet aan zonder babyfoon.
Wie heeft er nog eentje over? Voor een schappelijk prijsje?![]()
Ik heb nog wel wat voor je barba B, sinds Lena zindelijk is wil ze toch geen rompers meer aan! Zal ze zo ff op de foto zetten* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
BarbaB, ik heb onderstaande voor je, ¤15 incl verz?
En Fannetje voor jou heb ik deze shortama's nog, die krijg ik wel door de brievenbus, ¤7,50 incl verz als jeze wilt? vallen als 86-92.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
Ik heb nog een aantal spijkerbroeken maat 92 en rompers 86/92 met lange mouwen van de hema.
Interesse hierin? Indien ja, dan maak ik wel foto's.![]()
Oh poppedein wat wat een leuk setje! Als BB hem voorbij laat gaan heb ik evt wel interesseWe'll have love aplenty
You and me![]()
Het is eigenlijk niet goed dat dit topic nu in mijn actieve staatVeel te leuke dingen zie ik voorbij komen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Ik ook spijkerbroeken Ymme! Vooral als je ze hebt voor kinderen met weinig spek.
Ik zoek nog steeds hele smalle spijkerbroeken. Bij de benen mogen ze best breder, maar bijna alle broekjes zitten hem veel te wijd om de billen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Ik heb nog een Opperdepop liggen.
Mag weg voor 6,- incl verzenden
Ow en nog het 1 en ander aan speelgoed van 0-2, is daar belangstelling voor? Dan maak ik even foto's!![]()
Heeft er iemand nog houten puzzels voor een leuk prijsje?Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
Hahaha!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:26 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Poppedein, je hebt mijn adres nog wel hèZal het geld straks even overmaken!
Van alles wat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Welk merk zijn de broeken Ymme?
Zal morgen eens kijken en foto's maken.![]()
Hoeveel stukjes?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:29 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er iemand nog houten puzzels voor een leuk prijsje?
Wij hebben er iets teveel hier
En inlegpuzzels of echt met stukjes die je aan elkaar past?![]()
Inlegpuzzels... Willem begint z'n huidige puzzels al uit z'n hoofd te kennenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoeveel stukjes?
Wij hebben er iets teveel hier
En inlegpuzzels of echt met stukjes die je aan elkaar past?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
Ik heb al genoeg puzzels nu
Zoek nog wel wat ander speelgoed voor Willem, ik merk dat al het speelgoed dat hij heeft eigenlijk te 'jong' voor hem is nu... Blokken bouwen en auto's rijden vind ie tof. Wellicht iets van little people ofzo? Iemand tips?Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
We hebben een "D", we hebben een "U", we hebben een "P", we hebben een "L", we hebben een "O", DUPLOquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb al genoeg puzzels nu
Zoek nog wel wat ander speelgoed voor Willem, ik merk dat al het speelgoed dat hij heeft eigenlijk te 'jong' voor hem is nu... Blokken bouwen en auto's rijden vind ie tof. Wellicht iets van little people ofzo? Iemand tips?![]()
![]()
![]()
Nathan speelt echt heel veel met duplo. We hebben de trein, wat geweldig is omdat hij alle auto's die maar enigzins passen op het spoor voor de trein zet zodat je een hele lange bewegend rij krijgt, hij zet zelfs het vliegtuig erbij. En de boerderij met dieren is ook tof! Verder auto's.
Ook hebben we een hele grote ton met houten blokken van Janod, wordt ook mee gebouwd.![]()
Meisjesschoenen maat 22
Hello Kitty en Cars nepcrocs tegen verzendkosten.
Zara klittenband sneakers 3 euro
Regenlaarzen Hema 2,50 euro
All Stars Paars 5 euro (beetje verkleurd)
All Stars Zwart 6 euro
Sandaaltjes met franje (nooit gedragen) 3 euro
Bardossa laarsjes 5 euro
Nikes met klittenband 5 euro
Verzending kosten koper.No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Geppie, heb je een betere foto van de all stars? Ik heb vooral interesse in de zwarte.A grand adventure has begun.![]()
Meisjesschoenen maat 23
Regenlaarzen Hema 2,50 euro
Adidas klittenband sneaker 5 euro
Zilveren laarsjes 3,50 euro
Birkenstocks 5 euro
Verzending kosten koper of af te halen in AlkmaarNo one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Meisjesschoenen maat 24
HIP laarsjes en Crocs laarsjes beide 5 euro per paar
Verzending kosten koper of af te halen in Alkmaar
[ Bericht 0% gewijzigd door geppie op 27-03-2012 14:33:54 ]No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Dit dus!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:08 schreef pessie het volgende:
[..]
We hebben een "D", we hebben een "U", we hebben een "P", we hebben een "L", we hebben een "O", DUPLO![]()
![]()
![]()
Nathan speelt echt heel veel met duplo. We hebben de trein, wat geweldig is omdat hij alle auto's die maar enigzins passen op het spoor voor de trein zet zodat je een hele lange bewegend rij krijgt, hij zet zelfs het vliegtuig erbij. En de boerderij met dieren is ook tof! Verder auto's.
Ook hebben we een hele grote ton met houten blokken van Janod, wordt ook mee gebouwd.
En de little people auto's passen er ook op![]()
![]()
Meisjesschoenen maat 25
Regenlaarzen Hema 2.50 euro
Snowboots tegen verzendkosten immers ook van een andere Fok!ker gehad
Pastries in goede staat wil er toch nog 10 euro voor
Zara 'tuttige' schoentjes met klittenband 3.50 euro
Verzending kosten koper of af te halen in AlkmaarNo one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Ik had ze al bijna in de was geflikkerd!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:20 schreef Keshet het volgende:
Geppie, heb je een betere foto van de all stars? Ik heb vooral interesse in de zwarte.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Geppie mag ik de pastrys????? Kan niet pmen maar wil ze heeeeel graag!05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
Voor Keshet... je adres heb ik al
Is dit beter? Groter krijg ik ze niet
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
@Kaatjejannie, dat gaat wel lukken.
@BJ, ze zijn voor jou!No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Geppie, die adidasjes maat 23, die wil ik denk ik wel van je overnemen! Heb je toevallig nog een grotere foto? En is envelop verzending een optie?
Oh en anders misschien die zilveren laarsjes... ook iets ingezoomde foto mogelijk?![]()
Ooo fijn geppie! Ik pm je vanavond.05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
Ik denk niet echt dat ik die adidasjes in een envelop kan proppen. Ga even betere fotos nemen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef Lijnloos het volgende:
Geppie, die adidasjes maat 23, die wil ik denk ik wel van je overnemen! Heb je toevallig nog een grotere foto? En is envelop verzending een optie?
Oh en anders misschien die zilveren laarsjes... ook iets ingezoomde foto mogelijk?
Kaatjejannie is goed!No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
nee, dat leek mij ook al. Nou ja, als het dan toch een pakketje wordt, dan denk ik dat ik die laarsjes er ook wel bij zou willen.![]()
http://s1238.photobucket.com/albums/ff499/geppie78/Schoenen/
Misschien zien jullie die schoenen hier beter op...No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
pyjama's maat 56: 2 euro per stuk
pyjama's zijn verkocht
zwarte H&M romper maat 62: 1 euro
pyjama maat 62/68: 2 euro
pyjama's maat 62/68: 2 euro per stuk
reacties graag via PM
[ Bericht 22% gewijzigd door Kaarr op 27-03-2012 22:37:14 ]![]()
Is prima! Adidasjes gooi ik nog even in de wasmachine wrs morgen op de bus oké?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:03 schreef Lijnloos het volgende:
Geppie, 15 euro inclusief verzenden voor dei adidasjes + zilveren laarsjes?No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
De foto's worden er niet groter van maar ik vind 't prima!
PM jij even je rekeninggegevens?A grand adventure has begun.![]()
Geppie leuke laarsjes maat 24 beetje warm voor de zomer helaas.
Iemand nog leuke zomerschoenen maat 24? Hoeven niet spik & span te zijn ivm het vele buiten spelen maar wel een beetje stevig.![]()
Geppie, wat voor kleur zijn die HIP laarsjes?! Kan het niet echt goed zien op de foto!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
Ehm...paarsig. Beetje aubergine maar dan iets lichter. Het zijn wel smalle laarzen, dus niet geschikt voor brede voetjes. Ik heb ze overgenomen van Groofsken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:21 schreef Elmo76 het volgende:
Geppie, wat voor kleur zijn die HIP laarsjes?! Kan het niet echt goed zien op de foto!No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Laat ik hier nu net een meisje met smalle voetjes hebben!! Ik wil ze graag overnemen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef geppie het volgende:
[..]
Ehm...paarsig. Beetje aubergine maar dan iets lichter. Het zijn wel smalle laarzen, dus niet geschikt voor brede voetjes. Ik heb ze overgenomen van Groofsken.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
Mooi zo!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Laat ik hier nu net een meisje met smalle voetjes hebben!! Ik wil ze graag overnemen!
PM adres maar gaan ze morgen op de bus.No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Ik ben voorzien voor crocs voor Jelle
Wel heb ik nog in de aanbieding lichtroze crocs maat 23/24 (6/7)
Foto volgt zo![]()
![]()
Helemaal prima! Ik pm je even voor gegevensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:30 schreef geppie het volgende:
[..]
Is prima! Adidasjes gooi ik nog even in de wasmachine wrs morgen op de bus oké?![]()
![]()
Wa kostda?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:18 schreef mrien het volgende:
Ik ben voorzien voor crocs voor Jelle
Wel heb ik nog in de aanbieding lichtroze crocs maat 23/24 (6/7)
Foto volgt zo![]()
Stapels!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:29 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er iemand nog houten puzzels voor een leuk prijsje?
Ik zal morgen even foto's maken enzo, herinner je me er even aan?And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:08 schreef pessie het volgende:
[..]
We hebben een "D", we hebben een "U", we hebben een "P", we hebben een "L", we hebben een "O", DUPLO![]()
![]()
![]()
Ook hebben we een hele grote ton met houten blokken van Janod, wordt ook mee gebouwd.Duplo heeft ie hier ook genoeg staan ja, speelt ie ook wel okay mee...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dit dus!
En de little people auto's passen er ook opOp donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
Kaatjejannie je inbox is vol! Maar ik stuur de allstars naar je op en laat je daarna wel weten hoeveel het was oke?No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Die heb ik allebei en ze passen nog maar nét.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:44 schreef mrien het volgende:
Wel maat 68 en maat 2 van Lief, maar denk dat die voor jouw Harry wel te klein zullen zijn
Hoewel die maat 68 net iets beter (ruimer) zit dan de maat 2 van Lief.
Als iemand een maat 3 heeft van Lief of dus iets in maat 74, dan houden we ons aanbevolen![]()
![]()
Gezocht :
In maat 74 of 80. Hema, gekocht in 2011 vermoedelijk het voorjaar.
Ik kan hem zelf nergens vinden, marktplaats, speurders etc.![]()
![]()
Het is idd een oude collectie. Ik kom hier in de stad hem wel eens in mini maatje nog tegen maar verder ook niet.![]()
Ik ben op zoek naar een buggy die ik mee kan nemen op de fiets. Iemand?
Kleur maakt niet zoveel uit, ben wel een zeikerd qua mooi, dus liever niet eentje met allerlei vlekken enzo![]()
![]()
Als flugeltje genoeg houten puzzels heeft, heb ik ook wel interesse! Anne begint dat nu ineens door te krijgen![]()
![]()
Zijn er nog verwchillende maten sock ons? Ik heb een ongebruikt paar liggen, maar ze zien er heel klein uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef Kleurdoos het volgende:
sock ons
sillybilly's
soksloffen Hema
anyone?
en evt wat strechy hemarompers? het liefst effen74/80
Oude (on)bekende.![]()
Volgens mij wel hoor, ik had pas een paar gekocht maar die waren hartstikke klein, ze konden gewoon niet over zijn voetjes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Zijn er nog verwchillende maten sock ons? Ik heb een ongebruikt paar liggen, maar ze zien er heel klein uit.
Nu moet ik dus weer nieuwe![]()
Toen heb ik ze maar weggegeven
Rayen 2½ jaar!![]()
Geloof dat ik nog wat effen kleuren 74/80 heb liggen KD...
(Wit/grijs e.d)
Die 3 op de 3de rij...
Van de 'roze groep' zijn er 4 weg...We'll have love aplenty
You and me![]()
Oh thanksquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef NotTheSame het volgende:
Tip van de gastouder: Als je die sokjes hebt die je om kunt slaan, neem dan een kinder-haarelastiekje (van die kleine stoffen), rek die goed op en doe die onder de omslag om het beentje! Werkt hier perfect en je ziet er niks van!
, is nog een stuk goedkoper ook
Rayen 2½ jaar!![]()
toevallig ook stretchy?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Reilain het volgende:
Geloof dat ik nog wat effen kleuren 74/80 heb liggen KD...
(Wit/grijs e.d)
[ afbeelding ]
Die 3 op de 3de rij...
Van de 'roze groep' zijn er 4 weg...![]()
Uh oh uh... daar vroeg je om idd (ikke nie nadenken)
Ik weet het ff niet meer uit mijn hoofd... zou ff moeten gluren..
Gok de middelste iig wel.. die 2 andere twijfels...We'll have love aplenty
You and me![]()
Hier gaan de deur uit:
Mijn heerlijk zachte Girasol earthy rainbow maat 4 VERKOCHT
Vraagprijs ¤50
En mijn fijne draagkrachtige Ellevil ZaraBlack maat 6
Vraagprijs ¤75
Ik ben geen doek-rugdrager, dus tis helaas beurt hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 29-03-2012 15:26:05 ]* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
Zomerkleding maat 62 en 68
Maat 74
Capri Name it
Maat 80
[ Bericht 16% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 30-03-2012 11:03:42 ]![]()
Ik ben al aardig wat spul kwijt, maar heb toch nog wel het nodige over: FOto plakken lukt niet, dus dan maar een linkje naar het hele spul
http://www.flickr.com/photos/77842604@N04/sets/72157629233805016
Mag voor kleine prijsjes weg (bij sommige staan prijzen, maar daar mag bij sommige dingen best nog wat af.
[ Bericht 27% gewijzigd door gizzfonz op 29-03-2012 20:05:42 ]![]()
DML mag ik de boterham en de koetjes shirts? Of wacht, welke maat is dat? Meer 62 of 68?Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
Officieel gezien is het allemaal 62 maar Olivier heeft het allemaal gedragen in maat 68 nog toen we met 7 maanden op vakantie waren. Vooral dat 3e short en het tuinbroekje vallen dan veel mooier. Volgens mij heb ik bij het 3e shortje ook nog een riem ergens. Stoffen blauwe riem. Ga ik nog even opsnorren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:18 schreef Kyara het volgende:
DML, welke maten zijn de 1e en 3e short en het geruite pakje? Is dat 62 of 68?![]()
Het is van threadless. Maat 3-6 maanden. Ik geloof dat ze wel vrij lang zijn. Zal ik ze bij een blijdorp bezoekje binnenkort gewoon meenemen? Kan je kijken of het nog kan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:12 schreef wickie het volgende:
DML mag ik de boterham en de koetjes shirts? Of wacht, welke maat is dat? Meer 62 of 68?![]()
en wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Officieel gezien is het allemaal 62 maar Olivier heeft het allemaal gedragen in maat 68 nog toen we met 7 maanden op vakantie waren. Vooral dat 3e short en het tuinbroekje vallen dan veel mooier. Volgens mij heb ik bij het 3e shortje ook nog een riem ergens. Stoffen blauwe riem. Ga ik nog even opsnorren.![]()
Wie oh wie helpt me van mijn draagdoeken en beco af?![]()
van boven naar onder:
Didymos Ellipsen Aida mt 6: ¤ 80verkocht
Didymos Indio Burgund mt 6: ¤ 70 verkocht
Storchenwiege Leo Grun mt 6: ¤ 60
ByKay (rekbare doek) organic Olijf mt M (4,60m): ¤ 20
ByKay (rekbare doek) organic Paars mt M (4,60m): ¤ 20 verkocht
Beco Butterfly 2: ¤ 80
Actiepic van de Beco
Actiepic van de Storch![]()
![]()
Mijn bondolino staat nog te koop.
Het is een zwarte met rode accenten. Deze is het.
Hij mag weg voor ¤70.![]()
Iemand interesse in jongetjeskleding? Voordat ik foto's ga maken, ik heb hier liggen:
Korte broekjes maat 86
spijkerjasje maat 86 (maar valt wat klein)
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 10:20:09 ]![]()
Die van ons zit nog lang niet in 86, maar pyamatjes zijn dan toch wel veilig want niet afhankelijk van seizoenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand interesse in jongetjeskleding? Voordat ik foto's ga maken, ik heb hier liggen:
Korte broekjes maat 86
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...Dus die wil ik wel graag zien
![]()
![]()
Rompers 86/92 ook? Zonder mouwen....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Korte broekjes maat 86
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
KD....
Idd... het grijze rompertje is stretch.. die 2 witte niet...We'll have love aplenty
You and me![]()
Ik zal morgen fotootjes plaatsen, het zijn niet zoveel spulletjes maar misschien zit er wat bij voor jullie![]()
![]()
Ik zoek eigenlijk nog een parasol voor op de wagen, beetje dom geweest deze niet mee te kopen zeg maar.... Iemand nog wat op zolder liggen? Kleur boeit me eigenlijk niet, heb zelf een zwarte wagen, dus past alles wel bij.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
De korte broeken en andere broekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Korte broekjes maat 86
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...![]()
![]()
Doekjes!
De hele stash
wellen cassis 6
85,-incl verzenden is nu 80 NU 78!!!!!!!!
Anthrazit hennep 4
85,- incl verzenden
fLAMINGO'S maat 5
95,- incl verzenden IS NU 88!!!!!!!!!
Pfau violet maat 6
129,- incl verzenden is nu 105bnib NU 90!!!!!!!!!
Officiele sling van didymos Ros lelies mt 0 60euro inclusief verzenden
Lillien lind maat 5 = 75 inclusief verzenden nu 70
Ginkgo Maat 5 = 80 inclusief verzenden
Hoppediz pune maat 6 = 80 incl verzenden nu 70!
Tussah nino maat 6 = 85 incl verzenden
de kleine lettertjes.
Ik rook niet. Ik was met ecover, Ik heb geen huisdieren Garantie tot aan het postkantoor.
Het geld is hard nodig dus ik reserveer geen dagenlang...
verzenden tot aan NL is inclusief, buitenland is extra.![]()
Ik heb een zwarte liggen, die je op de wagen kunt klemmen. Geef maar wat je er voor kwijt wil? Weet niet of je in de omgeving van Delft woont, anders zou je op klunnen halen, anders stuur ik wel op, maar dan zit je dus wel al op 6.75 voor alleen verzendenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef Susie het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een parasol voor op de wagen, beetje dom geweest deze niet mee te kopen zeg maar.... Iemand nog wat op zolder liggen? Kleur boeit me eigenlijk niet, heb zelf een zwarte wagen, dus past alles wel bij.![]()
Ja! toevallig heb ik een donkerblauwe, maar zag dat gizzfonz ook al eentje aan te bieden heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef Susie het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een parasol voor op de wagen, beetje dom geweest deze niet mee te kopen zeg maar.... Iemand nog wat op zolder liggen? Kleur boeit me eigenlijk niet, heb zelf een zwarte wagen, dus past alles wel bij.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 17:18:58 ]![]()
Ik hou het even in mijn achterhoofd, woon niet bij Delft in de buurt en dan is 6,75 weer veel verzendkosten natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:45 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte liggen, die je op de wagen kunt klemmen. Geef maar wat je er voor kwijt wil? Weet niet of je in de omgeving van Delft woont, anders zou je op klunnen halen, anders stuur ik wel op, maar dan zit je dus wel al op 6.75 voor alleen verzenden
Ik kijk eerst nog even verder, thanks.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Maar wel praktisch!quote:
Zo'n parasol moet je telkens meedraaien met de zon en uiteindelijk staat die ook helemaal voor het gezicht van je kind en zie je nog niets. Ik wist niet datzelfde bestonden, anders had ik dat liever gehad dan een parasol, denk ik.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Mja, kan natuurlijk ook.
Ik heb net nog even verder gezocht nav een tip; bij Prenatal voor 7,99 en het is koopzondag morgen, dus daar ga ik morgen maar eventjes langs...en dan ga ik echt alleen voor een parasol![]()
Thanks voor de reacties in ieder geval!
Relain; had je het pakje al verstuurd?Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Mart is uit zijn pyjama's aan het groeien (98/104).
Dus op zoek naar 104/110, liefst met elastiek in de pijpen (wat een lastige opgave is)![]()
Susie en _Isis_
De pakketjes zijn vandaag afgegeven! Hopelijk zijn ze er snelWe'll have love aplenty
You and me![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:02 schreef Reilain het volgende:
Susie en _Isis_
De pakketjes zijn vandaag afgegeven! Hopelijk zijn ze er snel
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Oh super, ik kijk er naar uit!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:02 schreef Reilain het volgende:
Susie en _Isis_
De pakketjes zijn vandaag afgegeven! Hopelijk zijn ze er snel
Twee harten, een liefde
Heeft er misschien iemand een hoes voor een maxi cosi pebble te koop? Ook zoek ik nog een kussenset (liefst van waterafstotend materiaal en lekker vrolijk, kleuren met groen of blauw) voor een tripp trapp stoel, dus als iemand iets kwijt wil hoor ik het graag.
[ Bericht 19% gewijzigd door moi80 op 01-04-2012 08:39:17 ]![]()
Dank, maar die vind ik beetje saaie kleuren, mag wat vrolijker. Het is toch deze die je bedoelt: http://www.stokke.com/nl-(...)-range/cushion.aspx?![]()
Is er nog iemand die een Diaper Champ in de aanbieding heeft?we hebben er één, maar zijn zo tevreden dat ook stinkerd nr. 2 er één op haar kamer krijgt...
![]()
Heeft er iemand nog interesse in Cars verduisterende gordijnen? Geef maar aan, dan maak ik even een foto en meet de maten op![]()
Interesse ja !quote:Op zondag 1 april 2012 10:30 schreef gizzfonz het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in Cars verduisterende gordijnen? Geef maar aan, dan maak ik even een foto en meet de maten op
Mensen die wachten op de fotootjes, moeten nog heel even geduld hebben, ben de zolder aan het opruimen en er is VEEL wat weg kan. Ook speelgoed e.d.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 12:19:30 ]![]()
Zal morgen even foto maken en opmeten.quote:Op zondag 1 april 2012 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Interesse ja !
Mensen die wachten op de fotootjes, moeten nog heel even geduld hebben, ben de zolder aan het opruimen en er is VEEL wat weg kan. Ook speelgoed e.d.![]()
Ik heb wel een tommee tippee luieremmer staan, die mag wel weg voor weinig....quote:Op zondag 1 april 2012 10:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Is er nog iemand die een Diaper Champ in de aanbieding heeft?we hebben er één, maar zijn zo tevreden dat ook stinkerd nr. 2 er één op haar kamer krijgt...
![]()
Iemand intresse in een bumprider? zo;n plankje voor achter de buggy.
Hij is echt nog helemaal nieuw wou hem hier gebruiken (gekregen van ouders) maar de kleine vind hem echt doodeng dus hij mag naar iemand anders. Met doos en handleiding is universeel . heb hem pas vorige week binnengekregen. Doos is beschadigd door kind ging ermee aan de haal. Verder niks mis mee en nooit buiten gereden.
Nieuwprijs 69 euro.
Vraagprijs 60 euro.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)![]()
Maak ik er nog iemand blij mee? Anders gaat t weg...
Rompers, 1x lange mouw, de rest spaghetti bandjes. Maat 86/92. ¤0,50 per stuk
3/4 legging/pantys zonder voet maat 86/92. ¤0,50 per stuk (lichtblauwe niet, bleek gaatje in te zitten)
UV zwempak maat 74-80, Lena droeg t van 74-86. ¤3
Spijkerrokje maat 80, Lena droeg t van 80-92. ¤2
Shirt lief, nieuw, wel gewassen, maat 89, valt groot. ¤2,50
Blolero, maat 80-86, ¤1
Linkerjurkjes vallen als 86-92, ¤2 p.s
Rechter jurkjes van Lindex, maat 92, heel lekker luchtig! ¤4
"retro" trainingspakje maat 92 met mooi slank broekje, is harder groen dan op de foto. ¤5
Crocs mary jane ongeveer maat 21 ¤1,50
Waterschoentjes maat 23 ¤1,50
Voetjes rechtsbovenin niet te koop!* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
hey maart doe mijn dat trainingspak maarleuk!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor de zwangere chicks:
Elastische band, hoe massive je wordt, dit past altijd
(maat 40 geloof ik)
Deze droeg ik dolgraag tijdens de zw. Schap, elastische band dus fijn op de heup maat S
vlekje is door camera
H&M mama mt 44 (maar valt als 42) 3,- (donkergrijs)
Idem (donkerbruin)
Jumpsuit H&M droeg ik ook graag tijdens de zw.schap 3,00
Hemajurkje maat S, ook tijdens zw.schap 7,-
Idem
Donkerbruin 7,-
Zwarte jumpsuit (ook zw. Schap) maat 38 geloof ik H&M
3,-
Zw.broek maat 40 staat er in, leugens want valt veel groter, is mij altijd te groot geweest dus ik denk maat 44 3,-
die vlekjes op de foto's komen door lichtinval, t spul ziet er allemaal goed uit
[ Bericht 1% gewijzigd door Kleurdoos op 02-04-2012 10:02:57 ]![]()
en ach die lindexjurkjes denk je dat Liene die past zomer 2013???05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
Nee dank je, die heb ik gehad, maar ik vind de Diaper Champ veeeele malen fijnerquote:Op zondag 1 april 2012 16:25 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik heb wel een tommee tippee luieremmer staan, die mag wel weg voor weinig....![]()
![]()
Poppedein ik heb wel interesse in het blauwe jurkje...
De spaggetierompertjes en de 3kwartleggings (zitten daar effen bij??)We'll have love aplenty
You and me![]()
ik wil trouwens ook best een pkketje voordelig in elkaar mikken
alles is maat 68
alles bij elkaar (incl kikkid & duckybeau 40 excl) mik ik er ook een hoop sokjes bij
[ Bericht 18% gewijzigd door Kleurdoos op 01-04-2012 17:21:15 ]![]()
En deze ook nog in de aanbieding, allen maat 74
Dirkje, erg mooi vooral bij slanke kinders ;-) ¤5
Hema ¤3
Tuinboek 3 suisses ¤5* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
van stof jonguh, ff kieknquote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef Webkim het volgende:
Van wat voor spul is dat kikkid truitje gemaakt KD?![]()
Een snelle PMmert was je voor met t jurkje,quote:Op zondag 1 april 2012 16:57 schreef Reilain het volgende:
Poppedein ik heb wel interesse in het blauwe jurkje...
De spaggetierompertjes en de 3kwartleggings (zitten daar effen bij??)
Maar de leggings en rompers heb ik allemaal nog voor je! De rode en grijs ze geheel effen, de andere 2 zijn effen met kleine stippeltjes* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
Linker jurkje en lindex als BJ niet wil, en graag de bolero en het spijkerrokje (en had graag de spaghetti-rompers gehad, maar ja te laat)...
Twee harten, een liefde
Wij hebben een diaprr champ over.quote:Op zondag 1 april 2012 10:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Wil u hem hebben?
Doe svp pm bij interesse, ik kijk hier niet super regelmatig.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.![]()
Mehhhh!quote:
Kon niet goed zien of het gebreid was, of van dat heule aaibare kikkid spul of of of of...! En ik mis kleur! Waarom doet Laks niet aan kléur?!Hardloper.
IG @webkim![]()
daar heb ik Elin voor, Lex moet rustig spul anders zie je m niet meer met zijn leke snoetjequote:Op zondag 1 april 2012 17:44 schreef Webkim het volgende:
[..]
Mehhhh!
Kon niet goed zien of het gebreid was, of van dat heule aaibare kikkid spul of of of of...! En ik mis kleur! Waarom doet Laks niet aan kléur?!![]()
![]()
Ok helaas!quote:Op zondag 1 april 2012 17:40 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Een snelle PMmert was je voor met t jurkje,
Maar de leggings en rompers heb ik allemaal nog voor je! De rode en grijs ze geheel effen, de andere 2 zijn effen met kleine stippeltjes
Wel blij met het basic zomerspul
KD-> beriggie gezien over de rompers?We'll have love aplenty
You and me![]()
ja dat sla ik ff over, ik probeer een paar rompers in 1 koop te doen, anders kan ik ze beter zelf kopen ivm verz. kostenquote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Reilain het volgende:
[..]
Ok helaas!
Wel blij met het basic zomerspul
KD-> beriggie gezien over de rompers?![]()
![]()
Argh, weer te laat!quote:Op zondag 1 april 2012 16:57 schreef Reilain het volgende:
De spaggetierompertjes en de 3kwartleggings (zitten daar effen bij??)![]()
![]()
jep haz it, pm je me ffquote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Cantare het volgende:
Kleurdoos, dat gebloemdachtige hemajurkje, heb je die nog? Zo ja, wil ik die wel.?
![]()
Poppedein, je PM is goed, maar je inbox is vol, dus kan m'n gegevens niet doorgeven...
Twee harten, een liefde
ik heb al een sms gestuurd
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
Gaaf die jumpsuit KD! Ik heb wel een bolle buik, maar geen maat 38 helaas
zo je bijenrompje erin proppenquote:Op zondag 1 april 2012 18:59 schreef Poppedein het volgende:
Gaaf die jumpsuit KD! Ik heb wel een bolle buik, maar geen maat 38 helaas![]()
![]()
helicoptertrui, duckybeaushirt en autoromper zijn weg
net als t zw.rokje, bloemenjurkje en donkerbruine jurkje![]()
Het staat een beetje door elkaar allemaal, sorry voor het ongemak maar kleding van maat 68 tot 104 staat online!
Prijzen staan erbij(excl verzendkosten), bij interesse kun je pm-en
En wie kan ik nog blij maken met:
- badstandaard
- babyspeelgoed 0 tot 1 jaar
- keukentje met accesoires
- Grote lego blokken (het is geen Duplo, lego quatro met bijbehorende doos zoiets:
- Tas met 2 poppen en poppenspulletjes
- Een zooitje plastic lepeltjes om je baby mee te voeren
- Advent flessen met doppen in verschillende maten (gebruikssporen. hoef je alleen nieuwe spenen te kopen)
- poedertoren van de hema
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 19:59:05 ]![]()
Ik snapquote:Op zondag 1 april 2012 18:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja dat sla ik ff over, ik probeer een paar rompers in 1 koop te doen, anders kan ik ze beter zelf kopen ivm verz. kosten
We'll have love aplenty
You and me![]()
LL wel benieuwd naar een foto van t keukentje en t poppenspulWe'll have love aplenty
You and me![]()
Daar ga ik dan even een fotootje van maken.. maar de kinderen slapen nu (dus kan de zolder niet op) Ik hoop morgen!quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef Reilain het volgende:
LL wel benieuwd naar een foto van t keukentje en t poppenspul
* LovelyLady schrijft op mega-lange todolist .........![]()
*steekt hand op*quote:Op zondag 1 april 2012 10:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Ohnee, tis een sangenic
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Uh ik geloof dat deze vd Etos komt, 2jr geleden gekocht en vorig jaar weer een in een grotere maat gekocht, dus ik verwacht dat ze ze deze zomer ook wel weer zullen hebben!* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
Ze lagen er alweer bij de etos! Maar was wel weinig nog, dus misschien was het nog de partij van vorig jaar?
En anders heb ik nog wel een blauwe in maat 74 liggen als iemand hem wil. Mag weg voor verzendkosten.![]()
Zijn die echt handig ja die badpakjes?
Ik was al van plan met een tshirtje te werken.. (Mevrouw heeft mijn huid)
We'll have love aplenty
You and me![]()
t-shirt schijnt wel wat zon door te laten toch?
Ik vond ze wel handig die pakjes. Ze zijn van dat zwempakkenspul en dat is net even wat sneller droog dan een tshirt bijvoorbeeld, vond ik wel fijn bij zo'n kind wat in-uit-in-uit-in-uit het zwembadje gaat.:)![]()
Je hebt natuurlijk ook uvshirts. Surferspulachtig.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Je mag ook niet bij elk zwembad een t shirt aan. Ben er vroeger zelf eens tegenaan gelopen. Ging ik zwemmen met vriendinnen moest ik m'n shirt uit doen, kon uitleggen wat ik wilde, dat ik levend verbrandde maar, dat shirt moest uit (toen was ik dus wel al wat ouder, maar je staat dan wel mooi te kijken als je geen backup hebt)
T shirt laat idd ook wel iets door. Maar zelfs met mijn bleke huid was het toch wel voldoende (in nl tenminste)![]()
Thijs heeft een uv suit van Solamigos (gekocht bij musjes.com), en het jaar ervoor van Splash about. Allebei fijne dingen trouwens!And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Ik heb er indertijd eentje van Bar overgenomen maar daar gaat Harry dit jaar niet meer inpassen.
Reilain, ik vond het heel fijn want nou hoef ik alleen armen, benen en gezicht in te smeren ipv een heel lijfje en het droogt inderdaad lekker snel.![]()
Ik heb er 1 liggen in 86/92 (dezelfde als.poppedein).quote:Op zondag 1 april 2012 23:58 schreef Reilain het volgende:
Zijn die echt handig ja die badpakjes?
Ik was al van plan met een tshirtje te werken.. (Mevrouw heeft mijn huid)
Mag je zo overnemen. Kan m zaterdag wel meenemen. Kan je even kijken of t wat.is...![]()
Hmmm, ik was even kort aan het opruimen en kwam tegen:
Het zijn overigens verschrikkelijke foto's, mijn telefoonlens was vies
Maat92 Tik&tak spijkerbroek (waarom heb ik meisjesspijkerbroeken?)
Te gekke HEMA pyjama. Te klein gekocht, zo jammer! Keer of 4 aangehad en toen kon het echt niet meer. 86/92
Playmobil puzzel, is mee gespeeld,maar blijft nu echt liggen.
Nijntje loopauto. Je kan de wielen instellen zodat hij moeilijk of makkelijk vooruit te duwen is.
En nog best wat jongenskleding in 86. Ook zomerspul. Iemand interesse?![]()
Die pyjama!quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef freecell het volgende:
Hmmm, ik was even kort aan het opruimen en kwam tegen:
Het zijn overigens verschrikkelijke foto's, mijn telefoonlens was vies
Maat92 Tik&tak spijkerbroek (waarom heb ik meisjesspijkerbroeken?)
[ afbeelding ]
Te gekke HEMA pyjama. Te klein gekocht, zo jammer! Keer of 4 aangehad en toen kon het echt niet meer. 86/92
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Playmobil puzzel, is mee gespeeld,maar blijft nu echt liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nijntje loopauto. Je kan de wielen instellen zodat hij moeilijk of makkelijk vooruit te duwen is.
[ afbeelding ]
En nog best wat jongenskleding in 86. Ook zomerspul. Iemand interesse?
Hij is echt heel leuk, want wij hebben hem ook en Harry moet 's avonds eerst alle dieren die erop staan aanwijzen en benoemen
Ow enne misschien kan ik nog wel wat tof spul gebruiken free, in maat 86![]()
![]()
![]()
Rompers 1 euro pstk. (hema + H&M)
Autoromper en mouwloze verkocht.
Vesten + truien 2 eur. Pstk. Alles 68 alleen t giletje is 62, kan prima nog bij 68
Helicopter verkocht
Kickass sneakers, ongedragen (nouja 1x gepast) ik geloof maat 18, met elastiek dus makkelijk aan te krijgen.. ik ben meer van de slofjes tot een jaar. 2,50,-
Trainingspakje, zo stoer, vooral met jeans (broekje zit er ook bij) 1x gedragen wegens overschot
4,-
Lievelingsromper 2,50 (zitten roze zwemen in, dit hoort zo (wassing) <3 vooral leuk met mouwloos rompertje eronder, leggingkje zelfde kleur, ander merk 0,50 ct
Hema, links 3,- rechts 5,- rechts verkocht.
Broekje is heerlijk (joggingstof) ik heb m in alle maten gekocht zelfs) en de kleur komt terug in t vest <3 setje 5,-
Romper 1,00 legging 0,50setje H&M 62! 2,00
Kik-Kid 68 7,00
(de vorige post is onder een spoiler nu ivm overload)
dit is nog over, voor 25 excl. stuur ik alles op (incl. kik-kid)![]()
Is dat een echt meisjesding? Want anders wil ik hem wel hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef Troeta het volgende:
Ze lagen er alweer bij de etos! Maar was wel weinig nog, dus misschien was het nog de partij van vorig jaar?
En anders heb ik nog wel een blauwe in maat 74 liggen als iemand hem wil. Mag weg voor verzendkosten.
Kleurdoos je PM-box zit vol
Rayen 2½ jaar!![]()
Ik heb hier 2 paar schoenen van de h&m ongedragen staan.
Die nep allstars. In het zwart en blauw. Iemand?
Maat 26
(manlief was het dit keer niet eens met mijn smaak)![]()
Nog niet. Nog geen tijd voor gehad!quote:Op maandag 2 april 2012 10:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ymme heb je nog foto's van de broeken?
Hoop dit morgen voor elkaar te krijgen.![]()
heeft iemand nog van die pyamaatjes van de H&M aan 1 stuk (zomer of winter maakt me niet veel uit) van die jumpsuitjes.
maat 74 of 80![]()
1 nog hier maar dat printje moet net je smaak zijnquote:Op maandag 2 april 2012 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand nog van die pyamaatjes van de H&M aan 1 stuk (zomer of winter maakt me niet veel uit) van die jumpsuitjes.
maat 74 of 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maat 86 zomerspul
Alles in goede (hoewel kreukelige) staat. Geen gaten of vlekken.
- Kort spijkerbroekje, merkloos
- Beige 3/4 broek, H&M
- Rood katoentje
- Korte broek, crème
2,- ps
- Mexx-broek antraciet, dikte prima voor de lente.
- Just small broek, bruin, zomerbroekje
- Grijze broek, Name it, ook lente.
2,50 ps
2 dunne spijkerbroekjes, de lichte van onbekend merk, de donkere is zo'n fijne smalvallende Hemabroek. 2,- ps
Schoentjes, linkerpaar maat 22 (petit shoes), rechterpaar maat 24 (Piedro)
Waren beiden flink prijzig bij aanschaf. Mogen weg voor 5,- per paar.
[ Bericht 3% gewijzigd door freecell op 02-04-2012 13:15:12 ]![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
1 nog hier maar dat printje moet net je smaak zijnheb je nog meer mt 74 spul toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die lelijke giraffe wil ik wel overigens![]()
![]()
Wat zoek je zoal? Heb een aantal dingetjes maar niet veel, Cas zit zelf nog in 74quote:Op maandag 2 april 2012 12:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je nog meer mt 74 spul toevallig?
die lelijke giraffe wil ik wel overigens![]()
Pyjama = oké! Als je mij je gegevens PM't dan gaat ie morgen op de bus![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
ahnee laat dan maar, die pyama wel, ik pm je!![]()
![]()
Graag!quote:Op maandag 2 april 2012 09:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 liggen in 86/92 (dezelfde als.poppedein).
Mag je zo overnemen. Kan m zaterdag wel meenemen. Kan je even kijken of t wat.is...We'll have love aplenty
You and me![]()
Verkopen jullie ook positiekleding?![]()
Ik ben op zoek naar zwarte leggings, maat XL
En zwarte / grijze spijkerrokjes.![]()
ik heb alleen 3 positiebroeken maat 44 2 H&M(bruin rib en grijs rib) 1 C&A (jeans)
alle 3 voor 15 inclusief! verzenden![]()
Ah da's lief. Maar ik denk niet dat dat gaat passen..
Ik zit zelf rond 40, en straks wss 42.
Toch bedankt!![]()
Ik ben ook wel op zoek naar zw.jurkjes die passen met S/M (of gewone jurkjes die over een dikke buik passen)
Broeken zijn naar momenteel
Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
houd je er wel rekening mee dat die van H&m klein vallen ?quote:Op maandag 2 april 2012 13:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Ah da's lief. Maar ik denk niet dat dat gaat passen..
Ik zit zelf rond 40, en straks wss 42.
Toch bedankt!
ik heb zelf namelijk maat 36die van de H&m pasten prima tijdens de zw. schap! die van de C&A was te groot
![]()
Oh dat wist ik niet. Maar dat terzijde, ik draag nooit geen broekenquote:Op maandag 2 april 2012 14:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
houd je er wel rekening mee dat die van H&m klein vallen ?
ik heb zelf namelijk maat 36die van de H&m pasten prima tijdens de zw. schap! die van de C&A was te groot
Af en toe van die flodderige katoenen broeken, maar anders niet.
![]()
![]()
![]()
Marjolijntje ik heb deze nog... Geen zs-jurk maar ik heb hem wel gedragen tijdens m'n zwangerschap.. (op t laatst)We'll have love aplenty
You and me![]()
Ik heb nog een heel fijn Only jurkje in effen paars/lila, rekt fijn mee. Kan een foto maken bij interessequote:Op maandag 2 april 2012 14:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben ook wel op zoek naar zw.jurkjes die passen met S/M (of gewone jurkjes die over een dikke buik passen)
Broeken zijn naar momenteelDusky rose geloof ik! Korte mouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha dat komt wel goed.quote:Op maandag 2 april 2012 14:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Is prima hoor, maar verkijk je iig niet op maten tijdens de zw. schap, deprimereeeend
Ben net zwanger, maar al druk op zoek naar leggings en rokjes.
Ik vind ze eerlijk gezegt nogal duurDaarom hoop ik via deze weg een paar te scoren.
![]()
Ik heb nog een zwarte legging. Maat weet ik even niet uit mijn hoofd maar kan wel zo even kijken.quote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha dat komt wel goed.
Ben net zwanger, maar al druk op zoek naar leggings en rokjes.
Ik vind ze eerlijk gezegt nogal duurDaarom hoop ik via deze weg een paar te scoren.
Ik heb normaal maat 40/42 (en pas er nu nog in).
Het is een L.
[ Bericht 1% gewijzigd door Asyniur op 02-04-2012 14:22:47 ]![]()
en marjolijntje, ik heb dat jurkje dat ik in t ruin heb gepost (vorige pagina geloof ik) nog in het zwart..en ik heb een blauwe zw. top vestje en blouse in 1, ik vond m erg mooi, en wilde m eerst niet wegdoen, maar trok m net aan en hij is wat voorgevormd dus lijk ik bijna weer zwanger![]()
![]()
![]()
Hier het zelfde probleem met jurkjes... maar dat ligt niet aan de voorgevormde jurk
We'll have love aplenty
You and me![]()
KD, dat jurkje van deze pagina wil ik graag! En heb je een foto van dat vestje/blouse in 1? kan me er niet heel veel bij voorstellen. Dat bruine jurkje ga ik even zoeken, komt straks wel een edit voor! is em niet helemaal. En een jumpsuit klinkt ook wel fijn
Cynthiaa, die van de Only is niet mijn ding, heb zoiets gepast bij de H&M maar dat doet hele rare dingen bij mij
Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
o bovenin staan er 2, die gebloemde en ruine jurk zijn dus al weg maar ik heb m nog in t zwart dus.. en een zwarte jumpsuit (lang en een zomerjumpsuit (zandkleur) zomer (kort en ik maak ff een foto van dat blousje![]()
No problem! Hoewel ik Only altijd fijnere kwaliteit vond dan H&Mquote:Op maandag 2 april 2012 14:36 schreef Marjolijntje het volgende:
KD, dat jurkje van deze pagina wil ik graag! En heb je een foto van dat vestje/blouse in 1? kan me er niet heel veel bij voorstellen. Dat bruine jurkje ga ik even zoeken, komt straks wel een edit voor! is em niet helemaal. En een jumpsuit klinkt ook wel fijn
Cynthiaa, die van de Only is niet mijn ding, heb zoiets gepast bij de H&M maar dat doet hele rare dingen bij mij![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: