Zijn er nog verwchillende maten sock ons? Ik heb een ongebruikt paar liggen, maar ze zien er heel klein uit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef Kleurdoos het volgende:
sock ons
sillybilly's
soksloffen Hema
anyone?
en evt wat strechy hemarompers? het liefst effen74/80
Volgens mij wel hoor, ik had pas een paar gekocht maar die waren hartstikke klein, ze konden gewoon niet over zijn voetjes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Zijn er nog verwchillende maten sock ons? Ik heb een ongebruikt paar liggen, maar ze zien er heel klein uit.
Oh thanksquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef NotTheSame het volgende:
Tip van de gastouder: Als je die sokjes hebt die je om kunt slaan, neem dan een kinder-haarelastiekje (van die kleine stoffen), rek die goed op en doe die onder de omslag om het beentje! Werkt hier perfect en je ziet er niks van!
toevallig ook stretchy?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Reilain het volgende:
Geloof dat ik nog wat effen kleuren 74/80 heb liggen KD...
(Wit/grijs e.d)
[ afbeelding ]
Die 3 op de 3de rij...
Van de 'roze groep' zijn er 4 weg...
Officieel gezien is het allemaal 62 maar Olivier heeft het allemaal gedragen in maat 68 nog toen we met 7 maanden op vakantie waren. Vooral dat 3e short en het tuinbroekje vallen dan veel mooier. Volgens mij heb ik bij het 3e shortje ook nog een riem ergens. Stoffen blauwe riem. Ga ik nog even opsnorren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:18 schreef Kyara het volgende:
DML, welke maten zijn de 1e en 3e short en het geruite pakje? Is dat 62 of 68?
Het is van threadless. Maat 3-6 maanden. Ik geloof dat ze wel vrij lang zijn. Zal ik ze bij een blijdorp bezoekje binnenkort gewoon meenemen? Kan je kijken of het nog kan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:12 schreef wickie het volgende:
DML mag ik de boterham en de koetjes shirts? Of wacht, welke maat is dat? Meer 62 of 68?
en wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Officieel gezien is het allemaal 62 maar Olivier heeft het allemaal gedragen in maat 68 nog toen we met 7 maanden op vakantie waren. Vooral dat 3e short en het tuinbroekje vallen dan veel mooier. Volgens mij heb ik bij het 3e shortje ook nog een riem ergens. Stoffen blauwe riem. Ga ik nog even opsnorren.
Die van ons zit nog lang niet in 86, maar pyamatjes zijn dan toch wel veilig want niet afhankelijk van seizoenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand interesse in jongetjeskleding? Voordat ik foto's ga maken, ik heb hier liggen:
Korte broekjes maat 86
spijkerjasje maat 86 (maar valt wat klein)
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...
Rompers 86/92 ook? Zonder mouwen....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand interesse in jongetjeskleding? Voordat ik foto's ga maken, ik heb hier liggen:
Korte broekjes maat 86
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...
De korte broeken en andere broekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Korte broekjes maat 86
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...
Ik heb een zwarte liggen, die je op de wagen kunt klemmen. Geef maar wat je er voor kwijt wil? Weet niet of je in de omgeving van Delft woont, anders zou je op klunnen halen, anders stuur ik wel op, maar dan zit je dus wel al op 6.75 voor alleen verzendenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef Susie het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een parasol voor op de wagen, beetje dom geweest deze niet mee te kopen zeg maar.... Iemand nog wat op zolder liggen? Kleur boeit me eigenlijk niet, heb zelf een zwarte wagen, dus past alles wel bij.
Ja! toevallig heb ik een donkerblauwe, maar zag dat gizzfonz ook al eentje aan te bieden heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef Susie het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een parasol voor op de wagen, beetje dom geweest deze niet mee te kopen zeg maar.... Iemand nog wat op zolder liggen? Kleur boeit me eigenlijk niet, heb zelf een zwarte wagen, dus past alles wel bij.
Ik hou het even in mijn achterhoofd, woon niet bij Delft in de buurt en dan is 6,75 weer veel verzendkosten natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:45 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte liggen, die je op de wagen kunt klemmen. Geef maar wat je er voor kwijt wil? Weet niet of je in de omgeving van Delft woont, anders zou je op klunnen halen, anders stuur ik wel op, maar dan zit je dus wel al op 6.75 voor alleen verzenden
Maar wel praktisch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |