Die van ons zit nog lang niet in 86, maar pyamatjes zijn dan toch wel veilig want niet afhankelijk van seizoenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand interesse in jongetjeskleding? Voordat ik foto's ga maken, ik heb hier liggen:
Korte broekjes maat 86
spijkerjasje maat 86 (maar valt wat klein)
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...
Rompers 86/92 ook? Zonder mouwen....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand interesse in jongetjeskleding? Voordat ik foto's ga maken, ik heb hier liggen:
Korte broekjes maat 86
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...
De korte broeken en andere broekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Korte broekjes maat 86
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...
Ik heb een zwarte liggen, die je op de wagen kunt klemmen. Geef maar wat je er voor kwijt wil? Weet niet of je in de omgeving van Delft woont, anders zou je op klunnen halen, anders stuur ik wel op, maar dan zit je dus wel al op 6.75 voor alleen verzendenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef Susie het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een parasol voor op de wagen, beetje dom geweest deze niet mee te kopen zeg maar.... Iemand nog wat op zolder liggen? Kleur boeit me eigenlijk niet, heb zelf een zwarte wagen, dus past alles wel bij.
Ja! toevallig heb ik een donkerblauwe, maar zag dat gizzfonz ook al eentje aan te bieden heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef Susie het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een parasol voor op de wagen, beetje dom geweest deze niet mee te kopen zeg maar.... Iemand nog wat op zolder liggen? Kleur boeit me eigenlijk niet, heb zelf een zwarte wagen, dus past alles wel bij.
Ik hou het even in mijn achterhoofd, woon niet bij Delft in de buurt en dan is 6,75 weer veel verzendkosten natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:45 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte liggen, die je op de wagen kunt klemmen. Geef maar wat je er voor kwijt wil? Weet niet of je in de omgeving van Delft woont, anders zou je op klunnen halen, anders stuur ik wel op, maar dan zit je dus wel al op 6.75 voor alleen verzenden
Maar wel praktisch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |