quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:02 schreef Reilain het volgende:
Susie en _Isis_
De pakketjes zijn vandaag afgegeven! Hopelijk zijn ze er snel
Oh super, ik kijk er naar uit!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:02 schreef Reilain het volgende:
Susie en _Isis_
De pakketjes zijn vandaag afgegeven! Hopelijk zijn ze er snel
Interesse ja !quote:Op zondag 1 april 2012 10:30 schreef gizzfonz het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in Cars verduisterende gordijnen? Geef maar aan, dan maak ik even een foto en meet de maten op
Zal morgen even foto maken en opmeten.quote:Op zondag 1 april 2012 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Interesse ja !
Mensen die wachten op de fotootjes, moeten nog heel even geduld hebben, ben de zolder aan het opruimen en er is VEEL wat weg kan. Ook speelgoed e.d.
Ik heb wel een tommee tippee luieremmer staan, die mag wel weg voor weinig....quote:Op zondag 1 april 2012 10:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Is er nog iemand die een Diaper Champ in de aanbieding heeft?we hebben er één, maar zijn zo tevreden dat ook stinkerd nr. 2 er één op haar kamer krijgt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor de zwangere chicks:
Elastische band, hoe massive je wordt, dit past altijd
(maat 40 geloof ik)
Deze droeg ik dolgraag tijdens de zw. Schap, elastische band dus fijn op de heup maat S
vlekje is door camera
H&M mama mt 44 (maar valt als 42) 3,- (donkergrijs)
Idem (donkerbruin)
Jumpsuit H&M droeg ik ook graag tijdens de zw.schap 3,00
Hemajurkje maat S, ook tijdens zw.schap 7,-
Idem
Donkerbruin 7,-
Zwarte jumpsuit (ook zw. Schap) maat 38 geloof ik H&M
3,-
Zw.broek maat 40 staat er in, leugens want valt veel groter, is mij altijd te groot geweest dus ik denk maat 44 3,-
die vlekjes op de foto's komen door lichtinval, t spul ziet er allemaal goed uit
[ Bericht 1% gewijzigd door Kleurdoos op 02-04-2012 10:02:57 ]
Nee dank je, die heb ik gehad, maar ik vind de Diaper Champ veeeele malen fijnerquote:Op zondag 1 april 2012 16:25 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik heb wel een tommee tippee luieremmer staan, die mag wel weg voor weinig....
van stof jonguh, ff kieknquote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef Webkim het volgende:
Van wat voor spul is dat kikkid truitje gemaakt KD?
Een snelle PMmert was je voor met t jurkje,quote:Op zondag 1 april 2012 16:57 schreef Reilain het volgende:
Poppedein ik heb wel interesse in het blauwe jurkje...
De spaggetierompertjes en de 3kwartleggings (zitten daar effen bij??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |