Ja, graag!quote:
Prima!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou het even in gedachten okay... moet eerst even afwachten hoe het verder gaat en nog advies inwinnen vwb draagdoeken. Als je hem ondertussen kunt verkopen, gewoon doen.
Wacht ik de foto even afquote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Hoi ik heb blauwe crocs voor je maat 6/7 ik zal je morgen even een foto sturen, je mag ze voor 6 euro Incl hebben zoon heeften een zomer op gelopen, zool en voetbed zien er prima uit
Als je wilt kijken graagquote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel... moet alleen even kijken wat de maat is. Ze zijn wel veel gedragen... ze zijn zwart met zo'n witte streep eromheen.
Tnx voor de moeitequote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef amaranta het volgende:
Cantare, ik heb dit. Het is een dun jasje, maar misschien eerder geschikt voor het najaar dan voor het voorjaar....
[ afbeelding ]
bloem zit inmiddels vast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat...ehm 24-36 ofzo van Zara....
Weet je hoeveel kleren ik heb....:(quote:Op maandag 26 maart 2012 14:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Amaranta je bent net zo'n kledingjehova
Gisteren. Ik denk dat er ong 20 bezoekers waren die allemaal maat 92 of groter voor een jongen wilden en voor de meiden vanaf 140.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Hebben jullie niet van die kledingbeursdingen op de basisschool?
Ik heb vanmorgen even snel gekeken. Het is maat 6/7. Zal vanavond als het lukt nog even foto maken.quote:
Nou dat!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef TimeJumper het volgende:
Wanneer komt Kleurdoos met haar collectie maat 68 online?![]()
Dank je wel! Ik heb komende maandag de eerste echo, daarna denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 20:18 schreef Kersjes het volgende:
Morretje, gefeliciteerd!!
Kom je ook naar Z&G?
Volgens mij is ie zelfs nog groter. Ik kan morgen even voor je kijken, Isabel slaapt al en hij ligt in haar kast..quote:
Ik gok dat dat wel gaat lukken.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zelfs nog groter. Ik kan morgen even voor je kijken, Isabel slaapt al en hij ligt in haar kast..
Kreeg net een schattige binnen van h&m, donkerblauw shirtje met smurfin en roze shortjequote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Gezocht:
Shortama's voor een meisje, maat 86(/92).
Ja leuk hè?!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef Fannetje het volgende:
Oh maar die is wel helemaal leuk!
Heb 'm alleen wel over drie weken nodig en slechte ervaringen met H&M online bestellingen qua verzenden...dus dan maar naar de stad om te kijken!
Je hebt pmquote:Op maandag 26 maart 2012 02:47 schreef _evenstar_ het volgende:
WIckie heb wel interesse maar ligt dus aan prijs
Hahaha!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:26 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Poppedein, je hebt mijn adres nog wel hèZal het geld straks even overmaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |