ik zal t aankomende week ff op de foto zettenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:55 schreef Webkim het volgende:
Oeh KD, kom maar door met tof jommetjesspul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wit jurkje, Name It, 56. Drukkertjes op de rug. Twee laagjes katoen. Gewassen maar nooit gedragen. 3,00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mexx, maat 62. Tuniekje, super leuk op legging. Maar een paar keer gedragen. Heel netjes. 4,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hema broekje maat 56. Verstelbaar elastiek in taille. Gebruikt maar nog netjes. 1,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet![]()
heel misschien dat ik wel wat heb liggen, ik zal eens kijken voor je innepin.
Iemand trouwens interesse in rompers, alle maten? Ik heb er veel te veel.......jongens/meiden/unisex....![]()
ja ik zoek ook een zonnehoedje denk ik. Ik kijk ook nog wel in de winkels maar als iemand iets heeft voor mn kleine dan hou ik me aanbevolen. Ze zit in kledingmaat 74 maar ik heb geen idee of ze een groot hoofd heeft of nietmaat 1 jaar zou ik zeggen.
:)![]()
Ik zoek nog t-shirtjes maat 92/98 voor een meisje. Ook ben ik op zoek naar zomer rompers maat 98/104
Iemand?29/10/'10 - 25/03/'13![]()
Pure Evil heb je evt roze/paars korte mouw maat 86/92??
Johhh BB al 98/104! wow! Ik heb al wel wat liggen.. maar ze rekken zo lekker mee nogpast nog wel ff
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me![]()
Ik heb nu maat 92/98 van de kruidvat, hema en h&m en die passen toch echt niet meer lekker. Ik heb een paar van die stretch dingen maar die zijn met lange mouwen.29/10/'10 - 25/03/'13![]()
Ik gooi hem er weer eens in..
Bij elke maat staan wel een paar lente/zomer geschikte dingen... maar vooral bij maat 74 & 80..
Hieronder al een aantal foto's... maar in de albums meer...
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Sokjes & Schoentjes
Slaapzakken
Diversen
Speelgoed
[ Bericht 33% gewijzigd door Reilain op 24-03-2012 20:16:17 ]We'll have love aplenty
You and me![]()
![]()
Kleine maatjes... 50/56/62... sommige zijn 68 maar vallen dan kleiner...
HTX rokje maat 62
Dun hemabroekje maat 62
Heel fijn shirtje maat 68
Hemaatje maat 68 (officieel 74 maar valt klein)
Nog een hemaatje... maat 68
HTX jurkje maat 68 (officieel 74 maar valt ook kleiner)
Waarom blijven ze niet gewoon klein??? Super leuk lentejasje maat 74 met bloemetjes binnenvoering..
Dun H&M broekje maat 74
3kwart leggings en zomerbroekjes maat 74
Hema rompertjes 74/80... ivm tegenvallend zomerweer weinig gedragen.. alleen de middelste witte heeft een lekkere buikschuiver gemaakt op t kdv dat je een beetje ziet
Jurkje maat 74, nooit gedragen... zou zomaar 74/80 kunnen zijn.
Toen ik hem kreeg dacht ik.. wat heb ik nu weer aan mijn broek hangen... maar hij stond verrassend leuk.. maat 74
Zomerspul maat 80 (2 rechter shirtjes vallen als 74/80)
H&Mmetjes... maat 80
Ook H&Mmetjes... maat 80... Minnie is al weg..
Leggings... maat 80... (74 & 80... mijn kortpootje droeg ze toen ze maat 80 had)
[ Bericht 15% gewijzigd door Reilain op 24-03-2012 20:12:02 ]We'll have love aplenty
You and me![]()
![]()
Goeie vraag...Volgens mij heb ik wel wat voorbij zien komen in die maat en kleur..maar de grote maten staan nog op zolder, en daar kan ik nu niet bij. Dus als je ff geduld hebt....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:17 schreef Reilain het volgende:
Pure Evil heb je evt roze/paars korte mouw maat 86/92??![]()
![]()
Is dit wat voor je?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik zoek nog t-shirtjes maat 92/98 voor een meisje. Ook ben ik op zoek naar zomer rompers maat 98/104
Iemand?
alle 4 van de hema![]()
de Wibra heeft voor baby's nu heerlijke zonnemutsjes (van die bandana's van ehm ja wat is t beetje rekbaar stofje) super voor in de doek 1,99 pstk zonder lelijke print of opdruk![]()
PureE ik wacht geduldig af
Mrien.. Ik zoek eigenlijk voornamelijk effen... voor onder een jurkje/hempje/tuniekje...We'll have love aplenty
You and me![]()
Er zit hier geen H&M en ik kom ook zelden of nooit in een stad waar ze wel een H&M hebben. En als ik moet wachten op de bezorgservice van H&M online krijg ik ze pas in september ofzo. Zodoende. +quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef Kyara het volgende:
zonnehoedjes zijn gewoon bij H&M te koop. Voor 3,95 of zo....
@KD, thx voor de tip, Wibra heb ik wel niet al te ver weg! Ga ik daar es kijken.![]()
Iemand hier een simpel electrische handkolf voor niet veel, enkelzijdig is prima!!Engaging Infinite Improbability Drive..![]()
![]()
Zonnehoedje wit: prenetal maat 42 Mutsje met hartjes maat 62/68 Zonnehoedje met bloemen maat 44
Lief maat 2
Ik heb ook nog een donkerblauw hoedje van de H&M maat 68
[ Bericht 0% gewijzigd door mrien op 26-03-2012 10:50:16 ]![]()
Maat 92 (ondersteboven)
maat 98
75 ct per stuk
[ Bericht 10% gewijzigd door amaranta op 25-03-2012 14:19:55 ]![]()
![]()
3 zomerslaapzakjes maat 90 en weg!
[ Bericht 8% gewijzigd door Reilain op 26-03-2012 21:44:42 ]We'll have love aplenty
You and me![]()
Wibra heeft inderdaad en ik weet niet of jullie daar een Terstal hebben? Daar heb ik voor de muppet een heel leuk zonnehoedje vandaan!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Er zit hier geen H&M en ik kom ook zelden of nooit in een stad waar ze wel een H&M hebben. En als ik moet wachten op de bezorgservice van H&M online krijg ik ze pas in september ofzo. Zodoende. +
@KD, thx voor de tip, Wibra heb ik wel niet al te ver weg! Ga ik daar es kijken.![]()
zomerjurkjes
23 maanden - 100% linnen - 6 euro
maat 92 (met bijpassend onderbroekje) 4 euro
jurk 18 maanden, gevoerd
5 euro
maat 80 - 3 euro
maat 86 - 3 euro
maat 6 maaden - 3 euro![]()
![]()
Evenstar, ik heb een medela swing liggen. Je moet alleen even nieuwe schelpen kopen. Laat maar weten of je interesse hebt, dan bedenk ik een prijs (niet veel hoor).Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
Heeft iemand nog leuke voorjaars- en zomerkleertjes liggen voor een meisje in maat 86-92?Ik heb belangstelling! Vooral voor shirtjes en shortjes en eventueel een jasje.
![]()
Is er toevallig iemand die interesse heeft in een tweedehands Wishbonebike, met lichte gebruikssporen?And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
fjoto!!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:16 schreef McLaura het volgende:
Is er toevallig iemand die interesse heeft in een tweedehands Wishbonebike, met lichte gebruikssporen?Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?![]()
De Wishbonebike is verkocht!
[ Bericht 56% gewijzigd door McLaura op 26-03-2012 09:41:58 ]And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
Cantare, ik heb dit. Het is een dun jasje, maar misschien eerder geschikt voor het najaar dan voor het voorjaar....
bloem zit inmiddels vast
Maat...ehm 24-36 ofzo van Zara....![]()
Alvast deze polo voor koninginnedag?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef TimeJumper het volgende:
Wanneer komt Kleurdoos met haar collectie maat 68 online?![]()
of deze
Heb er nog een leuk wit kort tuinbroekje bij, of een met een beetje oranje
edit: deze dus![]()
![]()
Hoi ik heb blauwe crocs voor je maat 6/7 ik zal je morgen even een foto sturen, je mag ze voor 6 euro Incl hebben zoon heeften een zomer op gelopen, zool en voetbed zien er prima uitquote:Op zondag 25 maart 2012 15:30 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog Crocs (echte) liggen voor een jongen in maat 6/7 (23/24 is dat)?![]()
Ik sluit als 3e aan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
McLaura, als flugeltje afhaakt heb ik wel interesse...
A grand adventure has begun.![]()
Ik volgens mij wel... moet alleen even kijken wat de maat is. Ze zijn wel veel gedragen... ze zijn zwart met zo'n witte streep eromheen.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:30 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog Crocs (echte) liggen voor een jongen in maat 6/7 (23/24 is dat)?Make love, not war ☮![]()
Hmm die lijkt me best fijn. Iemand ervaring mee? bitterend waarom doe je hem weg?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:36 schreef bitterend het volgende:
Te Koop:
Hop Tye Kapstadt nieuw in doos.
Nieuw prijs was 75 euro's. Mag weg voor 60 excl.
[ afbeelding ]
De Hop-Tye is gebaseerd op de Mei Tai - de Aziatische drager.
In de Hop-Tye kun je je baby op je buik, rug en heup dragen. Op de
buik mag de baby al vanaf de geboorte gedragen worden in
deze Hop-Tye. Het zitgedeelte is in de breedte verstelbaar van
20 tot 40 cm.
Het bovengedeelte van het rugpand is verstelbaar zodat je de nek
van je baby optimaal kunt ondersteunen. Vooral voor de
pasgeboren babies en babies tot 3 maanden is het zeer
belangrijk dat het nekje goede ondersteuning krijgt. Voor
extra ondersteuning van de nek kun je het slaapkapje oprollen.
Het slaapkapje is voorzien van handige touwtjes zodat je hem
gemakkelijk vanaf je rug kunt boven het hoofdje van je kindje
trekken.
De Hop-Tye is geschikt voor mensen die het knopen van de
geweven draagdoek niet zien zitten en op zoek zijn naar een
simpeler ergonomische babydrager.
De Hop-Tye is gemaakt van 100% katoen zonder schadelijke
stoffen en is in de machine wasbaar.
Elke Hop-Tye komt met het Engelstalige instructieboek in kleur.
Kenmerken van de Hop-Tye:
- geschikt vanaf 0 tot 2,5 jaar
- oprolbaar slaapkapje
- verstelbaar zitgedeelte
- verstelbaar nekgedeelte
- gevulde tailleband
- brede schouderbanden
- taillelengte tot 160 cm
- 100% katoen (getest op schadelijke stoffenMake love, not war ☮![]()
Ik heb hem voor mijn man gekocht en die gebruikt hem niet...ik gebruik mijn zara/pfau vooral en misschien dat ik ooit een bamboe/vol doek koop maar voor 2 zijn 2 doeken genoeg voor mezelf alleen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Ik hou het even in gedachten okay... moet eerst even afwachten hoe het verder gaat en nog advies inwinnen vwb draagdoeken. Als je hem ondertussen kunt verkopen, gewoon doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef bitterend het volgende:
Ik heb hem voor mijn man gekocht en die gebruikt hem niet...ik gebruik mijn zara/pfau vooral en misschien dat ik ooit een bamboe/vol doek koop maar voor 2 zijn 2 doeken genoeg voor mezelf alleenMake love, not war ☮![]()
Ja, graag!quote:
Wil je me PM-en als ze nog vrij zijn? Met prijs etc.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart![]()
Prima!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou het even in gedachten okay... moet eerst even afwachten hoe het verder gaat en nog advies inwinnen vwb draagdoeken. Als je hem ondertussen kunt verkopen, gewoon doen.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Wacht ik de foto even afquote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Hoi ik heb blauwe crocs voor je maat 6/7 ik zal je morgen even een foto sturen, je mag ze voor 6 euro Incl hebben zoon heeften een zomer op gelopen, zool en voetbed zien er prima uit![]()
![]()
Als je wilt kijken graagquote:Op zondag 25 maart 2012 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel... moet alleen even kijken wat de maat is. Ze zijn wel veel gedragen... ze zijn zwart met zo'n witte streep eromheen.![]()
![]()
Tnx voor de moeitequote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef amaranta het volgende:
Cantare, ik heb dit. Het is een dun jasje, maar misschien eerder geschikt voor het najaar dan voor het voorjaar....
[ afbeelding ]
bloem zit inmiddels vast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat...ehm 24-36 ofzo van Zara....maar ik vind het idd, vooral door de kleur, meer een najaarsjasje.
![]()
Zijn er nog Doraliefhebbers onder de meiden?
En ik heb nog en tshirt en een trui, maar daar is de afbeelding van aan het vervagen...
mijnese flipt als ze merkt dat het weg ismaar het past gewoon niet meer. Broekje begon bij dr enkels en komt nu nét over dr nie. EIgenlijk is dr halve garderobe dora...maar dat mag en kan nog niet weg haha
![]()
Weet je hoeveel kleren ik heb....:(quote:Op maandag 26 maart 2012 14:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Amaranta je bent net zo'n kledingjehova
Ofja de kinderen![]()
Gisteren. Ik denk dat er ong 20 bezoekers waren die allemaal maat 92 of groter voor een jongen wilden en voor de meiden vanaf 140.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Hebben jullie niet van die kledingbeursdingen op de basisschool?
Van de zaal waar ik in stond heeft maar 1 mevrouw ofzo iets verkocht.![]()
Ik heb vanmorgen even snel gekeken. Het is maat 6/7. Zal vanavond als het lukt nog even foto maken.quote:Make love, not war ☮![]()
Heeft er iemand het boek Opperdepop toevallig werkloos in de kast staan? Ik zou het graag overnemen van je.![]()
Nou dat!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef TimeJumper het volgende:
Wanneer komt Kleurdoos met haar collectie maat 68 online?![]()
En 62 mag ook nog!Hardloper.
IG @webkim![]()
Moi, ik heb opperdepop hier liggen, 6 euro incl verzenden? Is nog helemaal nieuw, ik heb er denk ik 3x in gekeken.
Mrien, hierbij de foto van de crocs
Verder nog kinderschoenen maat 23 met klittenband sluiting aan de kant van de veters. De witte rand is wel een beetje verkleurd, maar misschien nog handig als tuinschoentjes voor iemand? 4 euro inclusief verzend.
en nog een ledikantlakentje van Snoopy, cremekleurig
[ Bericht 22% gewijzigd door gizzfonz op 26-03-2012 20:10:40 ]![]()
Nijnepijn, over een week of 3 mag de mijne gaan denk ik. Eerst zelf ff bij mijn mop aantrekken voor de familieKun je zo lang wachten? Oh, die is trouwens wel iets groter volgens mij, weet niet precies welke maat. Maar mijn mup zit nu ook on 86/92.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Dank je wel! Ik heb komende maandag de eerste echo, daarna denk ikquote:Op maandag 26 maart 2012 20:18 schreef Kersjes het volgende:
Morretje, gefeliciteerd!!
Kom je ook naar Z&G?I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Volgens mij is ie zelfs nog groter. Ik kan morgen even voor je kijken, Isabel slaapt al en hij ligt in haar kast..quote:I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Ik gok dat dat wel gaat lukken.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zelfs nog groter. Ik kan morgen even voor je kijken, Isabel slaapt al en hij ligt in haar kast..
Doe rustig aan, ik ben nog superpril zwanger.![]()
Kreeg net een schattige binnen van h&m, donkerblauw shirtje met smurfin en roze shortjequote:Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Gezocht:
Shortama's voor een meisje, maat 86(/92).![]()
Oh wacht, dit is v&a, solly
Twee harten, een liefde
Oh maar die is wel helemaal leuk!
Heb 'm alleen wel over drie weken nodig en slechte ervaringen met H&M online bestellingen qua verzenden...dus dan maar naar de stad om te kijken!![]()
![]()
Ik heb er 1 geloof ik... ff kijken
Edit: Ow duh... natuurlijk te klein! Niet aan de maat gedacht.. is maat 74We'll have love aplenty
You and me![]()
Ja leuk hè?!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef Fannetje het volgende:
Oh maar die is wel helemaal leuk!
Heb 'm alleen wel over drie weken nodig en slechte ervaringen met H&M online bestellingen qua verzenden...dus dan maar naar de stad om te kijken!
Ik lees dat wel vaker over h&m, maar ik heb meestal m'n bestelling binnen een week binnen!Twee harten, een liefde
Je hebt pmquote:Op maandag 26 maart 2012 02:47 schreef _evenstar_ het volgende:
WIckie heb wel interesse maar ligt dus aan prijs
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
Mrien, wat wil je voor die rompers met korte mouw hebben?
Gezocht
rompers met spaggetibandjes in maat 98/104 of stretch rompers maat 92
+
t-shirtjes met korte mouw maat 92 of 9829/10/'10 - 25/03/'13![]()
Ik ben op zoek naar een babyfoon. Die van mij heeft het na 3 jaar trouwe dienst begeven en aangezien mijn gehoor niet 100% is, durf ik het niet aan zonder babyfoon.
Wie heeft er nog eentje over? Voor een schappelijk prijsje?![]()
Ik heb nog wel wat voor je barba B, sinds Lena zindelijk is wil ze toch geen rompers meer aan! Zal ze zo ff op de foto zetten* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
BarbaB, ik heb onderstaande voor je, ¤15 incl verz?
En Fannetje voor jou heb ik deze shortama's nog, die krijg ik wel door de brievenbus, ¤7,50 incl verz als jeze wilt? vallen als 86-92.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*![]()
Ik heb nog een aantal spijkerbroeken maat 92 en rompers 86/92 met lange mouwen van de hema.
Interesse hierin? Indien ja, dan maak ik wel foto's.![]()
Oh poppedein wat wat een leuk setje! Als BB hem voorbij laat gaan heb ik evt wel interesseWe'll have love aplenty
You and me![]()
Het is eigenlijk niet goed dat dit topic nu in mijn actieve staatVeel te leuke dingen zie ik voorbij komen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Ik ook spijkerbroeken Ymme! Vooral als je ze hebt voor kinderen met weinig spek.
Ik zoek nog steeds hele smalle spijkerbroeken. Bij de benen mogen ze best breder, maar bijna alle broekjes zitten hem veel te wijd om de billen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Ik heb nog een Opperdepop liggen.
Mag weg voor 6,- incl verzenden
Ow en nog het 1 en ander aan speelgoed van 0-2, is daar belangstelling voor? Dan maak ik even foto's!![]()
Heeft er iemand nog houten puzzels voor een leuk prijsje?Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?![]()
Hahaha!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:26 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Poppedein, je hebt mijn adres nog wel hèZal het geld straks even overmaken!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: