ik zal t aankomende week ff op de foto zettenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 08:55 schreef Webkim het volgende:
Oeh KD, kom maar door met tof jommetjesspul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wit jurkje, Name It, 56. Drukkertjes op de rug. Twee laagjes katoen. Gewassen maar nooit gedragen. 3,00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mexx, maat 62. Tuniekje, super leuk op legging. Maar een paar keer gedragen. Heel netjes. 4,00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hema broekje maat 56. Verstelbaar elastiek in taille. Gebruikt maar nog netjes. 1,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet![]()
heel misschien dat ik wel wat heb liggen, ik zal eens kijken voor je innepin.
Iemand trouwens interesse in rompers, alle maten? Ik heb er veel te veel.......jongens/meiden/unisex....![]()
ja ik zoek ook een zonnehoedje denk ik. Ik kijk ook nog wel in de winkels maar als iemand iets heeft voor mn kleine dan hou ik me aanbevolen. Ze zit in kledingmaat 74 maar ik heb geen idee of ze een groot hoofd heeft of nietmaat 1 jaar zou ik zeggen.
:)![]()
Ik zoek nog t-shirtjes maat 92/98 voor een meisje. Ook ben ik op zoek naar zomer rompers maat 98/104
Iemand?29/10/'10 - 25/03/'13![]()
Pure Evil heb je evt roze/paars korte mouw maat 86/92??
Johhh BB al 98/104! wow! Ik heb al wel wat liggen.. maar ze rekken zo lekker mee nogpast nog wel ff
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me![]()
Ik heb nu maat 92/98 van de kruidvat, hema en h&m en die passen toch echt niet meer lekker. Ik heb een paar van die stretch dingen maar die zijn met lange mouwen.29/10/'10 - 25/03/'13![]()
Ik gooi hem er weer eens in..
Bij elke maat staan wel een paar lente/zomer geschikte dingen... maar vooral bij maat 74 & 80..
Hieronder al een aantal foto's... maar in de albums meer...
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Sokjes & Schoentjes
Slaapzakken
Diversen
Speelgoed
[ Bericht 33% gewijzigd door Reilain op 24-03-2012 20:16:17 ]We'll have love aplenty
You and me![]()
![]()
Kleine maatjes... 50/56/62... sommige zijn 68 maar vallen dan kleiner...
HTX rokje maat 62
Dun hemabroekje maat 62
Heel fijn shirtje maat 68
Hemaatje maat 68 (officieel 74 maar valt klein)
Nog een hemaatje... maat 68
HTX jurkje maat 68 (officieel 74 maar valt ook kleiner)
Waarom blijven ze niet gewoon klein??? Super leuk lentejasje maat 74 met bloemetjes binnenvoering..
Dun H&M broekje maat 74
3kwart leggings en zomerbroekjes maat 74
Hema rompertjes 74/80... ivm tegenvallend zomerweer weinig gedragen.. alleen de middelste witte heeft een lekkere buikschuiver gemaakt op t kdv dat je een beetje ziet
Jurkje maat 74, nooit gedragen... zou zomaar 74/80 kunnen zijn.
Toen ik hem kreeg dacht ik.. wat heb ik nu weer aan mijn broek hangen... maar hij stond verrassend leuk.. maat 74
Zomerspul maat 80 (2 rechter shirtjes vallen als 74/80)
H&Mmetjes... maat 80
Ook H&Mmetjes... maat 80... Minnie is al weg..
Leggings... maat 80... (74 & 80... mijn kortpootje droeg ze toen ze maat 80 had)
[ Bericht 15% gewijzigd door Reilain op 24-03-2012 20:12:02 ]We'll have love aplenty
You and me![]()
![]()
Goeie vraag...Volgens mij heb ik wel wat voorbij zien komen in die maat en kleur..maar de grote maten staan nog op zolder, en daar kan ik nu niet bij. Dus als je ff geduld hebt....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:17 schreef Reilain het volgende:
Pure Evil heb je evt roze/paars korte mouw maat 86/92??![]()
![]()
Is dit wat voor je?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik zoek nog t-shirtjes maat 92/98 voor een meisje. Ook ben ik op zoek naar zomer rompers maat 98/104
Iemand?
alle 4 van de hema![]()
de Wibra heeft voor baby's nu heerlijke zonnemutsjes (van die bandana's van ehm ja wat is t beetje rekbaar stofje) super voor in de doek 1,99 pstk zonder lelijke print of opdruk![]()
PureE ik wacht geduldig af
Mrien.. Ik zoek eigenlijk voornamelijk effen... voor onder een jurkje/hempje/tuniekje...We'll have love aplenty
You and me![]()
Er zit hier geen H&M en ik kom ook zelden of nooit in een stad waar ze wel een H&M hebben. En als ik moet wachten op de bezorgservice van H&M online krijg ik ze pas in september ofzo. Zodoende. +quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef Kyara het volgende:
zonnehoedjes zijn gewoon bij H&M te koop. Voor 3,95 of zo....
@KD, thx voor de tip, Wibra heb ik wel niet al te ver weg! Ga ik daar es kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: