Wibra heeft inderdaad en ik weet niet of jullie daar een Terstal hebben? Daar heb ik voor de muppet een heel leuk zonnehoedje vandaan!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Er zit hier geen H&M en ik kom ook zelden of nooit in een stad waar ze wel een H&M hebben. En als ik moet wachten op de bezorgservice van H&M online krijg ik ze pas in september ofzo. Zodoende. +
@KD, thx voor de tip, Wibra heb ik wel niet al te ver weg! Ga ik daar es kijken.
fjoto!!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:16 schreef McLaura het volgende:
Is er toevallig iemand die interesse heeft in een tweedehands Wishbonebike, met lichte gebruikssporen?
Alvast deze polo voor koninginnedag?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef TimeJumper het volgende:
Wanneer komt Kleurdoos met haar collectie maat 68 online?![]()
Hoi ik heb blauwe crocs voor je maat 6/7 ik zal je morgen even een foto sturen, je mag ze voor 6 euro Incl hebben zoon heeften een zomer op gelopen, zool en voetbed zien er prima uitquote:Op zondag 25 maart 2012 15:30 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog Crocs (echte) liggen voor een jongen in maat 6/7 (23/24 is dat)?
Ik sluit als 3e aan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
McLaura, als flugeltje afhaakt heb ik wel interesse...
Ik volgens mij wel... moet alleen even kijken wat de maat is. Ze zijn wel veel gedragen... ze zijn zwart met zo'n witte streep eromheen.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:30 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog Crocs (echte) liggen voor een jongen in maat 6/7 (23/24 is dat)?
Hmm die lijkt me best fijn. Iemand ervaring mee? bitterend waarom doe je hem weg?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:36 schreef bitterend het volgende:
Te Koop:
Hop Tye Kapstadt nieuw in doos.
Nieuw prijs was 75 euro's. Mag weg voor 60 excl.
[ afbeelding ]
De Hop-Tye is gebaseerd op de Mei Tai - de Aziatische drager.
In de Hop-Tye kun je je baby op je buik, rug en heup dragen. Op de
buik mag de baby al vanaf de geboorte gedragen worden in
deze Hop-Tye. Het zitgedeelte is in de breedte verstelbaar van
20 tot 40 cm.
Het bovengedeelte van het rugpand is verstelbaar zodat je de nek
van je baby optimaal kunt ondersteunen. Vooral voor de
pasgeboren babies en babies tot 3 maanden is het zeer
belangrijk dat het nekje goede ondersteuning krijgt. Voor
extra ondersteuning van de nek kun je het slaapkapje oprollen.
Het slaapkapje is voorzien van handige touwtjes zodat je hem
gemakkelijk vanaf je rug kunt boven het hoofdje van je kindje
trekken.
De Hop-Tye is geschikt voor mensen die het knopen van de
geweven draagdoek niet zien zitten en op zoek zijn naar een
simpeler ergonomische babydrager.
De Hop-Tye is gemaakt van 100% katoen zonder schadelijke
stoffen en is in de machine wasbaar.
Elke Hop-Tye komt met het Engelstalige instructieboek in kleur.
Kenmerken van de Hop-Tye:
- geschikt vanaf 0 tot 2,5 jaar
- oprolbaar slaapkapje
- verstelbaar zitgedeelte
- verstelbaar nekgedeelte
- gevulde tailleband
- brede schouderbanden
- taillelengte tot 160 cm
- 100% katoen (getest op schadelijke stoffen
Ik hou het even in gedachten okay... moet eerst even afwachten hoe het verder gaat en nog advies inwinnen vwb draagdoeken. Als je hem ondertussen kunt verkopen, gewoon doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef bitterend het volgende:
Ik heb hem voor mijn man gekocht en die gebruikt hem niet...ik gebruik mijn zara/pfau vooral en misschien dat ik ooit een bamboe/vol doek koop maar voor 2 zijn 2 doeken genoeg voor mezelf alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |