Ik heb er 1 liggen in 86/92 (dezelfde als.poppedein).quote:Op zondag 1 april 2012 23:58 schreef Reilain het volgende:
Zijn die echt handig ja die badpakjes?
Ik was al van plan met een tshirtje te werken.. (Mevrouw heeft mijn huid)
Die pyjama!quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef freecell het volgende:
Hmmm, ik was even kort aan het opruimen en kwam tegen:
Het zijn overigens verschrikkelijke foto's, mijn telefoonlens was vies
Maat92 Tik&tak spijkerbroek (waarom heb ik meisjesspijkerbroeken?)
[ afbeelding ]
Te gekke HEMA pyjama. Te klein gekocht, zo jammer! Keer of 4 aangehad en toen kon het echt niet meer. 86/92
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Playmobil puzzel, is mee gespeeld,maar blijft nu echt liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nijntje loopauto. Je kan de wielen instellen zodat hij moeilijk of makkelijk vooruit te duwen is.
[ afbeelding ]
En nog best wat jongenskleding in 86. Ook zomerspul. Iemand interesse?
Is dat een echt meisjesding? Want anders wil ik hem wel hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef Troeta het volgende:
Ze lagen er alweer bij de etos! Maar was wel weinig nog, dus misschien was het nog de partij van vorig jaar?
En anders heb ik nog wel een blauwe in maat 74 liggen als iemand hem wil. Mag weg voor verzendkosten.
Nog niet. Nog geen tijd voor gehad!quote:Op maandag 2 april 2012 10:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ymme heb je nog foto's van de broeken?
1 nog hier maar dat printje moet net je smaak zijnquote:Op maandag 2 april 2012 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand nog van die pyamaatjes van de H&M aan 1 stuk (zomer of winter maakt me niet veel uit) van die jumpsuitjes.
maat 74 of 80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
1 nog hier maar dat printje moet net je smaak zijnheb je nog meer mt 74 spul toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die lelijke giraffe wil ik wel overigens![]()
Wat zoek je zoal? Heb een aantal dingetjes maar niet veel, Cas zit zelf nog in 74quote:Op maandag 2 april 2012 12:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je nog meer mt 74 spul toevallig?
die lelijke giraffe wil ik wel overigens
quote:Op maandag 2 april 2012 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
ahnee laat dan maar, die pyama wel, ik pm je!
Graag!quote:Op maandag 2 april 2012 09:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 liggen in 86/92 (dezelfde als.poppedein).
Mag je zo overnemen. Kan m zaterdag wel meenemen. Kan je even kijken of t wat.is...
houd je er wel rekening mee dat die van H&m klein vallen ?quote:Op maandag 2 april 2012 13:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Ah da's lief. Maar ik denk niet dat dat gaat passen..
Ik zit zelf rond 40, en straks wss 42.
Toch bedankt!
Oh dat wist ik niet. Maar dat terzijde, ik draag nooit geen broekenquote:Op maandag 2 april 2012 14:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
houd je er wel rekening mee dat die van H&m klein vallen ?
ik heb zelf namelijk maat 36die van de H&m pasten prima tijdens de zw. schap! die van de C&A was te groot
Ik heb nog een heel fijn Only jurkje in effen paars/lila, rekt fijn mee. Kan een foto maken bij interessequote:Op maandag 2 april 2012 14:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben ook wel op zoek naar zw.jurkjes die passen met S/M (of gewone jurkjes die over een dikke buik passen)
Broeken zijn naar momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat komt wel goed.quote:Op maandag 2 april 2012 14:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Is prima hoor, maar verkijk je iig niet op maten tijdens de zw. schap, deprimereeeend
Ik heb nog een zwarte legging. Maat weet ik even niet uit mijn hoofd maar kan wel zo even kijken.quote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha dat komt wel goed.
Ben net zwanger, maar al druk op zoek naar leggings en rokjes.
Ik vind ze eerlijk gezegt nogal duurDaarom hoop ik via deze weg een paar te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |