Ik heb er 1 liggen in 86/92 (dezelfde als.poppedein).quote:Op zondag 1 april 2012 23:58 schreef Reilain het volgende:
Zijn die echt handig ja die badpakjes?
Ik was al van plan met een tshirtje te werken.. (Mevrouw heeft mijn huid)
Die pyjama!quote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef freecell het volgende:
Hmmm, ik was even kort aan het opruimen en kwam tegen:
Het zijn overigens verschrikkelijke foto's, mijn telefoonlens was vies
Maat92 Tik&tak spijkerbroek (waarom heb ik meisjesspijkerbroeken?)
[ afbeelding ]
Te gekke HEMA pyjama. Te klein gekocht, zo jammer! Keer of 4 aangehad en toen kon het echt niet meer. 86/92
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Playmobil puzzel, is mee gespeeld,maar blijft nu echt liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nijntje loopauto. Je kan de wielen instellen zodat hij moeilijk of makkelijk vooruit te duwen is.
[ afbeelding ]
En nog best wat jongenskleding in 86. Ook zomerspul. Iemand interesse?
Is dat een echt meisjesding? Want anders wil ik hem wel hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef Troeta het volgende:
Ze lagen er alweer bij de etos! Maar was wel weinig nog, dus misschien was het nog de partij van vorig jaar?
En anders heb ik nog wel een blauwe in maat 74 liggen als iemand hem wil. Mag weg voor verzendkosten.
Nog niet. Nog geen tijd voor gehad!quote:Op maandag 2 april 2012 10:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ymme heb je nog foto's van de broeken?
1 nog hier maar dat printje moet net je smaak zijnquote:Op maandag 2 april 2012 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand nog van die pyamaatjes van de H&M aan 1 stuk (zomer of winter maakt me niet veel uit) van die jumpsuitjes.
maat 74 of 80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |