Wij hebben een diaprr champ over.quote:Op zondag 1 april 2012 10:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Is er nog iemand die een Diaper Champ in de aanbieding heeft?we hebben er één, maar zijn zo tevreden dat ook stinkerd nr. 2 er één op haar kamer krijgt...
Mehhhh!quote:
daar heb ik Elin voor, Lex moet rustig spul anders zie je m niet meer met zijn leke snoetjequote:Op zondag 1 april 2012 17:44 schreef Webkim het volgende:
[..]
Mehhhh!
Kon niet goed zien of het gebreid was, of van dat heule aaibare kikkid spul of of of of...! En ik mis kleur! Waarom doet Laks niet aan kléur?!
Ok helaas!quote:Op zondag 1 april 2012 17:40 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Een snelle PMmert was je voor met t jurkje,
Maar de leggings en rompers heb ik allemaal nog voor je! De rode en grijs ze geheel effen, de andere 2 zijn effen met kleine stippeltjes
ja dat sla ik ff over, ik probeer een paar rompers in 1 koop te doen, anders kan ik ze beter zelf kopen ivm verz. kostenquote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Reilain het volgende:
[..]
Ok helaas!
Wel blij met het basic zomerspul
KD-> beriggie gezien over de rompers?
Argh, weer te laat!quote:Op zondag 1 april 2012 16:57 schreef Reilain het volgende:
De spaggetierompertjes en de 3kwartleggings (zitten daar effen bij??)
jep haz it, pm je me ffquote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Cantare het volgende:
Kleurdoos, dat gebloemdachtige hemajurkje, heb je die nog? Zo ja, wil ik die wel.
zo je bijenrompje erin proppenquote:Op zondag 1 april 2012 18:59 schreef Poppedein het volgende:
Gaaf die jumpsuit KD! Ik heb wel een bolle buik, maar geen maat 38 helaas
Ik snapquote:Op zondag 1 april 2012 18:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja dat sla ik ff over, ik probeer een paar rompers in 1 koop te doen, anders kan ik ze beter zelf kopen ivm verz. kosten
Daar ga ik dan even een fotootje van maken.. maar de kinderen slapen nu (dus kan de zolder niet op) Ik hoop morgen!quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef Reilain het volgende:
LL wel benieuwd naar een foto van t keukentje en t poppenspul
*steekt hand op*quote:Op zondag 1 april 2012 10:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Is er nog iemand die een Diaper Champ in de aanbieding heeft?we hebben er één, maar zijn zo tevreden dat ook stinkerd nr. 2 er één op haar kamer krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |