Officieel gezien is het allemaal 62 maar Olivier heeft het allemaal gedragen in maat 68 nog toen we met 7 maanden op vakantie waren. Vooral dat 3e short en het tuinbroekje vallen dan veel mooier. Volgens mij heb ik bij het 3e shortje ook nog een riem ergens. Stoffen blauwe riem. Ga ik nog even opsnorren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:18 schreef Kyara het volgende:
DML, welke maten zijn de 1e en 3e short en het geruite pakje? Is dat 62 of 68?
Het is van threadless. Maat 3-6 maanden. Ik geloof dat ze wel vrij lang zijn. Zal ik ze bij een blijdorp bezoekje binnenkort gewoon meenemen? Kan je kijken of het nog kan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:12 schreef wickie het volgende:
DML mag ik de boterham en de koetjes shirts? Of wacht, welke maat is dat? Meer 62 of 68?
en wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Officieel gezien is het allemaal 62 maar Olivier heeft het allemaal gedragen in maat 68 nog toen we met 7 maanden op vakantie waren. Vooral dat 3e short en het tuinbroekje vallen dan veel mooier. Volgens mij heb ik bij het 3e shortje ook nog een riem ergens. Stoffen blauwe riem. Ga ik nog even opsnorren.
Die van ons zit nog lang niet in 86, maar pyamatjes zijn dan toch wel veilig want niet afhankelijk van seizoenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand interesse in jongetjeskleding? Voordat ik foto's ga maken, ik heb hier liggen:
Korte broekjes maat 86
spijkerjasje maat 86 (maar valt wat klein)
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...
Rompers 86/92 ook? Zonder mouwen....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand interesse in jongetjeskleding? Voordat ik foto's ga maken, ik heb hier liggen:
Korte broekjes maat 86
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...
De korte broeken en andere broekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Korte broekjes maat 86
pyjamaatjes 86/92
broekjes 92/98
etc...
Ik heb een zwarte liggen, die je op de wagen kunt klemmen. Geef maar wat je er voor kwijt wil? Weet niet of je in de omgeving van Delft woont, anders zou je op klunnen halen, anders stuur ik wel op, maar dan zit je dus wel al op 6.75 voor alleen verzendenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef Susie het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een parasol voor op de wagen, beetje dom geweest deze niet mee te kopen zeg maar.... Iemand nog wat op zolder liggen? Kleur boeit me eigenlijk niet, heb zelf een zwarte wagen, dus past alles wel bij.
Ja! toevallig heb ik een donkerblauwe, maar zag dat gizzfonz ook al eentje aan te bieden heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef Susie het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een parasol voor op de wagen, beetje dom geweest deze niet mee te kopen zeg maar.... Iemand nog wat op zolder liggen? Kleur boeit me eigenlijk niet, heb zelf een zwarte wagen, dus past alles wel bij.
Ik hou het even in mijn achterhoofd, woon niet bij Delft in de buurt en dan is 6,75 weer veel verzendkosten natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:45 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte liggen, die je op de wagen kunt klemmen. Geef maar wat je er voor kwijt wil? Weet niet of je in de omgeving van Delft woont, anders zou je op klunnen halen, anders stuur ik wel op, maar dan zit je dus wel al op 6.75 voor alleen verzenden
Maar wel praktisch!quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:02 schreef Reilain het volgende:
Susie en _Isis_
De pakketjes zijn vandaag afgegeven! Hopelijk zijn ze er snel
Oh super, ik kijk er naar uit!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:02 schreef Reilain het volgende:
Susie en _Isis_
De pakketjes zijn vandaag afgegeven! Hopelijk zijn ze er snel
Interesse ja !quote:Op zondag 1 april 2012 10:30 schreef gizzfonz het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in Cars verduisterende gordijnen? Geef maar aan, dan maak ik even een foto en meet de maten op
Zal morgen even foto maken en opmeten.quote:Op zondag 1 april 2012 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Interesse ja !
Mensen die wachten op de fotootjes, moeten nog heel even geduld hebben, ben de zolder aan het opruimen en er is VEEL wat weg kan. Ook speelgoed e.d.
Ik heb wel een tommee tippee luieremmer staan, die mag wel weg voor weinig....quote:Op zondag 1 april 2012 10:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Is er nog iemand die een Diaper Champ in de aanbieding heeft?we hebben er één, maar zijn zo tevreden dat ook stinkerd nr. 2 er één op haar kamer krijgt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor de zwangere chicks:
Elastische band, hoe massive je wordt, dit past altijd
(maat 40 geloof ik)
Deze droeg ik dolgraag tijdens de zw. Schap, elastische band dus fijn op de heup maat S
vlekje is door camera
H&M mama mt 44 (maar valt als 42) 3,- (donkergrijs)
Idem (donkerbruin)
Jumpsuit H&M droeg ik ook graag tijdens de zw.schap 3,00
Hemajurkje maat S, ook tijdens zw.schap 7,-
Idem
Donkerbruin 7,-
Zwarte jumpsuit (ook zw. Schap) maat 38 geloof ik H&M
3,-
Zw.broek maat 40 staat er in, leugens want valt veel groter, is mij altijd te groot geweest dus ik denk maat 44 3,-
die vlekjes op de foto's komen door lichtinval, t spul ziet er allemaal goed uit
[ Bericht 1% gewijzigd door Kleurdoos op 02-04-2012 10:02:57 ]
Nee dank je, die heb ik gehad, maar ik vind de Diaper Champ veeeele malen fijnerquote:Op zondag 1 april 2012 16:25 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik heb wel een tommee tippee luieremmer staan, die mag wel weg voor weinig....
van stof jonguh, ff kieknquote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef Webkim het volgende:
Van wat voor spul is dat kikkid truitje gemaakt KD?
Een snelle PMmert was je voor met t jurkje,quote:Op zondag 1 april 2012 16:57 schreef Reilain het volgende:
Poppedein ik heb wel interesse in het blauwe jurkje...
De spaggetierompertjes en de 3kwartleggings (zitten daar effen bij??)
Wij hebben een diaprr champ over.quote:Op zondag 1 april 2012 10:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Is er nog iemand die een Diaper Champ in de aanbieding heeft?we hebben er één, maar zijn zo tevreden dat ook stinkerd nr. 2 er één op haar kamer krijgt...
Mehhhh!quote:
daar heb ik Elin voor, Lex moet rustig spul anders zie je m niet meer met zijn leke snoetjequote:Op zondag 1 april 2012 17:44 schreef Webkim het volgende:
[..]
Mehhhh!
Kon niet goed zien of het gebreid was, of van dat heule aaibare kikkid spul of of of of...! En ik mis kleur! Waarom doet Laks niet aan kléur?!
Ok helaas!quote:Op zondag 1 april 2012 17:40 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Een snelle PMmert was je voor met t jurkje,
Maar de leggings en rompers heb ik allemaal nog voor je! De rode en grijs ze geheel effen, de andere 2 zijn effen met kleine stippeltjes
ja dat sla ik ff over, ik probeer een paar rompers in 1 koop te doen, anders kan ik ze beter zelf kopen ivm verz. kostenquote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Reilain het volgende:
[..]
Ok helaas!
Wel blij met het basic zomerspul
KD-> beriggie gezien over de rompers?
Argh, weer te laat!quote:Op zondag 1 april 2012 16:57 schreef Reilain het volgende:
De spaggetierompertjes en de 3kwartleggings (zitten daar effen bij??)
jep haz it, pm je me ffquote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Cantare het volgende:
Kleurdoos, dat gebloemdachtige hemajurkje, heb je die nog? Zo ja, wil ik die wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |