Van alles wat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Welk merk zijn de broeken Ymme?
Hoeveel stukjes?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:29 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er iemand nog houten puzzels voor een leuk prijsje?
Inlegpuzzels... Willem begint z'n huidige puzzels al uit z'n hoofd te kennenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoeveel stukjes?
Wij hebben er iets teveel hier
En inlegpuzzels of echt met stukjes die je aan elkaar past?
We hebben een "D", we hebben een "U", we hebben een "P", we hebben een "L", we hebben een "O", DUPLOquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb al genoeg puzzels nu
Zoek nog wel wat ander speelgoed voor Willem, ik merk dat al het speelgoed dat hij heeft eigenlijk te 'jong' voor hem is nu... Blokken bouwen en auto's rijden vind ie tof. Wellicht iets van little people ofzo? Iemand tips?
Dit dus!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:08 schreef pessie het volgende:
[..]
We hebben een "D", we hebben een "U", we hebben een "P", we hebben een "L", we hebben een "O", DUPLO![]()
![]()
![]()
Nathan speelt echt heel veel met duplo. We hebben de trein, wat geweldig is omdat hij alle auto's die maar enigzins passen op het spoor voor de trein zet zodat je een hele lange bewegend rij krijgt, hij zet zelfs het vliegtuig erbij. En de boerderij met dieren is ook tof! Verder auto's.
Ook hebben we een hele grote ton met houten blokken van Janod, wordt ook mee gebouwd.
Ik had ze al bijna in de was geflikkerd!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:20 schreef Keshet het volgende:
Geppie, heb je een betere foto van de all stars? Ik heb vooral interesse in de zwarte.
Ik denk niet echt dat ik die adidasjes in een envelop kan proppen. Ga even betere fotos nemen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef Lijnloos het volgende:
Geppie, die adidasjes maat 23, die wil ik denk ik wel van je overnemen! Heb je toevallig nog een grotere foto? En is envelop verzending een optie?
Oh en anders misschien die zilveren laarsjes... ook iets ingezoomde foto mogelijk?
Is prima! Adidasjes gooi ik nog even in de wasmachine wrs morgen op de bus oké?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:03 schreef Lijnloos het volgende:
Geppie, 15 euro inclusief verzenden voor dei adidasjes + zilveren laarsjes?
Ehm...paarsig. Beetje aubergine maar dan iets lichter. Het zijn wel smalle laarzen, dus niet geschikt voor brede voetjes. Ik heb ze overgenomen van Groofsken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:21 schreef Elmo76 het volgende:
Geppie, wat voor kleur zijn die HIP laarsjes?! Kan het niet echt goed zien op de foto!
Laat ik hier nu net een meisje met smalle voetjes hebben!! Ik wil ze graag overnemen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef geppie het volgende:
[..]
Ehm...paarsig. Beetje aubergine maar dan iets lichter. Het zijn wel smalle laarzen, dus niet geschikt voor brede voetjes. Ik heb ze overgenomen van Groofsken.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Laat ik hier nu net een meisje met smalle voetjes hebben!! Ik wil ze graag overnemen!
Helemaal prima! Ik pm je even voor gegevensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:30 schreef geppie het volgende:
[..]
Is prima! Adidasjes gooi ik nog even in de wasmachine wrs morgen op de bus oké?
Wa kostda?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:18 schreef mrien het volgende:
Ik ben voorzien voor crocs voor Jelle
Wel heb ik nog in de aanbieding lichtroze crocs maat 23/24 (6/7)
Foto volgt zo
Stapels!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:29 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er iemand nog houten puzzels voor een leuk prijsje?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:08 schreef pessie het volgende:
[..]
We hebben een "D", we hebben een "U", we hebben een "P", we hebben een "L", we hebben een "O", DUPLO![]()
![]()
![]()
Nathan speelt echt heel veel met duplo. We hebben de trein, wat geweldig is omdat hij alle auto's die maar enigzins passen op het spoor voor de trein zet zodat je een hele lange bewegend rij krijgt, hij zet zelfs het vliegtuig erbij. En de boerderij met dieren is ook tof! Verder auto's.
Ook hebben we een hele grote ton met houten blokken van Janod, wordt ook mee gebouwd.
Duplo heeft ie hier ook genoeg staan ja, speelt ie ook wel okay mee...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dit dus!
En de little people auto's passen er ook op
Die heb ik allebei en ze passen nog maar nét.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:44 schreef mrien het volgende:
Wel maat 68 en maat 2 van Lief, maar denk dat die voor jouw Harry wel te klein zullen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |