RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
Ik ook. En wat ik heb gezien stelde het ook niet zoveel voor ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik hoop altijd dat de pestkoppen nu ontzettende kutbanen hebben of zo.
Dit vind ik wel positief. Ik kwam even binnenvallen en las enkel die post van jou van ja ik ben leerkracht en ik begrijp wel waarom sommige kinderen gepest worden. Dat viel even verkeerd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is geen vak. Wij als school bieden dat aan. En kinderen worden dan bij mij aangemeld.
Ik ben nu een training af aan het ronden, van ongeveer 8 kinderen per groep.
Ben ook van plan om groepstrainingen te gaan geven.
Wellicht ga ik dit ook prive doen, die trainingen geven.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef amaranta het volgende:
Ik had niet door dat ik hem sloot. Sorry.
Nou ja, ze hebben wel lef om toch mee te werken aan dit programma. Linksom, rechtsom.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
Hey, ze herinneren het zich.Wauw!
Nee, beetje tokkie's wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
De pesters zijn inderaad niet de allerslimste personen zo te zien.
Pesten om te overleven....quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mari heeft een chromosoom verloren
Dit ja!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef WcPot het volgende:
Die neger die zich zelf ging aanwijzen op de fotoAlsof wij niet weten wie dat is op de foto als je de enige gekleurde bent.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef WcPot het volgende:
Die neger die zich zelf ging aanwijzen op de fotoAlsof wij niet weten wie dat is op de foto als je de enige gekleurde bent.
In bedrijven wordt ook door volwassenen nog veel gepest hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook. En wat ik heb gezien stelde het ook niet zoveel voor ook.
Dat groepsgedrag op zo'n jonge leeftijd is eigenlijk veel gekker dan op volwassen leeftijd. Best vreemd dat zo moeilijk te bewaken valt. Door scholen maar ook ouders.
[..]
Dit vind ik wel positief. Ik kwam even binnenvallen en las enkel die post van jou van ja ik ben leerkracht en ik begrijp wel waarom sommige kinderen gepest worden. Dat viel even verkeerd.
Ik moest lachen, nu lijkt je laatste zin over het slotje te gaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]maakt niet uit.
Het gaat in de natuur ook zo
nou inderdaad...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
23 en nu al het uiterlijk van je moeder overgenomen
Ach ja, om nou voor elk ding een nieuwe post te zettenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, nu lijkt je laatste zin over het slotje te gaan
Echt, he. Je maakt dan zo slechte start in het leven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef Staal het volgende:
Ik vind het wel een last hoor voor die Wendy. Dat ze zo vol zelfverwijt zit en verantwoordelijkheidsgevoel voor de situatie toen. Terwijl haar ouders haar juist een veilige haven hadden moeten bieden.
Nu heeft ze en op school moeten vechten maar ook thuis. Vind het echt zo sneu. Arm meisje.
Wat ik begreep zou dat ook in dit seizoen aan bod komenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
In bedrijven wordt ook door volwassenen nog veel gepest hoor.
Inderdaad, maar dan wat subtieler; in een vergadering een organigram gepresenteerd krijgen waar je naam ineens niet meer op voorkomt....quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef kermit71 het volgende:
[quote
In bedrijven wordt ook door volwassenen nog veel gepest hoor.
Okay, meid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:08 schreef amaranta het volgende:
Mijn man vindt dat die man op Ed Bever lijkt. De broer van Willem.
Ja had ik ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef Staal het volgende:
Nu heeft ze en op school moeten vechten maar ook thuis. Vind het echt zo sneu. Arm meisje.
Vind jij dat ook?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:08 schreef amaranta het volgende:
Mijn man vindt dat die man op Ed Bever lijkt. De broer van Willem.
[ afbeelding ]
Dat is juist een briljante grapquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:10 schreef WcPot het volgende:
Valt dit ook onder pesten op het werk![]()
[ afbeelding ]
Ik weet wel wie het is, hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fabeltjeskrant. Duidelijk een andere generatie.
Geeft niet mop.
Haha prachtige grap!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:10 schreef WcPot het volgende:
Valt dit ook onder pesten op het werk![]()
[ afbeelding ]
Ik versta: "Ooooh wat een meuk!"quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat zingen ze nu bij elke reclame break? "Een klap op je neuk"
Die ouders hebben toch alles geprobeerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef Staal het volgende:
Ik vind het wel een last hoor voor die Wendy. Dat ze zo vol zelfverwijt zit en verantwoordelijkheidsgevoel voor de situatie toen. Terwijl haar ouders haar juist een veilige haven hadden moeten bieden.
Een methode die op mijn basisschool werkte was als docent de pesters (en gepeste) bij elkaar nemen in een lokaal en flink confronteren, uiteindelijk tot er strakke afspraken worden gemaakt. Werkte goed. Maar dat was ook een dijk van een docent.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die ouders hebben toch alles geprobeerdVeel op school gaan praten, uiteindelijk haar zelfs van school gehaald. Wat kan je meer doen behalve de pesters een keer apart nemen en total loss rossen.
Ze konden de spanningen niet aan. Het is ook een teleurstelling geweest voor die ouders en dat hebben ze aan Wendy laten blijken. Dat maakt het zo treurig. Het is geen kwaadwillendheid maar dat meisje heeft zich nergens veilig gevoeld. Dat blijkt uit dit verhaal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die ouders hebben toch alles geprobeerdVeel op school gaan praten, uiteindelijk haar zelfs van school gehaald. Wat kan je meer doen behalve de pesters een keer apart nemen en total loss rossen.
http://www.rtl.nl/programma/gepest/home/quote:Op 22 maart start een nieuwe serie van het programma Gepest! In de eerste aflevering staat Wendy (23) centraal. Op de lagere school werd ze door vrijwel de hele klas buitengesloten en uitgescholden. Ze had een spraakgebrek, rook niet heel fris en haar thuissituatie was verre van stabiel. Haar ouders wisten niet hoe ze Wendy konden steunen.
Goed verwoord! (en wat treurig)quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze konden de spanningen niet aan. Het is ook een teleurstelling geweest voor die ouders en dat hebben ze aan Wendy laten blijken. Dat maakt het zo treurig. Het is geen kwaadwillendheid maar dat meisje heeft zich nergens veilig gevoeld. Dat blijkt uit dit verhaal.
Ik denk dat het komt omdat dat gezin er ook zo gestressed en depri van werd, je moet juist sterk blijven voor je kind.. Ik vind trouwens ook wel dat dat gezin erg in een slachtoffer-rol kruipt , die vader zegt ook letterlijk "ik denk altijd dat iedereen tegen mij is." .. Dit is echt een hele foute gedachtengang, je roept het dan over jezelf heen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar de leraren bagatelliseerde hier de situatie. Kind werd zelfs door een leraar achter een gordijn gezet (daar had ik als ouder toch niet achter moeten komen).quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een methode die op mijn basisschool werkte was als docent de pesters (en gepeste) bij elkaar nemen in een lokaal en flink confronteren, uiteindelijk tot er strakke afspraken worden gemaakt. Werkte goed. Maar dat was ook een dijk van een docent.
Klinkt ook meer als iets wat een jongetje zou zeggen ipv een volwassen man.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat dat gezin er ook zo gestressed en depri van werd, je moet juist sterk blijven voor je kind.. Ik vind trouwens ook wel dat dat gezin erg in een slachtoffer-rol kruipt , die vader zegt ook letterlijk "ik denk altijd dat iedereen tegen mij is." .. Dit is echt een hele foute gedachtengang, je roept het dan over jezelf heen.
En dat zal ze vast altijd verborgen houden voor haar toekomstige man? Ik denk het niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker als dit op een website van RTL over je wordt geschreven:
[..]
http://www.rtl.nl/programma/gepest/home/
Hoop niet dat d'r toekomstige vriendje dat ontdekt
Teleurstelling?? Frustratie, om je kind. Wat kan je in godsnaam doen als ouders als de school medewerking weigert.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze konden de spanningen niet aan. Het is ook een teleurstelling geweest voor die ouders en dat hebben ze aan Wendy laten blijken.
Ja het is absoluut treurig, maar ik vind die ouders niet veel te verwijten.quote:Dat maakt het zo treurig. Het is geen kwaadwillendheid maar dat meisje heeft zich nergens veilig gevoeld. Dat blijkt uit dit verhaal.
In de natuur heb je ook geen brillenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mari ziet er een stuk frisser uit zonder bril
zeg dat welquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mari ziet er een stuk frisser uit zonder bril
Is alleen haar kant van het verhaal hè.quote:
echt wel, en ze is nog pas een jaar of 21 ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef kermit71 het volgende:
brrrr..... ik zou het toch niet durven hoor, wat zij doet (moedig)
Denk het wel, voor hem was het geen ingrijpende gebeurtenis. Voor haar wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik kan het me niet herinneren, zoals elke keer. Zou dat nou echt waar zijn?
Denk het wel... heb vroeger ook wel gepest, maar ik kan me echt niet alles meer herinneren. Je beseft dan gewoon niet echt wat je teweeg brengt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Ja, wat voor jou impact heeft, heeft dat niet perse voor een ander.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Die Mari.quote:
Oh, het is absoluut geen verwijt, zeker niet. Maar het is voor het meisje extra zwaar geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Teleurstelling?? Frustratie, om je kind. Wat kan je in godsnaam doen als ouders als de school medewerking weigert.
[..]
Ja het is absoluut treurig, maar ik vind die ouders niet veel te verwijten.
Ja, dat zou kunnen dat je niet weet wat je teweeg brengt. Maar je weet toch wel wat je gedaan hebt? Denk ik...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk het wel... heb vroeger ook wel gepest, maar ik kan me echt niet alles meer herinneren. Je beseft dan gewoon niet echt wat je teweeg brengt.
Weet jij alle handelingen die jij in je leven hebt gedaan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen dat je niet weet wat je teweeg brengt. Maar je weet toch wel wat je gedaan hebt? Denk ik...
Nee, maar iemand van zijn fiets aftrappen zou ik me denk ik wel herinneren. Maar ik heb er geen ervaring mee, dus het zou inderdaad best zo kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Weet jij alle handelingen die jij in je leven hebt gedaan?
Jij weet alles nog van wat je vroeger na en tijdens school allemaal uitspookte? Knapquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen dat je niet weet wat je teweeg brengt. Maar je weet toch wel wat je gedaan hebt? Denk ik...
excuusnegerquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die neger voelt zich wel schuldig
Die neger zou haar nu wel raken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die neger voelt zich wel schuldig
Extreme dingen wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij weet alles nog van wat je vroeger na en tijdens school allemaal uitspookte? Knap
Inderdaad, hij lijkt de enige die daadwerkelijk schuld voelt. Tenzij krokodillentranen natuurlijk..quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Nuchterheid het volgende:
Neger komt het meest sympathiek over
ja, vind ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef Nuchterheid het volgende:
Neger komt het meest sympathiek over
Dat heb ik ook. Ik snap ze bijna.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Fascination het volgende:
Ja, oké, niet te lang over doorgaan.
Misschien dat dingen boven komen als iemand mij er aan herinnert, maar ik kan echt niet alles opnoemen.quote:
Denk er eens over na.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien dat dingen boven komen als iemand mij er aan herinnert, maar ik kan echt niet alles opnoemen.
Ik zou zwaar op m'n donder krijgen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Moeder deed niks, want was niet haar probleem wat zoon buiten deed![]()
Mijn ouders hadden me bij m'n nek gegrepen als ik vuurwerk in een huis had lopen smijten
Toen met die bondkraag verwachte ik echt een gangstermannetjequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Die neger is wel tof nu. Die heeft er oprecht spijt van.
Inderdaad ja!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou idd... Petje af voor die gast.
Haha, dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen met die bondkraag verwachte ik echt een gangstermannetje
Maar toffe gast, eerste die ik zie in de hele serie die daadwerkelijk geraakt wordt door een verhaal
inderdaad, maar geloof er niks van... sowieso die Mari geloof ik niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
De rest doet nu net alsof ze ook spijt hebben...
Ik ben om minder wel eens mijn kamer in geschoptquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Moeder deed niks, want was niet haar probleem wat zoon buiten deed![]()
Mijn ouders hadden me bij m'n nek gegrepen als ik vuurwerk in een huis had lopen smijten
Ik ga Pitch black kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EHBO - kijkers hier,
in TV SC
Ja ja ja?
[TV SC #611] Topic 611
dit, ik dacht eerst ook oooh dat is er zo één met een bontkraag, dat kán niet goed zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen met die bondkraag verwachte ik echt een gangstermannetje
Maar toffe gast, eerste die ik zie in de hele serie die daadwerkelijk geraakt wordt door een verhaal
ik ga wel kijkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EHBO - kijkers hier,
in TV SC
Ja ja ja?
[TV SC #611] Topic 611
nee... ik ga slapen nuquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EHBO - kijkers hier,
in TV SC
Ja ja ja?
[TV SC #611] Topic 611
Zo jij bent stoer zeg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering zeg, wat een zeikwijf dat gepeste wijf
Ik kan me altijd zo goed inleven in die pesters, ze waren gewoon 10-jarige kinderen, en dan komt er 15 jaar later zo'n loser aanbellen omdat ze nog STEEDS niet over die dingen heen is, tering zeg, get a fucking grip.
Probeer je je nou stoerder voor te doen dan dat je daadwerkelijk bent?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering zeg, wat een zeikwijf dat gepeste wijf
Ik kan me altijd zo goed inleven in die pesters, ze waren gewoon 10-jarige kinderen, en dan komt er 15 jaar later zo'n loser aanbellen omdat ze nog STEEDS niet over die dingen heen is, tering zeg, get a fucking grip.
Niet echt, het is gewoon tergend irritant om weer te zien dat het elke keer zo'n persoon is die gewoon niet verder wíl gaan in zijn/haar leven maar steeds maar terugvalt naar het verleden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Probeer je je nou stoerder voor te doen dan dat je daadwerkelijk bent?
Wie zegt dat ze niet verder wil? Ze heeft toch therapie gevolgd en denk je nou echt dat iemand daarna 'verlost' is van het verleden ofzo? Zulke gebeurtenissen kunnen enorme impact op kinderen hebben, die jeugdjaren zijn erg bepalend voor later. Nu benoemt ze een aantal dingen die ze misschien net wat te vaak herhaald (?) (vind ik overigens niet irritant) maar vergeet niet dat het voor iemand die altijd gepest is, het best lastig is om de confrontatie aan te gaan op zo'n moment. Door spanning e.d. is het misschien lastig om het één en ander te uiten en alles bondig te houden of whatever. En wie bepaalt dat het onzinnig is? Zij heeft het mee gemaakt wij niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet echt, het is gewoon tergend irritant om weer te zien dat het elke keer zo'n persoon is die gewoon niet verder wíl gaan in zijn/haar leven maar steeds maar terugvalt naar het verleden.
Dat van de fiets trappen, rookbom, etc is natuurlijk helemaal onzinnig, zelfs als kind, maar "het achtervolgt me nog steeds"? Pffffff.
Dat geeft aan dat jij dus ook een pestkop was ? Anders zou je wel wat empathie op kunnen brengen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet echt, het is gewoon tergend irritant om weer te zien dat het elke keer zo'n persoon is die gewoon niet verder wíl gaan in zijn/haar leven maar steeds maar terugvalt naar het verleden.
Dat van de fiets trappen, rookbom, etc is natuurlijk helemaal onzinnig, zelfs als kind, maar "het achtervolgt me nog steeds"? Pffffff.
Als iemand maar erg genoeg gepest wordt dan kan dit wel degelijk veel invloed hebben op je latere leven. Ik zelf heb ook heel lang last gehad van pesterijtjes. Ondanks dat dit al jaren geleden is heeft het nog altijd impact. Ik kan bijvoorbeeld niet meer normaal in groepen functioneren omdat ik nog altijd bang ben om er weer niet bij te horen, om weer door alles en iedereen te worden uitgelachen. Hierdoor ben ik heel onzeker en heb ik nauwelijks een sociaal leven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zojuist gekeken ..wel treurig dat Wendy gepest werd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:18 schreef pberends het volgende:
Uitzending Gepest van donderdag 22 maart 2012:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8ffbe118c0631f00.mp4
Tuurlijk kun je daar jaren later nog last van hebben; het is echter wel de vraag wie je daar - realistisch gezien - voor verantwoordelijk kunt houden. Mijns inziens niemand. Tenzij het echt jarenlang ernstig pestgedrag is geweest door dezelfde personen, maar mijn indruk bij deze persoon was dat zij 'er niet echt bij hoorde'. En het is natuurlijk ook wel logisch dat zij kwetsende uitspraken nog in haar hoofd heeft zitten (door de impact) maar dat pesters vaak niet meer weten wat ze precies hebben gezegd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als iemand maar erg genoeg gepest wordt dan kan dit wel degelijk veel invloed hebben op je latere leven. Ik zelf heb ook heel lang last gehad van pesterijtjes. Ondanks dat dit al jaren geleden is heeft het nog altijd impact. Ik kan bijvoorbeeld niet meer normaal in groepen functioneren omdat ik nog altijd bang ben om er weer niet bij te horen, om weer door alles en iedereen te worden uitgelachen. Hierdoor ben ik heel onzeker en heb ik nauwelijks een sociaal leven.
Het is niet dat ik niet verder wíl en er bewust voor kies om in het verleden te blijven hangen, maar helaas kan ik bijna niet anders. En ik ben ervan overtuigd dat de meeste slachtoffers dit soort voorbeelden aan kunnen dragen, over waarom het ze zo blijft achtervolgen
Lijkt me wel heel heftig als je je hele leven gepest wordt. Zelf ben ik heel even aan het begin van de mavo gepest, maar ik had het geluk dat er klasgenoten voor mij opkwamen en het pesten zelf werd ook niet getolereerd. Zowel door de school als door de klas zelf. Zo zie je maar dat het inderdaad niks met intelligentie te maken heeft.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:41 schreef Yellowcard het volgende:
Heel herkenbaar verhaal voor mij. Wat me opviel is dat de pesters meestal nog jong waren (basisschool). Bij mij ging dat nog lang door tot mijn 27e. 4 x van school gewisseld maar daar begon het steeds opnieuw. Gelukkig dat Wendy op die andere school wel een normaal leven had. De ergste periode voor mij was toch de bovenbouw middelbare school 4/5/6 gymnasium. Pesten heeft niets met slim of dom te maken. Volgens mij is het het dierlijke in de mens. Zoals die ene jongen zei zo gaat het ook in de natuur ze kiezen de zwakste uit. Degene die alleen is en buiten de groep staat. Wat kun je doen als je alleen staat met een groep van 6 jongens die in een kring om je heen gaan staan om je in elkaar te slaan? Op mijn 27e werden mijn pesters ontslagen nadat een andere collega die ook gepest werd "aan de bel had getrokken" en gemeldt bij de directie. Sindsdien hebben we het stempel klokkenluider en laten mensen ons links liggen. Om de cirkel compleet te maken werd 1 van de ergste pesters van mijn middelbare school 2 jaar geleden mijn nieuwe collega na hem 14 jaar niet te hebben gezien. Ik dacht het wordt niks met die jongen, pure haat en agressie en een zware gebruiker. Die eindigd ergens in de goot of in de bak. Bleek hij toch ingenieur aan de TU Delft te zijn geworden en binnengehaald als technisch toptalent. Binnen de kortste tijd was hij voorzitter van de jongerenvereniging en had promotie gemaakt. Vroeger de held van de school en daarna de held van het bedrijf. Van binnen kookte ik omdat hij nogsteeds dezelfde klootzak was als vroeger Het enige gelukje wat ik had was de economische crisis. Door de reorganisatie bij ons werd zijn jaarcontract niet verlengd en moest hij weg. Wat me wel opvalt is dat die pesters altijd populair zijn bij de vrouwen. Nu heb ik daar weinig verstand van als autistische IT nerd maar is dat ook iets uit de natuur dat vrouwen de sterkste mannetjes uitkiezen? Het zijn geen domme vrouwen maar universitair geschoolden die ik eigenlijk best hoog had zitten wat normen, waarden en fatsoen betreft.
Slechte troll man.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:14 schreef gers het volgende:
Kelere wat een triest mens die gepeste
Als ze wat karakter had getoond had ze gewoon een iemand de tyfus ingeslagen en dan houdt het snel op. Maar als maar dat doorjanken over vroeger , je leeft nu niet in het verleden. Gewoon negeren en doorgaan met je leven.
En dat rookbommetje zoiets hoort gewoon in het onschuldige rijtje zoals belletje lellen.
Dit dus. Behalve dat van die rookbom, dat vind ik nog steeds té asociaal, zelfs al ben je een kind. Materiele schade en kinderen van hun fiets trappen vind ik nog steeds not done, ik heb zelf ook nooit zoiets gedaan, alleen de losers van de klas losers noemen en ze buitensluiten. In het 3e jaar van mijn middelbare school waren zelfs de leraren de loser zat en vonden ze hem irritant, het was dus echt niet "we kiezen willekeurig iemand uit en maken hem kapot", dat kind was gewoon té mongolisch en probeerde nooit normaal te doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:14 schreef gers het volgende:
Kelere wat een triest mens die gepeste
Als ze wat karakter had getoond had ze gewoon een iemand de tyfus ingeslagen en dan houdt het snel op. Maar als maar dat doorjanken over vroeger , je leeft nu niet in het verleden. Gewoon negeren en doorgaan met je leven.
En dat rookbommetje zoiets hoort gewoon in het onschuldige rijtje zoals belletje lellen.
Dus als een kind van jou gepest wordt dan vind je dat niet erg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog nooit dit programma gezien, maar wat een raar gezin dit...
Ze zit zelf te vertellen hoe stom ze iedereen vond en het dan gek vinden dat je er buiten valt![]()
Een volwassen kerel die het gepest van kleine kinderen aanvoert voor het terroriseren van zijn eigen gezin'Ik werd dominant want m'n dochter werd gepest'
Ik kan daar dus echt helemaal niets mee, sorry....
Het lijkt wel alsof ze een excuus zoeken voor hun eigen houding en fouten, het ligt allemaal aan 'hullie'.
Ik vind het geen reden om je gezin te domineren en je heel naar naar je gezin toe te gedragen, hetgeen die vader gedaan heeft. Dat is wat anders dan het niet erg vinden dat je kind gepest wordt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus als een kind van jou gepest wordt dan vind je dat niet erg.
Dat is gewoon afreageren, wel tegen de verkeerde mensen dat wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het geen reden om je gezin te domineren en je heel naar naar je gezin toe te gedragen, hetgeen die vader gedaan heeft. Dat is wat anders dan het niet erg vinden dat je kind gepest wordt.
Frustatie, onmacht en wanhoop. Als een kind gepest wordt heeft dat effect op het hele gezin. Of mensen daar altijd goed op weten te reageren is een tweede. Het zijn mensen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het geen reden om je gezin te domineren en je heel naar naar je gezin toe te gedragen, hetgeen die vader gedaan heeft. Dat is wat anders dan het niet erg vinden dat je kind gepest wordt.
Feels bad he? Hoewel ik geloof dat het echt weinig zin heeft bij mensen een excuus op te halen over de onzin die ze hebben uitgehaald toen ze 8-16 jaar oud waren, voelt het nog steeds goed om te horen dat 'die' zwanger is en 'die' moet leven van een uitkering.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:41 schreef Yellowcard het volgende:
Om de cirkel compleet te maken werd 1 van de ergste pesters van mijn middelbare school 2 jaar geleden mijn nieuwe collega na hem 14 jaar niet te hebben gezien. Ik dacht het wordt niks met die jongen, pure haat en agressie en een zware gebruiker. Die eindigd ergens in de goot of in de bak. Bleek hij toch ingenieur aan de TU Delft te zijn geworden en binnengehaald als technisch toptalent. Binnen de kortste tijd was hij voorzitter van de jongerenvereniging en had promotie gemaakt. Vroeger de held van de school en daarna de held van het bedrijf.
Wat je vergeet is dat als je eenmaal in het 'gepest'-hoekje zit je daar niet zomaar meer uitkomt. Het is vaak geen kwestie van er niks tegen wíllen doen, maar van er niks tegen kúnnen doen. Je aanpassen aan de anderen heeft in veel gevallen al geen zin meer. Men ziet je immers toch al als dé zondebok. En als je er tegenin gaat met woorden dan word je vaak uitgelachen/uitgescholden. Ga je er met fysiek geweld tegenin dan word je waarschijnlijk door de pesters en hun vrienden in elkaar geslagen, of anders wel van school geschorst.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Het is ook gewoon survival of the fittest, hoor je er niet bij dan merk je het wel, als je er dan niks aan doet (want die Wendy liet het ook maar steeds gebeuren, en zelfs die ouders ook) en je hebt zulke kutkinderen in de klas dan gaat het ook jaren door ja. Dat zelfs de meisjes in de klas meededen geeft alleen maar aan dat het niet willekeurig iemand uitkiezen was door wat kwajongens, maar gewoon echt puur de persoon die buiten de groep valt. Als dat gebeurt moet je proberen jezelf aan te passen aan de normen, doe je dat niet, dan krijg je dit dus.
Nee, maar die pesters zijn het dus na tien minuten weer vergeten. Heeft dus niet zoveel zin om die 'sorry' te laten zeggen. In dit programma is meerdere keren gebleken dat die pesters er helemaal geen affiniteit meer mee hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:59 schreef AAB het volgende:
Jammer dat de basisschool van Wendy niet mee wou doen aan de opnames. Als er op school gepest wordt en leraren merken dit, is het hun taak om dit probleem aan te pakken. Althans zo ging dat bij ons op school, lijkt mij nu meer dan normaal.
Niet elke persoon is hetzelfde en als je dag in dag uit gepest wordt heeft dat zeker effect op de persoon die je op latere leeftijd bent (helaas). Iemand die pest is het 10 minuten later hoogstwaarschijnlijk weer vergeten, maar de persoon die gepest wordt vergeet dit niet zo snel en in sommige gevallen nooit. Zo lang je zelf nooit gepest bent, zul je je niet kunnen inleven in iemand zoals Wendy en niet kunnen begrijpen waarom zij er nog steeds zo mee zit.
Een rookbom is geen kattekwaad, dat is vandalisme.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee, maar die pesters zijn het dus na tien minuten weer vergeten. Heeft dus niet zoveel zin om die 'sorry' te laten zeggen. In dit programma is meerdere keren gebleken dat die pesters er helemaal geen affiniteit meer mee hebben.
Daarnaast is het soms ook zo dat mensen zo zielig zijn als ze zich voelen; en ik vond deze aflevering niet zo spreken voor het gepeste meisje. Treurig natuurlijk, maar veel meer dan een (niet zo fris) meisje dat er niet echt bij hoorde kwam mij niet ter oren. Die rookbom vond ik ook niet indrukwekkend; is bij ons vroeger ook wel eens gebeurd. Kattekwaad noem ik dat.
Je hebt natuurlijk ook aanstellers.
En die zitten alleen maar dom te lullen, dat is hier wel te zien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:59 schreef AAB het volgende:
Zo lang je zelf nooit gepest bent, zul je je niet kunnen inleven in iemand zoals Wendy en niet kunnen begrijpen waarom zij er nog steeds zo mee zit.
Ik vind het kattekwaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een rookbom is geen kattekwaad, dat is vandalisme.
Het is vandalisme, maar in de ogen van die jongens toen kattekwaad.quote:
In mijn ogen ook, voor kinderen dan. Ik snap wel wat je wil zeggen hoor, wettelijk is het wellicht vandalisme, maar ook vandalisme komt soms voort uit kattekwaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is vandalisme, maar in de ogen van die jongens toen kattekwaad.
Jahaaaaaaa. Ik vind het kattekwaad verdeurie. Ik zou er geen taakstraf voor uitdelen: dan vind ik het kattekwaad. Intentie van zo'n rookbom is echt niet het huis in de hens zetten. Een rookbom is grappig op die leeftijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Echt geen kattekwaad![]()
Maar inderdaad vandalisme wat hier ook al is gezegt.
Heb je nu echt werkelijk waar zo'n klein begrijpertje onder die schedel van je? Het ging niet om een rookbommetje.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jahaaaaaaa. Ik vind het kattekwaad verdeurie. Ik zou er geen taakstraf voor uitdelen: dan vind ik het kattekwaad. Intentie van zo'n rookbom is echt niet het huis in de hens zetten. Een rookbom is grappig op die leeftijd.
Dan heb ik het verkeerd gehoord, dat heeft denk ik weinig met mijn intelligentie te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je nu echt werkelijk waar zo'n klein begrijpertje onder die schedel van je? Het ging niet om een rookbommetje.
Ik begrijp je geneuzel niet over een rookbommetje. Blijkbaar zie je het totaalplaatje niet met wat daar in het gezin heeft afgespeeld.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd gehoord, dat heeft denk ik weinig met mijn intelligentie te maken.Corrigeer me dan en zeg wat het wel is geweest, dan kan ik op basis van de nieuwe feiten mijn blijkbaar onbegrijpelijke oordeel over wat wel of geen kattekwaad is aanpassen.
Ik neuzel juist niet. Ik krijg vier reacties waarin wordt gezegd dat een rookbommetje geen kattekwaad is, maar vandalisme. Nu, ik vind het kattekwaad. En blijkbaar was het wel een rookbommetje want je corrigeert het niet eens. Over neuzelen gesproken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik begrijp je geneuzel niet over een rookbommetje. Blijkbaar zie je het totaalplaatje niet met wat daar in het gezin heeft afgespeeld.
Overigens vind ik het sowieso nogal apart dat jij op je vrijdagavond gaat neuzelen over een programma dat gisteren is uitgezonden. Moet je niet vreemdgaan eigenlijk?
En wéér zit je er naast.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik neuzel juist niet. Ik krijg vier reacties waarin wordt gezegd dat een rookbommetje geen kattekwaad is, maar vandalisme. Nu, ik vind het kattekwaad. En blijkbaar was het wel een rookbommetje want je corrigeert het niet eens. Over neuzelen gesproken.
Je blijft neuzelen over een rookbommetje.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik neuzel juist niet. Ik krijg vier reacties waarin wordt gezegd dat een rookbommetje geen kattekwaad is, maar vandalisme. Nu, ik vind het kattekwaad. En blijkbaar was het wel een rookbommetje want je corrigeert het niet eens. Over neuzelen gesproken.
Tsja na 3 basisscholen, 4 middelbare scholen, 2 universiteiten en diverse werkgevers waar ik gepest werd wilde ik graag ergens een vast contract afdwingen. Niet alweer met de staart tussen de benen zelf ontslag nemen omdat ik de pesterijen niet aan zou kunnen. 1 Van die pesters was een 36 jarige directe collega en de ander was mijn direct leidinggevende (44 jaar, getrouwd, 2 kinderen). In mijn jaar als uitzendkracht had ik hem wel nodig om mijn werkbriefjes te laten ondertekenen voor mijn centen. Ik weet vrijwel zeker dat het bedrijf voor de makkelijke weg had gekozen en mij als uitzendkracht weggestuurd zou hebben. Ik heb nu wel een vast contract. Verder ben ik een Asperger autist en dus erg in mezelf gekeerd. Het pesten van die collega's was niet fysiek maar meer kinderachtig gedoe zoals onder mijn bureau kruipen en de stekker uit mijn pc trekken terwijl ik aan het programmeren was. Het verstoppen van mijn muis door in te graven in een plantenbak. Verbaal kleineren en afkraken op uiterlijk etc.quote:Daarnaast is het verhaal van Yellowcard wel herkenbaar, iedereen die gepest wordt denkt altijd dat hun leven later wel beter wordt maar de pesters komen meestal ook wel goed terecht, het stereotype dat pesters later niks worden klopt sowieso meestal niet. Wel raar dat je tot je 27e (gewoon als volwassen man) nog gepest wordt, waarom heb je er niks aan gedaan? Waarom was het die collega die wat zei en niet jij? Heb je toen je fucking 25 was niet een keer gedacht "wacht eens, ik ben nu 25, laat ik er wat aan doen"? Natuurlijk kan collega's in elkaar slaan niet, maar waar heb je anders een HR-afdeling/persoon voor?
Ben jij er ook al zo 1.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:26 schreef matthijst het volgende:
Bizar dat zon suf rookbommetje zon impact heeft gehad op die familie.
Ken die dingen nog wel van vroeger, echt miezerig klein waren die, dus denk dat het vooral haar kinderbreintje was die vond dat het hele huis vol rook stond. Die moeder nam het ze ook niet echt meer kwalijk; kattenkwaad.
Denk dat ze wel wat meer sympathie had gekregen als ze die donkerharige niet een verwend kind had genoemd in dat filmpje; dan gaan mensen toch al gauw in de verdediging...
In dat filmpje werd alleen maar duidelijk dat ze die meiden voor geen meter mocht. Dat kan natuurlijk, maar dat ze je dan links laten liggen is niet zo raar. Toen diegene vroeg of ze een voorbeeld kon noemen, kwam ze ook niet verder dan 'ja, je was er aaaaaltijd bij'. Tja...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:26 schreef matthijst het volgende:
Denk dat ze wel wat meer sympathie had gekregen als ze die donkerharige niet een verwend kind had genoemd in dat filmpje; dan gaan mensen toch al gauw in de verdediging...
ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke meid om te zien (op de streperige wenkbrauwen na)
Lekker wijfquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke meid om te zien (op de streperige wenkbrauwen na)
Jaquote:
haha ze lijken er echt sprekend opquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaVorig seizoen deden ze het niet met de mensen zelf toch?
En ook nu doet de school weer nietsquote:
Ja ik twijfeldequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
haha ze lijken er echt sprekend op
2002 was een slecht meisjes jaar ik had er toen ook maar een stuk of 5 in de klasquote:
wat is er mis met mirandaquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:40 schreef Meike26 het volgende:
Even offtopic:
Zie je eerst dat meisje met de naam Serissa, heet de moeder ook nog Miranda![]()
Ziet er al wel erg naar uit, en zo vroeg al op de middelbare school
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:41 schreef Doler12 het volgende:
En deze school, wil ook weer niet helpen
Toevallig mag jij ook wel even terug naar school, met je kommagebruik en 'school wilt'.....................quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:41 schreef Doler12 het volgende:
En deze school, wilt ook weer niet helpen
Ja dat kan ook haast niet andersquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:40 schreef Meike26 het volgende:
Even offtopic:
Zie je eerst dat meisje met de naam Serissa, heet de moeder ook nog Miranda![]()
Ga toch jankenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Toevallig mag jij ook wel even terug naar school, met je kommagebruik en 'school wilt'.....................
KwadeAfdronk heet Miranda !quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Toevallig mag jij ook wel even terug naar school, met je kommagebruik en 'school wilt'.....................
Nou nouquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
haha nee hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
KwadeAfdronk heet Miranda !
Belachelijk inderdaad ! Bij ons op school werd er ook niets aan gedaan : "Moeilijk te bewijzen" werd dan vaak gezegd of "Niet ons probleem"quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:41 schreef Doler12 het volgende:
En deze school, wilt ook weer niet helpen
Jij gaat vast voor het touw?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Paracetamol gebruiken om zelfmoord te plegen, beetje jammer
Deze reactie, ook beetje jammer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad. Kan bijna niet, je wordt er alleen fucking ziek van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, redelijk fool-proof, pillen en nagellakremover slikken wordt gewoon uit je maag gepompt, verdrinken kan je zelf niet makkelijk, polsen doorsnijden is heel pijnlijk en duurt wel even, pistool is niet altijd fataal na één schot, treinspringers irriteren zelfs met hun dood ons nog, dus goede strop is het beste eigenlijk.quote:
De typische mannen methode dus. vrouwen kiezen eerder voor pillen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, redelijk fool-proof, pillen en nagellakremover slikken wordt gewoon uit je maag gepompt, verdrinken kan je zelf niet makkelijk, polsen doorsnijden is heel pijnlijk en duurt wel even, pistool is niet altijd fataal na één schot, dus goede strop is het beste eigenlijk.
ja, mooi zoquote:
Kan die meid hem om zijn oren slaan met haar rechtenstudiequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef MissJ het volgende:
Michael heeft iig gefaald, want hij heeft zijn school niet afgemaakt.
Egoist ! En dan weer een trein machinist met een trauma ! Kijk, dat paracetemol niet het sterkste middel is, begrijp ik wel, maar je bent radeloos, zij wist dat het met die paracetemol kon..quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, redelijk fool-proof, pillen en nagellakremover slikken wordt gewoon uit je maag gepompt, verdrinken kan je zelf niet makkelijk, polsen doorsnijden is heel pijnlijk en duurt wel even, pistool is niet altijd fataal na één schot, dus goede strop is het beste eigenlijk.
ik ga voor loverboypraktijken en drugs dealenquote:
Daarom had hij wellicht ook een grote bekquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
jezus hij had gepest moeten worden
Dat merk je wel lijkt me..quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef WcPot het volgende:
Als je nu in het donker op de rails gaat liggen plus donkere kleding aan dat heeft een machinist toch nooit door. Of voel je dat toch nog als je er dan met een trein over heen gaat
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:04 schreef leolinedance het volgende:
die woont op een bijstandsflatje, het gaat goed daar
En die jongen werkt in een fabriekquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:04 schreef leolinedance het volgende:
die woont op een bijstandsflatje, het gaat goed daar
waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daarom had hij wellicht ook een grote bek
22 hoor ik netquote:
Wat een kankerlelijke verlopen afgeleefde ouwe kop heeft ze dan.quote:
Zal wel een mokkakindje uitrollen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
Oh toch wel haar vriend, ik had me rot gelachen als het van een one night stand was
dus dat. Ziet er echt zwaar verrot uit. Net goed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een kankerlelijke verlopen afgeleefde ouwe kop heeft ze dan.
Dat metkt een machinist zeker. Die lichten op een trein zijn voldoende om objecten op het spoor te herkennen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef WcPot het volgende:
Als je nu in het donker op de rails gaat liggen plus donkere kleding aan dat heeft een machinist toch nooit door. Of voel je dat toch nog als je er dan met een trein over heen gaat
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat zijn zwangere vrouwen wel vaker.
Best wel jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
die oogschaduw is echt fokking lelijk trouwens
Inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
die oogschaduw is echt fokking lelijk trouwens
quote:
Zag je die pretoogjes, wat een feeks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat ze niet weet of beseft van toen hoe erg het was, gelukkig weet ze wel hoe bijdehand ze was toen...
ze zat net ook zo heel voldaan te vertellen dat ze hét meisje van de klas was. Nou stoer hoor meid! Echt deze eindigt als alleenstaande bijstandsmoeder met 6 mokka kindjes. Als ze dat niet al is trouwens.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zag je die pretoogjes, wat een feeks.
Zo'n dom geval zit als 12 jarige zo in haar 'rush' van alle aandacht in de klas eisen, die beseft helemaal niks, ze zei het zelf al; ik was van het plezier makenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zag je die pretoogjes, wat een feeks.
Die foto van haar met haar vriend, leek een oudere jongen of ook een afgeleefd typequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
ze zat net ook zo heel voldaan te vertellen dat ze hét meisje van de klas was. Nou stoer hoor meid! Echt deze eindigt als alleenstaande bijstandsmoeder met 6 mokka kindjes. Als ze dat niet al is trouwens.
Ik had juist erbij ge-edit dat je met voor de trein springen anderen alleen maar extra irriteert, treinspringersquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Egoist ! En dan weer een trein machinist met een trauma ! Kijk, dat paracetemol niet het sterkste middel is, begrijp ik wel, maar je bent radeloos, zij wist dat het met die paracetemol kon..
Tragisch, maar je schaadt er niemand anders mee (behalve emotioneel gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |